Ξερεις πόσα φραγκα εχουν πεταξει διάσημες και επωνυμες σε πλαστικους για αυτο που λες;...
Παμε οντοπικ τωρα...Για ρωτησε τον μηχανικο σου τι ακριβως θα αλλαξει και αν το προτεινει ή οχι;...Θα σε διαφωτισει σχετικα με ........τον μηχανικο σου
Γιατι αλλιως,εαν πηγαινεις και χωματακι και μαλιστα καλο και πολυ χωμα...δεν εχεις να φοβηθεις απολυτως τιποτα.Μιλαμε για ενα ΧΤΖ!!!Ουτε τρελλες δυναμεις εχεις ουτε το απολυτο ξυραφι στησιμο ουτε τα περιφερειακα που αν αλλαξεις εστω και 1mm το balance bike θα δεις τρομακτικη διαφορά!!!Ας πουμε...εχεις ρυθμισει το sag στα μετρα σου;Που κι αυτο ειναι βασικο......πιασ'τ'αυγο και κουρευτο για την κατηγορια μοτο που μιλαμε...(απολυτως φιλικα στο λεω)...Στα ειπαν και τα παιδια...αν βαλεις ελαστικο πιο λεπτο και πιο ψηλο πισω,πιο ευκολος-αμεσος θα γινεις στην αλλαγη κατευθυνσης και στο χωμα θα το φχατριστιεσαι παραπανω...και στο επιβεβαιωνω και προσωπικα...φοραω 150/70-17 πισω και τωρα που μιλαμε εχω τοποθετησει 140/80-17...και το πιθανοτερο στα τακουνατα ελαστικα μου να ΜΗΝ ξαναβαλω 150/70-17...