nasosrr
Μέλος
Θέμα: Θερμαινόμενα grips OXFORD heated grips σε CBF1000FA 2011 - δυσκολία με το grip γκαζιού
(edit: Άλλαξα τον τίτλο του thread ώστε να καλύπτει λίγο ευρύτερη θεματολογία, για να μην ανοίγω καινούρια θέματα κάθε τόσο. Είμαι της παλιάς σχολής, τότε που οι κανόνες των forums έλεγαν να μην ανοίγουμε θέμα για ψύλλου πήδημα. Αν ωστόσο οι κανόνες εδώ είναι αντίθετοι με την πρακτική που ακολουθώ, να αλλάξω.)
Καλησπέρα από τον δροσερό βορρά.
Ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά, υγιείς πρωτίστως και ευτυχείς εν συνεχεία.
Όπως ίσως κάποιοι από εσάς θυμούνται, τον Μάιο φέτος αγόρασα μια μεταχειρισμένη CBF1000FA, μοντέλο 2011, όπως αναφέρεται και στον τίτλο του θέματος εδώ.
Επειδή ο χειμώνας εδώ είναι δροσερούλης, αλλά το ξερό μου το κεφάλι δεν με αφήνει να κλείσω τη μηχανή στο γκαράζ για ένα 6-μηνο, αποφάσισα να την εξοπλίσω με θερμαινόμενα grips.
Πήρα τα Oxford Hotgrips Premium Touring, για τα οποία διάβασα καλές κριτικές. Και σήμερα αποφάσισα να τα περάσω στη μηχανή.
Διάβασα στο νετ διάφορες περιγραφές της διαδικασίας, δεν φάνηκε να αναφέρεται κάπου κάτι δύσκολο, οπότε πήγα στο γκαράζ και ξεκίνησα.
Όλα καλά με το τεστ, όλα καλά με το να περάσω τα καλώδια (θα γινόταν και καλύτερα αν σήκωνα το ντεπόζιτο, αλλά βαρέθηκα), όλα καλά με το αριστερό grip, αλλά το grip του γκαζιού....... Εκεί είχαμε εκπλήξεις.
Κατ' αρχάς να πω ότι στην πραγματικότητα ξεκίνησα με τη μεριά του γκαζιού. Αλλά χάριν της διήγησης, το αναφέρω τελευταίο.
Παρατήρησα λοιπόν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, όταν στα τελειώματα του κινούμενου πλαστικού κυλίνδρου όπου πιάνει το ελαστικό grip, είδα "δόντια". Κάτι τέτοιο δεν είχα διαβάσει κάπου και το grip της Oxford δεν έχει κάτι που να ταιριάζει σε "δόντια". Εν πάση περιπτώσει, δοκίμασα να περάσω ένα κατσαβιδάκι ανάμεσα στο grip και στον κύλινδρο, ψέκασα με όλα τα ζουμιά σε σπρέι που είχα στη διάθεσή μου, δοκίμασα να περιστρέψω, καμία απόκριση. Κάπου εκεί εγκατέλειψα το σενάριο να αφαιρέσω άθικτα τα grips και έπιασα το ψαλίδι. Όταν λοιπόν βγήκε το grip, αντίκρισα αυτό:
Έτσι έπρεπε να είναι αυτό;;; Σε κανένα video στο youtube δεν φαινόταν κάτι τέτοιο και σε περιγραφές σε forum που διάβασα από άλλες μηχανές ή ακόμα και CBF δεν προέκυπτε ότι το grip του γκαζιού είναι έτσι. Και σε κάθε περίπτωση, κόσμος έχει περάσει τα grips της Oxford σε CBF, αλλά το grip που έχω εγώ εδώ δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπει έτσι. Πρέπει πρώτα να φάω το εξωτερικό και εσωτερικό "δαχτυλίδι" με τις εγκοπές και εν συνεχεία να εξαφανίσω τις εξοχές που έχει πάνω σε όλο τον κύλινδρο και δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνω με ομοιόμορφο αποτέλεσμα.
Τι έχει παιχτεί εδώ; Είχε κάνει κάποια μαστοριά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ή είναι έτσι απ' τη μαμά Honda το grip; Και αν ισχύει το τελευταίο, πώς γίνεται να μην βρήκα κάποια αναφορά στο γεγονός;
Ελπίζω ότι η συσσωρευμένη εμπειρία και γνώση στο forum θα δώσει μια απάντηση, καθώς αυτή τη στιγμή... Είμαι με ένα grip στην αριστερή μεριά και κάτι σαν άσπρο δεινόσαυρο στη δεξιά...
Ευχαριστώ πολύ, εκ των προτέρων.
