Αντικατάσταση φούσκα σασμαν και άλλες εργασίες

Billy-Bo

Μέλος
Περιοχή
Καρδίτσα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
R 1200GS 07'
Το τελευταίο διαστημα παρατήρησα λιγο σκισμένη την φουσκα στο ψαλίδι! Μιας και το επομενο διάστημα οι χωμάτινες (λασπωμένες) διαδρομες θα είναι στο πρόγραμμα ειπα να κάνω μονος μου την αντικατάσταση της.



Παμε λοιπον να δουμε τι εργαλεια....και για ποιές εργασιες τα θελουμε:

- Τορξ Τ45 για τα τακακια
- Τορξ Τ50 για τον τροχό
- Τορξ Τ25 για τον αισθητήρα διαφορικού
- Τορξ Τ50 και καρυδακι 16mm για την βιδα πανω από την πισω φουσκα του διαφορικου
- Τορξ Τ45 για την τάπα στο διαφορικού
- Καρυδακι 16mm και Τορξ Τ45 για αφαιρέσουμε το τελικο της εξατμισης
- Τορξ Τ50 και καρυδακι 16mm για να αφαιρέσουμε το αμορτισερ (πάνω - κάτω)
- Για να αφαιρέσουμε το ψαλίδι βγάζουμε το μαυρο καπάκι αριστερα και με καρυδακι 30mm αφαιρουμε την κοντρα.... μετα με αλλεν 12mm ξεβιδωνουμε την κεντρικη βιδα.
Δεξιά του ψαλιδιού αφαιρουμε τον οδηγό με Τορξ Τ30 τις 4 βίδες του

Ετσι έχουμε αυτη την εικόνα...



Με προσοχή αφαιρούμε απο το καρε του διαφορικού τον άξονα...

Η επομενη εργασία ειναι να καθαρίσουμε τα παλιά γρασσα και να προσθεσουμε γρασσο σε κάθε ρουλεμάν και σε κάθε κινητό σημείο. Σίγουρα στον αξονα βάζουμε μονο στο καρε μπρος - πίσω.

Το γρασσο που χρησιμοποίησα είναι αυτός ... Με πολυ καλές προδιαγραφές...! http://www.klueber.com/en/product-detail/id/377/







Τελειώνοντας το καθάρισμα και το γρασσαρισμα τοποθετούμε ξανά με προσοχή τον άξονα στη θέση του ( προσοχή να εφαρμόσει καλά ... βοηθάμε με μια ματσολα). Τοποθετούμε την νέα φούσκα με λίγο γρασσο σε κάθε χείλος του.

- Τοποθετουμε το ψαλίδι και βαζουμε τον οδηγό δεξια με τις 4 βιδες Τορξ Τ20 με σύσφιξη 9Nm. Αριστερά βιδωνουμε την βιδα Allen 12mm 7Nm και με καρυδακι 30mm βιδώνουμε το παξιμάδι (προσθετοντας λιγο κολα σπειρωματων μεσαιου βαθμου) που λειτουργεί σαν κόντρα.

- Τοποθετούμε το αμορτισέρ πανω βιδα Τορξ Τ50 με βιδα 16mm (κολα σπειρωματων) και συφιξη 50Nm. Κατω Τ50 ( κολα σπειρωματων) με σύσφιξη 58Nm.

-Τοποθετουμε το και συνδεουμε το διαφορικό με τους οδηγούς οπως το αφαιρέσαμε και την βιδα Τορξ Τ50 με σύσφιξη 100Nm. Τοποθετουμε το μαυρο καπακι για προστασία.

- Βάζουμε την πίσω φουσκα με λίγο γρασσο σε κάθε χείλος και εφαρμοζουμε ατο καρέ του άξονα. Τοποθετουμε την βιδα Τορξ Τ50 με κολα σπειρωματων και σύσφιξη 42Nm.

- Την τάπα του διαφορικού με σύσφιξη 20Nm.

