Καλή σας ημέρα! Τι ελαστικά προτείνετε για 18/21 τροχόυς για γενική χρήση Και χώμα και άσφαλτο.
Στείλε του τις σημειώσεις σου ώρε!!!!Εγώ που πέρυσι ήθελα να αλλάξω λάστιχα στο XT600 και δεν είχα ασχοληθεί ποτέ με πιό λάστιχο είναι το πιό κατάλληλο, διάβασα στο φόρουμ ότι έχει γραφτεί τα τελευταία 3-4 χρόνια για λάστιχα, κρατώντας σημειώσεις.
Μου πήρε μερικές μέρες.![]()
. Αλλά στο τέλος κάπου όλοι καταλήγουμε. Προς το παρόν φοράω Κοντινένταλ attack τρία. Πάρα πολύ μαλακό Τρομερό κράτημα στη βροχή και γενικότερα στην άσφαλτο αλλά είναι μόνο για άσφαλτο και βγάζει πάρα πολύ λίγα χιλιόμετρα. Οπότε είπα να πάω σε κάτι πιο σκληρό προς 5050