ΑdvtrOFFy 2024...the ADVstory

sfera

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
Tenere700, CRM250, Bandit 650
Το κακο-καλο...είναι ότι κάθε χρόνο τις σοβαρές αβαρίες τις παίρνει αυτός ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ. ρε γκαμωτο....πρέπει να του φτιάξουμε μια τιμητική πλακετα
Συμφωνώ ή ένα μικρό άγαλμα να το βάλουμε στις Θερμοπύλες δίπλα στο μεγάλο.. @ΛΕΩΝΙΔΑΣ.κανει τα παντα και συμφέρει
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Εχω αρχίσει και ζηλευω με αυτα που βλεπω! Μου λείπει το χωμάτινο μηχανακι όσο παει και περισσοτερο.
Μπραβο σε ολους σας!

Για φορτωμα σε τρειλερ δοκιμάστε το παρακάτω καθώς απ όσο ξερω δεν κανει να τις καργαρουμε.
Κάκιστο... Βάζοθμε σταυρό στο μποστινο για να μην τερματίζει
Δεν πρέπει σε καμμία περίπτωση να τερματίζει τελειως! Βασικά, δεν πρέπει να ζοριζεται σχεδόν καθόλου το μπροστινο!!!!!

Λίγο "κατέβασμα" χρειάζεται το μπροστινό κατά το δέσιμο/σφίξιμο της μηχανής, το οποίο επιτυγχάνεται με κάποια "κόντρα" (όπως ο σταυρός που ανεγέρθηκε πιο πάνω), η οποία "κόντρα" καλό είναι να την έχουμε ετοιμάσει από πριν (πχ, 20 ευρώ για το παραπάνω δεν χρειάζεται να δώσει κανένας. Με ένα ξύλινο τάκο, κομμένο στα σωστά μέτρα, με τις σωστές "κλίσεις" και είναι όλα εντάξει)!!!
Δυστυχώς σε μοτοσυκλέτες με φτερό ρόδας αυτό δεν μπορεί να χρησιμοποιηθει. Μόνο σε ψηλοφτερα. Πρέπει στη μια μεριά να πιάνει απευθειας στη ρόδα.
 

IoannisB

Μέλος
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
AfricaTwin
Η επιλογή να φτάσεις στην Ελάτη από χώμα, πάντα θα είναι διασκεδαστική και κουραστική.
Όταν είδα 15 άτομα το πρωί στο μάζεμα, με μηχανάκια παραφορτωμένα, ήμουν σίγουρος ότι θα περάσουμε καλα:eek:

Στην πορεία γίναμε 20.....


Edit ....βάλτε το σε 2-4Κ


τεχνικός ο Πρόεδρος , στην τρύπα μετα το ανάχωμα στην Βερλίγκα μόνο πασαλάκια δεν σου είχαν βάλει κάτω σαν τις παγίδες που φτιάχνουν οι ζουλού´
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
να υπήρχε μια κάμερα μόνο να μας δει στο αριστερό κομμάτι για Ματσούκι που ενδύκνειται για μεγάλα επειδή το δεξια προς Μπάρο είναι σαθρό και θα δυσκολευόμασταν….. σε μια φάση είπα «ξεκάρα ο Θένος τα έγραψε ανάποδα στο πόστ» :roflmao::roflmao::roflmao:
Αυτό ήταν αφιερωμένο στα ορεινά πάσα...
Το επόμενο θα είναι αφιερωμένο στα γκρέμια...:dnl:
 

sfera

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
Tenere700, CRM250, Bandit 650
Καλημέρα Χρόνια πολλά στους XR Maniac KO$74S81 και σε άλλους που ξεχνάω..
Ένα μεγάλο μπράβο στον thenos και στα παιδιά που την έφτιαξαν.

