Ανατομική σέλα Τόνη Μπάτζιο για F800GS

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Ενα απο τα σημεια που ηθελα εξ'αρχης να βελτιωσω στην μοτοσυκλετα μου,προκειμενου να βελτιωθει η ανεση για τα μακρυτερα ταξιδια ηταν η σέλα. Με προβληματιζε ΠΟΛΥ οτι στο επετειακο η comfort τής μαμας δεν ταιριαζε χρωματικα,παρα την δεδομενη καλυτερη ανεση της για την οποια ειχα διαβασει...ασε που επαιζε και σε αρκετα αλμυρη τιμη...
Μετα απο πολυ ψαξιμο και αφου ειδα και δουλεια που ειχε γινει απο κοντα σε φιλους,ειδα την περιπτωση τού Toni Batzio.Toν πηρα τον ανθρωπο τηλεφωνο,ευγενεστατος και αψογος επαγγελματιας,φιλικοτατος καθισε και συζητησε ολα οσα ηθελα για τη σελα μου...
Πιο αναπαυτικη,να μην χαμηλωσει σε υψος,καλα υλικα και ραφές αλλά και να "δενει" με την υπολοιπη μοτοσυκλετα,να μην ειναι ξεκαρφωτη...


Η σελα μαμα ειναι αυτη..


πανεμορφη αλλά "σανιδα" για τουριστικες ανησυχιες...αρκετες φορες ειπα "πότε επιτελους θα βαλω κατι καλυτερο στον πισιν@ μου"(σαν λελος ακουστηκα γμτ...λολ)

Ειδα λοιπον στο site τού Τονι αυτη την ανατομικη...πολυθρονα-σέλα...


και συζητησα με τον Τονι κατα πόσο μπορουσε να την φτιαξει στα δικα μου γούστα και θέλω...
Το αποτελεσμα ηταν αυτο(μην κοιτας τον κηπο...τη σελα κοιτα μπροστα:p...)

Δειτε σε συγκριση με την μαμα σελα...


Και μια εικονα πως δειχνει πανω στη μοτο...


Εμενε λοιπον τοτε να τσεκαριστει αν εκτος απο αισθητικη αλλαγη πετυχαμε και κατι καλυτερο στο θεμα ανεση...

Επανερχομαι σημεραεπι του θεματος αφου ειχα την τυχη να την ζησω σε καθημερινη αλλα και ταξιδιωτικη βαση,δινοντας σας και μια συνολικοτερη εικονα και αποψη για την σελα.Το αισθητικο τού θεματος ξεπεραστηκε λοιπον αφου το σχολιασαμε ηδη και προσωπικα μού αρεσει πολυ και πλεον περασαμε στην πρακτικοτητα.

Στο κατα πόσο δηλαδη ανταποκρινεται η μεταποιημενη σελα σε αυτο για το οποιο επιλεχθηκε(περαν της αισθητικης αλλαγης),στην ανεση δηλαδη.Κι οταν προσωπικα συζητω για ανεση ταξιδιωτικη,η κουβεντα περιλαμβανει ανεση για δυο.Τοσο του οδηγου οσο και της συνοδηγου.
Μετα λοιπον απο σχεδον κατι παραπανω απο 10.000χλμ και εναμιση χρονο συμβιωσης με την σελα Toni Batzio,μού εδωσαν μια πολυ καλυτερη αποψη για αυτη με απολογισμο βελτιωμενη αισθηση και θεση οδηγησης στο θεμα ανεση.

