αλλά Στάθης Ψαλτης κ ετσι το αλλανι
21 μπροστα κι αλλη μια 21 καβατζα πισω??? Πολυ σκληροςςςςςςςς
Γαμάτο! Χαχαχα!!!!
xAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAXAX
ΧΤ600 ηταν και το χρωμα ηταν πρασινο-μωβ και οχι πρασινο-κοκκινοΟ Ιταλιάνος ιδιοκτήτης μάλλον παλαιότερα είχε ΧΤ 500 Benetton...
Το είχε ο κολητός μου σε ΧΤ500 benneton.. το θυμάμαι πολύ καλά φίλε μου όσο για τα χρώματα, ναι έχεις δίκιοΧΤ600 ηταν και το χρωμα ηταν πρασινο-μωβ και οχι πρασινο-κοκκινο
Και ήταν το καλύτερο XT. ...που βγήκε.Το είχε ο κολητός μου σε ΧΤ500 benneton.. το θυμάμαι πολύ καλά φίλε μου όσο για τα χρώματα, ναι έχεις δίκιο
ήταν σε πράσινο με καπάκια μωβ...
Επίσης είχε μικρότερη εξάτμιση, ήταν λιγότερα κιλά, είχε μονοκόμματη σέλα και άλλες πολλές διαφορές...αυτά τα
λέω γιατί δεν ήταν πρόθεση μου η ακρίβεια...πλάκα έκανα....
ΟΚ για την πλακα αλλα ετσι την κουβενταΤο είχε ο κολητός μου σε ΧΤ500 benneton.. το θυμάμαι πολύ καλά φίλε μου όσο για τα χρώματα, ναι έχεις δίκιο
ήταν σε πράσινο με καπάκια μωβ...
Επίσης είχε μικρότερη εξάτμιση, ήταν λιγότερα κιλά, είχε μονοκόμματη σέλα και άλλες πολλές διαφορές...αυτά τα
λέω γιατί δεν ήταν πρόθεση μου η ακρίβεια...πλάκα έκανα....
αν θυμάμαι καλά, η εξάτμιση έπαιζε το ρόλο υποπλαισίου στη μια μεριά. Ο εφιάλτης των αφτερμαρκετ εξατμίσεων..ΟΚ για την πλακα αλλα ετσι την κουβεντα
Αυτο το ΧΤ που περιγραφεις δεν ηταν το benneton Ηταν μεταγενεστερο και με μιζα Μαλιστα κυκλοφορουσε σε 400cc (παραεισαγωγη απο Ιαπωνια), σε 500cc (για φορολογικους λογους στην Ελλαδα αφου πανω απο τα 500 επρεπε να μπαινουν οι μοτο στο Ε1), και φυσικα σε 600cc Xαρακτηριστικο τους ηταν -αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν αφορουσε και τα τρια- οτι το υποπλαισιο ηταν "κουτσο" απο την μερια της εξατμισης Επισης λεγονταν Αrtesia αν και δεν ειμαι σιγουρος αν αυτο αφορουσε και τα τρια ή μονο το 400
Αυτος πρεπει να ειναι παναθηναικος στο ποδοσφαιρο και ολυμπιακος στο μπασκετ...O γιδοβοσκος του μηνα στις οθονες μας...Ουτε σε κλεμμενο δεν το κανεις αυτο