Ερώτηση με (για) ροδες..

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
ασε γιατι σε εναν αναποδα ξυρισμενο... ειδα και εγω κατι ζαντες...
κερναω μπυρες ομως...
Έλα, να πούμε κ για κράνη.. :muted:
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Ομολογω ότι το γουστάρω σαν μηχανάκι πολύ.. Έχει εξαιρετική καβάλα, Ανέκαθεν με έφτιαχνε κ το πρόσεχα!!

Απαντησες ηδη.
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Kατσε να ριξω λιγο λαδι γιατι σημερα εχει πεσει πολλη ησυχια.

Οι ανοξειδωτες ακτινες συνηθως ειναι πιο χοντρες απο τις απλες γιατι το ανοξειδωτο αντεχει λιγοτερο στον εφελκυσμο.
Οι ακτινες στις ζαντες δουλευουν παντα σε ταση/εφελκυσμο, οχι σε συμπιεση. Αν φτασουν να βρεθουν σε καμψη θα ειναι ηδη πολυ αργα.
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Δεν χρειάζεται να σπάσουν οι ακτίνες για να γίνει η ζάντα σώβρακο...


" Άμα περισσεύουν βίδες ξαναλύσε το μοτέρ σου..."
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
.. και Ερωτώ ρητορικα..
Αραγες αξίζει να χώσει κάνεις 3 ακομα κατοστάρικα για ένα μεκανακι 30ετιας το οποίο ναι μεν είναι σε άρτια λειτουργίκη κ εξωτερική κατάσταση ενω ο βασικός στόχος της επαναφοράς του ήταν η χρήση για 3,4 ακόμα χρονιά..σε λιγοστές travel endouro βόλτες...;. ;;
Ήδη από τον πέρσινο Ιούλιο που το ξεσκονίσα έχει φτάσει στα 1800 ευρώ μέσα στα οποία ανήκουν κ τα έξτρα σιδερικα όπως 2πλο σταντ, κάγκελα εμπρός-πίσω (δλδ 400 ζεστά ευρω..)
Θα μου πεις γούστα βγάζουμε, οπτικό θα είναι το θέμα, λειτουργικά με μια απλή ακτινολογηηση με βγάζουν για όσα θέλω να κάνω..
Ομολογω ότι το γουστάρω σαν μηχανάκι πολύ.. Έχει εξαιρετική καβάλα, Ανέκαθεν με έφτιαχνε κ το πρόσεχα!!
Πολυ ωραία ερώτηση..
Και απαντώ τωρα εγω ρητορικα δλδς
Μόλις κάτι παλιώσει να το πετάμε;;
Για μένα καλα έκανες, και αφού το γουστάρεις και περνάς καλά μαζί του, να του κεράσεις άλλα τόσα :)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω λεω αν σε ενοχλουν οπτικα βαψτες με σπρει ή πινελακι, η σκουρια τους ουτως ή αλλως ειναι επιφανειακη.

Αν θες να τις αλλαξεις οικονομικα, παρε καινουριες και αλλαξε τες μια μια, μην τις λυσεις ολες μαζι. Αν σφιγγεις καθε μια μεχρι να κανει το ιδιο ντινγκ με τις αλλες δε θα χρειαστεις μαστορα. Απλα θελει υπομονη.

Ειμαι κατα του tubeless σε ζαντες για σαμπρελα, ειδικα μπροστινου τροχου. Δεν εχουν το χειλος ασφαλειας για να μαγκωνει το tubeless λαστιχο οπως πρεπει, κι ετσι αν χασουν λιγο αερα υπαρχει κινδυνος να φυγει το λαστιχο εστω και λιγο απο τη θεση του, να χαθει η σφραγιση του με τη ζαντα, και να χασει ολο τον αερα στιγμιαια.
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πάντως όταν είχα πλεξει τις ζάντες του ΤΑ με ενισχυμένες ακτίνες η διαφορά ήταν φοβερή στην κύλιση. Τις ένιωθα ένα κομμάτι οταν έπεφτα σε λακκούβες. Αν είχα αμφιβολίες για το κόστος, έφυγαν όλες στην πρώτη βόλτα. Αν μπορείς καντο δεν θα το μετανιώσεις.

Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Εάν σου δώσουν δυο ολόιδια μηχανακια, με διαφορετικές ακτίνες το κάθε ένα και τα οδηγήσεις χωρίς να σε «αφήσουν» να δεις τι ακτίνες φοράει πιο.... μπορείς να καταλάβεις διαφορά;;;
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Εγω λεω αν σε ενοχλουν οπτικα βαψτες με σπρει ή πινελακι, η σκουρια τους ουτως ή αλλως ειναι επιφανειακη.