1η μέρα τι να πω εμπειρία ζωης αριστερα η δεξια ..Αποφαση δεξια Hard και περασαμε ομορφα Asxetos τσιγαράκι Turtle η ηρεμία η ίδια mikechios νέος και ωραίος jgef9 ο ψηλός ( πάντα να έχετε έναν μαζί περναει το tenere εκεί που δεν φτάνω):D:D xaotikos drone pilot και ο καλύτερος Λευτέρης ο ξυπόλητος γιατρός..τρελή ομάδα και ο Δημήτρης με το tenere

2η μέρα θεϊκή.. με kranomitros mikechios Ziggy @ και στην πορεία και 2 turareg λίγα όμορφα adventure απρόοπτα αλλά όλα κύλισαν ομαλά

Επιτέλους γνώρισα και κάποια πρόσωπα Phoenix :friendship: , dtz , Padis IoannisB και όποιον ξέχασα δεν πειράζει μεγαλώνω

Ευχαριστώ όλους που με ανέκτηκαν, με σήκωσαν, βοήθησαν να ολοκληρώσω το troffy :p
 

Gee

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
KTM 950 ADV
Δυστυχώς σε μοτοσυκλέτες με φτερό ρόδας αυτό δεν μπορεί να χρησιμοποιηθει. Μόνο σε ψηλοφτερα. Πρέπει στη μια μεριά να πιάνει απευθειας στη ρόδα.
το φτερο ροδας συνηθως 4 βιδες υποθεση ειναι
τωρα αμα ειναι πρησμενο και μπροστα και πισω απο τα καλαμια και θελει βγαλσιμο η ροδα, ειναι αλλου παπα
 

stefos

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Στέφανος
Μοτό
T7
Το δέκα το καλό, ολοκληρώθηκε και προσπαθώντας να μαζέψω τα κομμάτια μου (και της μηχανής), να πω ότι και αυτό το AdvTrOFFy ήταν εξαιρετικό και θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους όσους βοήθησαν, οργάνωσαν, ετοίμασαν για αυτή την εκδρομή, με πρώτο και καλύτερο τον thenos . Οι διαδρομές είχαν από όλα με πρωταγωνιστή του Σαββάτου την κροκάλα, που βοήθησαν στη λιθοτριψία στα νεφρά για τους γηρεότερους και δοκίμασαν τη συναρμογή των μοτοσυκλετών στο έπακρο. Μοναδικές εικόνες και τοπία, που μόνο τα μεγάλα υψόμετρα προσφέρουν, από τα ψηλά φαλακρά, μέχρι τα χαμηλά καταπράσινα. Χάρηκα που είδα γνώριμες φάτσες, αλλά και καινούργιες, και τα είπαμε μακριά από το πληκτρολόγιο. Βίντεο και φωτογραφίες θα ανέβουν σε δευτερο χρόνο, αφού δεν υπάρχει κουράγιο αυτή τη στιγμή. Για εμένα το πρώτο ανάχωμα στην ανάβαση για την κορυφή παραλίγο να έχει άσχημη κατάληξη, αφου δεν είδα ποτέ την κοπάνα από δεξιά και βλέποντας ροδίες πάνω στο ανάχωμα, λανθασμένα υπέθεσα ότι από εκεί πάμε. Η τρομάρα πήρα όταν είδα την τρύπα από την άλλη μεριά ήταν καλή και έπεσα άτσαλα με το αριστερό γόνατο να μαγκώνεται ανάμεσα από τα κάγκελα της μηχανής και το χώμα. Η τύχη ήταν με το μέρος μου αφού οι επιγονατίδες (και ο θώρακας) έκαναν τη δουλειά τους και με γλύτωσαν απο τα χειρότερα, ευτυχώς μόνο με μελανίες. Από ότι έμαθα αργοτερα την πάτησαν αρκετοί σε εκείνο το σημείο. Η μηχανή δε βγήκε και αυτή αλώβητη, αφου τα κάγκελα πλέον πάνε όρτσα μεν, αλλά γλυτώσανε τα ψυγεία και τα πλαστικά από κάτω δε. Νομίζω μετά απο ένα καλό πλύσιμο θα βγουν και άλλα στη φόρα, αφού όλα τα συγκρατεί η λάσπη αυτή τη στιγμή.
 

