Επιλογή ελαστικού για BMW F650gs Dakar

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Καλημέρα μετά από καιρό !

Τον τελευταίο μήνα που έχω γυρίσει στην βάση μου έχω αρχίσει και ευχαριστιέμαι λίγο παραπάνω το Dakaraki και του έχω αρχίσει και τις επεμβασούλες του. Ώρα για μία σημαντική μιας και αρχίζουν σιγά σιγά οι βροχούλες και οι πρωινές υγρασίες είναι περισσότερες. Θέλω να αλλάξω λαστιχάκι αλλά ο κάθε λαστιχάς που έχω μιλήσει με μπερδεύει γιατί μάλλον πάει να πουλήσει ότι έχει εύκαιρο.

Τώρα το μηχανάκι φοράει πάνω Mitas E-09 τα οποία είναι του '19 αλλά όσο και να ναι δεν με καλύπτουν στην καθημερινότητα. Ειδικά τελευταία στην εθνική αισθάνομαι ότι πάνω από 80 παίζω λίγο με την τύχη μου.
Η χρήση του αντικειμενικά είναι 100 % άσφαλτο αυτή την στιγμή αλλά αυτό είναι κάτι που θα ήθελα να αλλάξω μέσα στους επόμενους μήνες. Θα ήθελα ένα λάστιχο να είναι 80-20 ιδανικά.

Υποψηφιότητες είναι :

  1. Continental TKC 70
  2. Michelin Anakee Adventure
  3. Metzeler Tourance
  4. Pirelli Scorpion Trail 2
  5. Κάτι άλλο ??
Η ερώτηση είναι : Τι εικόνα έχετε για τα παραπάνω και ποιο θα προτείνατε εσείς για το συγκεκριμένο μηχανάκι ? Τι δείκτη ταχύτητας να κοιτάζω επίσης ?
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Αυτά δεν είναι λίγο χωμάτινα παραπάνω ? Υπάρχει K60 και K60 Scout ? Στην βροχή έχω διαβάσει ότι δεν..
Ισχύει... Επικίνδυνα τα heide στο νερό.
Αν σκέφτεσαι λίγο και εύκολο χώμα, δοκίμασε τα adventure
 

nikos_pc

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
TIGER 800 XC
Continental TKC 70 Φοράω το δεύτερο ζευγάρι τώρα, πραγματικά απίστευτο λάστιχο. Στο βρεγμένο δεν θα συναντήσεις πιστεύω καλύτερο λάστιχο. Το μόνο που πρέπει να προσέχεις είναι η γραμμές στους δρόμους αλλά όχι κάτι σημαντικό.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Ισχύει... Επικίνδυνα τα heide στο νερό.
Αν σκέφτεσαι λίγο και εύκολο χώμα, δοκίμασε τα adventure
Κώστα στην διάσταση του φίλου βγάνει αυτό με την διακεκομενη γραμμή τακούνια στην μέση κ δεν γλιστρά, το είχα στο ΤΑ
Από 140 κ πανω πίσω βγάζει με την συνεχόμενη που λες κ δίκιο εχεις
Αλλιως Σαχάρα κ έφυγε
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Κώστα στην διάσταση του φίλου βγάνει αυτό με την διακεκομενη γραμμή τακούνια στην μέση κ δεν γλιστρά, το είχα στο ΤΑ
Από 140 κ πανω πίσω βγάζει με την συνεχόμενη που λες κ δίκιο εχεις
Αλλιως Σαχάρα κ έφυγε
Σίγουρα θα είναι όπως το λες, αλλά δεν παύει να είναι ένα λάστιχο με τεχνολογία 10ετιας και βγάλε.
Ενώ τα adventure είναι ένα σύγχρονο ελαστικό.
Τεσπα... Η λάστιχο κουβέντα δεν έχει τέλος.
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Τα Michelin και τα Continental είναι αυτά που κυρίως σκέφτομαι. Έχω διαβάσει μόνο ότι τα Michelin έχουν θόρυβο. Βέβαια το τι θα θεωρηθεί θόρυβος σε ένα μονοκύλινδρο που ακούγονται άλλοι 500 θόρυβοι από παντού δεν ξέρω αν πρέπει να επηρεάζει την απόφαση μου. κυρίως με απασχολεί το κράτημα στο βρεγμένο και γενικότερα να μου κερδίσει την εμπιστοσύνη το επόμενο λάστιχο διότι με αυτό που φοράω πλαγιάζω και τρέμει το φιλοκάρδι μου στο στεγνό.

Επίσης μου είπαν σε λαστιχάδικο (το οποίο δεν εμπορεύεται continental) ότι δεν βγάζει το TKC 70 με δείκτη ταχύτητας για το μπροστινό λάστιχο για το δικό μου μηχανάκι και ότι δεν θα ζεσταίνεται ποτέ. Πρότεινε Metzeler Tourance ο συγκεκριμένος.

Τελική ερώτηση. Ένας σχετικά άπειρος αναβάτης σαν εμένα θα καταλάβει διαφορές σε αυτά τα δύο λάστιχα ή ψάχνω ψύλλους στα άχυρα ?
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Νομίζω ότι το tourance είχε σχεδιαστεί πριν 20 και βγάλε χρόνια, με ότι αυτό συνεπάγεται.