Αν θες να τις αλλαξεις οικονομικα, παρε καινουριες και αλλαξε τες μια μια, μην τις λυσεις ολες μαζι. Αν σφιγγεις καθε μια μεχρι να κανει το ιδιο ντινγκ με τις αλλες δε θα χρειαστεις μαστορα. Απλα θελει υπομονη.

Ειμαι κατα του tubeless σε ζαντες για σαμπρελα, ειδικα μπροστινου τροχου. Δεν εχουν το χειλος ασφαλειας για να μαγκωνει το tubeless λαστιχο οπως πρεπει, κι ετσι αν χασουν λιγο αερα υπαρχει κινδυνος να φυγει το λαστιχο εστω και λιγο απο τη θεση του, να χαθει η σφραγιση του με τη ζαντα, και να χασει ολο τον αερα στιγμιαια.
Το οπτικο ερχεται μετα,αρχικα μια ακτινολογηση ειναι επιβεβλημενη μετα απο τοσα χρονια,για βαφη by my self δεν ειναι κακη ιδεα αλλα δεν ξερω τι υλικα,χρωματα κτλ να παρω...
απο την αλλη ειναι μανικι να βαψεις τα καψουλια λογω θεσης...
θα δουμε..
ναι οσο το κουβεντιαζω με πολλους το tubeless ουτε γινεται στις δικες μου αλλα ουτε κ ενδεικνειται οπως πολυ σωστα επισημαινεις...!
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Το οπτικο ερχεται μετα,αρχικα μια ακτινολογηση ειναι επιβεβλημενη μετα απο τοσα χρονια,για βαφη by my self δεν ειναι κακη ιδεα αλλα δεν ξερω τι υλικα,χρωματα κτλ να παρω...
απο την αλλη ειναι μανικι να βαψεις τα καψουλια λογω θεσης...
θα δουμε..
ναι οσο το κουβεντιαζω με πολλους το tubeless ουτε γινεται στις δικες μου αλλα ουτε κ ενδεικνειται οπως πολυ σωστα επισημαινεις...!
Εγω λεω δοκιμασε το. Παρε πινελακι μικρο, μοντελισμου ή καλλιτεχνιας, μπογια ασημι τυπου hammerite και κανε δοκιμη.

Οι πισω ζαντες που ειναι και πιο μπελαλιδικες στο βαλε βγαλε συνηθως εχουν ενα χειλακι ασφαλειας, ισως αυτη να μπορείς να την κανεις.
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Εγω λεω δοκιμασε το. Παρε πινελακι μικρο, μοντελισμου ή καλλιτεχνιας, μπογια ασημι τυπου hammerite και κανε δοκιμη.
.......:UH:.........
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αν θελεις να μειωσεις καπως το κοστος θα μπορουσες εδεχομενως να ξεμονταρεις μονος σου τα λαστιχα και να βγαλεις μονος σου τις παλιες ακτινες Κατοπιν πας για βαψιμο στεφανια και κεντρα και περνας παλι μονος σου τις καινουριες ακτινες Και πηγαινεις μετα τους ετοιμους τροχους για ακτινολογηση και για περασμα των ελαστικων
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
Αν θελεις να μειωσεις καπως το κοστος θα μπορουσες εδεχομενως να ξεμονταρεις μονος σου τα λαστιχα και να βγαλεις μονος σου τις παλιες ακτινες Κατοπιν πας για βαψιμο στεφανια και κεντρα και περνας παλι μονος σου τις καινουριες ακτινες Και πηγαινεις μετα τους ετοιμους τροχους για ακτινολογηση και για περασμα των ελαστικων
ναι αυτο ειναι μια καλη ιδεα κ ταυτοχρονα πρακτικη σε τυχον μελλοντικο κλαταρισμα...!! :friendship:

Ε τοτε δεν εισαι για βαψιμο καμιας μορφης, πας για αλλαγη με καινουριες.
με αδικεις...απλα δεν ειμαι τοσο της υπομονης,,ειναι κ το σημειο κοντα στα κεντρα δυσκολο...

δες εδω δουλεια που εκανα το καλοκαιρι κ μαλιστα με σπρευ φτιαγμενο στο ιδιο χρωμα με το μαμα απο επαγγελματια

 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
με αδικεις...απλα δεν ειμαι τοσο της υπομονης,,ειναι κ το σημειο κοντα στα κεντρα δυσκολο...
A oκ, δεν καταλαβα, νομιζα οτι δεν συμφωνουσες με το βαψιμο, οτι πιανουν τα χερια σου το ξερω!
 
Top Bottom