Επισκευή τρόμπας Xiaomi.

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Όχι ιδιαίτερα σχετικό με το forum αλλά μιας και πολλοί από δω μέσα την χρησιμοποιούμε το αναφέρω.
Τις προάλλες αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα.
Εκεί που φούσκωνα το τέταρτο λάστιχο του αυτοκινήτου η πίεση στο καντράν είχε μείνει σταθερή.
Λέω κάτι δεν πάει καλά.
Αφού λοιπόν τσέκαρα ότι σταμάτησε να βγάζει αέρα έπρεπε να βρω την αιτία.
Εγινε η σχετική εγχείρηση, έφτασα στα σωθικά και ανακάλυψα ότι το λαστιχάκι στο πιστόνι (το λεπτό στην παρακάτω εικόνα) είχε διπλώσει.
Αφού το έφερα στα ίσα του την ξαναέδεσα με αποτέλεσμα να φουσκώνει μεν αλλά πάρα πολύ αργά το λάστιχο ποδηλάτου.
Προφανώς είχε απώλεια στον κύλινδρο.
Η μόνη λύση ήταν να αλλάξω λαστιχάκι.
Αυτό που φαίνεται στην πιο κάτω εικόνα ήταν ότι πιο κοντινό βρήκα στη διάσταση που φοράει.
Να σημειώσω πως το πιστόνι βρίσκεται στο κυλινδράκι που φαίνεται στο βέλος στην παρακάτω φωτογραφία.
Τοποθετήθηκε το νέο φυσικά πιο χοντρό λαστιχάκι και έγινε η δοκιμή.
Για την ώρα δουλεύει άψογα αλλά δεν ξέρω μέχρι πότε...
Οπότε εάν σας παρουσιαστεί κάτι τέτοιο μην την πετάξετε αμέσως.
Επισυνάπτω και ένα link του YouTube που δείχνει ακριβώς τη διαδικασία ανοίγματος της.



Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Όχι ιδιαίτερα σχετικό με το forum αλλά μιας και πολλοί από δω μέσα την χρησιμοποιούμε το αναφέρω.
Τις προάλλες αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα.
Εκεί που φούσκωνα το τέταρτο λάστιχο του αυτοκινήτου η πίεση στο καντράν είχε μείνει σταθερή.
Λέω κάτι δεν πάει καλά.
Αφού λοιπόν τσέκαρα ότι σταμάτησε να βγάζει αέρα έπρεπε να βρω την αιτία.
Εγινε η σχετική εγχείρηση, έφτασα στα σωθικά και ανακάλυψα ότι το λαστιχάκι στο πιστόνι (το λεπτό στην παρακάτω εικόνα) είχε διπλώσει.
Αφού το έφερα στα ίσα του την ξαναέδεσα με αποτέλεσμα να φουσκώνει μεν αλλά πάρα πολύ αργά το λάστιχο ποδηλάτου.
Προφανώς είχε απώλεια στον κύλινδρο.
Η μόνη λύση ήταν να αλλάξω λαστιχάκι.
Αυτό που φαίνεται στην πιο κάτω εικόνα ήταν ότι πιο κοντινό βρήκα στη διάσταση που φοράει.
Να σημειώσω πως το πιστόνι βρίσκεται στο κυλινδράκι που φαίνεται στο βέλος στην παρακάτω φωτογραφία.
Τοποθετήθηκε το νέο φυσικά πιο χοντρό λαστιχάκι και έγινε η δοκιμή.
Για την ώρα δουλεύει άψογα αλλά δεν ξέρω μέχρι πότε...
Οπότε εάν σας παρουσιαστεί κάτι τέτοιο μην την πετάξετε αμέσως.
Επισυνάπτω και ένα link του YouTube που δείχνει ακριβώς τη διαδικασία ανοίγματος της.



Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγώ την έχω βάλει στην άκρη, γιατί μου εσπασε τα νευρα όσες φορές την χρησιμοποιησα
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Εγώ την έχω βάλει στην άκρη, γιατί μου εσπασε τα νευρα όσες φορές την χρησιμοποιησα
Τι έκανε...?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Συνήθως δεν βγάζει αέρα, σαν να έχει τελειώσει η μπαταρία, ενώ είναι φουλ φορτισμενη
Άμα περάσεις καμιά βόλτα φέρε την μαζί σου... :secret:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Όχι ιδιαίτερα σχετικό με το forum αλλά μιας και πολλοί από δω μέσα την χρησιμοποιούμε το αναφέρω.
Τις προάλλες αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα.
Εκεί που φούσκωνα το τέταρτο λάστιχο του αυτοκινήτου η πίεση στο καντράν είχε μείνει σταθερή.
Λέω κάτι δεν πάει καλά.
Αφού λοιπόν τσέκαρα ότι σταμάτησε να βγάζει αέρα έπρεπε να βρω την αιτία.
Εγινε η σχετική εγχείρηση, έφτασα στα σωθικά και ανακάλυψα ότι το λαστιχάκι στο πιστόνι (το λεπτό στην παρακάτω εικόνα) είχε διπλώσει.
Αφού το έφερα στα ίσα του την ξαναέδεσα με αποτέλεσμα να φουσκώνει μεν αλλά πάρα πολύ αργά το λάστιχο ποδηλάτου.
Προφανώς είχε απώλεια στον κύλινδρο.
Η μόνη λύση ήταν να αλλάξω λαστιχάκι.
Αυτό που φαίνεται στην πιο κάτω εικόνα ήταν ότι πιο κοντινό βρήκα στη διάσταση που φοράει.
Να σημειώσω πως το πιστόνι βρίσκεται στο κυλινδράκι που φαίνεται στο βέλος στην παρακάτω φωτογραφία.
Τοποθετήθηκε το νέο φυσικά πιο χοντρό λαστιχάκι και έγινε η δοκιμή.
Για την ώρα δουλεύει άψογα αλλά δεν ξέρω μέχρι πότε...
Οπότε εάν σας παρουσιαστεί κάτι τέτοιο μην την πετάξετε αμέσως.
Επισυνάπτω και ένα link του YouTube που δείχνει ακριβώς τη διαδικασία ανοίγματος της.



Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Μπορείς να κάνεις γαμω τις μετατροπές σε αυτήν!!! ;)
Τα γραναζάκια είναι μεταλλικά ή πλαστικά;
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Κι ήθελα να προβώ στην αγορά της.
Δεδομένου ότι πλέον βαριέμαι να ασχολούμαι με οτιδήποτε μαστορικο πχιά ,λέω να μείνω με την airman που είναι σταθερή αξια
 

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 1290 SUPER ADVENTURE S
Ευτυχώς εμένα δεν έχει κάνει κιχ ακόμα. Αραιή χρήση βέβαια, μόνο για έλεγχο και συμπλήρωμα πίεσης στα λάστιχα. Θα το έχω όμως στα υπόψιν!
:ok:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Κι ήθελα να προβώ στην αγορά της.
Δεδομένου ότι πλέον βαριέμαι να ασχολούμαι με οτιδήποτε μαστορικο πχιά ,λέω να μείνω με την airman που είναι σταθερή αξια
Για στειλε κανενα link ρε Τζον αυτης της airman!!!! ;)
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Ευτυχώς εμένα δεν έχει κάνει κιχ ακόμα. Αραιή χρήση βέβαια, μόνο για έλεγχο και συμπλήρωμα πίεσης στα λάστιχα. Θα το έχω όμως στα υπόψιν!
:ok:
Έτσι νομίζω θα αντέξει .
Ο θενος την εκοψε την μαγκια ,4 λάστιχα ,γερό κρασ τεστ
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Από τον τριπερ το Θάνο την είχα πάρει .
Θέλει ρεύμα από μπαταρία όμως (12V)
Μόλις κοιτούσα βιντεάκι με την δικιά σου.
Ίδιο ακριβώς μηχανισμό έχουν, με την μόνη αλλά βασική διαφορά, στην διάταξη των εξαρτημάτων!


