mAthosalas
I love my GS
Ενα απο τα σημεια που ηθελα εξ'αρχης να βελτιωσω στην μοτοσυκλετα μου,προκειμενου να βελτιωθει η ανεση για τα μακρυτερα ταξιδια ηταν η σέλα. Με προβληματιζε ΠΟΛΥ οτι στο επετειακο η comfort τής μαμας δεν ταιριαζε χρωματικα,παρα την δεδομενη καλυτερη ανεση της για την οποια ειχα διαβασει...ασε που επαιζε και σε αρκετα αλμυρη τιμη...
Μετα απο πολυ ψαξιμο και αφου ειδα και δουλεια που ειχε γινει απο κοντα σε φιλους,ειδα την περιπτωση τού Toni Batzio.Toν πηρα τον ανθρωπο τηλεφωνο,ευγενεστατος και αψογος επαγγελματιας,φιλικοτατος καθισε και συζητησε ολα οσα ηθελα για τη σελα μου...
Πιο αναπαυτικη,να μην χαμηλωσει σε υψος,καλα υλικα και ραφές αλλά και να "δενει" με την υπολοιπη μοτοσυκλετα,να μην ειναι ξεκαρφωτη...
Η σελα μαμα ειναι αυτη..
πανεμορφη αλλά "σανιδα" για τουριστικες ανησυχιες...αρκετες φορες ειπα "πότε επιτελους θα βαλω κατι καλυτερο στον πισιν@ μου"(σαν λελος ακουστηκα γμτ...λολ)
Ειδα λοιπον στο site τού Τονι αυτη την ανατομικη...πολυθρονα-σέλα...
και συζητησα με τον Τονι κατα πόσο μπορουσε να την φτιαξει στα δικα μου γούστα και θέλω...
Το αποτελεσμα ηταν αυτο(μην κοιτας τον κηπο...τη σελα κοιτα μπροστα...)
Δειτε σε συγκριση με την μαμα σελα...
Και μια εικονα πως δειχνει πανω στη μοτο...
Εμενε λοιπον τοτε να τσεκαριστει αν εκτος απο αισθητικη αλλαγη πετυχαμε και κατι καλυτερο στο θεμα ανεση...
Επανερχομαι σημεραεπι του θεματος αφου ειχα την τυχη να την ζησω σε καθημερινη αλλα και ταξιδιωτικη βαση,δινοντας σας και μια συνολικοτερη εικονα και αποψη για την σελα.Το αισθητικο τού θεματος ξεπεραστηκε λοιπον αφου το σχολιασαμε ηδη και προσωπικα μού αρεσει πολυ και πλεον περασαμε στην πρακτικοτητα.
Στο κατα πόσο δηλαδη ανταποκρινεται η μεταποιημενη σελα σε αυτο για το οποιο επιλεχθηκε(περαν της αισθητικης αλλαγης),στην ανεση δηλαδη.Κι οταν προσωπικα συζητω για ανεση ταξιδιωτικη,η κουβεντα περιλαμβανει ανεση για δυο.Τοσο του οδηγου οσο και της συνοδηγου.
Μετα λοιπον απο σχεδον κατι παραπανω απο 10.000χλμ και εναμιση χρονο συμβιωσης με την σελα Toni Batzio,μού εδωσαν μια πολυ καλυτερη αποψη για αυτη με απολογισμο βελτιωμενη αισθηση και θεση οδηγησης στο θεμα ανεση.
Ως οδηγος καθομαι λιγο ψηλοτερα απ'οτι με την στο σελα,ο χωρος που μου αναλογει ειναι περισσοτερος και με καλυτερο σχημα.Εχει παραπανω εσωτερικο υλικο αφρωδες απ'οτι η μαμα σελα και το "μαγικο"σκαλοπατι πισω στην ουρα.Και λεω μαγικο διοτι περαν της δεδομενης καλυτερης ανεσης της σελας,αυτο το σκαλοπατι βοηθα τα μεγιστα να στηριζεις τη μεση κατι που βοηθα κατα πολυ,στο θεμα ανεση οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα αλλά και στην επιταχυνση και στηριξη κατα τη διαρκεια της οδηγησης. Ναι,εκτιμω λοιπον ως ωρας οτι για τον οδηγο η σελαα αυτη ειναι μια πολυ καλη επιλογη.Τοσο αισθητικα και εμφανισιακα ως συνολο με τη μοτο,οσο και οδηγικα και σε θεμα ανεσης και θεσης οδηγησης.