Ως οδηγος καθομαι λιγο ψηλοτερα απ'οτι με την στο σελα,ο χωρος που μου αναλογει ειναι περισσοτερος και με καλυτερο σχημα.Εχει παραπανω εσωτερικο υλικο αφρωδες απ'οτι η μαμα σελα και το "μαγικο"σκαλοπατι πισω στην ουρα.Και λεω μαγικο διοτι περαν της δεδομενης καλυτερης ανεσης της σελας,αυτο το σκαλοπατι βοηθα τα μεγιστα να στηριζεις τη μεση κατι που βοηθα κατα πολυ,στο θεμα ανεση οσο ανεβαινουν τα χιλιομετρα αλλά και στην επιταχυνση και στηριξη κατα τη διαρκεια της οδηγησης. Ναι,εκτιμω λοιπον ως ωρας οτι για τον οδηγο η σελαα αυτη ειναι μια πολυ καλη επιλογη.Τοσο αισθητικα και εμφανισιακα ως συνολο με τη μοτο,οσο και οδηγικα και σε θεμα ανεσης και θεσης οδηγησης.
Ακομα και στο χωμα οσες φορες την εχω αφησει επανω,δεν με ενοχλει στην ορθια θεση οδηγησης.Εκει ομως προτιμω την δευτερη "μαμα" σελα που εχω τοσο για λογους διαφυλαξης απο φθορα της τουριστικης σελας οσο και λογω προσωπικης επιλογης και διαδρομων για οδηγηση στο χωμα.


Περναμε στην συνοδηγο στα ταξιδια και στις βολτες.

Κατ'αρχας αυτο που εγω ως οδηγος αποκομίζω ως θετικο απο την θεση της συνοδηγου ειναι οτι πλεον επειδη λογω σχεδιασης της σελας,εχει ξεχωριστο ψηλοτερο κομματι για να καθεται η συνοδηγος,δεν εχω γλυστρηματα επανω μου κατα την επιβραδυνση ή καθόλη τη διαρκεια της οδηγησης.Επισης κανενα θεμα με στροβιλισμους ή κουνηματα εφ'οσον ναι μεν καθεται πιο ψηλα αλλα εχει δυνατοτητα να καθεται σωστα και "ενα σωμα" με μενα.
Η ιδια η συνοδηγος εχει θετικοτατη αποψη για τη σελα.Τα κατα καιρους και μόνιμα σχόλια της "παμε οπου και οσο μακρυα και δεν πιανομαι","δεν εχει καμμια σχεση με την πρωτη σελα","δεν γλυστραω μπρος πισω","δεν κουραστηκα καθολου μετα απο 500+ χλμ ταξιδι","καθομαι πιο καλα και ξεκουραστα" ειναι μερικες ενδειξεις για το τι εννοω...Η αλλη ενδειξη ειναι η...ελλειψη γκρινιας(οι οδηγοι με νοιωθετε τι θελω να πω και ποσο σημαντικο ειναι ειδικα στα πιο μακρυα ταξιδια...:D).
Οντως η θεση της ειναι πολυ αναπαυτικοτερη,αφου βεβαια και δια γυμνου οφθαλμου φαινεται το ποσο πιο αφρωδες υλικο προστεθηκε καθως και το λιγο πλατυτερο καθισμα που εχει δημιουργηθει.Προς οφέλη της ανεσης και ξεκουραστης συμβιωσης. Ναι λοιπον,και για την συνοδηγο η εκτιμηση για το αποτελεσμα εκτιμαται ως θετικοτατο.

Να σημειωσω επιπλεον,οτι δεν διαπιστωνω καποια φθορα ή μειωση υλικου στα αρχικα χαρακτηριστικα της,ενω και η αντοχη στις ραφες ή η αδιαβροχοποιηση της,τα χρωματα της και το υλικο της ειναι οπως την πρωτη μερα.Μοναδικη διαφοροποιηση αυτο που περιμενα ως λογικο,να χαθει αυτη η αρχικη "σκληροτητα" στο εσωτερικο υλικο αφου δεν ειχε δουλευτει. Πλεον εχει μαλακωσει οσο χρειαζεται.

