ckalfas
Μέλος
Και πως να μην είναι στεγνός λόγω θέσης; Διότι όταν γίνεται η συντήρηση και η λίπανση του άξονα, γίνεται όταν ανοίγεται το διαφορικό για την αλλαγή βαλβολίνης. Λογικά θα έπρεπε κάθε φορά, να τραβιέται η μπροστινή φούσκα-φυσούνα και να λιπαίνεται κι ο μπροστινός σταυρός, αλλά άμα τραβηχτεί η φούσκα, μετά δεν ξαναμπαίνει (ή μάλλον μπαίνει, αλλά πρέπει να βγάλεις όλο το ψαλίδι), οπότε... ζήσε Μάη! Πάντως, καλό είναι από μόνοι μας να κόβουμε το τάϊ ραπ και με προσοχή να τραβήξουμε λίγο την φυσούνα και να ψεκάσουμε με το λεπτό σωληνάκι γράσσο λιθίου. Νομίζω πως έτσι κάτι παραπάνω κάνουμε για να σώσουμε τον μπροστινό σταυρό, ο οποίος πάντα βγάζει το πρόβλημα!
Τελευταία επεξεργασία: