Αυτόματο λάδωμα αλυσίδας !

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
ΒΑΡΕΘΗΚΑ να κουβαλαω πανακι και σπρει μαζι μου για να λαδωνω την αλυσιδα στα ταξιδια....
Και θα μου πεις οκ κανεις πανω απο 600km, ναι και εχει εθνικη και βροχη και δεν βγαζει κανενα σπρει τοσα km.
Το κοστος του ειναι στα 120€ που αν τα βαλω κατω με ~8€ το σπρει αγοραζω 15 (δηλαδη με 4 λαδωματα το καθε σπρει ~ 36,000km) οποτε αν δουλεψει καλα η αλυσιδα τα 45000 που λενε θα τα φτασει 60000 ;
Το σκεφτομαι σωστα; αξιζει;

Ετσι εψαξα και βρηκα αυτο...

http://www.cobrra.sk/en/nemo-2-device-lubrication-motorbike-and-quad-chains



Τα φωτα σας.....
 

ta-sio

Μέλος
Όνομα
ΤΑΣΟΣ
Μοτό
HONDA NC750X το γκρι το αντβέτσιουρ...
yamaha virago 250
Κώστα δες και αυτό για πιο φτηνή λύση
http://www.loobman.co.uk/
Νομίζω κάποιος με NC είχε βάλει αλλά...δεν θυμάμαι ποιός.
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Το ειδα αλλα μου αρεσει παρα πολυ το cobrra σε εμφανιση και χρηση....
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
ολες αυτες οι πατεντες ειναι ωραιες κ πρακτικες,
ομως -προσωπικα μιλω- ποτε δεν θα εμπιστευομουν μια ροη λαδιου περιξ του τροχου..
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Ο Κώστας @el-Gatto και ο Γιώργης @XLGeorge έχουνε βάλει της Tutoro.
Κάτσε να το δούνε...;)
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
βαλβολινη 140 αρα(το καλοκαιρι) με μιξη ενισχυτικο μηχανων ειναι πιο οικονομικη λυση....κι για 1000 χλμ χαλαρα!!
το χειμωνα 90 αρα με το αυτο.......
τωρα για το της αντοχης της αλυσιδας δε θελω να πω τπτ,ο καθεις οτι αγαπαει:)
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Ο Κώστας @el-Gatto και ο Γιώργης @XLGeorge έχουνε βάλει της Tutoro.
Κάτσε να το δούνε...;)
Και εγώ το ίδιο φοράω. Τα καλύτερα λεφτά που έχω δώσει. Απροβληματιστο γεμίζω το δοχείο και δεν ασχολούμαι για 700-1000 χλμ. Είναι 100% μηχανικό, λειτουργεί με τη βαρύτητα και δεν απαιτεί καμία επέμβαση στη μηχανή. Απλά το τοποθετείς.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Ο Κώστας @el-Gatto και ο Γιώργης @XLGeorge έχουνε βάλει της Tutoro.
Κάτσε να το δούνε...;)
Ο πρωτος διδαξας ητανε νομιζω ο Παντελης @stavrouliasp και μετα το βαλανε/με πολλοι. Το μονο θεμα που εχει ειναι οτι επειδη δουλευει με τη βαρυτητα/κραδασμους, θελει διαφορετικη manual ρυθμιση για διαφορετικα τεραιν. Για παραδειγμα, στην πολη θελει ρυθμιση 1.5 στροφη, σε ταξιδι σε καλους δρομους 2 στροφες, στο χωμα 1 στροφη κλπ. Αν για παραδειγμα τοχει καποιος σε ρυθμιση για ταξιδι και ξεχασει να το (ξανα-)ρυθμισει βγαινοντας χωμα, η μηχανη θα γεμισει πιτσιλιες απο βαλβολινες και η αλυσιδα θα πλεει στο λαδι!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Υπαρχει και αυτη η λυση για να μην κουβαλας την κουμουτσα το σπρει