Στο δια ταυτα...Σαφως και αναπαυτικες σελες υπαρχουν κι αλλες,ουτε συζητηση.Σαφως επισης απο αισθητικης πλευρας καθενας επιλεγει οτι αγαπαει και ταιριαζει στα γουστα του.Προσωπικα με τη σελα που εφτιαξα, νομιζω καλυψα δια παντος το θεμα ταξιδιωτικη ανεση και πρακτικοτητα για τη μοτοσυλετα που οδηγω σημερα.Η σελα εχει γινει αναποσπαστο κομματι της μοτοσυκλετας στα ταξιδιωτικα χιλιομετρα και ο οδηγος & η συνοδηγος εχουν εναν ακομα λογο να χαιρονται για την μοτοσυκλετιστικη τους συμβιωση...περισσοτερη ανεση και απροβληματιστα χιλιομετρα.

Υπενθυμιζω δε,οτι ενας κουκος δεν φερνει την Ανοιξη,ή με άλλα λογια μια σελα αναπαυτικοτερη δεν ειναι ικανη απο μονη της να μετατρεψει το F800GS σε GT ή RT...ειμαστε κομπλε αλλά δεν γιναμε ξαφνικα με μια σελα και μια ζελατινα τουρίστες παντος καιρου και χαλαρων χιλιομετρων...απλως βελτιωσαμε οσο γινεται αυτη την μοτοσυκλετα στο θεμα ταξιδι και ανεση.

Ελπιζω να εδωσα μια πρωτη καλη εικονα για τη σελα.Οτιδηποτε στην πορεια θα ενημερωσω εκ νεου.:friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:

socrates

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Σωκράτης
Μοτό
dl650
Άψογος! Να δω πότε θα αξιωθώ να κάνω και εγώ αυτή την αναβάθμιση.

Νομίζω ο Θεσσαλονικιός κάνει την καλύτερη (=αισθητικά + ποιοτικά) δουλειά από όσους έχω δει.
 

kostas

Μέλος
Περιοχή
Orestiáda, Evros, Greece
Όνομα
Κώστας
Μοτό
R1200GS ADV
Vespa lxv 50
Πράγματι πολύ ωραία δουλειά σε επίπεδο άνεσης και αισθητικό αλλα δεν ξέρω γιατι με απωθεί!

Κράτησα τη μαμά σέλα για τις χωμάτινες που βοηθάει να ειναι ίσια και επένδυσα τα χρηματα σε μια σέλα της wunderlich.

Ειναι νωρίς για εντυπώσεις, θα δείξει ο καιρός.

Κώστα respect πέρα απο τη σέλα, το όλο σύνολο ειναι πανέμορφο!!


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Τελευταία επεξεργασία:

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L
η αλήθεια είναι πως άλλα 7000χλμ έχω κάνει και εγώ και θα συμφωνήσω απόλυτα με τον κώστα. η σέλα είναι πολύ καλή επιλογή τόσο για οδηγό όσο και για το συνοδηγό και δεν το έχω μετανιώσει καθόλου. η σέλα είναι αυτή:

επειδή είχα φτιάξει τη σέλα στον mpatzio και στο προηγούμενο μηχανάκι μου (v strom) μπορώ να πω πως είναι ίδια σε άνεση για οδηγό - συνοδηγό. έπεσε στα χέρια μου και μία comfort της bmw, δεν πρόλαβα να κάνω σύγκριση μεταξύ των 2. όταν θα έχω πλήρη εικόνα θα πω για τη σύγκριση.
 

