τις τελευταίες μέρες μου εχει γίνει έμονη ιδεα και βάζει το μυαλο μου σε σκέψεις. Ψάχνοντας στο διαδικτυο πριν απο μερικές μέρες είδα αυτην την φωτο:
στην θέση των γνωστών σωμάτων ψεκασμού, υπάρχει καρμπυρατερ, και οχι κάποι τυχαίο αλλα απο R100RS, τα λεγόμενα BING , σαραντάρι (40).
και λεω καλα....τι μ#!@#&*α έκανε ο τύπος. Αφου τα ψάχνω ομως λιγο παραπανω, βλεπω οτι ο τυπος το εκανε για να βελτιωση την μοτοσυκλετα του, να γίνει πιο γραμμικη η απόδοση, καλύτερη καμπύλη ροπής....και με ίδια κατανάλωση...αύξηση της ιπποδύναμης.....
περίπου 8 ΑΛΟΓΑ ΠΑΝΩ
να σημειωσω οτι ενω ο ψεκασμος ειναι στο μοτερ αυτο απο το 1994, το 2000 η bmw στο pari dakar έτρεξε μεεεεεε...... τα bing!!!
τέλος να πω οτι, πετας τρόμπα, εγκεφαλο κλπ, βαζεις καρμπυρατερ ( τα οποια κουμπώνουν ακριβως!!) και μια ηλεκτρονικη ( το κόστος της περίπου 300 ευρω, αλλα εχει 7 χρόνια εγγυηση) και εισαι κομπλε. ABS και λοιπα ηλεκτρονικα δουλεύουν κανονικα.
ΛΟΙΠΟΝ...εχει κανεις κανα ζευγάρι bing 40 να μου δώσει??
στην θέση των γνωστών σωμάτων ψεκασμού, υπάρχει καρμπυρατερ, και οχι κάποι τυχαίο αλλα απο R100RS, τα λεγόμενα BING , σαραντάρι (40).
και λεω καλα....τι μ#!@#&*α έκανε ο τύπος. Αφου τα ψάχνω ομως λιγο παραπανω, βλεπω οτι ο τυπος το εκανε για να βελτιωση την μοτοσυκλετα του, να γίνει πιο γραμμικη η απόδοση, καλύτερη καμπύλη ροπής....και με ίδια κατανάλωση...αύξηση της ιπποδύναμης.....
περίπου 8 ΑΛΟΓΑ ΠΑΝΩ
να σημειωσω οτι ενω ο ψεκασμος ειναι στο μοτερ αυτο απο το 1994, το 2000 η bmw στο pari dakar έτρεξε μεεεεεε...... τα bing!!!
τέλος να πω οτι, πετας τρόμπα, εγκεφαλο κλπ, βαζεις καρμπυρατερ ( τα οποια κουμπώνουν ακριβως!!) και μια ηλεκτρονικη ( το κόστος της περίπου 300 ευρω, αλλα εχει 7 χρόνια εγγυηση) και εισαι κομπλε. ABS και λοιπα ηλεκτρονικα δουλεύουν κανονικα.
ΛΟΙΠΟΝ...εχει κανεις κανα ζευγάρι bing 40 να μου δώσει??