Θα ήθελα να σας πω την εμπειρία μου με το τμήμα εγγύησης της klim γιατί καλά κάνουμε και κράζουμε για τις τιμές τους άλλα τουλάχιστον απο την μέχρι στιγμής εμπειρία μου και ποιοτικά πράγματα πουλάνε και σε στηρίζουν μετά την αγορά
Πριν 2 χρόνια αγόρασα ένα ζευγάρι γάντια και προχθές εκεί που χάζευα το ένα γάντι είδα στο ένα δάχτυλο να έχουν κοπεί οι ραφές(ένα πολύ μικρό κομμάτι-πολύ όμως) και θεώρησα σωστό να τους στείλω ένα mail μπας και μπορέσουν να κάνουν κάτι ή να μου προτείνουν κάποια λύση όσον αφορά την επιδιόρθωσή του.
Η Απάντηση ήταν άμεση και χωρίς πολλά πολλά μου είπανε αν θέλω να μου στείλουν καινούρια(που δεν τα είχανε στοκ και θα έπρεπε να περιμένω 2 μήνες) ή ολική επιστροφή χρημάτων(100Ε).Ζήτησα τα χρήματα επικοινώνησαν το ίδιο πρωι με τον dealer στην ελλάδα και αυτοί με τη σειρά τους με αποζημίωσαν σε 1 ώρα.
Δεν ξέρω αν αξίζει κάποιος να επενδύσει αρκετά λεφτα για την ένδυση του αλλά τουλάχιστον όταν τα σκάμε ας έχουμε στο νου μας ότι μια σοβαρή εταιρία είναι υποχρεωμένη να είναι στο ακουστικό όταν χρειαστεί και μετά την αγορά
Πριν 2 χρόνια αγόρασα ένα ζευγάρι γάντια και προχθές εκεί που χάζευα το ένα γάντι είδα στο ένα δάχτυλο να έχουν κοπεί οι ραφές(ένα πολύ μικρό κομμάτι-πολύ όμως) και θεώρησα σωστό να τους στείλω ένα mail μπας και μπορέσουν να κάνουν κάτι ή να μου προτείνουν κάποια λύση όσον αφορά την επιδιόρθωσή του.
Η Απάντηση ήταν άμεση και χωρίς πολλά πολλά μου είπανε αν θέλω να μου στείλουν καινούρια(που δεν τα είχανε στοκ και θα έπρεπε να περιμένω 2 μήνες) ή ολική επιστροφή χρημάτων(100Ε).Ζήτησα τα χρήματα επικοινώνησαν το ίδιο πρωι με τον dealer στην ελλάδα και αυτοί με τη σειρά τους με αποζημίωσαν σε 1 ώρα.
Δεν ξέρω αν αξίζει κάποιος να επενδύσει αρκετά λεφτα για την ένδυση του αλλά τουλάχιστον όταν τα σκάμε ας έχουμε στο νου μας ότι μια σοβαρή εταιρία είναι υποχρεωμένη να είναι στο ακουστικό όταν χρειαστεί και μετά την αγορά