NIKOS ZISIS

Μέλος
Περιοχή
n.marmaras halkidiki
Όνομα
NIKOS
Μοτό
VARADERO 1000
ολα καλα μεχρι εδω πολυ καλη δουλεια αλλα και εγω ηθελα να κανω απο κανονικη σε ανατομικη την σελα απο το varadero με ενα ιδικο τζελ αλλα τα λεφτα μηπως ειναι πολλα η μαλον παρα πολλα . Μιλησαμε στο τηλ και ζητησα μια ανατομικη καλη με τζελ και η τιμη ειναι στα 190 ευρω . Με την βοηθεια του Πασχαλη μιλησα και με το μοτο lexus η τιμη ειναι στα 100 ευρω και μου ειπε οτι το τζελ εχει διαρκεια ζωης 6 μηνες κατι που δεν μου το διευκρινησε ο τονυ . τα σχολεια δικα σας
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Eγω για το bandit εκανα εδω: https://www.facebook.com/CarDressingTapetsariesAutokinetonskaphonKMoto.

Πολυ καλη δουλεια,πολυ καλα υλικα και πολυ καλος επαγγελματιας ο Κωστας.80 ευρω για την ανατομικη,χωρις γραμματα και αλλα μπιρμιλικια.Πολυ καλη αισθηση,ξεκουραστα χιλιομετρα και το κυριοτερο.....τερμα η μουρμουρα.
 

ikontop

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW F800GS
Κώστα πάντως να κρυφτείς δεν μπορείς με το 800 σου, ξεχωρίζεις από μακρυά!
Για την comfort της BMW που είπαν τα παιδιά πιο πάνω, είναι πραγματικά comfort, για πολλές εκατοντάδες χλμ. ημερησίως. Η μαμά του 800 βέβαια θα μπορούσε και να μην υπάρχει και να κάθεσαι κατευθείαν πάνω στο πλαίσιο, το ίδιο είναι:banghead: Βολεύει στο χώμα, ναι, αλλά είπαμε, όχι κι έτσι!
Η σέλα είναι λοιπόν ένα από τα δύο μοναδικά προβλήματα του 800, το οποίο και λύνεται εύκολα. Για το άλλο, αυτοί εδώ έχουν γράψει 1395 post κι ακόμη προσπαθούν!
 