Motorex μικρο φιαλιδιο επαναγεμιζομενο απο την μεγαλη φιαλη
Το χρησιμοποιησα για καποιο διαστημα (το κοκκινο για of road χρηση), αν και εγω ποτε δεν καταφερα να το γεμισω πληρως αλλα την δουλεια μου την εκανα
Αρχικα με αυτο και για τα περισσοτερα υπολοιπα χλμ χρησιμοποιωντας βαλβολινη 80-90, η αλυσιδα στο ΤΑ με παρα πολυ χωμα και χωρις να την καθαριζω ποτε εβγαλε 72000 χλμ! Και ισως να εβγαζε κι αλλα αλλα το μπροστα γραναζι ειχε γινει πλεον κωλος
Με το καινουριο σετ αλυσιδογραναζων χρησιμοποιω το ανωτερω motorex (σε κοκκινο) και ηδη η αλυσιδα εχει γραψει 60000 χλμ (αλλα παρουσιαζει πλεον σημαδια κοπωσης) Παλι χωρις να την εχω καθαρισει ποτε!

Τωρα για τα συστηματα αυτολιπανσης το μεγαλο μειονεκτημα που εγω βλεπω, εκτος απο το υψηλο κοστος που εχουν μερικα οπως αυτο που μας εδειξες, ειναι οτι λαδωνουν την αλυσιδα μονο απο την μια πλευρα των κρικων


@kostasra
Μα καλα μονο 4 φορες λαδωνεις με μια φιαλη :eek: ;
Ή σπαταλος εισαι :p
.
.
.
...ή μαπα σπρει χρησιμοποιεις!
 

RIGGER

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
ΗΛΙΑΣ
Μοτό
Tiger 955i
ποσες φορες θα λαδωσεις σε ταξιδι; Εκτος αν λαδωνεις την αλυσιδα καθε 300χλμ. Η βαλβολινη κανει την καλυτερη δουλεια κατα την αποψη μου δοκιμασμενη χρονια και υποδεικνυόμενη απο μανιουαλ της Honda. Σε τι συσκευασια σπρει αλυσιδας αναφερεσαι οταν λες οτι κανεις χρηση 4 φορες μονο; λιγο μου ακουγεται.
Α ρε αξονας που σας χρειαζεται. Αστειευομαι ετσι!:laugh::laugh::laugh:
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Τωρα για τα συστηματα αυτολιπανσης το μεγαλο μειονεκτημα που εγω βλεπω, εκτος απο το υψηλο κοστος που εχουν μερικα οπως αυτο που μας εδειξες, ειναι οτι λαδωνουν την αλυσιδα μονο απο την μια πλευρα των κρικων
Αν μου επιτρέπεις αυτό δεν ισχύει. Μπορεί το ακροφύσιο να ακουμπά στη μια μεριά του γραναζιού, ωστόσο το λάδι/βαλβολίνη απλώνεται ομοιόμορφα σε όλη την αλυσίδα. Αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία/χρήση του Tutoro.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αν μου επιτρέπεις αυτό δεν ισχύει. Μπορεί το ακροφύσιο να ακουμπά στη μια μεριά του γραναζιού, ωστόσο το λάδι/βαλβολίνη απλώνεται ομοιόμορφα σε όλη την αλυσίδα. Αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία/χρήση του Tutoro.
Και γιατι να μην σου επιτρεπω δηλαδης; ...Ρε ασε τις υπερβολικες ευγενειες :laugh:

Εφοσον λοιπον το εχεις δοκιμασει τοτε προφανως εχεις δικιο, αφου εγω δεν ειχα ποτε καποιο τετοιο συστημα και αρα μονο ικασιες μπορω να κανω
:friendship:
 