Ακομα και στο χωμα οσες φορες την εχω αφησει επανω,δεν με ενοχλει στην ορθια θεση οδηγησης.Εκει ομως προτιμω την δευτερη "μαμα" σελα που εχω τοσο για λογους διαφυλαξης απο φθορα της τουριστικης σελας οσο και λογω προσωπικης επιλογης και διαδρομων για οδηγηση στο χωμα.
Περναμε στην συνοδηγο στα ταξιδια και στις βολτες.
Κατ'αρχας αυτο που εγω ως οδηγος αποκομίζω ως θετικο απο την θεση της συνοδηγου ειναι οτι πλεον επειδη λογω σχεδιασης της σελας,εχει ξεχωριστο ψηλοτερο κομματι για να καθεται η συνοδηγος,δεν εχω γλυστρηματα επανω μου κατα την επιβραδυνση ή καθόλη τη διαρκεια της οδηγησης.Επισης κανενα θεμα με στροβιλισμους ή κουνηματα εφ'οσον ναι μεν καθεται πιο ψηλα αλλα εχει δυνατοτητα να καθεται σωστα και "ενα σωμα" με μενα.
Η ιδια η συνοδηγος εχει θετικοτατη αποψη για τη σελα.Τα κατα καιρους και μόνιμα σχόλια της "παμε οπου και οσο μακρυα και δεν πιανομαι","δεν εχει καμμια σχεση με την πρωτη σελα","δεν γλυστραω μπρος πισω","δεν κουραστηκα καθολου μετα απο 500+ χλμ ταξιδι","καθομαι πιο καλα και ξεκουραστα" ειναι μερικες ενδειξεις για το τι εννοω...Η αλλη ενδειξη ειναι η...ελλειψη γκρινιας(οι οδηγοι με νοιωθετε τι θελω να πω και ποσο σημαντικο ειναι ειδικα στα πιο μακρυα ταξιδια...).
Οντως η θεση της ειναι πολυ αναπαυτικοτερη,αφου βεβαια και δια γυμνου οφθαλμου φαινεται το ποσο πιο αφρωδες υλικο προστεθηκε καθως και το λιγο πλατυτερο καθισμα που εχει δημιουργηθει.Προς οφέλη της ανεσης και ξεκουραστης συμβιωσης. Ναι λοιπον,και για την συνοδηγο η εκτιμηση για το αποτελεσμα εκτιμαται ως θετικοτατο.
Να σημειωσω επιπλεον,οτι δεν διαπιστωνω καποια φθορα ή μειωση υλικου στα αρχικα χαρακτηριστικα της,ενω και η αντοχη στις ραφες ή η αδιαβροχοποιηση της,τα χρωματα της και το υλικο της ειναι οπως την πρωτη μερα.Μοναδικη διαφοροποιηση αυτο που περιμενα ως λογικο,να χαθει αυτη η αρχικη "σκληροτητα" στο εσωτερικο υλικο αφου δεν ειχε δουλευτει. Πλεον εχει μαλακωσει οσο χρειαζεται.
Στο δια ταυτα...Σαφως και αναπαυτικες σελες υπαρχουν κι αλλες,ουτε συζητηση.Σαφως επισης απο αισθητικης πλευρας καθενας επιλεγει οτι αγαπαει και ταιριαζει στα γουστα του.Προσωπικα με τη σελα που εφτιαξα, νομιζω καλυψα δια παντος το θεμα ταξιδιωτικη ανεση και πρακτικοτητα για τη μοτοσυλετα που οδηγω σημερα.Η σελα εχει γινει αναποσπαστο κομματι της μοτοσυκλετας στα ταξιδιωτικα χιλιομετρα και ο οδηγος & η συνοδηγος εχουν εναν ακομα λογο να χαιρονται για την μοτοσυκλετιστικη τους συμβιωση...περισσοτερη ανεση και απροβληματιστα χιλιομετρα.
Υπενθυμιζω δε,οτι ενας κουκος δεν φερνει την Ανοιξη,ή με άλλα λογια μια σελα αναπαυτικοτερη δεν ειναι ικανη απο μονη της να μετατρεψει το F800GS σε GT ή RT...ειμαστε κομπλε αλλά δεν γιναμε ξαφνικα με μια σελα και μια ζελατινα τουρίστες παντος καιρου και χαλαρων χιλιομετρων...απλως βελτιωσαμε οσο γινεται αυτη την μοτοσυκλετα στο θεμα ταξιδι και ανεση.