δημήτρης

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
CRF 300L

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Η σέλα είναι λοιπόν ένα από τα δύο μοναδικά προβλήματα του 800, το οποίο και λύνεται εύκολα. Για το άλλο, αυτοί εδώ έχουν γράψει 1395 post κι ακόμη προσπαθούν!
Γιαννη ξερεις που εχω εστιασει το προβλημα στο θεμα ζελατινα & ανεμοκαλυψη και γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να βρεθει κοινη λυση για ολους τους 800αρηδες;Στο οτι καθε σωματοτυπος,υψος αναβατη και διαστασεις γενικοτερα,καθιζουν τον οδηγο σε διαφορετικη θεση και υψος...Αρα θελουμε ΜΙΑ ζελατινα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ,που να μας καλυπτει απο τον αερα,καποιοι ακομα και παντελώς.Δυστυχως αυτο δεν θα γινει ποτέ για τον απλουστατο λογο οτι η ζελατινα που για μενα ειναι καλη για σενα θα ειναι μετρια για καποιον αλλο υπερβολικη ή για αλλον ααπαραδεκτη και ουτω καθεξης.Αρα φαυλος κυκλος οταν ρωτας τον αλλο "παιδια τι ζελατινα να βαλω για να με καλυπτει"...διοτι καθενας χρειαζεται αλλες παραμετρους...
Κι ενα σημαντικο θεμα κατ'εμε του 800 στο θεμα ζελατινα ειναι η λεπτη σιλουετα του σε σχεση με τα mega OnOff πχ το ομοσταυλο R1200GS.Οπου εκει η συνολικη προστασια απο αερα ειναι καλυτερη αλλά και μια μεγαλυτερη ζελατινα μπορει να μπει πιο απροβληματιστα απ'οτι σε εμας...Ενδεικτικα να πω,για να καταλαβουμε ακομα πιο πολυ το θεμα προστασια απο αερα,οτι ακομα και οταν ειχα το 1200GS ακομα και εκει,ειχα βγαλει τη μαμα ζελατινα και τοποθετησα απο GSA...οπου ειχα βρει την απολυτη προστασια απο αερα συνολικα και χωρις κανενα θεμα στροβιλισμων ή τριγμων...
Στο 800 λοιπον εχω αλλαξει εως τωρα...πανω 6-7 ζελατινες και ακομα δεν μπορω να πω οτι βρεθηκε η ιδανικη...Με καλυτερη αυτη που εχω σημερα για τα ταξιδια οπου εκανα πατεντα αναλογα με τα γουστα μου και τα θελω μου,προσαρμοζοντας το καταλληλο φρυδακι(προεκταση)εξτρα σε μεγαλη ζελατινα που επελεξα μετα απο πολυ διαβασμα και ψαξιμο...και εχω καταφερει κατα μεγαλο ποσοστο να πω οτι ειναι η καλυτερη ως σημερα απο οσες ειχα για τον σκοπο αυτο,δηλαδη για προστασια απο αερα.
Την desierto δεν την εχω δοκιμασει σε καποιο 800 για να δω τι λεει,οπότε δεν θα εκφερω γνωμη για το τελικο αποτελεσμα.Αν και διιστανται οι αποψεις τοσο λογω μεγεθους και δικου μου σωματομετρικου θελω,οσο και για την τσουχτερη τιμη της και κατα ποσο ενα τετοιο κοστος αποσβενει...επιφυλασσομαι και δεν εκφερω γνωμη για την επι πρακτεου αποτελεσματος...
Και παλι ομως...ξαναειπα και πιο πανω.Με μια ζελατινα ή μια καλυτερη σελα,ξαφνικα GT ή RTδεν γινεσαι.... οπότε ας μην τα θελουμε κι ολα δικα μας λεω προσωπικα και χαιρομαι το 800αρι μου συνολικα για ολα οσα απλοχερα μού προσφερει...:) Και προχωραμε με χαμογελο!
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Πάντως, η μαμά με την παρουσίαση του F 800 GSA, έλυσε αυτά τα προβλήματα-ελλείψεις. Η αλήθεια είναι ότι το Adve, μόνο με το 800άρι το adve ίσως να σκεφτόμουν να το άλλαζα...

Η ζελατίνα του δεν σας ταιριάζει;
 

mAthosalas

I love my GS
Περιοχή
ΧώμαSweetHome
Όνομα
Κώστας
Μοτό
F800GS 30 years
Η ζελατινα Χρηστο του GSA προσωπικα δεν μου αρεσει οποτε και να ταιριαζε δεν θα την εβαζα.Αλλά οντως δεν ταιριαζει γιατι εχει αλλες βασεις .Συν το κοστος που παει καπως....ψηλα :geek:
 

ikontop

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW F800GS
Πάντως, η μαμά με την παρουσίαση του F 800 GSA, έλυσε αυτά τα προβλήματα-ελλείψεις. Η αλήθεια είναι ότι το Adve, μόνο με το 800άρι το adve ίσως να σκεφτόμουν να το άλλαζα...

Η ζελατίνα του δεν σας ταιριάζει;
όχι Χρήστο, διάβαζα ότι δεν μπαίνει.

Γιαννη ξερεις που εχω εστιασει το προβλημα στο θεμα ζελατινα & ανεμοκαλυψη και γιατι δεν υπαρχει περιπτωση να βρεθει κοινη λυση για ολους τους 800αρηδες;Στο οτι καθε σωματοτυπος,υψος αναβατη και διαστασεις γενικοτερα,καθιζουν τον οδηγο σε διαφορετικη θεση και υψος...Αρα θελουμε ΜΙΑ ζελατινα ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ,που να μας καλυπτει απο τον αερα,καποιοι ακομα και παντελώς.Δυστυχως αυτο δεν θα γινει ποτέ για τον απλουστατο λογο οτι η ζελατινα που για μενα ειναι καλη για σενα θα ειναι μετρια για καποιον αλλο υπερβολικη ή για αλλον ααπαραδεκτη και ουτω καθεξης.Αρα φαυλος κυκλος οταν ρωτας τον αλλο "παιδια τι ζελατινα να βαλω για να με καλυπτει"...διοτι καθενας χρειαζεται αλλες παραμετρους...
Κι ενα σημαντικο θεμα κατ'εμε του 800 στο θεμα ζελατινα ειναι η λεπτη σιλουετα του σε σχεση με τα mega OnOff πχ το ομοσταυλο R1200GS.Οπου εκει η συνολικη προστασια απο αερα ειναι καλυτερη αλλά και μια μεγαλυτερη ζελατινα μπορει να μπει πιο απροβληματιστα απ'οτι σε εμας...Ενδεικτικα να πω,για να καταλαβουμε ακομα πιο πολυ το θεμα προστασια απο αερα,οτι ακομα και οταν ειχα το 1200GS ακομα και εκει,ειχα βγαλει τη μαμα ζελατινα και τοποθετησα απο GSA...οπου ειχα βρει την απολυτη προστασια απο αερα συνολικα και χωρις κανενα θεμα στροβιλισμων ή τριγμων...
Στο 800 λοιπον εχω αλλαξει εως τωρα...πανω 6-7 ζελατινες και ακομα δεν μπορω να πω οτι βρεθηκε η ιδανικη...Με καλυτερη αυτη που εχω σημερα για τα ταξιδια οπου εκανα πατεντα αναλογα με τα γουστα μου και τα θελω μου,προσαρμοζοντας το καταλληλο φρυδακι(προεκταση)εξτρα σε μεγαλη ζελατινα που επελεξα μετα απο πολυ διαβασμα και ψαξιμο...και εχω καταφερει κατα μεγαλο ποσοστο να πω οτι ειναι η καλυτερη ως σημερα απο οσες ειχα για τον σκοπο αυτο,δηλαδη για προστασια απο αερα.
Την desierto δεν την εχω δοκιμασει σε καποιο 800 για να δω τι λεει,οπότε δεν θα εκφερω γνωμη για το τελικο αποτελεσμα.Αν και διιστανται οι αποψεις τοσο λογω μεγεθους και δικου μου σωματομετρικου θελω,οσο και για την τσουχτερη τιμη της και κατα ποσο ενα τετοιο κοστος αποσβενει...επιφυλασσομαι και δεν εκφερω γνωμη για την επι πρακτεου αποτελεσματος...
Και παλι ομως...ξαναειπα και πιο πανω.Με μια ζελατινα ή μια καλυτερη σελα,ξαφνικα GT ή RTδεν γινεσαι.... οπότε ας μην τα θελουμε κι ολα δικα μας λεω προσωπικα και χαιρομαι το 800αρι μου συνολικα για ολα οσα απλοχερα μού προσφερει...:) Και προχωραμε με χαμογελο!
Εννοείται με χαμόγελο, και εννοείται ότι το μηχανάκι έχει τόσα καλά που αυτά είναι πταίσματα :ok: Εγώ έκανα το λάθος και πήρα την touring πάνω στην .. κάψα της παραγγελίας του καινούργιου, οπότε πόνεσε τότε (οικονομικά) και δυσκόλεψε το να δοκιμάσω κι άλλες. Περιμένω τώρα μια καινούργια προέκταση να δούμε τι θα γίνει. Πάντως και για το desierto γράφουν μερικοί ότι τουλάχιστον η ενόχληση από το θόρυβο δεν εξαφανίζεται.

Για να επανέλθουμε στο θέμα, ωραία η σέλα!
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Ειναι τετοια η κατασκευη της 800 που δεν κοβεται ολος ο αερας.Kανονικα θελει πολλες προεκτασεις και στα πλαγια,κατι που ειναι δυκολο να γινει.
 
Top Bottom