- Βαλβολινη 75W-90 στο διαφορικο με σύριγγα 200ml και τοποθετουμε προσεκτικα τον αισθητηρα του διαφορικού και τις βιδεςΤορξ Τ25 με σύσφιξη 4Nm.

- Τοποθετούμε την μοναδα φρένου και σφιγγουμε τις Τορξ Τ45 με 24Nm.

- Τοποθετούμε τον τροχό και σφιγγουμε τις Τ50 με 60Nm.

- Την εξάτμιση και ειμαστε έτοιμοι....

Μεγαλη εμπειρία να το κανεις μόνος...απλοποιούνται πολλά και προλαβαίνουμε τις κακοτοπιές!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο και κουμπάρο Θανάση Gato για την υποστήριξη του με οποιο εργαλείο χρειάστηκα στο χωρο του!

Περίσσεψαν χρήματα να βαλω βενζίνη να κάνω καμία βόλτα .... ;)




BMW Motorrad
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Το τελευταίο διαστημα παρατήρησα λιγο σκισμένη την φουσκα στο ψαλίδι! Μιας και το επομενο διάστημα οι χωμάτινες (λασπωμένες) διαδρομες θα είναι στο πρόγραμμα ειπα να κάνω μονος μου την αντικατάσταση της.



Παμε λοιπον να δουμε τι εργαλεια....και για ποιές εργασιες τα θελουμε:

- Τορξ Τ45 για τα τακακια
- Τορξ Τ50 για τον τροχό
- Τορξ Τ25 για τον αισθητήρα διαφορικού
- Τορξ Τ50 και καρυδακι 16mm για την βιδα πανω από την πισω φουσκα του διαφορικου
- Τορξ Τ45 για την τάπα στο διαφορικού
- Καρυδακι 16mm και Τορξ Τ45 για αφαιρέσουμε το τελικο της εξατμισης
- Τορξ Τ50 και καρυδακι 16mm για να αφαιρέσουμε το αμορτισερ (πάνω - κάτω)
- Για να αφαιρέσουμε το ψαλίδι βγάζουμε το μαυρο καπάκι αριστερα και με καρυδακι 30mm αφαιρουμε την κοντρα.... μετα με αλλεν 12mm ξεβιδωνουμε την κεντρικη βιδα.
Δεξιά του ψαλιδιού αφαιρουμε τον οδηγό με Τορξ Τ30 τις 4 βίδες του

Ετσι έχουμε αυτη την εικόνα...



Με προσοχή αφαιρούμε απο το καρε του διαφορικού τον άξονα...

Η επομενη εργασία ειναι να καθαρίσουμε τα παλιά γρασσα και να προσθεσουμε γρασσο σε κάθε ρουλεμάν και σε κάθε κινητό σημείο. Σίγουρα στον αξονα βάζουμε μονο στο καρε μπρος - πίσω.

Το γρασσο που χρησιμοποίησα είναι αυτός ... Με πολυ καλές προδιαγραφές...! http://www.klueber.com/en/product-detail/id/377/







Τελειώνοντας το καθάρισμα και το γρασσαρισμα τοποθετούμε ξανά με προσοχή τον άξονα στη θέση του ( προσοχή να εφαρμόσει καλά ... βοηθάμε με μια ματσολα). Τοποθετούμε την νέα φούσκα με λίγο γρασσο σε κάθε χείλος του.

- Τοποθετουμε το ψαλίδι και βαζουμε τον οδηγό δεξια με τις 4 βιδες Τορξ Τ20 με σύσφιξη 9Nm. Αριστερά βιδωνουμε την βιδα Allen 12mm 7Nm και με καρυδακι 30mm βιδώνουμε το παξιμάδι (προσθετοντας λιγο κολα σπειρωματων μεσαιου βαθμου) που λειτουργεί σαν κόντρα.

- Τοποθετούμε το αμορτισέρ πανω βιδα Τορξ Τ50 με βιδα 16mm (κολα σπειρωματων) και συφιξη 50Nm. Κατω Τ50 ( κολα σπειρωματων) με σύσφιξη 58Nm.

-Τοποθετουμε το και συνδεουμε το διαφορικό με τους οδηγούς οπως το αφαιρέσαμε και την βιδα Τορξ Τ50 με σύσφιξη 100Nm. Τοποθετουμε το μαυρο καπακι για προστασία.

- Βάζουμε την πίσω φουσκα με λίγο γρασσο σε κάθε χείλος και εφαρμοζουμε ατο καρέ του άξονα. Τοποθετουμε την βιδα Τορξ Τ50 με κολα σπειρωματων και σύσφιξη 42Nm.

- Την τάπα του διαφορικού με σύσφιξη 20Nm.

- Βαλβολινη 75W-90 στο διαφορικο με σύριγγα 200ml και τοποθετουμε προσεκτικα τον αισθητηρα του διαφορικού και τις βιδεςΤορξ Τ25 με σύσφιξη 4Nm.

- Τοποθετούμε την μοναδα φρένου και σφιγγουμε τις Τορξ Τ45 με 24Nm.

- Τοποθετούμε τον τροχό και σφιγγουμε τις Τ50 με 60Nm.

- Την εξάτμιση και ειμαστε έτοιμοι....

Μεγαλη εμπειρία να το κανεις μόνος...απλοποιούνται πολλά και προλαβαίνουμε τις κακοτοπιές!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο και κουμπάρο Θανάση Gato για την υποστήριξη του με οποιο εργαλείο χρειάστηκα στο χωρο του!

Περίσσεψαν χρήματα να βαλω βενζίνη να κάνω καμία βόλτα .... ;)




BMW Motorrad
Ωραίος. .......αλλά το διαφορικο, γιατί το έλυσες? ??
Δεν χρειαζόταν.
 

sirax

Μέλος
Περιοχή
Άργος - Αργολίδας
Όνομα
Harry
Μοτό
1200 gs adv
Το τελευταίο διαστημα παρατήρησα λιγο σκισμένη την φουσκα στο ψαλίδι! Μιας και το επομενο διάστημα οι χωμάτινες (λασπωμένες) διαδρομες θα είναι στο πρόγραμμα ειπα να κάνω μονος μου την αντικατάσταση της.



Παμε λοιπον να δουμε τι εργαλεια....και για ποιές εργασιες τα θελουμε:

- Τορξ Τ45 για τα τακακια
- Τορξ Τ50 για τον τροχό
- Τορξ Τ25 για τον αισθητήρα διαφορικού
- Τορξ Τ50 και καρυδακι 16mm για την βιδα πανω από την πισω φουσκα του διαφορικου
- Τορξ Τ45 για την τάπα στο διαφορικού
- Καρυδακι 16mm και Τορξ Τ45 για αφαιρέσουμε το τελικο της εξατμισης
- Τορξ Τ50 και καρυδακι 16mm για να αφαιρέσουμε το αμορτισερ (πάνω - κάτω)
- Για να αφαιρέσουμε το ψαλίδι βγάζουμε το μαυρο καπάκι αριστερα και με καρυδακι 30mm αφαιρουμε την κοντρα.... μετα με αλλεν 12mm ξεβιδωνουμε την κεντρικη βιδα.
Δεξιά του ψαλιδιού αφαιρουμε τον οδηγό με Τορξ Τ30 τις 4 βίδες του

Ετσι έχουμε αυτη την εικόνα...



Με προσοχή αφαιρούμε απο το καρε του διαφορικού τον άξονα...

Η επομενη εργασία ειναι να καθαρίσουμε τα παλιά γρασσα και να προσθεσουμε γρασσο σε κάθε ρουλεμάν και σε κάθε κινητό σημείο. Σίγουρα στον αξονα βάζουμε μονο στο καρε μπρος - πίσω.

Το γρασσο που χρησιμοποίησα είναι αυτός ... Με πολυ καλές προδιαγραφές...! http://www.klueber.com/en/product-detail/id/377/







Τελειώνοντας το καθάρισμα και το γρασσαρισμα τοποθετούμε ξανά με προσοχή τον άξονα στη θέση του ( προσοχή να εφαρμόσει καλά ... βοηθάμε με μια ματσολα). Τοποθετούμε την νέα φούσκα με λίγο γρασσο σε κάθε χείλος του.

- Τοποθετουμε το ψαλίδι και βαζουμε τον οδηγό δεξια με τις 4 βιδες Τορξ Τ20 με σύσφιξη 9Nm. Αριστερά βιδωνουμε την βιδα Allen 12mm 7Nm και με καρυδακι 30mm βιδώνουμε το παξιμάδι (προσθετοντας λιγο κολα σπειρωματων μεσαιου βαθμου) που λειτουργεί σαν κόντρα.

- Τοποθετούμε το αμορτισέρ πανω βιδα Τορξ Τ50 με βιδα 16mm (κολα σπειρωματων) και συφιξη 50Nm. Κατω Τ50 ( κολα σπειρωματων) με σύσφιξη 58Nm.

-Τοποθετουμε το και συνδεουμε το διαφορικό με τους οδηγούς οπως το αφαιρέσαμε και την βιδα Τορξ Τ50 με σύσφιξη 100Nm. Τοποθετουμε το μαυρο καπακι για προστασία.

- Βάζουμε την πίσω φουσκα με λίγο γρασσο σε κάθε χείλος και εφαρμοζουμε ατο καρέ του άξονα. Τοποθετουμε την βιδα Τορξ Τ50 με κολα σπειρωματων και σύσφιξη 42Nm.

- Την τάπα του διαφορικού με σύσφιξη 20Nm.

- Βαλβολινη 75W-90 στο διαφορικο με σύριγγα 200ml και τοποθετουμε προσεκτικα τον αισθητηρα του διαφορικού και τις βιδεςΤορξ Τ25 με σύσφιξη 4Nm.

- Τοποθετούμε την μοναδα φρένου και σφιγγουμε τις Τορξ Τ45 με 24Nm.

- Τοποθετούμε τον τροχό και σφιγγουμε τις Τ50 με 60Nm.

- Την εξάτμιση και ειμαστε έτοιμοι....

Μεγαλη εμπειρία να το κανεις μόνος...απλοποιούνται πολλά και προλαβαίνουμε τις κακοτοπιές!

Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο και κουμπάρο Θανάση Gato για την υποστήριξη του με οποιο εργαλείο χρειάστηκα στο χωρο του!

Περίσσεψαν χρήματα να βαλω βενζίνη να κάνω καμία βόλτα .... ;)




BMW Motorrad
Ωραίος, χρήσιμο το άρθρο!!!
 

Billy-Bo

Μέλος
Περιοχή
Καρδίτσα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
R 1200GS 07'
Ωραίος. .......αλλά το διαφορικο, γιατί το έλυσες? ??
Δεν χρειαζόταν.
Το έλυσα για να το λυσο και για να το καθαρισω...! Συγουρα μπορουσα να το αποφυγω... αλλα την επομενη φορα δεν θα το λύσω ;)..

BMW Motorrad
 

Billy-Bo

Μέλος
Περιοχή
Καρδίτσα
Όνομα
Βασίλης
Μοτό
R 1200GS 07'
Αναλυτικος και επικαιρος.
Αν ερθετε για βουτιες προς Ολυμπο κλπ βουνα που δηθεν μας χωριζουν σφυρα το!
Πασχαλη την Παρασκευη σκέφτομαι να ανεβω μια Όλυμπο.... Είμαι σε συνεννόηση με τον Χρηστο απο Λαρισα ...να δουμε αμα βολεψει και μπορουμε να βρεθούμε θα χαρώ! Εσυ για Σ/Κ λες?

BMW Motorrad
 
Τελευταία επεξεργασία:

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Πασχαλη την Παρασκευη σκέφτομαι να αναθβω μια Όλυμπο.... Είμαι σε συνεννόηση με τον Χρηστο απο Λαρισα ...να δουμε αμα βολεψει και μπορπυμε να βρεθούμε θα χαρώ! Εσυ για Σ/Κ λες?

