.....και που τα περισσότερα το πάνε τσίτα στο γκάζι/φρένο αλλά φοβούνται να το πλαγιάσουν πάνω από 5 μοίρες, θα συμπληρώσω εγώ.
Πρόσεξε όμως το εξής: Ο επιδερμικός, ο κακόπιστος, ο ημιμαθής κριτής, ο έξυπνος της καφετέριας, θα πεί πως τα ΑΝΑΚΕΕ 3 στα 5.600 χλμ τετραγώνισαν ενώ τα NEXT στα 5.000 ήταν σαν καινούργια, γενικεύοντας και βάζοντας τα πάντα στο ίδιο καλάθι.
για αυτό το ανεφερα.....παναγιωτη.
κανενα λαστιχο δεν τετραγωνιζει υπο φυσιολογικες συνθηκες στα 5000 χλμ......κατι θα εχει συμβει
Καλώς κάνετε τη διευκρίνηση, στο τεστ που πρωτομπήκε η φώτο το είπα.
Δεν έβαλα τη φώτο ως κριτική στα λάστιχα, αλλά ως δείγμα του τι "δοκιμές" έχει υποστεί το μηχανάκι
Για τα ΑΝΑΚΕΕ ΙΙΙ η μόνη σύγκριση που έκανα μ' αυτά που φοράω, ήταν το πώς περνάνε πάνω από τις άσπρες γραμμές υπό κλίση (Στήλοι Ολυμπίου Διός).
Στα πολλά χλμ και στις παρατεταμένες με αρκετή κλίση (στροφές και χλμ τα λέω στη δοκιμή κι όσοι κινούνται Αθήνα, καταλαβαίνουν ...) τα λάστιχα ήταν μια χαρά. Το ίδιο και στις φουρκέτες του Λυκαβητού.