takis652

Μέλος
Περιοχή
Κερατσινι
Όνομα
Τακης
Μοτό
aprilia pegaso 650ie
Αν μου επιτρέπεις αυτό δεν ισχύει. Μπορεί το ακροφύσιο να ακουμπά στη μια μεριά του γραναζιού, ωστόσο το λάδι/βαλβολίνη απλώνεται ομοιόμορφα σε όλη την αλυσίδα. Αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία/χρήση του Tutoro.
Συμφωνώ απολύτως!
Αυτό ισχύει και στο δικής μου έμπνευσης σύστημα... το οποίο δουλεύει ενα χρόνο τώρα ικανοποιητικά.
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
ΒΑΡΕΘΗΚΑ να κουβαλαω πανακι και σπρει μαζι μου για να λαδωνω την αλυσιδα στα ταξιδια....
Και θα μου πεις οκ κανεις πανω απο 600km, ναι και εχει εθνικη και βροχη και δεν βγαζει κανενα σπρει τοσα km.
Το κοστος του ειναι στα 120€ που αν τα βαλω κατω με ~8€ το σπρει αγοραζω 15 (δηλαδη με 4 λαδωματα το καθε σπρει ~ 36,000km) οποτε αν δουλεψει καλα η αλυσιδα τα 45000 που λενε θα τα φτασει 60000 ;
Το σκεφτομαι σωστα; αξιζει;

Ετσι εψαξα και βρηκα αυτο...

http://www.cobrra.sk/en/nemo-2-device-lubrication-motorbike-and-quad-chains



Τα φωτα σας.....
και γω τα σνομπαριζα τα συστηματα αυτολιπανσης μεχρι να βαλω το πρωτο συστημα (tutoro),στην τοτε μηχανη του stayroulias ktm990.
το εζησα live σε ταξιδι γεωργια,αρμενια και οταν γυρισαμε απ αυτο ολη η παρεα αγορασαμε το ιδιο και το εχουμε ολοι μεχρι τωρα.
το εχω ψαξει αρκετα και εχω μελετησει ολες τις μαρκες με συστηματα αυτολιπανσης που υπαρχουν στην αγορα και εγω καταληξει οτι το καλυτερο,απλουστερο
και πιο αποδοτικο ειναι το tutoro. (δεν ειναι τυχαιο που το ειχε επιλεξει ο stayroulias αφου για οτιδηποτε αγορασει κανει ενδελεχη ερευνα αγορας)
τα πλεονεκτηματα του tutoro απεναντι στα αλλα της αγορας αλλα και απεναντι στα σπρευ κλπ ειναι...
απλη κατασκευη και πανευκολη τοποθετηση αφου ειναι αυτονομο συστημα και πληρες αυτοποιημενο χωρις να χρειαζεται να συνδεθει με καποιο ηλεκτρικο η αλλο
εξαρτημα πανω στην μηχανη.
λιπαινει αυτοματα μονο του μονο οταν κινειται η μηχανη και οταν ειναι σταματημενη δεν λιπαινει,πχ το nemo2 αν ξεχασεις καποια φορα να κλεισεις την ροη του
αυτο θα συνεχισει να λιπαινει με οτι συνεπαγεται.
ολα τα συστηματα αυτολιπανσης,λιπαινουν συνεχομενα την μηχανη αρα κανουν καλυτερη λιπανση και μεγαλωνουν την ζωη των αλυσιδογραναζων.
επειδη χρησιμοποιουνε κατα κυριο λογω βαλβολινη,εκτος την λιπανση διατηρουνε και καθαρη την αλυσιδα γραναζια της μηχανης.
με το σπρευ και τις ουσιες που εχει, η σκονη,χωμα,βρωμα κολλανε στα αλυσυδογραναζα με οτι συνεπαγεται.
σε ταξιδι που καναμε 7500 χλμ στην γεωργια,αρμενια,οι 2 που βαζαμε σπρευ αλυσιδας οταν γυρισαμε οι αλυσιδες μας ηταν μεσα στην μουργα και ειχαν χασει
πανω απο το 50% της ζωης τους,εκτος οτι ενα μεγαλο σπρευ δεν μας εφτασε γιατι επρεπε να λιπανουμε καθε μερα,αφου καναμε καθημερινα πανω απο 500χλμ
ο παντελης που ειχε το tutoro απλα δεν ασχοληθηκε ποτε αφου το δοχειο του tutoro χωραει 50ml βαλβολινη και βγαζει 3000χλμ.
και οταν γυρισε τα αλυσιδογραναζα του ηταν πεντακαθαρα και σαν καινουργια.
1 λιτρο βαλβολινη 90αρα κοστιζει περιπου 5 ευρω και κανει μ αυτην πολλες δεκαδες χιλιαδες χλμ,συν οτι μειωνεις στο 50% τις αλλαγες αλυσυδογραναζων και
το πλυσιμο-καθαρισμα τους,οποτε μακροπροθεσμα ειναι πολυ πιο φθηνο απο το σπρευ και το κυριοτερο ΔΕΝ ΑΣΧΟΛΕΙΣΑΙ,ειναι σαν να εχεις διαφορικο.
το tutoro εχει και διπλο τσουτσουνακι:laugh: αν θελει καποιος να το βαλει ωστε να λιπαινει και απο τις δυο μεριες το γραναζι
εμεις το εχουμε βαλει με μονο, λιγο πιο πισω απο το μπροστα γραναζι για ευκολια και επειδη στις συγκεκριμενες μηχανες εκει βολευε καλυτερα,αλλα γενικα
μπορει καποιος να το προσαρμοσει οπου θελει αναλογα την μηχανη που εχει.
ενδεικτικα φετος σε ταξιδι 15000χλμ στα ΣΤΑΝ,4 μηχανες με tutoro σε απιστευτα δυσκολο και επιπονο ταξιδι για εμας και τις μηχανες,γυρισαμε με τις μηχανες
και εμας:laugh: στα μαυρα μας χαλια αλλα με καθαρα και σε αριστη κατασταση αλυσυδογραναζα (αυτο νομιζω τα λεει ολα)
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Πωπω χαμος στα μηνυματα (ευχαριστω ολους για τις απαντησεις!!! )
Το σπρει που χρησιμοποιω ειναι το wurth 300ml ...
Το ψαχνω ακομα και βλεπω να ειναι η μονη λυση τετοιο συστηματα για την αλυσιδα.
Οποιος το εχει ειδε διαφορα στα χλμ που αντεχει μια αλυσιδα;
Και παλι σας ευχαριστω ολους!
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Πωπω χαμος στα μηνυματα (ευχαριστω ολους για τις απαντησεις!!! )
Το σπρει που χρησιμοποιω ειναι το wurth 300ml ...
Το ψαχνω ακομα και βλεπω να ειναι η μονη λυση τετοιο συστηματα για την αλυσιδα.
Οποιος το εχει ειδε διαφορα στα χλμ που αντεχει μια αλυσιδα;
Και παλι σας ευχαριστω ολους!
Αυτό δεν μπορώ να το σχολιάσω έχω ακόμα τα ίδια γραναζια-αλυσιδα. Τα λεφτά του τα αξίζει για το χρόνο που γλυτώνεις και το αποτέλεσμα που έχεις, για εμένα το ότι παρατείνει τη διάρκεια ζωής τους είναι το λιγότερο.

Sent from my Redmi Pro using Tapatalk
 

kostasra

Ncλάτρης
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Nc750x
Βλεπω το tutoro εχει μεγαλυτερο δοχειο αλλα δυστυχως ειναι ατσουμπαλο γαμωτο στο που να το τοποθετησω.... o_O
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Βλεπω το tutoro εχει μεγαλυτερο δοχειο αλλα δυστυχως ειναι ατσουμπαλο γαμωτο στο που να το τοποθετησω.... o_O
Έχω το tutoro εδώ και περίπου δυο χρόνια , όποτε σε φέρει ο δρόμος από το κέντρο τις Αθήνας , έλα στο γκαράζ να το δεις , μέγεθος , τοποθέτηση κτλ .
Καλό βράδυ .


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Δεν γνωρίζω αν το φέρνει κάποιος Ελλάδα, αλλά μπορείς να το παραγγήλεις από το site τους. Εντός της εβδομάδας είχε έρθει αν θυμαμαι καλά...
 
Top Bottom