Βοήθεια! Άξονας.

kass

Μέλος
Όνομα
Κασσιανός
Γεια χαρά. Θα ήθελα την βοήθεια σας. Έχω ένα adv του 08. Σήμερα στα 75.000 χλμ.. Πριν απο ενάμιση χρόνο, εμφανίστηκε πρόβλημα στον σταυρό του άξονα στο διαφορικό. Προτίμησα να το πάω σε έναν μη εξουσιοδοτημένο ο οποίος μου ζήτησε τα μισά χρήματα (400 ευρώ) του κόστος του ανταλλακτικού απο τη BMW (750) για να μου τον επισκευάσει. Πριν απο ένα μήνα, άρχισε πάλι το γουργουρητό. Η διάγνωση ειναι και πάλι σταυρός άξονα. Ο επισκευασμένος. Η μια εναλλακτική που έχω ειναι να πληρώσω το ανταλλακτικό, να το βάλω και να έχω εγγύηση 2 χρονια απο την εταιρεία. Η άλλη να το επισκευάσω πάλι. Βρήκα ένα συνεργείο, μη εξουσιοδοτημένο, το οποίο τον επισκευάζει με 250 ευρώ και δίνει και δυο χρόνια εγγύηση, απο ότι μου είπε, προφορικά όμως. Αν κάποιος που έχει περάσει ανάλογη περιπέτεια και βρέθηκε σε ανάλογο δίλημμα, μπορεί να βοηθήσει, θα με σώσει. Να τολμήσω να ξαναβάλω δις επισκευασμένο άξονα; μπορω να αλλάξω μόνο τον σταυρό; ειναι αξιόπιστο αυτό; και ποιος μπορεί να το κάνει; ή τελικώς να σκάσω 750 ευρω και να ησυχάσω, αφού κλάψω;
 

vtheo

Μέλος
Περιοχή
Π.Φάληρο
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200 GS Adv 08
Έχεις εικόνα του άξονα σου σε τι κατάσταση είναι;Αν δεν σου έχουν καταστρέψει τον άξονα από το κόψε - ράψε επισκευάζεται με περίπου 100 € (τιμή και για τους 2 σταυρούς).Αν και είμαι σίγουρος πως η επισκευή που σου κάνανε ήταν σε σιδερά που θα νόμιζε ότι θα βάλεις τον άξονα σε αντλία στο κήπο σου να ποτίζεις και όχι σε μοτοσυκλέτα.Σου μιλάω σαν παθών.Γνώμη μου,πάρτον ανα χείρας και πήγαινε τον εδώ ή κάπου αλλού που να είναι σχετικοί.Αν σου πουν οτι φτιάχνεται φτιάξτον. Αν δε, κοίταξε στο ebay οι τιμές κυμαίνονται από 100 έως 200 € για άριστους.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Έχω την εντύπωση, χωρίς να είμαι σίγουρος, πως στο e-bay μπορείς να βρεις μεταχειρισμένο άξονα στα 250 ευρώ περίπου...
Δεν ρίχνεις μία ματιά;
 

nivam

Μέλος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
R1200GS
Σταυρό, με κλειστά τα μάτια, λίγο προσοχή στην ευθυγράμμιση και στο κεφάλωμα, επίσης φρόντισε το σταυρό να τον βάλεις ώστε το γρασαδοράκι να κοιτά προς τη μεριά του FD. Δεν το φρόντισα όταν άλλαξα τον δικό μου και τώρα παιδεύομαι. Μπορείς να αντικαταστήσεις το γωνιακό γρασσαδοράκι με τάπα. Όταν θα θες να γρασάρεις μπορείς να αγοράσεις ένα ευθύ(Μ6 αν θυμάμαι καλά) και να γρασάρεις πιο εύκολα, έχω γύρω στα 2000km μέχρι στιγμής και πρόβλημα κανένα.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Πόσα χλμ. Έχεις κάνει με τον επισκευασμενο? ?
Νομίζω ότι πρώτα πρέπει να περάσεις από τον άνθρωπο που στον έφτιαξε και μετά να κάνεις τις ενέργειες που προτείνουν οι φίλοι παραπάνω.

