Το τελευταίο διαστημα παρατήρησα λιγο σκισμένη την φουσκα στο ψαλίδι! Μιας και το επομενο διάστημα οι χωμάτινες (λασπωμένες) διαδρομες θα είναι στο πρόγραμμα ειπα να κάνω μονος μου την αντικατάσταση της.
Παμε λοιπον να δουμε τι εργαλεια....και για ποιές εργασιες τα θελουμε:
- Τορξ Τ45 για τα τακακια
- Τορξ Τ50 για τον τροχό
- Τορξ Τ25 για τον αισθητήρα διαφορικού
- Τορξ Τ50 και καρυδακι 16mm για την βιδα πανω από την πισω φουσκα του διαφορικου
- Τορξ Τ45 για την τάπα στο διαφορικού
- Καρυδακι 16mm και Τορξ Τ45 για αφαιρέσουμε το τελικο της εξατμισης
- Τορξ Τ50 και καρυδακι 16mm για να αφαιρέσουμε το αμορτισερ (πάνω - κάτω)
- Για να αφαιρέσουμε το ψαλίδι βγάζουμε το μαυρο καπάκι αριστερα και με καρυδακι 30mm αφαιρουμε την κοντρα.... μετα με αλλεν 12mm ξεβιδωνουμε την κεντρικη βιδα.
Δεξιά του ψαλιδιού αφαιρουμε τον οδηγό με Τορξ Τ30 τις 4 βίδες του
Ετσι έχουμε αυτη την εικόνα...
Με προσοχή αφαιρούμε απο το καρε του διαφορικού τον άξονα...
Η επομενη εργασία ειναι να καθαρίσουμε τα παλιά γρασσα και να προσθεσουμε γρασσο σε κάθε ρουλεμάν και σε κάθε κινητό σημείο. Σίγουρα στον αξονα βάζουμε μονο στο καρε μπρος - πίσω.
Το γρασσο που χρησιμοποίησα είναι αυτός ... Με πολυ καλές προδιαγραφές...! http://www.klueber.com/en/product-detail/id/377/
Τελειώνοντας το καθάρισμα και το γρασσαρισμα τοποθετούμε ξανά με προσοχή τον άξονα στη θέση του ( προσοχή να εφαρμόσει καλά ... βοηθάμε με μια ματσολα). Τοποθετούμε την νέα φούσκα με λίγο γρασσο σε κάθε χείλος του.
- Τοποθετουμε το ψαλίδι και βαζουμε τον οδηγό δεξια με τις 4 βιδες Τορξ Τ20 με σύσφιξη 9Nm. Αριστερά βιδωνουμε την βιδα Allen 12mm 7Nm και με καρυδακι 30mm βιδώνουμε το παξιμάδι (προσθετοντας λιγο κολα σπειρωματων μεσαιου βαθμου) που λειτουργεί σαν κόντρα.
- Τοποθετούμε το αμορτισέρ πανω βιδα Τορξ Τ50 με βιδα 16mm (κολα σπειρωματων) και συφιξη 50Nm. Κατω Τ50 ( κολα σπειρωματων) με σύσφιξη 58Nm.
-Τοποθετουμε το και συνδεουμε το διαφορικό με τους οδηγούς οπως το αφαιρέσαμε και την βιδα Τορξ Τ50 με σύσφιξη 100Nm. Τοποθετουμε το μαυρο καπακι για προστασία.
- Βάζουμε την πίσω φουσκα με λίγο γρασσο σε κάθε χείλος και εφαρμοζουμε ατο καρέ του άξονα. Τοποθετουμε την βιδα Τορξ Τ50 με κολα σπειρωματων και σύσφιξη 42Nm.
- Την τάπα του διαφορικού με σύσφιξη 20Nm.
- Βαλβολινη 75W-90 στο διαφορικο με σύριγγα 200ml και τοποθετουμε προσεκτικα τον αισθητηρα του διαφορικού και τις βιδεςΤορξ Τ25 με σύσφιξη 4Nm.
- Τοποθετούμε την μοναδα φρένου και σφιγγουμε τις Τορξ Τ45 με 24Nm.
- Τοποθετούμε τον τροχό και σφιγγουμε τις Τ50 με 60Nm.
- Την εξάτμιση και ειμαστε έτοιμοι....
Μεγαλη εμπειρία να το κανεις μόνος...απλοποιούνται πολλά και προλαβαίνουμε τις κακοτοπιές!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο και κουμπάρο Θανάση Gato για την υποστήριξη του με οποιο εργαλείο χρειάστηκα στο χωρο του!
Περίσσεψαν χρήματα να βαλω βενζίνη να κάνω καμία βόλτα ....
BMW Motorrad
Παμε λοιπον να δουμε τι εργαλεια....και για ποιές εργασιες τα θελουμε:
- Τορξ Τ45 για τα τακακια
- Τορξ Τ50 για τον τροχό
- Τορξ Τ25 για τον αισθητήρα διαφορικού
- Τορξ Τ50 και καρυδακι 16mm για την βιδα πανω από την πισω φουσκα του διαφορικου
- Τορξ Τ45 για την τάπα στο διαφορικού
- Καρυδακι 16mm και Τορξ Τ45 για αφαιρέσουμε το τελικο της εξατμισης
- Τορξ Τ50 και καρυδακι 16mm για να αφαιρέσουμε το αμορτισερ (πάνω - κάτω)
- Για να αφαιρέσουμε το ψαλίδι βγάζουμε το μαυρο καπάκι αριστερα και με καρυδακι 30mm αφαιρουμε την κοντρα.... μετα με αλλεν 12mm ξεβιδωνουμε την κεντρικη βιδα.
Δεξιά του ψαλιδιού αφαιρουμε τον οδηγό με Τορξ Τ30 τις 4 βίδες του
Ετσι έχουμε αυτη την εικόνα...
Με προσοχή αφαιρούμε απο το καρε του διαφορικού τον άξονα...
Η επομενη εργασία ειναι να καθαρίσουμε τα παλιά γρασσα και να προσθεσουμε γρασσο σε κάθε ρουλεμάν και σε κάθε κινητό σημείο. Σίγουρα στον αξονα βάζουμε μονο στο καρε μπρος - πίσω.
Το γρασσο που χρησιμοποίησα είναι αυτός ... Με πολυ καλές προδιαγραφές...! http://www.klueber.com/en/product-detail/id/377/
Τελειώνοντας το καθάρισμα και το γρασσαρισμα τοποθετούμε ξανά με προσοχή τον άξονα στη θέση του ( προσοχή να εφαρμόσει καλά ... βοηθάμε με μια ματσολα). Τοποθετούμε την νέα φούσκα με λίγο γρασσο σε κάθε χείλος του.
- Τοποθετουμε το ψαλίδι και βαζουμε τον οδηγό δεξια με τις 4 βιδες Τορξ Τ20 με σύσφιξη 9Nm. Αριστερά βιδωνουμε την βιδα Allen 12mm 7Nm και με καρυδακι 30mm βιδώνουμε το παξιμάδι (προσθετοντας λιγο κολα σπειρωματων μεσαιου βαθμου) που λειτουργεί σαν κόντρα.
- Τοποθετούμε το αμορτισέρ πανω βιδα Τορξ Τ50 με βιδα 16mm (κολα σπειρωματων) και συφιξη 50Nm. Κατω Τ50 ( κολα σπειρωματων) με σύσφιξη 58Nm.
-Τοποθετουμε το και συνδεουμε το διαφορικό με τους οδηγούς οπως το αφαιρέσαμε και την βιδα Τορξ Τ50 με σύσφιξη 100Nm. Τοποθετουμε το μαυρο καπακι για προστασία.
- Βάζουμε την πίσω φουσκα με λίγο γρασσο σε κάθε χείλος και εφαρμοζουμε ατο καρέ του άξονα. Τοποθετουμε την βιδα Τορξ Τ50 με κολα σπειρωματων και σύσφιξη 42Nm.
- Την τάπα του διαφορικού με σύσφιξη 20Nm.
- Βαλβολινη 75W-90 στο διαφορικο με σύριγγα 200ml και τοποθετουμε προσεκτικα τον αισθητηρα του διαφορικού και τις βιδεςΤορξ Τ25 με σύσφιξη 4Nm.
- Τοποθετούμε την μοναδα φρένου και σφιγγουμε τις Τορξ Τ45 με 24Nm.
- Τοποθετούμε τον τροχό και σφιγγουμε τις Τ50 με 60Nm.
- Την εξάτμιση και ειμαστε έτοιμοι....
Μεγαλη εμπειρία να το κανεις μόνος...απλοποιούνται πολλά και προλαβαίνουμε τις κακοτοπιές!
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στον φίλο και κουμπάρο Θανάση Gato για την υποστήριξη του με οποιο εργαλείο χρειάστηκα στο χωρο του!
Περίσσεψαν χρήματα να βαλω βενζίνη να κάνω καμία βόλτα ....
BMW Motorrad