Ανάκληση honda

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Η χονδα!!!!!!!!
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Έμαθες μήπως παίζει... απόσυρση η έστω ανταλλαγή...της Χόντα για τον....Γκάντι ..;;;;....ήρεμα μιλάω ...!!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Έκαιγαν απαράδεκτα λίγη βενζίνη και παραπονέθηκε ο ανταγωνισμός για αθέμιτες πρακτικές και για κατάργηση της ιδέας των ηλεκτροκίνητων.
Εμένα με εντυπωσίασε ότι πούλησε σχεδόν 500+ τεμάχια από τα τέλη του 2020 και μέχρι σήμερα...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Έμαθες μήπως παίζει... απόσυρση η έστω ανταλλαγή...της Χόντα για τον....Γκάντι ..;;;;....ήρεμα μιλάω ...!!!!!
Δεν υπάρχει καινούργιο Honda ισάξιο του Γκαντι
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πέρα από την πλάκα.... Είναι ευχάριστο να βλέπεις προσπάθεια να σωνουν τις μλκιες που πληρώνουν οι πελάτες των εταιρειων
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πέρα από την πλάκα.... Είναι ευχάριστο να βλέπεις προσπάθεια να σωνουν τις μλκιες που πληρώνουν οι πελάτες των εταιρειων
Σωστό! Να κάνω ένα σχόλιο όμως. Τέτοια ανάκληση δε θα βλέπαμε αν δεν μπαίναμε τόσο βαθιά στο κόσμο των ηλεκτρονικών. Ηλεκτρονικά που δεν είναι απαραίτητα σε μοτοσυκλέτες των 60 ίππων (στρόφαλο).

Το λέω γιατί βλέπω πολλούς συνφορουμίτες να "τσιμπάνε" με αυτά τα μπλιμπλίκια ακόμη και σε μοτοσυκλέτες αυτής της της δύναμης όπου πραγματικά δεν είναι απαραίτητα και ο μόνος λόγος που υπάρχουν είναι για να ανεβάζουν τον τιμοκατάλογο στη λιανική με φθηνό τρόπο για τα εργοστάσια. Σου πετάει δυο τσιπάκια και δυο επεξεργαστές των 20 με 40 ευρώ το καθένα (πολλά μπορεί να λέω σε αυτό το επίπεδο παραγγελιών) και τσιμπάει η τιμή ένα διχίλιαρο.... και σου λέει ο άλλος δε μου αρέσει το Tenere 700 γιατί δεν έχει ηλεκτρονικά να διαχειριστεί τα 70 άλογα...

Και μετά βλέπεις τον άλλον να ψάχνει στο βουνό τι φταίει που έχει μείνει -πάλι- το σκασμένο.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Το "μπλιμπλίκι" είναι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του οποίου αναβαθμίζεται το λογισμικό και ο ψεκασμός που είναι τέρμα φτωχός λόγω euro5/6/666;
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Το "μπλιμπλίκι" είναι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του οποίου αναβαθμίζεται το λογισμικό και ο ψεκασμός που είναι τέρμα φτωχός λόγω euro5/6/666;
Ναι εκεί είναι το πρόβλημα .
Το φισαρουν και δίνουν παραπάνω καύσιμο,να μη σβηνει
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το "μπλιμπλίκι" είναι το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη του οποίου αναβαθμίζεται το λογισμικό και ο ψεκασμός που είναι τέρμα φτωχός λόγω euro5/6/666;
Από τη στιγμή που το πρόβλημα το λύνουν με "update" μπλιμπλίκι δεν είναι στη μέση; Μπορεί τα Euro 5 κτλ να τα καθιστούν απαραίτητα, αλλά η παρέμβαση μου δεν αφορούσε αυτό αλλά το τσίμπημα και το μάρκετινγκ στις χαμηλής επίδοσης κατηγορίες.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Από τη στιγμή που το πρόβλημα το λύνουν με "update" μπλιμπλίκι δεν είναι στη μέση; Μπορεί τα Euro 5 κτλ να τα καθιστούν απαραίτητα, αλλά η παρέμβαση μου δεν αφορούσε αυτό αλλά το τσίμπημα και το μάρκετινγκ στις χαμηλής επίδοσης κατηγορίες.
Υπάρχει ψεκασμός χωρίς εγκέφαλο δηλαδή και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τέτοιου είδους πλήρως μηχανικό;
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Υπάρχει ψεκασμός χωρίς εγκέφαλο δηλαδή και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων τέτοιου είδους πλήρως μηχανικό;
ΟΚ, δεν ήθελα να το κάνω νιανιά γιατί ανέφερα τη φράση "βαθιά στο κόσμο των ηλεκτρονικών". Ψεκασμός και ABS σήμερα είναι Καρμπυρατέρ και πλατίνες, έχουν κάνει το κύκλο που τα καθιστούν ασφαλή και αξιόπιστα. Νόμιζα πως ήμουν κατανοητός.
Ακόμη και η μερική αναξιοπιστία των υπολοίπων εξωτικών ηλεκτρονικών είναι αποδεκτή όταν κουμαντάρουν 170 άλογα. Δεν είμαι απέναντι. Αλλά traction control στο x-adv.... Μη τρελαθούμε κιόλας.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Τράξιον έχει και η βέσπα των 26 ίππων γιατί χρειάζεται στο σαπουνόδρομο με τους μικρούς τροχούς και ορθώς το βάζουν. Τώρα που διάβασες για τράξιον στις αλλαγές που γίνονται δεν ξέρω. Είναι γνωστή η αποστροφή σου για το τεχνολογικό πνίξιμο των πάντων, η πράξη δείχνει ότι σπάνια (να μην πω ποτέ) βλάβη σε τράξιον έχει χαλάσει βόλτα. Συχνότερα παρά όχι είναι άλλα τα θέματα, από αυτά που θα έπρεπε να είναι, αλλά δεν είναι, λυμένα γιατί είναι κοινότυπα. Αυτός που δεν θέλει να τα πληρώνει μπορεί, αυτός που θέλει επίσης μπορεί, χαρούμενοι είναι όλοι και ο Λουδιτισμός δεν δικαιολογείται το 2021 γενικότερα.


Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, λόγω παραμετροποίησης του λογισμικού διαχείρισης τροφοδοσίας & διπλού συμπλέκτη της μοτοσυκλέτας, κατά το απότομο άνοιγμα του γκαζιού από την πλήρως κλειστή θέση, η ποσότητα του καυσίμου που εγχέεται δεν επαρκεί, με αποτέλεσμα τη στιγμιαία μείωση των στροφών του κινητήρα. Στη χειρότερη περίπτωση, ο κινητήρας ενδέχεται να σβήσει κατά την εκκίνηση από πλήρη στάση ή κατά την επιβράδυνση σε πλήρη στάση.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Τράξιον έχει και η βέσπα των 26 ίππων γιατί χρειάζεται στο σαπουνόδρομο με τους μικρούς τροχούς και ορθώς το βάζουν. Τώρα που διάβασες για τράξιον στις αλλαγές που γίνονται δεν ξέρω. Είναι γνωστή η αποστροφή σου για το τεχνολογικό πνίξιμο των πάντων, η πράξη δείχνει ότι σπάνια (να μην πω ποτέ) βλάβη σε τράξιον έχει χαλάσει βόλτα. Συχνότερα παρά όχι είναι άλλα τα θέματα, από αυτά που θα έπρεπε να είναι, αλλά δεν είναι, λυμένα γιατί είναι κοινότυπα. Αυτός που δεν θέλει να τα πληρώνει μπορεί, αυτός που θέλει επίσης μπορεί, χαρούμενοι είναι όλοι και ο Λουδιτισμός δεν δικαιολογείται το 2021 γενικότερα.