Σταλθηκε απο advφον!!!
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Αντικατασταση σταυρου ή σταυρων και μονο αυτο! Μην σκεφτεσαι καν καινουργιο αξονα ή ακομα και μεταχειρισμενο.
Αντικατασταση δυο σταυρων κοστος 80€!
Να μην βαλεις σταυρο με γρασσαδορακι γιατι, ειναι ηδη απο κατασκευης μικρος, και αν εχει και γρασσαδορακι χανει πολυ απο την αντοχη του. Ασε που αυτος που θα το πας, αν ειναι σωστος επαγγελματιας και γνώστης, θα στον αποκλεισει αμεσως το σταυρο με γρασσαδορο!
Στην Φραντζη αν πας με τον αξονα στο χερι και ρωτησεις, θα σου πουν που επισκευαζουν σταυρους. Σε εναν δρομο πισω απο την Φρατζη ειχα παει τον δικο μου, καιρο τωρα, μα δεν θυμαμαι διευθυνση να σου πω. Ουτε θα ειμαι σπιτι για τις επομενες εβδομαδες, για να εψαχνα την καρτα του να σου την ελεγα!!
 

giclas

Μέλος
Περιοχή
Limassol
Όνομα
Michael Michael
Μοτό
hp2
Αντικατασταση σταυρου ή σταυρων και μονο αυτο! Μην σκεφτεσαι καν καινουργιο αξονα ή ακομα και μεταχειρισμενο.
Αντικατασταση δυο σταυρων κοστος 80€!
Να μην βαλεις σταυρο με γρασσαδορακι γιατι, ειναι ηδη απο κατασκευης μικρος,

πόλη σωστός ο παίκτης

και αν εχει και γρασσαδορακι χανει πολυ απο την αντοχη του. Ασε που αυτος που θα το πας, αν ειναι σωστος επαγγελματιας και γνώστης, θα στον αποκλεισει αμεσως το σταυρο με γρασσαδορο!

τώρα με το γρασαδόρο έχω της επιφύλαξης μου, αν αναλογιστει ότι υπάρχου μηχανές με πάνω από 150 000 χιλιόμετρα χωρίς το παραμηκρο πρόβλημα νοουμένου ότι οι οδυγοι τους αποφεύγου σούζες κε τα σιναφοι
 

nivam

Μέλος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
R1200GS
Αντικατασταση σταυρου ή σταυρων και μονο αυτο! Μην σκεφτεσαι καν καινουργιο αξονα ή ακομα και μεταχειρισμενο.
Αντικατασταση δυο σταυρων κοστος 80€!
Να μην βαλεις σταυρο με γρασσαδορακι γιατι, ειναι ηδη απο κατασκευης μικρος, και αν εχει και γρασσαδορακι χανει πολυ απο την αντοχη του. Ασε που αυτος που θα το πας, αν ειναι σωστος επαγγελματιας και γνώστης, θα στον αποκλεισει αμεσως το σταυρο με γρασσαδορο!
Στην Φραντζη αν πας με τον αξονα στο χερι και ρωτησεις, θα σου πουν που επισκευαζουν σταυρους. Σε εναν δρομο πισω απο την Φρατζη ειχα παει τον δικο μου, καιρο τωρα, μα δεν θυμαμαι διευθυνση να σου πω. Ουτε θα ειμαι σπιτι για τις επομενες εβδομαδες, για να εψαχνα την καρτα του να σου την ελεγα!!
Το κούφιο αντέχει περισσότερο στις στις ροπές απ το μασίφ.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το κούφιο αντέχει περισσότερο στις στις ροπές απ το μασίφ.
Εν μερει εχεις δικιο. Ομως εδω δεν μιλαμε για "κουφιο" σε ολο του το μηκος, μα για μια τρυπα και σε ενα σημειο μονο!
Οπως και να'χει, προσωπικη μου γνωμη ειναι να μην τοποθετητε σταυρος με γρασσαδορο στους συγκεκριμενους αξονες!
 

saitman

Μέλος
Περιοχή
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Όνομα
ΜΗΝΑΣ ΣΑΪΤΑΚΗΣ
Μοτό
R 1200 GS 2004
Μην διαβάζω παπαριες για 80 ευρώ επισκευή όταν οι σταυροί κάνουν το λιγότερο 40 και οι δύο και για να τους αλλάξεις θέλεις το λιγότερο 80 .και δεν κανείς απλώς αλλαγή σταυρών.όσοι ξέρουν καταλαβαίνιυν τι λέω.

Στάλθηκε από το HTC Wildfire S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
 

giclas

Μέλος
Περιοχή
Limassol
Όνομα
Michael Michael
Μοτό
hp2
Να ρωτήσω κάτι. ..αν το πηνίο διαπιστωθεί ότι έχει τζόγο επισκευαζεται;
αν είναι στα αρχικά στάδια ναι

του ρίχνεις αυτό


πρην το βάλεις κανείς μια βόλτα ένα εικοσάλεπτο για να ανεβάσεις της θερμοκρασίες ,το βάζεις στο διαφορικό κε στο κιβώτιο ταχήτητο , κε συνεχηζεις την βολτασου για ακόμα ένα σαραντάλεπτο με ώρα περίπου σε κλειστή διαδρομή που απέτη συχνές εναλλαγες ταχυτήτων
προυπόθεση ότι τα λάδια δεν θα αλακτου για τουλάχιστο 6 με 7000 χιλιόμετρα
εγώ το έχω κάνει προληπτικά κε η πραγματηκότητα στις αλαγές ταχύτητο ακούς ένα γλυκό κλ
 
Τελευταία επεξεργασία:

nivam

Μέλος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
R1200GS
Εν μερει εχεις δικιο. Ομως εδω δεν μιλαμε για "κουφιο" σε ολο του το μηκος, μα για μια τρυπα και σε ενα σημειο μονο!
Οπως και να'χει, προσωπικη μου γνωμη ειναι να μην τοποθετητε σταυρος με γρασσαδορο στους συγκεκριμενους αξονες!
Δεν καταλαβαίνω τι εννοείς. Ο σταυρός που έβαλα είναι κούφιος σε όλο του το μήκος και στους δύο άξονες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

nivam

Μέλος
Περιοχή
ΒΟΛΟΣ
Όνομα
Νικόλας
Μοτό
R1200GS
Μην διαβάζω παπαριες για 80 ευρώ επισκευή όταν οι σταυροί κάνουν το λιγότερο 40 και οι δύο και για να τους αλλάξεις θέλεις το λιγότερο 80 .και δεν κανείς απλώς αλλαγή σταυρών.όσοι ξέρουν καταλαβαίνιυν τι λέω.

Στάλθηκε από το HTC Wildfire S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Μηνά πριν αλλάξω τον μαμά σταυρό έβγαλα την πίσω φούσκα και τον ξανακούμπωσα στο FD για να δω την κίνηση του άξονα. Κύλισα τη ρόδα περιμένοντας να είναι ευθυγραμμισμένος. Κρίμα πραγματικά που δεν τον τράβηξα βίντεο.
 

commander

Μέλος
Περιοχή
Β.Π
Όνομα
θεολογος
Μοτό
1150adv desierto 3
AFRICA TWIN 650 88 Paris Dakar
Ο σταυρός είναι κλειστού τύπου δλδ δεν έχει γρασαδορους, και αυτό γιατί είναι κρυμμένος μέσα στα σπλάχνα του ψαλιδιου......αυτός ο σταυρός πρέπει να είναι φιξ. Δλδ να μην έχει επάνω του γρασαδορους. ....εάν της βάλεις σταυρούς με γρασαδορους θα πρέπει κάθε 15 ώρες να βγάζεις τα παντα από κει και να τον γρασαρεις......είναι μέγα λάθος αυτό που κάποιοι βάζουν τέτοιους σταυρούς.
 
Τελευταία επεξεργασία:

saitman

Μέλος
Περιοχή
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Όνομα
ΜΗΝΑΣ ΣΑΪΤΑΚΗΣ
Μοτό
R 1200 GS 2004
Δλδ ρε Θεολογε στα αμαξια γρασαρεις κάθε 15 ώρες;

Στάλθηκε από το HTC Wildfire S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
 

saitman

Μέλος
Περιοχή
ΗΡΑΚΛΕΙΟ ΚΡΗΤΗΣ
Όνομα
ΜΗΝΑΣ ΣΑΪΤΑΚΗΣ
Μοτό
R 1200 GS 2004
αν είναι στα αρχικά στάδια ναι