Στη "δικιά" σου, έσπασε η βάση.
 

giamar

Ming lee fu
Περιοχή
Πιερία
Όνομα
Γιαννης
Μοτό
Vstroma -astrea c100 - voge 300 rally
Μόλις κοιτούσα βιντεάκι με την δικιά σου.
Ίδιο ακριβώς μηχανισμό έχουν, με την μόνη αλλά βασική διαφορά, στην διάταξη των εξαρτημάτων!
Λογικό !
Απλά δεν υπάρχει περίπτωση να δείχνει φορτισμένη και να μην φουσκωνει :friend:
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Από τις δύο που είδα, θα αγόραζα την πρώτη, αλλά θα την έφτιαχνα να "δέχεται" και τροφοδοτικό, σε περίπτωση που είχα πρόσβαση σε ρεύμα!!! ;)
Το πλεονέκτημα της πρώτης (διάταξη των εξαρτημάτων) με το πλεονέκτημα της δεύτερης (παροχή ρεύματος), σε μια!!!!
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Από τις δύο που είδα, θα αγόραζα την πρώτη, αλλά θα την έφτιαχνα να "δέχεται" και τροφοδοτικό, σε περίπτωση που είχα πρόσβαση σε ρεύμα!!! ;)
Το πλεονέκτημα της πρώτης (διάταξη των εξαρτημάτων) με το πλεονέκτημα της δεύτερης (παροχή ρεύματος), σε μια!!!!
Για ταξίδι πάρε μια ποδοκίνητη να είσαι πιό σίγουρος ότι θα λειτουργήσει. :D

Εκτός αν είσαι με παρέα και έχουν και οι άλλοι τρόμπες.
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Μεταλλικά νικολα
Μπορείς να κάνεις γαμω τις μετατροπές σε αυτήν!!! ;)
Τα γραναζάκια είναι μεταλλικά ή πλαστικά;
Μεταλλικά Νικόλα!
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Όχι ιδιαίτερα σχετικό με το forum αλλά μιας και πολλοί από δω μέσα την χρησιμοποιούμε το αναφέρω.
Τις προάλλες αντιμετώπισα το εξής πρόβλημα.
Εκεί που φούσκωνα το τέταρτο λάστιχο του αυτοκινήτου η πίεση στο καντράν είχε μείνει σταθερή.
Λέω κάτι δεν πάει καλά.
Αφού λοιπόν τσέκαρα ότι σταμάτησε να βγάζει αέρα έπρεπε να βρω την αιτία.
Εγινε η σχετική εγχείρηση, έφτασα στα σωθικά και ανακάλυψα ότι το λαστιχάκι στο πιστόνι (το λεπτό στην παρακάτω εικόνα) είχε διπλώσει.
Αφού το έφερα στα ίσα του την ξαναέδεσα με αποτέλεσμα να φουσκώνει μεν αλλά πάρα πολύ αργά το λάστιχο ποδηλάτου.
Προφανώς είχε απώλεια στον κύλινδρο.
Η μόνη λύση ήταν να αλλάξω λαστιχάκι.
Αυτό που φαίνεται στην πιο κάτω εικόνα ήταν ότι πιο κοντινό βρήκα στη διάσταση που φοράει.
Να σημειώσω πως το πιστόνι βρίσκεται στο κυλινδράκι που φαίνεται στο βέλος στην παρακάτω φωτογραφία.
Τοποθετήθηκε το νέο φυσικά πιο χοντρό λαστιχάκι και έγινε η δοκιμή.
Για την ώρα δουλεύει άψογα αλλά δεν ξέρω μέχρι πότε...
Οπότε εάν σας παρουσιαστεί κάτι τέτοιο μην την πετάξετε αμέσως.
Επισυνάπτω και ένα link του YouTube που δείχνει ακριβώς τη διαδικασία ανοίγματος της.



Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εγω δεν την εχω αλλα διαβασα ολα τα σχολια και ειδα και ολο το βιντεακι...ω ρε πετρια που 'χουμε φαει...:rolleyes:
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Top Bottom