Βοήθεια με GOOGLEMAPS κ GARMIN

Airhead

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Daytona Maveric 500 2021
Πολύ καλό θέμα. Εγώ πήγα να ριξω στο Garmin τα gpx που ανέβηκαν στο θρεντ για το trophy και μου ρίξε άκυρο γιατί είναι πολλά τα waypoints λέει. Κόβονται οι διαδρομές η είναι επεξεργασιμες σε gpx από mymaps?
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
σχετικα με το προβλημα που αντιμετωπιζει ο Θανος ....

αυτες οι 3 φωτογραφιες ειναι απο το basecamp στο PC μου. Στην πρωτη βλεπουμε τα 2 αρχεια πριν ενωθουν και μετα εχουν γινει ενα - φωτο 2. Εκανα δοκιμη - φωτο 3 - και μπορει να γινει route το νεο gpx. Κανει μεχρι και demo πλοηγηση μεσα απο το basecamp. Το αρχειο gpx αναγνωριζεται κανονικα απο αλλες εφαρμογες.



 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
συνεχεια απο το ποστ 42

μετα τα χθεσινα πειραματα που εκανα για να βρω λυση στο προβλημα του Θαναση, εχω δει πολλα "θεματα" ασυμβατοτητας. Οι δοκιμες εγιναν σε σελιδες route planner στο ιντερνετ, στο basecamp στο PC και σε εφαρμογες στο android. Δυστυχως δεν εχω πλεον συσκευη garmin και δεν μπορω να δοκιμασω για να δω τι φταιει. Ομως το τελικο αρχειο που εγινε "merge", εκτος απο συσκευη garmin, παντου φορτωνει σωστα.
Ολες οι δοκιμες εγιναν αφου ειχα τα 2 αρχεια gpx απο τον Θαναση σε ενα ξεχωριστο φακελο. Μετα τα εκανα copy σε νεο φακελο Νο2 και εκει τα δοκιμαζα. Σε καθε νεα δοκιμη, ξανα νεα μεταφορα των αρχειων και στο PC και στο android ωστε να ειμαι 100% σιγουρος πως δεν εχουν "ζημια" τα αρχεια και το συμπερασμα θα ειναι ασφαλες.

δοκιμες
. ας δουμε το ποστ 21 του Θαναση. Βλεπουμε μια νεα ευθεια γραμμη .... κτλ
. διαβαζουμε το ποστ 26
. διαβαζουμε το ποστ 39

τωρα σε ολα αυτα να προσθεσω τις δικες μου δοκιμες με φωτογραφιες για να δουν ολοι τι να προσεξουν στο μελλον
. στην σελιδα του route planner "brouter" στο ιντερνετ δεν καταφερα να ενωσω τα 2 αρχεια του Θαναση. Η σελιδα κανει μια χαρα merge μονο τα δικα της αρχεια αφου φυσικα τα εχουμε δημιουργησει απο την αρχη στην δικη της σελιδα. Εκανα τυχαιες δοκιμες στην πολη
. οι εφαρμογες στο android μπορουν να αλλαξουν το χρωμα ξεχωριστα σε καθε gpx. Οταν ομως γινει merge σε 2 αρχεια, το νεο αρχειο εχει ενα χρωμα. Η εφαρμογη (εσωτερικα) "θυμαται" το χρωμα ανα αρχειο. Οταν εξαγουμε το αρχειο gpx, δεν περιεχει πληροφοριες εμφανισης οπως χρωμα, παχος γραμμων, κτλ
. στις εφαρμογες που δοκιμασα στο android, osmand + locus maps v4 δεν υπαρχει κατευθυνση στην διαδρομη που βλεπουμε στον χαρτη. Δεν υπαρχουν βελακια. Μονο εσωτερικα το γνωριζει, ο χρηστης οχι.
. το osmand μπορει να ενωσει τις 2 διαδρομες και τελος. Κανενα θεμα
. το locus maps v4 αναλογα τις ρυθμισεις εμφανιζει την ιδια γραμμη με του Θαναση
. basecamp
φωτο 1 original κατευθυνση διαδρομης
φωτο 2 original κατευθυνση διαδρομης
φωτο 3 εμφανιζει την ευθεια γραμμη
φωτο 4 αλλαζω την κατευθυνση τις διαδρομης και δεν εμφανιζει την ευθεια γραμμη



 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
συνεχεια απο το ποστ 43
- τα προβληματα που υπαρχουν αναμεσα σε διαφορετικες σελιδες route planner στο ιντερνετ

graphhopper
εδω βλεπουμε την απολυτη διαφανεια στο αποτελεσμα. Μπορει ο χρηστης να επιλεξει τα διαφορετικα δεδομενα που θα αποθηκευσει η εφαρμογη, αναλογα την χρηση που θελουμε. Δυστυχως δεν υποστηριζει η σελιδα εισαγωγη αρχειου gpx


brouter
εδω εχουμε εισαγωγη και εξαγωγη αρχειου gpx (και αλλων φορματ). Αν εισαγω το αρχειο 3>1 τοτε θα δω στην οθονη αυτο. Το ιδιο ισχυει αν το αρχειο φορτωθει απο εφαρμογη πλοηγησης.
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Ούτε στο Garmin δουλεύει...
Οπότε ή θα κάνω δύο διαφορετικές διαδρομές ή θα το φτιάξει οποίος γνωρίζει τον τρόπο.
Μιλάω πάντα για ίχνος το οποίο ακολουθούμε στις βόλτες.
Πολύ καλό θέμα. Εγώ πήγα να ριξω στο Garmin τα gpx που ανέβηκαν στο θρεντ για το trophy και μου ρίξε άκυρο γιατί είναι πολλά τα waypoints λέει. Κόβονται οι διαδρομές η είναι επεξεργασιμες σε gpx από mymaps?
στην περιπτωση που καποιος αλλος εχει το παραπανω προβλημα (ειναι το ιδιο και στα 2 μηνυματα), μετα απο επικοινωνια με τον Θαναση, ενημερωθηκα πως εχει να κανει με τις δυνατοτητες καθε συσκευης/μοντελου της garmin. Δεν εχουν ολα τα διαφορετικα μοντελα - αναλογα το κοστος - την ιδια ram. Ετσι δεν θα μπορεσουν να απεικονισουν την ιδια σε μεγεθος διαδρομη, οταν αυτη εχει πολλα σημεια / μηκος. Σαν παραδειγμα να αναφερω πως το montana 700 αναγνωριζει εως 10000 waypoints, ενω το φθηνο etrex solar αναγνωριζει εως 1000 waypoints.



Στο πραγματικο γεγονος με τον θαναση, τι μπορουμε να κανουμε για μαθουμε το μεγεθος ενος gpx
Τρεχουμε την εφαρμογη basecamp και αφου ενωσουμε τις 2 διαδρομες σε μια στο νεο gpx, ζηταμε πληροφοριες. Θα δουμε πως το νεο αρχειο εχει 17721 σημεια. Με αυτα τα δεδομενα, δεν υπαρχει στο 2024 καμια συσκευη PND garmin αυτοκινητου, μοτοσυκλετας, βουνου που να μπορει να το αναγνωρισει τοσο μεγαλο αρχειο.

πιθανη λυση
1. αν εχουμε μια διαδρομη gpx, αυτη ειναι ενα ιχνος στον χαρτη μετα απο πλοηγηση. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να εχουμε χιλιαδες σημεια, ενα για καθε καταγραφη ανα δευτερολεπτο. Στην περιπτωση που η καταγραφη ειναι επανω σε χαρτογραφικα δεδομενα (δρομος) τοτε μπορουμε να μετατρεψουμε το track σε route και απο χιλιαδες waypoints να εχουμε λιγες εκατονταδες.
Αυτο εχει πιθανα προβληματα. Οπως στην περιπτωση που δεν ακολουθησουμε την διαδρομη, ο αλγοριθμος να σχεδιασει νεα - οταν ειμαστε εν κινηση. Αυτο θα συμβει επειδη το ιχνος δεν ειναι πλεον track αφου τωρα εγινε route. Μια λυση σε αυτο, ειναι οι πολλες ενδιαμεσες στασεις
2. Στην περιπτωση που εχουμε καταγραφη διαδρομης (track) στην φυση, χωρις χαρτογραφικα δεδομενα - ακομα και χωματοδρομο, τοτε ο "τεμαχισμος" δηλαδη η ενεργεια split track ειναι μονοδρομος
.

Φυσικα κατι τετοιο δεν ειναι προβλημα σε κανενα smartphone / table σε ολα τα γνωστα λειτουργικα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
στην περιπτωση που καποιος αλλος εχει το παραπανω προβλημα (ειναι το ιδιο και στα 2 μηνυματα), μετα απο επικοινωνια με τον Θαναση, ενημερωθηκα πως εχει να κανει με τις δυνατοτητες καθε συσκευης/μοντελου της garmin. Δεν εχουν ολα τα διαφορετικα μοντελα - αναλογα το κοστος - την ιδια ram. Ετσι δεν θα μπορεσουν να απεικονισουν την ιδια σε μεγεθος διαδρομη, οταν αυτη εχει πολλα σημεια / μηκος. Σαν παραδειγμα να αναφερω πως το montana 700 αναγνωριζει εως 10000 waypoints, ενω το φθηνο etrex solar αναγνωριζει εως 1000 waypoints.



Στο πραγματικο γεγονος με τον θαναση, τι μπορουμε να κανουμε για μαθουμε το μεγεθος ενος gpx
Τρεχουμε την εφαρμογη basecamp και αφου ενωσουμε τις 2 διαδρομες σε μια στο νεο gpx, ζηταμε πληροφοριες. Θα δουμε πως το νεο αρχειο εχει 17721 σημεια. Με αυτα τα δεδομενα, δεν υπαρχει στο 2024 καμια συσκευη PND garmin αυτοκινητου, μοτοσυκλετας, βουνου που να μπορει να το αναγνωρισει τοσο μεγαλο αρχειο.

πιθανη λυση
1. αν εχουμε μια διαδρομη gpx, αυτη ειναι ενα ιχνος στον χαρτη μετα απο πλοηγηση. Αυτο εχει σαν αποτελεσμα να εχουμε χιλιαδες σημεια, ενα για καθε καταγραφη ανα δευτερολεπτο. Στην περιπτωση που η καταγραφη ειναι επανω σε χαρτογραφικα δεδομενα (δρομος) τοτε μπορουμε να μετατρεψουμε το track σε route και απο χιλιαδες waypoints να εχουμε λιγες εκατονταδες.
Αυτο εχει πιθανα προβληματα. Οπως στην περιπτωση που δεν ακολουθησουμε την διαδρομη, ο αλγοριθμος να σχεδιασει νεα - οταν ειμαστε εν κινηση. Αυτο θα συμβει επειδη το ιχνος δεν ειναι πλεον track αφου τωρα εγινε route. Μια λυση σε αυτο, ειναι οι πολλες ενδιαμεσες στασεις
2. Στην περιπτωση που εχουμε καταγραφη διαδρομης (track) στην φυση, χωρις χαρτογραφικα δεδομενα - ακομα και χωματοδρομο, τοτε ο "τεμαχισμος" δηλαδη η ενεργεια split track ειναι μονοδρομος
.

Φυσικα κατι τετοιο δεν ειναι προβλημα σε κανενα smartphone / table σε ολα τα γνωστα λειτουργικα
Ευχαριστούμε Λεωνίδα!
Στη δική μου περίπτωση επειδή είχα το ίδιο πρόβλημα με τον Airhead κατάφερα να μειώσω τα waypoints κάποιων συγκεκριμένων διαδρομών με το παρακάτω πρόγραμμα.
Ουσιαστικά πειραματιζόμουν πάνω σε αυτά και απ' ότι φάνηκε εκ του αποτελέσματος δούλεψε.
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Στη δική μου περίπτωση επειδή είχα το ίδιο πρόβλημα με τον Airhead κατάφερα να μειώσω τα waypoints κάποιων συγκεκριμένων διαδρομών με το παρακάτω πρόγραμμα.
2 ακομα λυσεις

δεν θυμαμαι μετα απο τοσα χρονια που εχω να χρησιμοποιησω garmin τα μενου που εχει κα τις δυνατοτητες. Στο android οι εφαρμογες εχουν στην καταγραφη διαδρομης να επιλεξουμε 1. καθε ποτε χρονικα θα κανει καταχωρηση νεου στιγματος και 2. ελαχιστη αποσταση αναμεσα σε 2 σημεια. Αυτα τα δυο σε αμεση σχεση. Με αυτο τον τροπο μπορουμε σε καταστασεις αργης μετακινησης στην φυση, πχ πεζος ή σε δυσκολα περασματα με μοτοσυκλετα, να περιορισουμε απο το 1/5 εως και 1/10 το μεγεθος του αρχειου καταγραφης.
Σαν παραδειγμα να αναφερω πως οι εφαρμογες στο android στην φυση εχουν τα 5 δευτερολεπτα και τα 50μετρα.


οταν σταματαμε συχνα και για λιγη ωρα πχ > 1 λεπτο, ας πατησουμε παυση στην καταγραφη διαδρομης
 

lneam

Μέλος
Περιοχή
Πειραιας
Όνομα
λεωνιδας
Μοτό
none
Στη δική μου περίπτωση επειδή είχα το ίδιο πρόβλημα με τον Airhead κατάφερα να μειώσω τα waypoints κάποιων συγκεκριμένων διαδρομών με το παρακάτω πρόγραμμα.
πως λειτουργει το προγραμμα που υπαρχει στο link

μετα απο μερικες δοκιμες ειναι ξεκαθαρο οτι μοιαζει με


  1. την συμπιεση που κανουν πχ στον ηχο απο το αρκετα ποιοτικο CD (WAV) στο MP3
  2. οτι κανει και η Χ εφαρμογη στο android που αργει να κανει καταγραφη, οποτε τα ενδιαμεσα σημεια απουσιαζουν
οταν εισαι πεζος, δεν υπαρχει προβλημα. Οταν εχεις ταχυτητες κινησης >25Κm/h, τοτε ειναι πιθανον να μην σου αρεσει το οπτικο αποτελεσμα
Φυσικα στην περιτωση του Θαναση, ειναι η καλυτερη λυση στο προβλημα του

στις 4 φωτογραφιες βλεπουμε
- στην πρωτη, την ποιοτητα που εχει το αρχικο ιχνος και το ελαχιστο σε αριθμο σημειων που αφαιρει η εφαρμογη. Στις επομενες 3 φωτογραφιες βλεπουμε ποσο αλλαζει το καταγεγραμενο ιχνος , αναλογα το ποσοστο μειωσης σημειων. Μην ξεχναμε, πως με αυτη την τεχνικη, καθε μορφη στατιστικων παει στα σκουπιδια. Σαν παραδειγμα να αναφερω τις αθλητικες δραστηριοτητες. Αν εχουμε ενα χαμηλου κοστους garmin etrex με μονο 1000 σημεια, εκει το gpx αρχειο θα εχει 1. μικρη διαδρομη με λεπτομεριες ή 2. μεγαλη διαδρομη με zik zak ιχνος

η δουλεια μας μπορει να γινει







 
Top Bottom