του ρίχνεις αυτό


πρην το βάλεις κανείς μια βόλτα ένα εικοσάλεπτο για να ανεβάσεις της θερμοκρασίες ,το βάζεις στο διαφορικό κε στο κιβώτιο ταχήτητο , κε συνεχηζεις την βολτασου για ακόμα ένα σαραντάλεπτο με ώρα περίπου σε κλειστή διαδρομή που απέτη συχνές εναλλαγες ταχυτήτων
προυπόθεση ότι τα λάδια δεν θα αλακτου για τουλάχιστο 6 με 7000 χιλιόμετρα
εγώ το έχω κάνει προληπτικά κε η πραγματηκότητα στις αλαγές ταχύτητο ακούς ένα γλυκό κλ
Έβαλα της protec με νανοτεχνολογια αλλά παπαριες.

Στάλθηκε από το HTC Wildfire S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
 

giclas

Μέλος
Περιοχή
Limassol
Όνομα
Michael Michael
Μοτό
hp2
Έβαλα της protec με νανοτεχνολογια αλλά παπαριες.

Στάλθηκε από το HTC Wildfire S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
δεν το έχω υπόψη μου

το συγκεκριμένο από αυτά που ξέρω απαγορεύετε ΡΗΤΑ απο την FIA στη F1
αλά το χρησιμοπίου παρά πόλες ομάδες σε αλά πρωταθλήματα
όπως η aprilia

οτα το έβαλα εγώ ειπα σε αυτό που μου το πούλησε κε πενεβοτα ότι πουλά φύκια για μεταξωτές κορδέλες. μετα απο ενα μηνα και αφου διενυσα 1500 kh τοτε αρχισα να αντηλαβανομε τη διαφορα

 

commander

Μέλος
Περιοχή
Β.Π
Όνομα
θεολογος
Μοτό
1150adv desierto 3
AFRICA TWIN 650 88 Paris Dakar
Ο σταυρός είναι κλειστού τύπου δλδ δεν έχει γρασαδορους, και αυτό γιατί είναι κρυμμένος μέσα στα σπλάχνα του ψαλιδιου......αυτός ο σταυρός πρέπει να είναι φιξ. Δλδ να μην έχει επάνω του γρασαδορους. ....εάν της βάλεις σταυρούς με γρασαδορους θα πρέπει κάθε 15 ώρες να βγάζεις τα παντα από κει και να τον γρασαρεις......είναι μέγα λάθος αυτό που κάποιοι βάζουν τέτοιους σταυρούς.
Τι λέει ο κατασκευαστης μηνα. ....πότε δεν το έχω τηρήσει ούτε εγώ ούτε κανείς και για αυτό περνούσε τους άξονες στο χέρι. Εμένα ο άξονας τις μηχανής έχει κάνει 170000 και ο άξονας σε φορτηγό 814 πάλι του ίδιου τύπου έχει κάνει 900000 έχουμε αλλάξει το μοτέρ να φανταστείς :) . Η αντοχή που έχει ο γρασαριζουμενος με τον μη γρασαριζουμενο είναι η μέρα με την νύχτα .και κάτι ακόμα εάν πας όμως με το γράμμα του κατασκευαστή ο άξονας με τα γρασαδορακια έχει και αυτός τις ίδιες αντοχές μπορεί και καλύτερες .
 
Τελευταία επεξεργασία:

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Μην διαβάζω παπαριες για 80 ευρώ επισκευή όταν οι σταυροί κάνουν το λιγότερο 40 και οι δύο και για να τους αλλάξεις θέλεις το λιγότερο 80 .και δεν κανείς απλώς αλλαγή σταυρών.όσοι ξέρουν καταλαβαίνιυν τι λέω.

Στάλθηκε από το HTC Wildfire S μου χρησιμοποιώντας Tapatalk 2
Παπαριες ειμαι σιγουρος οτι δεν λεω!
Οταν δεν γνωριζεις καλυτερα να μην μιλας.
15 ευρω κανει ο ενας σταυρός. Τωρα, αν σε "κοψανε" για large και στον πιασανε, ειναι αλλο θεμα καθαρα δικο σου!!!
Οσοι ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ξερουν, καταλαβαινουν τι λεω!!!!!
 
Top Bottom