naftilos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα Παλληνη-Ηρακλειο Μεσσαρα
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Aprilia Pegaso 650ie - Caponord ETV 1000RR - Futura RST1000
Χαλαρά πηγαιναμε... :cool:
Είμαι σίγουρος. Δεν χωρεί ουδεμία αμφιβολία περί τούτου και διατι να το κρύψωμεν άλλωστε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
το φτερο ροδας συνηθως 4 βιδες υποθεση ειναι
τωρα αμα ειναι πρησμενο και μπροστα και πισω απο τα καλαμια και θελει βγαλσιμο η ροδα, ειναι αλλου παπα
Γιώργη μου και να το κάνεις αυτό που δεν είναι πάντα τόσο απλό καθώς υπάρχουν και τα σωληνάκια των φρένων που στηρίζονται επάνω ειδικά σε μηχανές με 2 δίσκους, μετά πρέπει να βρεις και πάνω που θα πιασει. Στα φτερά τα ψηλά πιάνει στο ίδιο το φτερο στο σημείο που βιδώνει στην τιμονόπλακα και είναι σχεδιασμένο για αυτό. Δυσκολο πολύ.

Η λύση είναι μαλλον κάποιο wheel locker όπως είχε ο Σωκράτης με το Africa. Sokratis 1100 (Αν θυμάμαι σωστά το nick)
 
Τελευταία επεξεργασία:

kuklinski

Μέλος
Όνομα
Αντώνης
Μοτό
Cr250
Ωραία και τα πειράγματα με τα μηχανάκια αλλά τελικά όλα τα μηχανάκια είναι καλά. Ακόμα και το γεροcrm που κόλλησε εκεί πάνω ένας θεός ξέρει τι σκίσιμο και ξύλο έχει φάει και θα συνεχίσει να πηγαίνει.
Κακοηθειες και φημες και πικροχολα σχολια....


Με φροντιδα και προδερμ το εχω τοσα χρονια

(οπως λενε στις αγγελιες )
Απο ιδιωτη-
βροχη δεν το εχει δει-
μονο σε γκαραζ-
αααααβαδιστο...

με μεγαλη προικα (βαση κινητου Jumbo)

:D:p
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450

naftilos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα Παλληνη-Ηρακλειο Μεσσαρα
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Aprilia Pegaso 650ie - Caponord ETV 1000RR - Futura RST1000
Το κακο-καλο...είναι ότι κάθε χρόνο τις σοβαρές αβαρίες τις παίρνει αυτός ο ΛΕΩΝΙΔΑΣ. ρε γκαμωτο....πρέπει να του φτιάξουμε μια τιμητική πλακετα
Να πάρετε στο Παλικάρι ένα καλό σύγχρονο όχημα περισυλλογής, που το έχετε να κάνει τέτοια απαιτητική εργασία με το Μ113 του 1960
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Να πάρετε στο Παλικάρι ένα καλό σύγχρονο όχημα περισυλλογής, που το έχετε να κάνει τέτοια απαιτητική εργασία με το Μ113 του 1960
Ο Λεωνίδας είναι λεβέντης και έχει γίνει ένα με το θωρηκτό.
Κάνει πολλές στάσεις για φωτό, βοηθάει, κάνει πλάκα, γίνεται οδική.....δεν υπάρχουν λέξεις να περιγράψεις την βοήθεια που προσφέρει στις μεγάλες δύσκολες βόλτες μας.
Με τον Λεωνίδα δίπλα σου δεν φοβάσαι τίποτα....γενικά



advphone
 

NikosRE

Μέλος
Όνομα
Nikos
Μοτό
KTM 640 ADVENTURE 2005
Θερμή παράκληση, το παλικάρι με το Voge το 500ρι αν δεν κάνω λάθος, που έβγαλε το τροφυ ας ποστάρει καμία φωτογραφία γιατί έχω κάτι άπιστους θωμαδες εδώ και θέλω να τους τσιγκλήσω. Ας μας πει και πιο μοντέλο ήταν και αν έκανε κάποια παρέμβαση πέρα από τα λάστιχα που είδα. Ευχαριστώ!

edit για να ρίξω λίγο λάδι στη φωτιά. Όλα τα είδαμε εκτός από το καινούριο το τρανσαλπ. Κάνω λάθος;
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom