alx_k
Skipper
Τοποθετησα πρόσφατα νεο συγκρότημα φώτων στην μηχανη μου μιας και το παλιο μου είχε σπάσει και χρειαζόταν αντικατασταση. Τα νεα φωτα τα απεκτησα απο φιλο που τα είχε δευτερα στο υπογειο.
Με την πρωτη τοποθέτηση αντιλήφθηκα οτι τα φωτα εφεγγαν στον ουρανο και ήταν καταλληλα μονο για να κατεβαζουν αεροπλάνα
Στην αρχη νομιζα οτι εφταιγε η βαση που κουμπωνουν τα φωτα. Πολυ γρήγορα ομως παρατηρησα οτι κατι επαιζε με το κάτοπτρο μεσα στα φωτα. Ειχε μια κλιση προς τα πανω. Προσπαθησα να το ρυθμίσω με την βιδα ρύθμισης αλλά ματαια...
Η βίδα-ρυθμιστής νουμερο 12 της εικόνας δεν ακουγε.
Ξεκουμπωσα τα φωτα για να παρατηρησω καλυτερα και ειδα οτι το κατοπτρο μεσα κουνιοταν ανεξελεκτα σαν να ειχε ξεχαρβαλωθει (αυτός μαλλον ηταν και ο ο λόγος που μου ειχε καψει και την λαμπα πορείας προ λιγων ημερών).
Αρχισα να παρατηρω καλυτερα και ειδα οτι και οι δυο ρυθμιστες που αποτελούνται απο δυο βιδες εξωτερικά των φωτων και με δύο μηχανισμούς στο εσωτερικό ειχαν βγει off!
Η κεντρική βιδα ρυθμίζει το πανω-κατω του κατόπτρου και η πλαϊνή το δεξιά - αριστερά.
Ευτυχως για καλη μου τύχη ειχα κρατησει το παλιο σπασμενο φαναρι μου κ ετσι κατάφερα και εβγαλα ενα μηχανισμο εξω και παρατηρησα πως λειτουργει.
Η βιδα σπρωχνει ή τραβα το μαυρο πλαστικό μερος με την μαυρη μπιλια ή οποια φωλιαζει μεσα στην ασπρη ή οποια κινει το κατοπτρο. Αυτή ειναι η αρχη λειτουργιας του.
Τοσο απλη αρκει να μην εχουν ξεκουμπωσει οι μπιλιες μεταξυ τους. Γιατί αμα ξεκουμπωσουν ειναι τεραστιο μανικι να ξανακουμπωσουν. Και οταν λεω τεραστιο εννοω ΤΕΡΆΣΤΙΟ!!!
Αφου καταλαβα τι παιζει και τι πρεπει να κανω ξεκινησα να πασπατευω το καλο φαναρι. Το βασικο πρόβλημα που αντιμετωπισα ειναι οτι ο χωρος που σου επιτρεπει να δουλέψεις ειναι πολυ μικρος και χωρις πολυ ορατοτητα. Περισσότερο δουλεψα με την αφή είναι η αλήθεια.
Ο μηχανισμός στο πλαι μπαινει πανευκολα και με το χερι. Ασχοληθηκα λιγο μαζι του αλλα τον ειχα στον νου μου μην τον ζορισω πολυ καθ ολη την εργασια μου.
Ο μηχανισμός στο κεντρο ομως βρισκεται σε δυσπρόσιτο σημειο.
Για να τον ξανακουμπωσω χρειαστηκα ενα καλωδιο, ενα μυτοτσιμπιδο, εναν δυνατο φακο για να βλέπω μεσα και πολυ μεγάλη υπομονη και προσοχη.
Περασα ενα καλωδιο (το κοκκινο οπως φαίνεται στις εικόνες) πισω απο το άσπρο μερος του μηχανισμου απο την τρυπα που ειναι η λαμπα της μεγαλης σκαλας και φερνοντας την μαυρη μπιλια οσο πιο κοντά στην ασπρη γίνεται τράβηξα με παρα πολυ προσοχη προς τα εξω για να μπορέσει να ξανακουμπωσει. Το πετυχα μετα απο πολλες προσπάθειες. Προσοχη στην δυναμη για να μην σπασει οτιδήποτε απο τον μηχανισμο. Αν σπασει η λυση ειναι η αγορα νεου φαναριου.
Εδω φαινεται ξεκαθαρα πως εχει ξεκουμπωσει.
Εδω σας το δειχνω στον μηχανισμο για να εχετε καλυτερη εικόνα πως ειναι μεσα.
Αφου ξανακουμπωσαν οι ρυθμιστες, τσέκαρα να δω οτι δουλευουν και δουλευουν τέλεια!
Τοποθετησα ξανα το φαναρι και ειμαι ετοιμος για νεες βολτες!!! ...και χωρις να ενοχλω τα αεροπλάνα...
Με την πρωτη τοποθέτηση αντιλήφθηκα οτι τα φωτα εφεγγαν στον ουρανο και ήταν καταλληλα μονο για να κατεβαζουν αεροπλάνα
Στην αρχη νομιζα οτι εφταιγε η βαση που κουμπωνουν τα φωτα. Πολυ γρήγορα ομως παρατηρησα οτι κατι επαιζε με το κάτοπτρο μεσα στα φωτα. Ειχε μια κλιση προς τα πανω. Προσπαθησα να το ρυθμίσω με την βιδα ρύθμισης αλλά ματαια...
Η βίδα-ρυθμιστής νουμερο 12 της εικόνας δεν ακουγε.
Ξεκουμπωσα τα φωτα για να παρατηρησω καλυτερα και ειδα οτι το κατοπτρο μεσα κουνιοταν ανεξελεκτα σαν να ειχε ξεχαρβαλωθει (αυτός μαλλον ηταν και ο ο λόγος που μου ειχε καψει και την λαμπα πορείας προ λιγων ημερών).
Αρχισα να παρατηρω καλυτερα και ειδα οτι και οι δυο ρυθμιστες που αποτελούνται απο δυο βιδες εξωτερικά των φωτων και με δύο μηχανισμούς στο εσωτερικό ειχαν βγει off!
Η κεντρική βιδα ρυθμίζει το πανω-κατω του κατόπτρου και η πλαϊνή το δεξιά - αριστερά.
Ευτυχως για καλη μου τύχη ειχα κρατησει το παλιο σπασμενο φαναρι μου κ ετσι κατάφερα και εβγαλα ενα μηχανισμο εξω και παρατηρησα πως λειτουργει.
Η βιδα σπρωχνει ή τραβα το μαυρο πλαστικό μερος με την μαυρη μπιλια ή οποια φωλιαζει μεσα στην ασπρη ή οποια κινει το κατοπτρο. Αυτή ειναι η αρχη λειτουργιας του.
Τοσο απλη αρκει να μην εχουν ξεκουμπωσει οι μπιλιες μεταξυ τους. Γιατί αμα ξεκουμπωσουν ειναι τεραστιο μανικι να ξανακουμπωσουν. Και οταν λεω τεραστιο εννοω ΤΕΡΆΣΤΙΟ!!!
Αφου καταλαβα τι παιζει και τι πρεπει να κανω ξεκινησα να πασπατευω το καλο φαναρι. Το βασικο πρόβλημα που αντιμετωπισα ειναι οτι ο χωρος που σου επιτρεπει να δουλέψεις ειναι πολυ μικρος και χωρις πολυ ορατοτητα. Περισσότερο δουλεψα με την αφή είναι η αλήθεια.
Ο μηχανισμός στο πλαι μπαινει πανευκολα και με το χερι. Ασχοληθηκα λιγο μαζι του αλλα τον ειχα στον νου μου μην τον ζορισω πολυ καθ ολη την εργασια μου.
Ο μηχανισμός στο κεντρο ομως βρισκεται σε δυσπρόσιτο σημειο.
Για να τον ξανακουμπωσω χρειαστηκα ενα καλωδιο, ενα μυτοτσιμπιδο, εναν δυνατο φακο για να βλέπω μεσα και πολυ μεγάλη υπομονη και προσοχη.
Περασα ενα καλωδιο (το κοκκινο οπως φαίνεται στις εικόνες) πισω απο το άσπρο μερος του μηχανισμου απο την τρυπα που ειναι η λαμπα της μεγαλης σκαλας και φερνοντας την μαυρη μπιλια οσο πιο κοντά στην ασπρη γίνεται τράβηξα με παρα πολυ προσοχη προς τα εξω για να μπορέσει να ξανακουμπωσει. Το πετυχα μετα απο πολλες προσπάθειες. Προσοχη στην δυναμη για να μην σπασει οτιδήποτε απο τον μηχανισμο. Αν σπασει η λυση ειναι η αγορα νεου φαναριου.
Εδω φαινεται ξεκαθαρα πως εχει ξεκουμπωσει.
Εδω σας το δειχνω στον μηχανισμο για να εχετε καλυτερη εικόνα πως ειναι μεσα.
Αφου ξανακουμπωσαν οι ρυθμιστες, τσέκαρα να δω οτι δουλευουν και δουλευουν τέλεια!
Τοποθετησα ξανα το φαναρι και ειμαι ετοιμος για νεες βολτες!!! ...και χωρις να ενοχλω τα αεροπλάνα...