Φιλικά,
Νάσος
(edit: Άλλαξα τον τίτλο του thread ώστε να καλύπτει λίγο ευρύτερη θεματολογία, για να μην ανοίγω καινούρια θέματα κάθε τόσο. Είμαι της παλιάς σχολής, τότε που οι κανόνες των forums έλεγαν να μην ανοίγουμε θέμα για ψύλλου πήδημα. Αν ωστόσο οι κανόνες εδώ είναι αντίθετοι με την πρακτική που ακολουθώ, να αλλάξω.)
Καλησπέρα από τον δροσερό βορρά.
Ελπίζω να σας βρίσκω όλους καλά, υγιείς πρωτίστως και ευτυχείς εν συνεχεία.
Όπως ίσως κάποιοι από εσάς θυμούνται, τον Μάιο φέτος αγόρασα μια μεταχειρισμένη CBF1000FA, μοντέλο 2011, όπως αναφέρεται και στον τίτλο του θέματος εδώ.
Επειδή ο χειμώνας εδώ είναι δροσερούλης, αλλά το ξερό μου το κεφάλι δεν με αφήνει να κλείσω τη μηχανή στο γκαράζ για ένα 6-μηνο, αποφάσισα να την εξοπλίσω με θερμαινόμενα grips.
Πήρα τα Oxford Hotgrips Premium Touring, για τα οποία διάβασα καλές κριτικές. Και σήμερα αποφάσισα να τα περάσω στη μηχανή.
Διάβασα στο νετ διάφορες περιγραφές της διαδικασίας, δεν φάνηκε να αναφέρεται κάπου κάτι δύσκολο, οπότε πήγα στο γκαράζ και ξεκίνησα.
Όλα καλά με το τεστ, όλα καλά με το να περάσω τα καλώδια (θα γινόταν και καλύτερα αν σήκωνα το ντεπόζιτο, αλλά βαρέθηκα), όλα καλά με το αριστερό grip, αλλά το grip του γκαζιού....... Εκεί είχαμε εκπλήξεις.
Κατ' αρχάς να πω ότι στην πραγματικότητα ξεκίνησα με τη μεριά του γκαζιού. Αλλά χάριν της διήγησης, το αναφέρω τελευταίο.
Παρατήρησα λοιπόν ότι κάτι δεν πήγαινε καλά, όταν στα τελειώματα του κινούμενου πλαστικού κυλίνδρου όπου πιάνει το ελαστικό grip, είδα "δόντια". Κάτι τέτοιο δεν είχα διαβάσει κάπου και το grip της Oxford δεν έχει κάτι που να ταιριάζει σε "δόντια". Εν πάση περιπτώσει, δοκίμασα να περάσω ένα κατσαβιδάκι ανάμεσα στο grip και στον κύλινδρο, ψέκασα με όλα τα ζουμιά σε σπρέι που είχα στη διάθεσή μου, δοκίμασα να περιστρέψω, καμία απόκριση. Κάπου εκεί εγκατέλειψα το σενάριο να αφαιρέσω άθικτα τα grips και έπιασα το ψαλίδι. Όταν λοιπόν βγήκε το grip, αντίκρισα αυτό:
Έτσι έπρεπε να είναι αυτό;;; Σε κανένα video στο youtube δεν φαινόταν κάτι τέτοιο και σε περιγραφές σε forum που διάβασα από άλλες μηχανές ή ακόμα και CBF δεν προέκυπτε ότι το grip του γκαζιού είναι έτσι. Και σε κάθε περίπτωση, κόσμος έχει περάσει τα grips της Oxford σε CBF, αλλά το grip που έχω εγώ εδώ δεν υπάρχει καμία περίπτωση να μπει έτσι. Πρέπει πρώτα να φάω το εξωτερικό και εσωτερικό "δαχτυλίδι" με τις εγκοπές και εν συνεχεία να εξαφανίσω τις εξοχές που έχει πάνω σε όλο τον κύλινδρο και δεν υπάρχει περίπτωση να το κάνω με ομοιόμορφο αποτέλεσμα.
Τι έχει παιχτεί εδώ; Είχε κάνει κάποια μαστοριά ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ή είναι έτσι απ' τη μαμά Honda το grip; Και αν ισχύει το τελευταίο, πώς γίνεται να μην βρήκα κάποια αναφορά στο γεγονός;
Ελπίζω ότι η συσσωρευμένη εμπειρία και γνώση στο forum θα δώσει μια απάντηση, καθώς αυτή τη στιγμή... Είμαι με ένα grip στην αριστερή μεριά και κάτι σαν άσπρο δεινόσαυρο στη δεξιά...
Ευχαριστώ πολύ, εκ των προτέρων.
Φιλικά,
Νάσος
Τελευταία επεξεργασία: