Βοήθεια πατριώτες...

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Και πως να μην είναι στεγνός λόγω θέσης; Διότι όταν γίνεται η συντήρηση και η λίπανση του άξονα, γίνεται όταν ανοίγεται το διαφορικό για την αλλαγή βαλβολίνης. Λογικά θα έπρεπε κάθε φορά, να τραβιέται η μπροστινή φούσκα-φυσούνα και να λιπαίνεται κι ο μπροστινός σταυρός, αλλά άμα τραβηχτεί η φούσκα, μετά δεν ξαναμπαίνει (ή μάλλον μπαίνει, αλλά πρέπει να βγάλεις όλο το ψαλίδι), οπότε... ζήσε Μάη! Πάντως, καλό είναι από μόνοι μας να κόβουμε το τάϊ ραπ και με προσοχή να τραβήξουμε λίγο την φυσούνα και να ψεκάσουμε με το λεπτό σωληνάκι γράσσο λιθίου. Νομίζω πως έτσι κάτι παραπάνω κάνουμε για να σώσουμε τον μπροστινό σταυρό, ο οποίος πάντα βγάζει το πρόβλημα!
 
Τελευταία επεξεργασία:

xntinou

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS 07
Λάθος από μέρους μου, το krytox δεν είναι τεφλόν. Τα χαρακτηριστικα του είναι extreme high temperature, το πήρα από το ebay αρκετα ευρώ για μερικα ml, θα δω την κατάστασή του σε μερικά χλμ που θα ανοίξω ξανά τον άξονα. Έχω την εντύπωση ότι λόγω φορτίων οι υψηλές θερμοκρασίες είναι αυτές που καίνε το γράσσο και στεγνώνουν τα σημεία σύνδεσης με τα γνωστά αποτελέσματα.
 
Top Bottom