Γνωμες για προβλημα σε GS 1200 ADV.

Christos S

Μέλος
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
KTM 950 ADVENTURE
BMW R1200GS ADVENTURE
KTM EXC 300
Παιδια HELP...BMW GS 1200 ADVENTURE Μιζαρει κανονικα και δυνατα αλλα δεν ΄σκαει΄ ποτε δεν παιρνει μπροστα
Η μπαταρια ειναι ΟΚ.Πηρε σπρωχτο μια φορα αλλα δεν κραταγε ρελαντι,με ανοιχτο γκαζι μια χαρα.
Καμμια ενδειξη προβληματος στα οργανα.
Θα παει συνεργειο εννοειται αλλα,κουβεντα να γινεται.
Απο οτι εχω ακουσει μεχρι τωρα,τρομπα βενζινης-antenna ring.
Τι λετε οι γνωστες-κατοχοι?
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Ξεκινά από το πολύ εύκολο, ρελέ αντλίας βενζίνης!
Αντένα ρινγκ, θα σου έβγαζε αλαρμ στην οθόνη.
Αντλία βενζίνης, την ακούς όταν γυρνάς το κλειδί,ναι;
 

Christos S

Μέλος
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
KTM 950 ADVENTURE
BMW R1200GS ADVENTURE
KTM EXC 300
Ναι,η αντλια ακουγεται κανονικα.
Επισης,μολις ειδα κατι σταγονες,σιγουρα βενζινης να γλειφουν το ρεζερβουαρ στην αριστερη μερια
Av οντως ειναι ρελε αντλιας μπορω να κανω κατι?(δεν ειμαι και ο καλυτερος στα μαστορεματα....)
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Το ρελέ μίζας είναι ηλεκτρικό θέμα.
Η βενζίνη δείχνει σωληνάκι/ταχυσύνδεσμο.

Δεν σχετίζονται μεταξύ τους και δεν εξηγούν το γιατί δεν κρατάει ρελαντί.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Αν έχει σπάσει ταχυσυνδεσμος δακρύζει, μέχρι να ανοίξει τελείως και να μείνεις.

Ποντεσιομετρο... Μου ακουγεται, αλλά ότι και να λέμε εδώ μέσα, πρέπει να πας σε συνεργειο
Δεν θα ειναι κάτι σοβαρό, από αυτό που λες
 

giamar

οn-offας
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
R1200GS
Ναι,η αντλια ακουγεται κανονικα.
Επισης,μολις ειδα κατι σταγονες,σιγουρα βενζινης να γλειφουν το ρεζερβουαρ στην αριστερη μερια
Av οντως ειναι ρελε αντλιας μπορω να κανω κατι?(δεν ειμαι και ο καλυτερος στα μαστορεματα....)
Απ' ότι φαίνεται κάποιος ταχυσυνδεσμος είναι ένοχος .
Βγαλε τα πλαστικά και δες ποιος χάνει δίνοντας μιζια.
Θα σου πρότεινα να μην το βολταρεις μέχρι να τον αλλάξεις ,για ευνόητους λογους
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Απ' ότι φαίνεται κάποιος ταχυσυνδεσμος είναι ένοχος .
Βγαλε τα πλαστικά και δες ποιος χάνει δίνοντας μιζια.
Θα σου πρότεινα να μην το βολταρεις μέχρι να τον αλλάξεις ,για ευνόητους λογους
Και να σημειώσουμε ότι κοστίζουν πολύ φθηνά και μια προληπτική αλλαγή, είναι πρέπουσα.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ειτε ταχυσυνδεσμος ειτε σωληνακι, δεν ανεβαζει πιεση το συστημα και δεν ψεκαζει.
 

giamar

οn-offας
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
R1200GS
Και να σημειώσουμε ότι κοστίζουν πολύ φθηνά και μια προληπτική αλλαγή, είναι πρέπουσα.
Ναι .
Πραγματικά δεν αξίζει να πάρεις το σετάκια από Αμέρικα στα 100plus €.
Κάπου στο 20αρι ,αν θυμάμαι καλά κανει ο ένας .
Και θα πάει σίγουρα μια 3ετια μέχρι να πολυμερισει
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Από την άλλη, ρελαντί, χαμηλή πίεση.
Δεν θα έπρεπε να επηρεάσει, αφού δουλεύει με γκάζι.
 

gsmaniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R1200adv-NX 650-HRC Gandhi!!
Ναι .
Πραγματικά δεν αξίζει να πάρεις το σετάκια από Αμέρικα στα 100plus €.
Κάπου στο 20αρι ,αν θυμάμαι καλά κανει ο ένας .
Και θα πάει σίγουρα μια 3ετια μέχρι να πολυμερισει
Στην μαύρη το είχα αλλάξει προληπτικά στις 100000 και είχα κρατήσει spare τα μαμα
Μέχρι τις 300000 δεν είχε κάνει τιποτα
Γύρω στα 15 είχαν... Μου είχε κάνει εντύπωση το κόστος.
 

Christos S

Μέλος
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
KTM 950 ADVENTURE
BMW R1200GS ADVENTURE
KTM EXC 300
Εμφανεις ταχυσυνδεσμος ΔΕΝ ειναι....εκανα αυτο που ειπωθηκε πιο πανω (εβγαλα το πλαστικο και μιζαρα,δεν ειδα καπου να ψεκαζει
Ισως το ενα ειναι ασχετο με το αλλο ισως και οχι...
Θα σου πρότεινα να μην το βολταρεις μέχρι να τον αλλάξεις ,για ευνόητους λογους
Μακαρι να μπορουσα να το βολταρω να παω μεχρι το συνεργειο αλλα δεν....εχει μουλαρωσει
 

giamar

οn-offας
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
R1200GS
Θέλει διαγωνιστικό .
Μπορεί να είναι από ρελέ αντλίας (με τον καιρό χάνει την στεγανοποίηση η εποξική που έχει ) ,μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στον αισθητήρα στρόφαλου ,μπορεί να έχει θέμα το αριστερό σώμα ψεκασμού .
Επίσης μπορεί και να έκοψε ιμάντα δυναμο(δεν το φαντάζομαι ,έχει πολύ μικρή συχνότητα το παραπάνω)
Μόνο συνεργείο, εκεί θα βρεθεί το πρόβλημα .
 

