ΕΜΠΡΟΣ, ΠΙΣΩ - 1100GS με καρμπυρατερ

alekni

Μέλος
Περιοχή
Χαλκίδα
Όνομα
Aλέξης
Μοτό
R 1150 GS
τις τελευταίες μέρες μου εχει γίνει έμονη ιδεα και βάζει το μυαλο μου σε σκέψεις. Ψάχνοντας στο διαδικτυο πριν απο μερικές μέρες είδα αυτην την φωτο:



στην θέση των γνωστών σωμάτων ψεκασμού, υπάρχει καρμπυρατερ, και οχι κάποι τυχαίο αλλα απο R100RS, τα λεγόμενα BING , σαραντάρι (40).



και λεω καλα....τι μ#!@#&*α έκανε ο τύπος. Αφου τα ψάχνω ομως λιγο παραπανω, βλεπω οτι ο τυπος το εκανε για να βελτιωση την μοτοσυκλετα του, να γίνει πιο γραμμικη η απόδοση, καλύτερη καμπύλη ροπής....και με ίδια κατανάλωση...αύξηση της ιπποδύναμης.....



περίπου 8 ΑΛΟΓΑ ΠΑΝΩ :eek:





να σημειωσω οτι ενω ο ψεκασμος ειναι στο μοτερ αυτο απο το 1994, το 2000 η bmw στο pari dakar έτρεξε μεεεεεε...... τα bing!!!



τέλος να πω οτι, πετας τρόμπα, εγκεφαλο κλπ, βαζεις καρμπυρατερ ( τα οποια κουμπώνουν ακριβως!!) και μια ηλεκτρονικη ( το κόστος της περίπου 300 ευρω, αλλα εχει 7 χρόνια εγγυηση) και εισαι κομπλε. ABS και λοιπα ηλεκτρονικα δουλεύουν κανονικα.

ΛΟΙΠΟΝ...εχει κανεις κανα ζευγάρι bing 40 να μου δώσει??:woot:
 

malco

Μέλος
Περιοχή
περιστερι
Όνομα
Κωνσταντινος Μαλλιος
Μοτό
Bmw r1200gs ADVENTURE
Καλη περιπτωση και γινεται ευκολα......
 

Papadopaidi

Μέλος
Περιοχή
Patras
Όνομα
Παύλος
Μοτό
R1150GS '00 (ABS)
Καρπυρατέρ;;;;;;;;;;;;;;;;; Απίστευτο.:thinking:
 

obelix

Μέλος
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
Kawasaki
Μου άρεσε πολύ. Είμαι μεγάλος φαν των καρμπυρατέρ. Θα κοιτάξω και για το δικό μου. Και ξενοιάζει για πάντα. Μπράβο πολύ καλό άρθρο.
 

giclas

Μέλος
Περιοχή
Limassol
Όνομα
Michael Michael
Μοτό
hp2
για υποδηναμη οκ !
αλα καρπηρατερ...με λιγοτερη καταναλοση ?

λιγο χλωμο το βλεπω ..........
 

DoctorAbo

Μέλος
Περιοχή
Aθήνα
Όνομα
Δημήτρης
Μοτό
R1200GS 04
Πέραν όλων των προαναφερθέντων, με τα καρμπυρατέρ υπάρχουν και 2 συγκεκριμένα πλεονεκτήματα όπως:

Με τα καρμπυρατέρ μπορείς να κάψεις χειρότερης ποιότητας βενζίνη χωρίς πρόβλημα
Με τα καρμπυρατέρ δεν έχεις σκορτσαρίσματα στο άνοιξε / κλείσε διότι με κλειστό γκάζι έχεις καλύτερη (περισσότερη) ροή καυσίμου σε σχέση με τον ψεκασμό που κόβει τελείως. Αυτό εξασφαλίζει πολύ βελούδινη λειτουργία στον κινητήρα.

;)
 

axinos

Μέλος
Περιοχή
Αγ. Μαρίνα Κορωπίου
Όνομα
Ανδρέας
Μοτό
BMW R1150GS
Πιστεύω ότι μια τέτοια μετατροπή θα είχε νόημα εάν σκοπεύεις να κάνεις το γύρο της Αφρικής, όπου δεν ξέρεις τί ποιότητα βενζίνης θα συναντήσεις (και θα την καις για πολλές χιλιάδες χλμ)...
Αν δεν σου βγάζει πρόβλημα ο ψεκασμός, δεν βλέπω το λόγο για μια τέτοια μετατροπή.
Επίσης, αν θες παραπάνω ιπποδύναμη και ροπή, μπορείς να τα έχεις και με πολύ λιγότερα χρήματα ( με ένα chip π.χ).
Παρόλα αυτά θα παρακολουθώ το συγκεκριμένο thread με ενδιαφέρον, περισσότερο για την γνώση.
 

JOHNGS1100

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
..
Όνομα
John
Μοτό
R1100GS
Πολύ καλή λύση, αλλά το μεγάλο μειονέκτημα των καρπυρατέρ είναι τα φτωχά μίγματα που δίνουν σε υψόμετρα.
Είναι καλό για αγώνες, κόντρες κλπ, απροβλημάτιστη λειτουργία. Επίσης έχει μεγάλο πλεονέκτημα στο χώμα, καθώς η δύναμη είναι ομαλή, σταθερή και δεν επηρεάζεται από τους κραδασμούς και ταλαντώσεις της μηχανής.
Το μεγάλο πλεονέκτημα του intjektion είναι ότι λαμβάνει σήμα μέτρησης μάζας αέρα (από τον αισθητήρα στο φιλτροκούτι) και ρυθμίζει ανάλογα το μίγμα σε υψοεμετρικές διαφορές. Επίσης με τον αισθητήρα λαμβδα μπορεί και ρυθμίζει με ακρίβεια το μίγμα σε πορεία, ταξίδι με μεσαίες στροφές, πράγμα που δίνει περισσότερη οικονομία.
Τέλος με τη χρήση του καρπυρατέρ, θα πρέπει να βγει ο καταλύτης γιατί μετά από μερικές χιλ. χιλ. θα έχει βουλώσει..
Παιαότερα ήμουν φαν των καρπυρατέρ σε μοτοσυκλέτες, συνεχίζει να μου αρέσει η χρήση τους, αλλά σε πιο μικρά κυβικά και πιο απλές κατασκευές. Πχ. σε ένα σκούτερ ή μία μοτό 400 κυβικών που η χρήση της είναι κυρίως "βολτάδικη" ένα καρπυρατέρ θα βοηθούσε πολλά προβλήματα (βουλώματα, αρρυθμίες κλπ) χώρια που θα ήταν πιο απλούστερο στην συντήρηση και επισκευή.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Οι νοσταλγοι των καρμπυρατερ να αγορασουν ενα εργοστασιακο μηχανακι με καραμπυρατερ:rolleyes:, και να αφησουν τις μετατροπες πασης φυσεως:stop:!
Ποιος σας ξυνει και ξυνεστε:confused:;
 
Top Bottom