Το πρωί αφού φάγαμε πρωινό φορτώσαμε τις μηχανές και ξεκινήσαμε.Η ημέρα φαινόταν βροχερή από την αρχή.Λίγα χιλιόμετρα αφού βγήκαμε από το Βελιγράδι άρχισε να δυναμώνει,οπότε σταματήσαμε να βάλουμε αδιάβροχα.
Η διαδρομή που ακολουθήσαμε είναι η πιο γρήγορη για μπούντβα.
Η διαδρομή αυτή είναι γεμάτη στροφές με πολύ καλή άσφαλτο.Περνάει κατά κύριο λόγω μέσα από ένα τεράστιο φαράγγι με το ποτάμιο σύστημα Μοράβα και βράχους κατακόρυφους.Μη φωτισμένα τούνελ που είναι απλά τρύπες μέσα στο βράχο.Σε ένα σημείο περνάει και από μεγάλο σχετικά υψόμετρο με τοπίο παρόμοιο της Βάλια Κάλντα. Υπάρχει και χιονοδρομικό κοντά.Λόγω του ασταμάτητου κατακλυσμού,βγάλαμε ελάχιστες φωτογραφίες.
Μέσα στις χαράδρες αυτές ήταν και οι μεθοριακοί σταθμοί Σερβίας και Μαυροβουνίου.Περάσαμε από την Σερβία,προχωράμε να βρούμε το σταθμό του Μαυροβουνίου αλλά πουθενά.Σταματάμε βάζουμε πάλι γάντια κλπ και ξεκινάμε.Μετά από μερικά χιλιόμετρα πίσω από στροφή βρήκαμε τον μεθοριακό σταθμό.Εκεί η υπάλληλος από το Μαυροβούνιο έκανε ενδελεχή έλεγχο.Της δίνουμε ταυτότητες και πράσινες κάρτες,κοίταγε,έψαχνε..Μετά μας ζήτησε και τις άδειες από τις μηχανές.Το vstrom δεν της έκανε εντύπωση.Για το ktm έψαχνε τον αρ. κυκλοφορίας,της τον δείχνω.Μετά έψαχνε την μάρκα.Δεν πολύ καταλαβαίναμε και τι ήθελε ακριβώς.Μας λέει Kawasaki,Yamaha,Honda;Και της λέω KTM.Με τα πολλά φύγαμε.
Η διαδρομή πέρναγε από Ποντγκόριτσα και μετά έναν στριφτερό δρόμο αλλά γεμάτο έργα και σημεία με άμμο.Άρχιζε και να νυχτώνει πάλι.Φτάσαμε σε ένα σημείο όπου επισκεύαζαν ένα τούνελ.
Σε κάποιες στροφές κατεβαίνοντας για Μπούντβα ίσα που προλάβαμε την δύση του ηλίου.