Βάση μεταφοράς μοτοσυκλέτας σε κοτσαδόρο ΙΧ

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Ξέρει κάποιος για βάση μεταφοράς μηχανής σε κοτσαδόρο ΙΧ που να αντέχει τουλάχιστον 120 κιλά;
Να είναι σχετικά οικονομική, βλέπω αυτές που είναι για 100 κιλά κάνουν πάνω από 500 ευρώ.

Βάση μεταφοράς μοτοσυκλέτας κοτσαδόρου

 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Βλέπω συχνά σε αυτοκινούμενα και πρέπει να είναι πολύ βολική
Πουλάνε τέτοια πράγματα στην χώρα μας?
 

KO$74S81

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
. KTM 950 ADV 2004
.TM 250 2T 2010
Ξέρει κάποιος για βάση μεταφοράς μηχανής σε κοτσαδόρο ΙΧ που να αντέχει τουλάχιστον 120 κιλά;
Να είναι σχετικά οικονομική, βλέπω αυτές που είναι για 100 κάνουν πάνω από 500 ευρώ.

Βάση μεταφοράς μοτοσυκλέτας κοτσαδόρου

Νομίζω το θέμα με αυτες τις βάσεις είναι να αντέχει το αμάξι το φορτίο, παράδειγμα φιλος που ειχε ρωτησει για μικρο αυτοκίνητο να βάλει, του ειχαν πει ότι θα έχει θέμα, αν εχεις κανα τζιποειδες η μεγαλο θα μπορούσες να το βάλεις... Αλλα σαν τιμη καπου εκεί παίζουν μπορεί κ παραπάνω
 
Τελευταία επεξεργασία:

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Εννοείται ότι αυτοκίνητο και να έχεις, θα χρειαστούν ενισχύσεις τα πίσω ελατήρια της ανάρτησης.
Γίνεται εύκολα αν το αυτοκίνητο έχει ελατήρια, με κάτι φούσκες που μπαίνουν μέσα στο ελατήριο και τις φουσκώνεις με όση πίεση θέλεις, βοηθώντας έτσι όσο χρειάζεται το ελατήριο.

 
Τελευταία επεξεργασία:

apos.zeitou

Μέλος
Περιοχή
ATHENS
Όνομα
ΑΠΟΣΤΟΛΗΣ
Μοτό
Αναποφασιστος!!!
Είχα μιλήσει παλιότερα με τον σκουλίκια παλιότερα που έφτιαχνε τρομερές κατασκευές ...πρόσφατα έμαθα ότι σταμάτησε να τα φτιάχνει ...μας κάνα χρόνο έχω βάλει προτεραιότητα να τον ξαναρωτήσω γιατί είναι και ακριβη ιστορία περίπου 500 ευρα..... Αν μάθεις κάτι ποιο οικονομικό σου κάνω παρέα εδώ....

Στάλθηκε από το Armor 8 Pro μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Japanofilos

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
Kawasaki klx 250s 2010
Kawasaki ninja 650 2019
Κατά πόσον θα είναι νόμιμο κάτι τετοιο...εδω λένε για την κοτσαδουρα ότι απαγορεύεται και χρειάζεται αποσπώμενη. Μήπως ένα μικρό τρέιλερ βολεύει καλύτερα?
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Κατά πόσον θα είναι νόμιμο κάτι τετοιο...εδω λένε για την κοτσαδουρα ότι απαγορεύεται και χρειάζεται αποσπώμενη. Μήπως ένα μικρό τρέιλερ βολεύει καλύτερα?
Ξέρω ότι επιτρέπεται να μεταφέρεις αντικείμενα στο αυτοκίνητό σου, που προεξέχουν μέχρι 30 εκατοστά.

Το ερώτημα δεν είναι μόνο αν σε γράψει η τροχαία, αλλά αν σε καλύπτει η ασφάλειά σου.

Βέβαια ας βρω πρώτα αν υπάρχει τέτοια βάση που να μου κάνει και μετά θα μάθω για τα άλλα.

Μια φορά με τέτοια βάση έχει νόημα για μένα και ένα μικρό ηλεκτρικό μηχανάκι για εξερευνήσεις.
 

KTiNoS

Μέλος
Όνομα
Athanassiou Nikos
Μοτό
XT 600 sm TDM 900
Το ερώτημα δεν είναι μόνο αν σε γράψει η τροχαία, αλλά αν σε καλύπτει η ασφάλειά σου.

Δεν το ξέρω αλλά είμαι 99% σίγουρος πως αν ας πούμε τρακάρεις από πίσω και σου διαλύσουν τη μηχανή δεν θα πάρεις μία ακόμα κι αν η μηχανή έχει ασφάλεια.
Τους έχω φάει στη μάπα μια ζωή και ξέρω τι κωλολαμόγια είναι. Όσο πιο μεγάλη η ζημιά τόσο πιο πολύ την ψάχνουν να μην πληρώσουν
(και το πράμα καταντάει χυδαίο όταν κάποιος είναι μακαρίτης κι ανοίγουν το στόμα τους και δεν ξέρουν τι λένε, σε σημείο να τους εγκαλεί ο δικαστής)
 
Τελευταία επεξεργασία:

cosgili

Rattlehead
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
KTM RC8
Moto Guzzi V85TT
Σε ένα κοτσαδόρο το ιδανικό είναι φορτίο 40 kg, με max τα 60 kg για να μην επιβαρύνεις το σασί σου και να μην επηρεάζεις τη συμπεριφορά. φανταστείτε το βαρος μιας μηχανής και καμιά 10αριά πόντους έξω απο ττον κοτσαδόρο πόσο πολύ θα επηρεάζει.
 