Ελπιζω να εδωσα μια πρωτη καλη εικονα για τη σελα.Οτιδηποτε στην πορεια θα ενημερωσω εκ νεου.
Μετα απο πολυ ψαξιμο και αφου ειδα και δουλεια που ειχε γινει απο κοντα σε φιλους,ειδα την περιπτωση τού Toni Batzio.Toν πηρα τον ανθρωπο τηλεφωνο,ευγενεστατος και αψογος επαγγελματιας,φιλικοτατος καθισε και συζητησε ολα οσα ηθελα για τη σελα μου...
Πιο αναπαυτικη,να μην χαμηλωσει σε υψος,καλα υλικα και ραφές αλλά και να "δενει" με την υπολοιπη μοτοσυκλετα,να μην ειναι ξεκαρφωτη...
Η σελα μαμα ειναι αυτη..
πανεμορφη αλλά "σανιδα" για τουριστικες ανησυχιες...αρκετες φορες ειπα "πότε επιτελους θα βαλω κατι καλυτερο στον πισιν@ μου"(σαν λελος ακουστηκα γμτ...λολ)
Ειδα λοιπον στο site τού Τονι αυτη την ανατομικη...πολυθρονα-σέλα...
και συζητησα με τον Τονι κατα πόσο μπορουσε να την φτιαξει στα δικα μου γούστα και θέλω...
Το αποτελεσμα ηταν αυτο(μην κοιτας τον κηπο...τη σελα κοιτα μπροστα...)
Δειτε σε συγκριση με την μαμα σελα...
Και μια εικονα πως δειχνει πανω στη μοτο...
Εμενε λοιπον τοτε να τσεκαριστει αν εκτος απο αισθητικη αλλαγη πετυχαμε και κατι καλυτερο στο θεμα ανεση...
Επανερχομαι σημεραεπι του θεματος αφου ειχα την τυχη να την ζησω σε καθημερινη αλλα και ταξιδιωτικη βαση,δινοντας σας και μια συνολικοτερη εικονα και αποψη για την σελα.Το αισθητικο τού θεματος ξεπεραστηκε λοιπον αφου το σχολιασαμε ηδη και προσωπικα μού αρεσει πολυ και πλεον περασαμε στην πρακτικοτητα.
Στο κατα πόσο δηλαδη ανταποκρινεται η μεταποιημενη σελα σε αυτο για το οποιο επιλεχθηκε(περαν της αισθητικης αλλαγης),στην ανεση δηλαδη.Κι οταν προσωπικα συζητω για ανεση ταξιδιωτικη,η κουβεντα περιλαμβανει ανεση για δυο.Τοσο του οδηγου οσο και της συνοδηγου.
Μετα λοιπον απο σχεδον κατι παραπανω απο 10.000χλμ και εναμιση χρονο συμβιωσης με την σελα Toni Batzio,μού εδωσαν μια πολυ καλυτερη αποψη για αυτη με απολογισμο βελτιωμενη αισθηση και θεση οδηγησης στο θεμα ανεση.
Ως οδηγος καθομαι λιγο ψηλοτερα απ'οτι με την στο σελα,ο χωρος που μου αναλογει ειναι περισσοτερος και με καλυτερο σχημα.Εχει παραπανω εσωτερικο υλικο αφρωδες απ'οτι η μαμα σελα και το "μαγικο"σκαλοπατι πισω στην ουρα.Και λεω μαγικο διοτι περαν της δεδομενης καλυτερης ανεσης της σελας,αυτο το σκαλοπατι βοηθα τα μεγιστα να στηριζεις τη μεση κατι που βοηθα κατα πολυ,στο θεμα ανεση οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα αλλά και στην επιταχυνση και στηριξη κατα τη διαρκεια της οδηγησης. Ναι,εκτιμω λοιπον ως ωρας οτι για τον οδηγο η σελαα αυτη ειναι μια πολυ καλη επιλογη.Τοσο αισθητικα και εμφανισιακα ως συνολο με τη μοτο,οσο και οδηγικα και σε θεμα ανεσης και θεσης οδηγησης.
Ακομα και στο χωμα οσες φορες την εχω αφησει επανω,δεν με ενοχλει στην ορθια θεση οδηγησης.Εκει ομως προτιμω την δευτερη "μαμα" σελα που εχω τοσο για λογους διαφυλαξης απο φθορα της τουριστικης σελας οσο και λογω προσωπικης επιλογης και διαδρομων για οδηγηση στο χωμα.
Περναμε στην συνοδηγο στα ταξιδια και στις βολτες.
Κατ'αρχας αυτο που εγω ως οδηγος αποκομίζω ως θετικο απο την θεση της συνοδηγου ειναι οτι πλεον επειδη λογω σχεδιασης της σελας,εχει ξεχωριστο ψηλοτερο κομματι για να καθεται η συνοδηγος,δεν εχω γλυστρηματα επανω μου κατα την επιβραδυνση ή καθόλη τη διαρκεια της οδηγησης.Επισης κανενα θεμα με στροβιλισμους ή κουνηματα εφ'οσον ναι μεν καθεται πιο ψηλα αλλα εχει δυνατοτητα να καθεται σωστα και "ενα σωμα" με μενα.
Η ιδια η συνοδηγος εχει θετικοτατη αποψη για τη σελα.Τα κατα καιρους και μόνιμα σχόλια της "παμε οπου και οσο μακρυα και δεν πιανομαι","δεν εχει καμμια σχεση με την πρωτη σελα","δεν γλυστραω μπρος πισω","δεν κουραστηκα καθολου μετα απο 500+ χλμ ταξιδι","καθομαι πιο καλα και ξεκουραστα" ειναι μερικες ενδειξεις για το τι εννοω...Η αλλη ενδειξη ειναι η...ελλειψη γκρινιας(οι οδηγοι με νοιωθετε τι θελω να πω και ποσο σημαντικο ειναι ειδικα στα πιο μακρυα ταξιδια...).
Οντως η θεση της ειναι πολυ αναπαυτικοτερη,αφου βεβαια και δια γυμνου οφθαλμου φαινεται το ποσο πιο αφρωδες υλικο προστεθηκε καθως και το λιγο πλατυτερο καθισμα που εχει δημιουργηθει.Προς οφέλη της ανεσης και ξεκουραστης συμβιωσης. Ναι λοιπον,και για την συνοδηγο η εκτιμηση για το αποτελεσμα εκτιμαται ως θετικοτατο.
Να σημειωσω επιπλεον,οτι δεν διαπιστωνω καποια φθορα ή μειωση υλικου στα αρχικα χαρακτηριστικα της,ενω και η αντοχη στις ραφες ή η αδιαβροχοποιηση της,τα χρωματα της και το υλικο της ειναι οπως την πρωτη μερα.Μοναδικη διαφοροποιηση αυτο που περιμενα ως λογικο,να χαθει αυτη η αρχικη "σκληροτητα" στο εσωτερικο υλικο αφου δεν ειχε δουλευτει. Πλεον εχει μαλακωσει οσο χρειαζεται.
Στο δια ταυτα...Σαφως και αναπαυτικες σελες υπαρχουν κι αλλες,ουτε συζητηση.Σαφως επισης απο αισθητικης πλευρας καθενας επιλεγει οτι αγαπαει και ταιριαζει στα γουστα του.Προσωπικα με τη σελα που εφτιαξα, νομιζω καλυψα δια παντος το θεμα ταξιδιωτικη ανεση και πρακτικοτητα για τη μοτοσυλετα που οδηγω σημερα.Η σελα εχει γινει αναποσπαστο κομματι της μοτοσυκλετας στα ταξιδιωτικα χιλιομετρα και ο οδηγος & η συνοδηγος εχουν εναν ακομα λογο να χαιρονται για την μοτοσυκλετιστικη τους συμβιωση...περισσοτερη ανεση και απροβληματιστα χιλιομετρα.
Υπενθυμιζω δε,οτι ενας κουκος δεν φερνει την Ανοιξη,ή με άλλα λογια μια σελα αναπαυτικοτερη δεν ειναι ικανη απο μονη της να μετατρεψει το F800GS σε GT ή RT...ειμαστε κομπλε αλλά δεν γιναμε ξαφνικα με μια σελα και μια ζελατινα τουρίστες παντος καιρου και χαλαρων χιλιομετρων...απλως βελτιωσαμε οσο γινεται αυτη την μοτοσυκλετα στο θεμα ταξιδι και ανεση.
Ελπιζω να εδωσα μια πρωτη καλη εικονα για τη σελα.Οτιδηποτε στην πορεια θα ενημερωσω εκ νεου.
Τελευταία επεξεργασία: