Ανύψωση βαριάς μηχανής στο γκαράζ, οικονομικά και σίγουρα.

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Η ράμπα ανύψωσης δεν είναι χαμένος χώρος όταν δεν χρησιμοποιείται για την μηχανή, γιατί είναι ένας στιβαρός ρυθμιζόμενος σε ύψος πάγκος εργασίας εάν ο χώρος είναι και εργαστήριο.
Όσες ερασιτεχνικές ράμπες έχω δει, όταν δε είναι η μηχανή επάνω, έχουν κανένα πασχαλινό αρνί και ανοιχτά χασαποχαρτα με όλα τα συμπαραμαρτούντα
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Τα τραπέζια έχουν όλα ύψος 72 με 75 εκατοστά και οι πάγκοι στην κουζίνα είναι όλοι 85 cm.
Μία χαρά κάνεις δουλειά με τα 80 εκατοστά που σηκώνεται η ράμπα. Μερικές φορές χρειάζεται να βάλεις πάνω ογκώδη αντικείμενα και την θέλεις ακόμα χαμηλότερη από τα 80 εκατοστά.
Καλό είναι βέβαια ο κύριος πάγκος σου να είναι ψηλότερος ανάλογα με το ύψος σου. Εγώ τον έχω κάνει 95 εκατοστά.
Ξεχνάτε αυτό που λέω ότι όταν είναι περιορισμένος ο χώρος, η ράμπα θα μας βγάλει έξω από το γκαράζ. Είναι πολυτέλεια να έχεις τον χώρο που καταλαμβάνει η ράμπα, μόνιμα κατειλημμένο για αυτήν τη χρήση. Δεν χρειαζόμαστε 2 πάγκους εργασίας, ούτε κάνουμε συνέχεια δουλειά με τη μηχανή που να χρειάζεται ράμπα.
Για παράδειγμα στο χώρο που θα έμπαινε η ράμπα, μπορώ να βάλω τον ξεμονταδορο για τα λάστιχα όταν χρειαστεί, ή να τοποθετήσω σε διαφορετικές θέσεις τη μηχανή μου στο χώρο, με τη βοήθεια της πλατφόρμας για ορθοστάτη που έχω και να επιλέξω ποια μεριά να είναι κοντά στον πάγκο εργασίας ή σε κάποιο εργαλείο.
Ράμπα μπαίνει όπου δεν υπάρχει πρόβλημα χώρου.
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Υπαρχουν πιο ασφαλης χειροποιητες ραμπες.Εγω προσωπικα θα φοβουμουν να χρησιμοποιησω ραμπα που χρειαζεται να ασφαλιζω με τετοιο τροπο την μηχανη.
Να θυμίσω ότι κανονικά και στις ράμπες τραπέζι πρέπει η μηχανή να δένεται με ιμάντες.
Δεν ξέρω αν το είδες μέχρι το τέλος, αλλά με τη προσθήκη 2 ποδαρικών που συμπληρωσα μετά, η μηχανή ήταν πιο ακούνητη ακόμη κι αν ήταν στο έδαφος. Είναι ίσως η μόνη επιλέον διαδικασία σε σχέση με τη ράμπα τραπέζι. Αν μάλιστα δεν υπάρχει ορθοστάτης, τότε στη κανονικη ράμπα πρέπει εκτός από ιμάντες, να έχεις βάλει επιλέον τον μπροστινό τροχό στη "μέγγενη".
Δεν τίθεται απολύτως κανένα
ζήτημα ασφάλειας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Φαίνεται καλή λύση για ανύψωση ώστε να δουλέυεις με τους τροχούς ελεύθερους. Το μόνο "πρόβλημα" που βλέπω είναι το να βρεις σημεία στήριξης κάτω από την μηχανή. Πχ., στο CBR (ή και σε άλλα 4κύλινδρα) δεν νομίζω να μπορεί να βρεθούν 2-3 σημεία στήριξης. Στο KTM πάλι, θα πρέπει να στηριχθεί στα κάρτερ της μηχανής. Θα είναι ασφαλές?
 

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Φαίνεται καλή λύση για ανύψωση ώστε να δουλέυεις με τους τροχούς ελεύθερους. Το μόνο "πρόβλημα" που βλέπω είναι το να βρεις σημεία στήριξης κάτω από την μηχανή. Πχ., στο CBR (ή και σε άλλα 4κύλινδρα) δεν νομίζω να μπορεί να βρεθούν 2-3 σημεία στήριξης. Στο KTM πάλι, θα πρέπει να στηριχθεί στα κάρτερ της μηχανής. Θα είναι ασφαλές?
Ισχύει αυτό για τα πιο "ντυμένα" με πλαστικά μηχανάκια όπως τα Super Sport και Street. Ίσως πρέπει να αφαιρεθούν από πριν αυτά.
Δεν έχει ποδιά προστασίας το KTM; Αλλά και στο κάρτερ δε νομίζω να είναι θέμα, αν μοιράζεται καλά η επιφάνεια πίεσης. Και σε μένα στην προστατευτική ποδιά κάτω από το κάρτερ πατάει το μισό. Η πίεση πάει στο μπλοκ του κινητήρα, απλά η ποδιά μου δίνει καλή επιφάνεια για να βάλω τα λαστιχένια μπλοκ.
 
Top Bottom