Christos S

Μέλος
Όνομα
Χρηστος
Μοτό
KTM 950 ADVENTURE
BMW R1200GS ADVENTURE
KTM EXC 300
Θέλει διαγωνιστικό .
Μπορεί να είναι από ρελέ αντλίας (με τον καιρό χάνει την στεγανοποίηση η εποξική που έχει ) ,μπορεί να υπάρχει πρόβλημα στον αισθητήρα στρόφαλου ,μπορεί να έχει θέμα το αριστερό σώμα ψεκασμού .
Επίσης μπορεί και να έκοψε ιμάντα δυναμο(δεν το φαντάζομαι ,έχει πολύ μικρή συχνότητα το παραπάνω)
Μόνο συνεργείο, εκεί θα βρεθεί το πρόβλημα .
Μαλλον συμφωνω για την στεγανοποιηση του ρελε(θα το ξαναδω το πρωι για πιο σιγουρα)τα υπολοιπα τα αποκλειω καθως οπως ειπα πηρε με σπρωξιμο
και εκανα αρκετα μεγαλη αποσταση(σπαθοβουνι-αθηνα)και δουλευε ρολοι,με ανοιχτο γκαζι παντα βεβαια.
Τεσπα,ειπαμε κουβεντα να γινεται......οδικη και συνεργειο,δυστηχως.
 

giamar

οn-offας
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
R1200GS
Μαλλον συμφωνω για την στεγανοποιηση του ρελε(θα το ξαναδω το πρωι για πιο σιγουρα)τα υπολοιπα τα αποκλειω καθως οπως ειπα πηρε με σπρωξιμο
και εκανα αρκετα μεγαλη αποσταση(σπαθοβουνι-αθηνα)και δουλευε ρολοι,με ανοιχτο γκαζι παντα βεβαια.
Τεσπα,ειπαμε κουβεντα να γινεται......οδικη και συνεργειο,δυστηχως.
Ναι φίλε μου .
Δες ότι μπορείς να δεις μόνος σου κι αν δε βγει άκρη πας για διαγνωστικό.
Αν θες ενημέρωσε να ξέρουμε κι εμείς σε δεύτερο χρονο
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Το ρελέ μίζας είναι ηλεκτρικό θέμα.
Η βενζίνη δείχνει σωληνάκι/ταχυσύνδεσμο.

Δεν σχετίζονται μεταξύ τους και δεν εξηγούν το γιατί δεν κρατάει ρελαντί.
Δεν είπα βρε crazy boy :p ρελέ μίζας. Ρελέ αντλίας βενζίνης είπα.

Εμένα πολύ παλιά, μου έκανε μια φορα κάτι τέτοια. Μια κράταγε ρελαντί, μια όχι. Μια ανέβαζε στροφές, μια όχι. Επειδή μου τα έκανε αυτά, έβαλα επάνω ένα άλλο tps (γιατί τότε αυτό μου φαινόταν πιο πιθανό, με αυτά τα συμπτώματα), αλλά τα ίδια.
Μετά έβαλα ένα άλλο ρελέ αντλίας και όλα εντάξει. Αυτό που είχα βάλει, ήταν το (υποτίθεται) καινούργιου τύπου.

Όπως επίσης, ακόμα και με ραγισμένο ταχυσυνδεσμο (σε σημείο να χάνει αρκετά, να ρίχνει σαν μικρό νεροπιστολακι), η μηχανή όχι μόνο ανέβαζε πίεση με το γύρισμα του κλειδιού, αλλά έπαιρνε κανονικοτατα και στροφαριζε κανονικοτατα!

Ρελέ και μετά tps (ή και αντίστροφα, δεν θα χαλάσουμε τις καρδιές μας με τον άνθρωπο :p). Αυτά να "τσεκαρει" για αρχή, που γίνονται γρήγορα και είναι πολύ απλα!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμόε
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
XR, X, R
Πενφέ χαλάνε
ΚΤΜ χαλάνε
Yamaha χαλάνε
Honda χαλάνε
husqy χαλάνε
Ducati χαλάνε

Θα καταλήξουμε με τριουμφ σκραπλερ 1200 εξσι (εγκαυμα σίγουρο σημαίνει) και λιτανεία στο όνομα του Αη Σάκη μεγάλη η χάρη του, του τριουμφοσωστη.


Εντάξει από χαλασμένα πενφέ τον ταχυσύνδεσμο τον έχω στάνταρ βλάβη, το παθαίνουν και τα XR, τα οποία δουλεύουν κανονικά με διαρροή. Με τους ρελέδες όμως δεν έχω δει φάση "δουλεύει μερικώς με σπρώξιμο αλλά όχι μίζα", έχω δει "δουλεύει πέντε λεπτά και μετά όχι" και "δουλεύει κάποια φορά και κάποια όχι". Ενδιαφέρον θα έχει το αποτέλεσμα.


Τρεις το πρωί δεν μπορείς να κοιμηθείς, σκέφτεσαι χαλασμένα πενφέ και πετάγεσαι στον ύπνο σου, τι θέλετε και μπλέκετε...
 
Top Bottom