Σύμφωνα με τον κατασκευαστή, λόγω παραμετροποίησης του λογισμικού διαχείρισης τροφοδοσίας & διπλού συμπλέκτη της μοτοσυκλέτας, κατά το απότομο άνοιγμα του γκαζιού από την πλήρως κλειστή θέση, η ποσότητα του καυσίμου που εγχέεται δεν επαρκεί, με αποτέλεσμα τη στιγμιαία μείωση των στροφών του κινητήρα. Στη χειρότερη περίπτωση, ο κινητήρας ενδέχεται να σβήσει κατά την εκκίνηση από πλήρη στάση ή κατά την επιβράδυνση σε πλήρη στάση.
Προφανώς δεν έγινε αντιληπτό το πνεύμα μου. Έχω κάνει κακή σύνδεση της παρούσας ανάκλησης με τα υπόλοιπα γραφθέντα.

Τα περί TC ήταν παράδειγμα γενικής φύσης. Αν δεν υπάρχει δεν χαλάει. και στο βουνό (ΣΤΟ ΒΟΥΝΟ λέω) προτιμώ να μην έχω τα επιπλέον πράγματα που μπορούν να χαλάσουν. Προφανώς δεν αναφέρομαι στον ψεκασμό. Αλλά οι δεκάδες αισθητήρες ΕΚΕΙ περισσεύουν. Κακώς το συνεχίζω γιατί πραγματικά δεν έχει σύνδεση με την ανάκληση απλά το μυαλό μου ταξίδεψε στη κριτική που έχει υποστεί το T700 για έλλειψη ηλεκτρονικών.

Αυτό που γράφεις περί "γνωστής αποστροφής για το τεχνολογικό πνίξιμο των πάντων" είναι λανθασμένη εντύπωση. Αντιθέτως είμαι υπέρ της τεχνολογίας και της εξέλιξης. Όταν ο ψεκασμός αντικατέστησε το καρμπυρατέρ οι μοτοσυκλέτες δεν πήραν 2000 ευρώ πάνω. Ο προφανής λόγος είναι ότι αντικατέστησε κάτι υπάρχον το οποίο μάλλον στοίχιζε περισσότερο κατασκευαστικά. Τώρα προσθέτουν πράγματα που συνεχίζουν να μην έχουν υψηλό κόστος κατασκευαστικά και ολοένα τσιμπάνε τον τιμοκατάλογο. Νομίζω ότι πλέον το κόστος έρευνας και εξέλιξης της ιδέας έχει πάρει το δρόμο του. Μπορεί να είμαι κα λάθος.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Αφού απενεργοποιούνται κατά το δοκουν σε τέτοια μηχανάκια ρε STF ,δεν καταλαβαίνω το συλλογισμό σου
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Στέφανος, αλλά η μαύρη αλήθεια είναι ότι και τα παλιά χαλάνε στο βουνό και ας μην έχουν ηλεκτρονικά.
Καμμενος με την cdi του domi, όπως με τους ανορθωτες οι Αφρικανοί κλπ κλπ κλπ
Η γκρίνια για το t700 είναι ότι αν είχε για παράδειγμα traction θα ήταν πιο ευκολοδηγητο στα δύσκολα και δεν θα παλευες να το κρατήσεις, γιατί μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ενα βαρύ μηχανάκι για χώμα.
Και η μαύρη αλήθεια είναι ότι δεν έχει μείνει κανένα σύγχρονο μηχανάκι σε βόλτα μας από ηλεκτρονικά.
 

amyroukai

Κουλάδι Σωληνάκιας
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Κατασκευαστικά έχεις δίκιο ότι στοιχίζει ελάχιστα.

Η φάση όμως δεν είναι η κατασκευή, είναι ο προγραμματισμός και οι δοκιμές. Μπορεί το λογισμικό να είναι άυλο αλλά δεν είναι "έλα μωρέ δυο γραμμές κώδικα". Το χρεώνουν παραπάνω από όσοθα μας άρεσε, ναι φυσικά, 253 ευρώ το "κράτα σταθερή ταχύτητα" της ΚΤΜ είναι WTF όταν το γκάζι και το ταχύμετρο είναι ηλεκτρονικά ήδη, αλλά αν δεν το θες δεν το αγοράζεις.

Και πάμε πάλι στο προκείμενο:

Ποστάκι για βόλτας που χάλασε λόγω τράξιον/ABS κλπ υπάρχει; Ταλαιπωρία από διακόπτη σταντ έχω δει άπειρη, κομμένα καλώδια ΑΒS πολλά, TPS χαλασμένα, ηλεκτρόγκαζα, διακοπτάκια, οθόνες κλπ που ΔΕΝ θα έπρεπε να χαλάνε. Έπεσε το 790 και έσπασε το ταμπλετ και το κάνεις φωλιά για τρωκτικά στο δάσος, απαράδεκτο (τυχαίο το παράδειγμα γιατί θυμάμαι ραγισμένες μαύρες οθόνες μετά από πτώση).
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Στέφανος, αλλά η μαύρη αλήθεια είναι ότι και τα παλιά χαλάνε στο βουνό και ας μην έχουν ηλεκτρονικά.
Καμμενος με την cdi του domi, όπως με τους ανορθωτες οι Αφρικανοί κλπ κλπ κλπ
Η γκρίνια για το t700 είναι ότι αν είχε για παράδειγμα traction θα ήταν πιο ευκολοδηγητο στα δύσκολα και δεν θα παλευες να το κρατήσεις, γιατί μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ενα βαρύ μηχανάκι για χώμα.
Και η μαύρη αλήθεια είναι ότι δεν έχει μείνει κανένα σύγχρονο μηχανάκι σε βόλτα μας από ηλεκτρονικά.
Για εμένα είναι μεγάλο φέηλ το ότι ένα μηχανάκι ον-οφφ του 2021-'22 δεν έχει τρακσιον.
Με την καταπληκτική και εναλλασουσα (και γερασμένη) ποιότητα ασφάλτου της ελληνικής επικράτειας ,το θεωρώ εκ των ουκ άνευ πλέον
Στο φινάλε ,ας υπάρχει και το απενεργοποιεις όταν δεν το θες
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ καταλαβαίνω τι λέει ο Στέφανος, αλλά η μαύρη αλήθεια είναι ότι και τα παλιά χαλάνε στο βουνό και ας μην έχουν ηλεκτρονικά.
Καμμενος με την cdi του domi, όπως με τους ανορθωτες οι Αφρικανοί κλπ κλπ κλπ
Η γκρίνια για το t700 είναι ότι αν είχε για παράδειγμα traction θα ήταν πιο ευκολοδηγητο στα δύσκολα και δεν θα παλευες να το κρατήσεις, γιατί μην ξεχνάμε ότι μιλάμε για ενα βαρύ μηχανάκι για χώμα.
Και η μαύρη αλήθεια είναι ότι δεν έχει μείνει κανένα σύγχρονο μηχανάκι σε βόλτα μας από ηλεκτρονικά.
Ανορθωτές και CDI χαλάνε μια στα 10-20 χρόνια. Ο δε ανορθωτής θα σε προειδοποιήσει πολύ πριν ότι κάτι τρέχει. Κατά τα λοιπά συμφωνώ ότι χαλάνε και τα παλιά μηχανάκια, απλά είναι ευκολότερα επισκευάσιμα σε δυσμενείς συνθήκες.
Για τη συχνότητα βλαβών στα σύγχρονα μπορεί και να έχεις δίκιο. Με τρομάζει όμως η ιδέα να συμβεί.
Συμφωνώ Κώστα και για τη βοήθεια των ηλεκτρονικών στα μεγάλα, αλλά εκεί θα ανοίξουμε πάλι άλλη συζήτηση.

Θυμάμαι εκείνον τον Ιάπωνα με το CRF250L που ανέφερε ο Magelanos σε ένα οδοιπορικό. Η απλότητα σε συγκεκριμένο περιβάλλον οδήγησης δεν έβλαψε ποτέ.
 
Top Bottom