Τα michelin στις διαστάσεις του 1200,εναν παραπανω θόρυβο τον εχουν... Όχι κάτι ενοχλητικό.
 

ibar

Μέλος
Περιοχή
Αρτεμιδα
Όνομα
Ηλιας
Μοτό
r1200gs
Τα Michelin και τα Continental είναι αυτά που κυρίως σκέφτομαι. Έχω διαβάσει μόνο ότι τα Michelin έχουν θόρυβο. Βέβαια το τι θα θεωρηθεί θόρυβος σε ένα μονοκύλινδρο που ακούγονται άλλοι 500 θόρυβοι από παντού δεν ξέρω αν πρέπει να επηρεάζει την απόφαση μου. κυρίως με απασχολεί το κράτημα στο βρεγμένο και γενικότερα να μου κερδίσει την εμπιστοσύνη το επόμενο λάστιχο διότι με αυτό που φοράω πλαγιάζω και τρέμει το φιλοκάρδι μου στο στεγνό.

Επίσης μου είπαν σε λαστιχάδικο (το οποίο δεν εμπορεύεται continental) ότι δεν βγάζει το TKC 70 με δείκτη ταχύτητας για το μπροστινό λάστιχο για το δικό μου μηχανάκι και ότι δεν θα ζεσταίνεται ποτέ. Πρότεινε Metzeler Tourance ο συγκεκριμένος.

Τελική ερώτηση. Ένας σχετικά άπειρος αναβάτης σαν εμένα θα καταλάβει διαφορές σε αυτά τα δύο λάστιχα ή ψάχνω ψύλλους στα άχυρα ?
Ρώτα εδώ και για τα δύο
Katsigiannis Moto Service
 

rantanplan

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Μαλκότσι
TKC 70 και από μένα,
βγαίνει σε 90/90/21 54T & 130/80/17 65T (που είδα ότι φοράς σε specs), με δείκτη ταχύτητας Τ όπου Τ= 190χλμ, και δείκτη φορτίου 54 εμπρός, και 65 πίσω, το προτείνει και η ίδια η continenal για το 650GS
αλλά γιατί δέν το ψάχνεις κατ' ευθείαν στις εταιρίες και μόνος σου Continental Motorcycle Tires
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
TKC 70 και από μένα,
βγαίνει σε 90/90/21 54T & 130/80/17 65T (που είδα ότι φοράς σε specs), με δείκτη ταχύτητας Τ όπου Τ= 190χλμ, και δείκτη φορτίου 54 εμπρός, και 65 πίσω, το προτείνει και η ίδια η continenal για το 650GS
αλλά γιατί δέν το ψάχνεις κατ' ευθείαν στις εταιρίες και μόνος σου Continental Motorcycle Tires

Το έχω βρει ότι βγαίνει με δείκτη Τ απλά ρώτησα κιόλας εδώ ώστε να δω αν έχει δίκιο ο λαστιχάς ή η κοινή λογική. :woot:
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Τ ο TKC 70 έχει φοβερή πρόσφυση και πιστεύω ότι και έναν δείχτη επάνω να πας θα είσαι απόλυτα ικανοποιημένος ;)
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Επειδη παίζει έλλειψη στο μπροστινό αυτη τη στιγμη στο ελλαντα λογικα μόνο φρέσκο θα παίξει.. θα παραγγειλω για 1η του μηνου του Νοέμβρη να μπουνε τα τισικει να δουμε..
 

g1ann1s

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kawasaki Versys 650
Έφτασαν τα νέα και ωραία λαστιχάκια..




Το πρόβλημα τώρα.. Είχα παρατηρήσει στην Εθνική τρέμουλο... πίστευα ότι φταίει το λάστιχο λόγω τακουνιών και κακής ασφάλτου.. Δεν έφταιγε μόνο αυτό.. Το μπροστά στεφάνι μου είναι λίγο οφφ.. και δεν εννοώ οφφ ρόουντ. Ζάρι το χαρακτήρισε ο μάστορας..

Ερώτηση τώρα. Ψάχνοντας τώρα για στεφάνι εκείνος μου βρήκε μεταχειρισμένο το οποίο με εργασία ακτινολόγηση με τις ίδιες ακτίνες εφόσον δεν προκύψει κάτι νεότερο πάει γύρω στα 160 συν 40 ευρά οι ακτίνες αν χρειαστούν νέες.. Σκέφτηκα να ρωτήσω αν υπάρχει έτοιμη ζάντα μεταχειρισμένη σε αυτά τα λεφτά η οποία θα πρέπει σαφώς να ελεγχθεί. στο καρ.γρ δεν ενθουσιάστηκα με τις 3 αγγελίες που έχει για το Dakar. για νέο στεφάνι δεν ξέρω πόσο μπορεί να φτάσει αν με μεταχειρισμένο πάει τόσο. Υπάρχει περίπτωση να ταιριάζει στεφάνι από άλλη μοτό που ίσως βρω πιο οικονομικά ; Υπάρχει άλλη λύση πιθανώς ;
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
To τωρινο σου στεφανι δηλαδη εχει στραβωσει? Δεν παιρνει η ζαντα σου ακτινολογηση?
 
Top Bottom