BMW Motorrad
Φιλε μιλαω ακριβως για την Παρασκευη και θα χαρω να σας δω και να ψαχουλεψουμε το βνο.
spam off,περιμενω λεπτομερειες:)
 

Morfeas

ΜΟΤΟταξιδιώτης
Περιοχή
Athens-Alimos
Όνομα
Δημήτρης Κατσούλας
Μοτό
BMW R1200 GSA
Triumph scrambler 900
έχω ακριβώς το ίδιο θέμα....και σκέφτομαι να το διορθώσω...όχι βέβαια εγώ αλλά ο γνωστός... Πετς
Ευτυχώς έγραψε ο μανιακός...διότι με άγχωσες, όλα έξω??????!!!!!!!!! Και για να έχουμε καλό ρώτημα...πόσο έχει η λαστιχένια προστατευτική φυσαρμόνικα?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
έχω ακριβώς το ίδιο θέμα....και σκέφτομαι να το διορθώσω...όχι βέβαια εγώ αλλά ο γνωστός... Πετς
Ευτυχώς έγραψε ο μανιακός...διότι με άγχωσες, όλα έξω??????!!!!!!!!! Και για να έχουμε καλό ρώτημα...πόσο έχει η λαστιχένια προστατευτική φυσαρμόνικα?
80 νομίζω. ..Εγώ δεν την έχω αλλάξει, τα τελευταία 206000 χλμ:p:D

advφον!!
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
80 νομίζω. ..Εγώ δεν την έχω αλλάξει, τα τελευταία 206000 χλμ:p:D

advφον!!
80 η μία; :eek: Από Χανιά αγοράζεις 85 τις δύο! Για ξαναδες το!
Δεν την έχεις αλλάξει ποτέ; Συνήθως με την πάροδο του χρόνου ξεραινεται και κόβει εκεί εκεί κοντά που είναι το δεματικο εκεί που διπλωνει καθώς πιεζεται
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
80 η μία; :eek: Από Χανιά αγοράζεις 85 τις δύο! Για ξαναδες το!
Δεν την έχεις αλλάξει ποτέ; Συνήθως με την πάροδο του χρόνου ξεραινεται και κόβει εκεί εκεί κοντά που είναι το δεματικο εκεί που διπλωνει καθώς πιεζεται
Μπορει και να κανω λαθος για την τιμη, θα μαθουμε ακριβως.
Οσο για την διαρκεια ζωης της φουσκας, αν ξερεις να συντηρεις καποια πραγματα, δεν χαλανε.
Ουτε balljoin εχω αλλαξει και ολα τα λαστιχενια που υπαρχουν επανω στην μηχανη, ειναι σε αριστη κατασταση
Υγρη σιλικονη που χρησιμοποιουν στα ναυτιλιακα χρησιμοποιω και ειναι ολα τα λαστιχα-φουσκες σαν καινουργια, αν βαζεις καθε φορα μετα απο πλυσιμο και οχι μονο;)
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Η αλήθεια είναι ότι το ball joint δεν έχει χαλάσει ούτε εμένα αλλά αυτή η φυσαρμόνικα είναι η δεύτερη που έκοψε (μια ή πρώτη που είχε και μια που άλλαξα) τώρα πάω για την 3η! Θα το δοκιμάσω αυτό που λες
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Η αλήθεια είναι ότι το ball joint δεν έχει χαλάσει ούτε εμένα αλλά αυτή η φυσαρμόνικα είναι η δεύτερη που έκοψε (μια ή πρώτη που είχε και μια που άλλαξα) τώρα πάω για την 3η! Θα το δοκιμάσω αυτό που λες
Αν δεν υπαρχει στο νησι, σου στελνω
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
80 η μία; :eek: Από Χανιά αγοράζεις 85 τις δύο! Για ξαναδες το!
Δεν την έχεις αλλάξει ποτέ; Συνήθως με την πάροδο του χρόνου ξεραινεται και κόβει εκεί εκεί κοντά που είναι το δεματικο εκεί που διπλωνει καθώς πιεζεται
51 ευρω εχει η φούσκα.
 
Top Bottom