Ερωτηση για 990 adv...

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Παιδια καλημερα!!

Εχει φτασει σιγα σιγα ο καιρος για μεγαλο σερβις στο μηχανακι, οπως και επισης αλλαγη σε αλυσιδογραναζα..

Οποτε σιγα σιγα θα ξεκινησω καποια πραγματα μονος μου και οταν φτασει η ωρα για τις βαλβιδες θα παει στον μαστορα...

Τωρα, οσον αφορα τα λαδια και γενικοτερα τα υγρα στο μηχανακι, τι προτεινετε??
Απο λαδι εχω βαλει μια φορα motorex power synt και την επομενη αλλαγη την εκανα με castrol power1 racing, αλλα δεν εμεινα ευχαριστημενος και ειπα να ξαναγυρισω στην μαμα motorex...

Επισης αλυσιδογραναζα, το μηχανακι φοραει 17-42 και λεω να παω σε afam 17-45...

Για πειτε την γνωμη σας αν θελετε... :-Ρ

Γκουντμορνινκ νταρλινκς
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Αλυσιδο-γράναζα βάλε 16-42 (χαμηλότερο κόστος-χαμηλότερο βάρος-ΟΕΜ links-OEM gearing)

Λάδια δοκίμασε (αν θέλεις) τα BelRay EXS 10-50.
 
Reactions: yns

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
ρε κωστα,καθαρα για λογους διαρκειας ζωης,λιγοτερες πιεσης στον αξονα κινησης κτλπ,το 17-45 δεν ειναι καλυτερο απο το 16-42?
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
ρε κωστα,καθαρα για λογους διαρκειας ζωης,λιγοτερες πιεσης στον αξονα κινησης κτλπ,το 17-45 δεν ειναι καλυτερο απο το 16-42?
Εχεις δεί το μέγεθος του 16αριού ,Μάνο ;
Είναι αρκούντως μεγάλο.
Γενικά ,για το εμπρός γρανάζι ,μέχρι κ τα 15 δόντια είναι απολύτως ασφαλές.
Τα 14 δόντια είναι το limit-down.
Στα 13 δόντια ,παίζεις με την τύχη σου.

Αλλωστε ,το 16-42 ,ήταν κ η "μαμά" επιλογή ,στα τελευταία 3-4 χρόνια παραγωγής των 990.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Εχεις δεί το μέγεθος του 16αριού ,Μάνο ;
Είναι αρκούντως μεγάλο.
Γενικά ,για το εμπρός γρανάζι ,μέχρι κ τα 15 δόντια είναι απολύτως ασφαλές.
Τα 14 δόντια είναι το limit-down.
Στα 13 δόντια ,παίζεις με την τύχη σου.

Αλλωστε ,το 16-42 ,ήταν κ η "μαμά" επιλογή ,στα τελευταία 3-4 χρόνια παραγωγής των 990.
νταξει δεν διαφωνω,αλλωστε στο ducati εχω 15αρι.αληθεια με το 16αρι στις 5000 στροφες ποσα χλμ εχει στο κοντερ?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αλυσιδο-γράναζα βάλε 16-42 (χαμηλότερο κόστος-χαμηλότερο βάρος-ΟΕΜ links-OEM gearing)
Συμφωνώ και επαυξάνω!
 

stamktm

Περιηγητής
Περιοχή
Παράκοιλα / Λέσβος - Αθήνα
Όνομα
Σταμάτης
Μοτό
ktm 950 adv
16-42 τον χειμώνα για χώμα, 17-42 το καλοκαίρι για βόλτες ταξιδακια.Ποσο συχνά πας χώμα? Αν δεν πας συχνά βάλε το σετακι της afam 17-42 μία χαρά ειναι και για τις δύο δουλειές ;)
 

gaslion

Μέλος
Όνομα
Κωνταντίνος
Μοτό
Ducati Multistada 1200 Enduro
TTR 250 Raid
εγώ έχω 17-45 (ίδιο με το 16-42 μαμά) και για το χώμα 16-45 και με έχει βολέψει.

17-42 δεν έχω οδηγήσει, μου φαίνεται μακρύ.
Στο κοντέρ με 6η και 5000 rpm έχω:

16-45: 125
17-45: 130
και όπως αναφέρθηκε πιο πάνω:
17-42: 135-138
 

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Εγώ έχω 16-42 και έχω δοκιμάσει και 17-42. Η διάφορα στις ίδιες ταχύτητες ήταν 500 στροφές κάτω. Δηλαδή ότι είχα στο 16αρι με 5000, με το 17αρι το είχα στις 4500.
 

Chester24

Fatus Olus
Περιοχή
Πατρα - Σαμος
Όνομα
Κωστας
Μοτό
Yamaha XT660z
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας παιδια!!!

Κανω λιγο απ' ολα.. Και χωμα και ασφαλτο. Γενικα δεν με απασχολει η ταχυτητα σε εθνικες οδους και γιαυτο δεν με πειραζει να κοντυνει το μηχανακι. Εξαλλου, θελω να φυγουν και τα σκορτσαρισματα στα χαμηλα. Οκ μαλλον σε 16-42 λοιπον... Βλεπουμε και κανουμε..

Τωρα λαδακια?? 10-50? 15-50?

Υγρα συμπλεκτη και φρενων? Προτεινετε κατι?

Πριν απο δυο χρονια εχω αλλαξει του συμπλεκτη και εβαλα ενα της motorex αν θυμαμαι καλα.

Επισης καποια στιγμη αυτες τις ημερες θα καθαρισω το CLUTCH OIL JET...
Χρειαζεται τα λυσω την τρομπα και να φυγουν και τα υγρα? Η απλα την ξεβιδωνεις απο την βαση της και βγαινει χωρις να χρειαστει να φυγουν κ τα υγρα?

Αν ρωταω καμια χαζομαρα, μην βαρατε... Ηρεμα εε?:cool:
 

TOMASKTM

Θα πάρω τα βουνά...
Περιοχή
'Εδεσσα
Όνομα
ΘΩΜΑΣ
Μοτό
KTM ADVENTURE 990 2009
Τωρα λαδακια?? 10-50? 15-50?

το manual αναφέρει 10-50




Υγρα συμπλεκτη και φρενων? Προτεινετε κατι?
Πριν απο δυο χρονια εχω αλλαξει του συμπλεκτη και εβαλα ενα της motorex αν θυμαμαι καλα.

μια χαρά είναι τα μοτορεξ και καλύτερα κάθε χρόνο.φτηνά είναι.
υγρά φρένων 5.1,εγώ βάζω επίσης μοτορεξ.


Επισης καποια στιγμη αυτες τις ημερες θα καθαρισω το CLUTCH OIL JET...
Χρειαζεται τα λυσω την τρομπα και να φυγουν και τα υγρα? Η απλα την ξεβιδωνεις απο την βαση της και βγαινει χωρις να χρειαστει να φυγουν κ τα υγρα?

οχι τα υγρά δεν θα φύγουν.(μην πατήσεις συμπλέκτη όσο είναι έξω η τρόμπα).


:cool:
 

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
Ευχαριστω για τις απαντησεις σας παιδια!!!

Κανω λιγο απ' ολα.. Και χωμα και ασφαλτο. Γενικα δεν με απασχολει η ταχυτητα σε εθνικες οδους και γιαυτο δεν με πειραζει να κοντυνει το μηχανακι. Εξαλλου, θελω να φυγουν και τα σκορτσαρισματα στα χαμηλα. Οκ μαλλον σε 16-42 λοιπον... Βλεπουμε και κανουμε..

Τωρα λαδακια?? 10-50? 15-50?

Υγρα συμπλεκτη και φρενων? Προτεινετε κατι?

Πριν απο δυο χρονια εχω αλλαξει του συμπλεκτη και εβαλα ενα της motorex αν θυμαμαι καλα.

Επισης καποια στιγμη αυτες τις ημερες θα καθαρισω το CLUTCH OIL JET...
Χρειαζεται τα λυσω την τρομπα και να φυγουν και τα υγρα? Η απλα την ξεβιδωνεις απο την βαση της και βγαινει χωρις να χρειαστει να φυγουν κ τα υγρα?

Αν ρωταω καμια χαζομαρα, μην βαρατε... Ηρεμα εε?:cool:
το μανουαλ αναφερει 10-50 αλλα 10-60 ειναι καλυτερα,οχι ομως πως τα 10-50 δεν ειναι καλα (παντα για motorex μιλαμε)
σε αλλα το bel-ray exs το θεωρω πολυ καλο.
υγρα συμπλεκτη της κτμ τα θεωρω τα καλυτερα,μετα της motorex και μετα απο αυτοματο σασμαν αυτοκινητων.
δεν χρειαζεται να βγαλεις τα υγρα συμπλεκτη για να καθαρισεις το clutch oil jet
υγρα φρενων οποιαδηποτε 5.1,τα ιδια ειναι ολα.
υγρα συμπλεκτη πρεπει να τα αλλαζεις τουλαχιστον 2 φορες το χρονο (δεν ειναι συμπλεκτης χοντα),magura ειναι και παιρνουν ελαχιστη ποσοτητα υγρων και για
μενα αυτος ειναι ο λογος που χαλανε (ελαχιστη ποσοτητα υγρων).
ξερω 950-990 που αλλαζουν υγρα συμπλεκτη σε καθε αλλαγη λαδιων και δεν εχουν χαλασει ποτε.
 

Nick_990

Μέλος
Περιοχή
Ηρακλειο κρητης
Όνομα
Νικος
Μοτό
KTM 990R
Λαδια υπερευχαριστημενος απο belray 10-60full synt (75 το 4λιτρο)

Αλυσιδογραναζα εβαλα προσφατα 16-42 (did gg zvmx και supersprox πισω 260ευρω συνολο)
 

Postman

Head of Neuroscience, Psychology & Medicine
Περιοχή
Alpha Centauri
Όνομα
Γιωργος
Μοτό
Africa Twin 1100
Λαδια υπερευχαριστημενος απο belray 10-60full synt (75 το 4λιτρο)

Αλυσιδογραναζα εβαλα προσφατα 16-42 (did gg zvmx και supersprox πισω 260ευρω συνολο)

260???? πλακα με κανεις?? δεν εχω δωσει πανω απο 140 για afam, 3 set μεχρι τωρα χωρις προβληματα!!!
 
Top Bottom