Gus

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Sutzouki
Σε ένα κοτσαδόρο το ιδανικό είναι φορτίο 40 kg, με max τα 60 kg για να μην επιβαρύνεις το σασί σου και να μην επηρεάζεις τη συμπεριφορά. φανταστείτε το βαρος μιας μηχανής και καμιά 10αριά πόντους έξω απο ττον κοτσαδόρο πόσο πολύ θα επηρεάζει.
Να προσθέσω ότι ο κατασκευαστής του οχήματος συνήθως πιστοποιεί κάποιο κοτσαδόρο και εκεί αναφέρει με όλες τις λεπτομέρειες μέχρι πόσο βάρος, κάθετη δύναμη μπορεί να πιέσει την μπίλια ή το όποιο άκρο συνδέσμου. Το κύριο όριο για το φορτίο είναι αυτό και συνήθως σε κάποια πραγματικά 4χ4 φτάνει τα 80 - 100 κιλά. Είναι ένα τεράστιο νούμερο με τις ροπές που δημιουργούνται και το σασί θα πρέπει να έχει τις ανάλογες αντοχές.
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Πάντως όταν μπει εγκεκριμένη ράμπα φόρτωσης, μπορεί να αναγραφεί και στην άδεια έτσι ώστε ούτε στον δρόμο να υπάρχει πρόβλημα, ούτε και στο κτέο...



Ο συγκεκριμένος έχει σχάρα για τρία ποδήλατα που φορτίζει τον κοτσαδόρο με 94 κιλά...
 

ChristosGR

Σκουριασμένο Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
V-Strom 800 DE - Husaberg FE-390
Αν το αυτοκίνητο έχει πλαίσιο τύπου σκάλας όπως τα αγροτικά φορτηγάκι και αρκετά τετρακίνητα τύπου τζιπ κανένα πρόβλημα.
Αλλά σε αυτοκίνητα με αυτόφερόμενο πλαίσιο, που είναι όλα τα σεντάν, χατσμπακ στέισον και τα περισσότερα suv δεν θα το έκανα.
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
Στα αυτοκινούμενα η βάση μοτό δέν είναι σε κοτσαδόρο, είναι ειδική βάση μπακάλικα να το πώ σάν Η, οι εμπρόσθιοι δοκοί δένουν στο σασσί, και αυτές ανάλογα τις προδιαγραφές έχουν επιτρεπτό βάρος,

Μιά αξιόλογη εταιρία σχετικά είναι η SAWICO https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwjJxdDZ8eSCAxWfQvEDHfHDCiYQFnoECBYQAQ&url=https://www.sawiko.com/en&usg=AOvVaw0Yva2txdRdidpPfNgR-0cJ&opi=89978449,
επίσης η GOLDSCHMITT σχετικά με αερανάρτηση η οποία σε τέτοιου είδους εγχειρήματα είναι must, https://www.google.com/url?sa=t&rct=j&q=&esrc=s&source=web&cd=&cad=rja&uact=8&ved=2ahUKEwiOoaGg8uSCAxW_QvEDHeO2Di8QFnoECBsQAQ&url=https://www.goldschmitt.de/zusatzluftfederungen/&usg=AOvVaw2u0jubyFDQZRcBU4w9Fw9t&opi=89978449

οικονομικές λύσεις δέν είναι...........

όπως αναφέρθηκε και παραπάνω, κάποιο τρέιλερ, πιό ασφαλές και οικονομικό,
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ είχα τέτοιας μορφής βάση κοτσαδόρου για μέχρι 3 ποδήλατα και για βάρος εγκεκριμένο μέχρι 50 κιλά σε ένα από τα μεγαλύτερα Ι.Χ. που κυκλοφορούν. Και ο κοτσαδόρος ήταν ειδική κατασκευή ΚΑΙ για τέτοια χρήση από την Westfalia όπου αντικατέστησε ολόκληρο (όπως οι περισσότεροι) το σύστημα του προφυλακτήρα (εσωτερικά). Ούτε κατά διάνοια να φορτώσης μοτοσυκλέτα εκεί πίσω 150 κιλών.



Δε ξέρω τι αυτοκίνητο έχει το παράδειγμα του Padis (γιατί τα 94 κιλά είναι πάρα πολλά έτσι και αλλιώς) ξέρω όμως πως η συγκεκριμένη βάση ποδηλάτων σηκώνει μέχρι 60 κιλά συνολικά και 25 κιλά να είναι το βαρύτερο ποδήλατο. Για εμένα μπορεί να θέτει σε κίνδυνο όσους τον ακολουθούν.
Θα συμφωνήσω με τον ChristosGR δεν είναι αυτές οι καταστάσεις για Ι.Χ., οριακά θα έβαζα ένα ηλεκτρικό μηχανάκι μέχρι 70 κιλά (αν υπάρχει τέτοιο σε αυτά τα κιλά).
 
Top Bottom