Σας ευχαριστώ όλους που είδατε την παρουσίαση και καλά σας λόγια
Να είσαι καλά για τα καλά σου λόγια. Βασικά αν δε ξέρεις να δουλεύεις τα εργαλεία καλύτερα να μη το πιάσεις. Αν πάλι θέλεις να το πιάσεις πρέπει να έχεις το repair manual απ´ τη μοτοσικλέτα, κατάλληλα εργαλεία και πολλές φωτογραφίες σε ότι κάνεις για να μη ξεχάσεις τίποτα...
Πολλά κ άπειρα συγχαρητήρια.ilbig:
Είδα ότι έχεις τον χώρο, τα εργαλεία,
το μεράκι, την διάθεση κ την τεχνογνωσία.
Θα ήθελες να μας πεις κάτι να προσέξουμε
σε όσους προσπαθούμε να ασχοληθούμε
μόνοι μας με το"χούφτωμα" της μοτόρας μας;
Είδες πολλά όταν το άνοιξες κ το αναστύλωνες
κάτι που σου έκανε εντύπωση;
Ευχαριστώ. Βαλβίδες ρύθμισα μετά από το πρώτο ζέσταμα και συγχρονισμό κυλίνδρων. Δεν έχει και τίποτα άλλο.Απίστευτη δουλεια! Το μοτερ μετά το βάψιμο καινούριο Τι ρυθμίσεις έκανες μετά την πρώτη μιζιά;
Ναι αλλά μην τρελλαθούμε κιόλας δεν είναιτο οτι η συγκεκριμενη μοτοσυκλετα στα 90.000 εμεινε λογω γλίστρας και τεντωτηρα καδένας φανερώνει αν μη τι άλλο οτι κακοπέρασε σε ότι χέρια ήταν προηγουμένως. γιατι ο τεντωτηρας οταν δεν ειναι σε καλη κατασταση, και δεν επαναφερει τη γλιστρα, ακουγεται ενας χτυπος, που προφανως ο πρηγουμενως ιδιοκτητητς ειτε δεν εδωσε σημασια, ειτε δε του εγινε σωστη δουλεια στο συνεργειο.
σιγουρα πλέον βρηκε τη στέγη που του αρμοζει όμως. θα τη χαρεις για παρα πολλα χλμ ακομα!!!μπραβο για το κοπο και την υπομονη