Θα σου έλεγα μην κανείς τίποτα , μιας και όντως τα καινούργια αυτοκίνητα έχουν συστήματά προστασίας από νερωμένο καύσιμο και μπαίνουν σε safe mode.
Έχω αυτοκίνητα diesel για πολλά χρόνια στην κατοχή μου , τώρα έχω ένα golf 6 με 150.000 km και κανένα πρόβλημα , βάζω καύσιμα όπου βρω , πριν είχα ένα seat diesel 1400 με 300.000 km ,ένα Nissan με περίπου 150.000km
Και ένα smart με 250.000km , στο μόνο που είχα προφιλτρο ( υδατοπαγιδα ) και μάλιστα θερμαινομενο ήταν στο Nissan.
Συμφωνα με τους τεχνικούς τις Nissan το προφιλτρο ζορίζει την αντλία πετρελαίου πράγμα που δεν ισχύει μιας και πολλά αυτοκίνητα έχουν μια υψηλής μέσα στο ρεζερβουάρ και μια βοηθητική στο μοτέρ η αντίστροφα δεν θυμάμαι .
Σε πολλές χώρες πχ Φινλανδία και Ισλανδία που ξέρω , χρησιμοποιούν θερμενομενα προφιλτρα καθώς και θερμενομενες "γραμμές" καυσίμου σε μεγάλα τετρακίνητα οχήματα .
Πάρε να έχεις μαζί σου ένα καθαριστικό καυσίμου σε περίπτωση που πέσεις στον απατεώνα βενζινα σε κανα ταξίδι , χαλάρωσε και απόλαυσε την οικονομία .
Επισεις να ρωτήσεις την αντιπροσωπεία αν έχουν παρουσιαστεί προβλήματα στο συγκεκριμένο μοντέλο με χρήση v-power diesel , καύσιμο που εμείς και οι φίλοι μας δεν βάζουν ποτέ .
Καθαριστικό καυσίμου είχα πάρει ένα από Γερμανία που είχε και αντιπαγωτικες ιδιότητες έως τους -25 .