George_M.
..ο Βαρθολομαίος..!
Έλα, να πούμε κ για κράνη..ασε γιατι σε εναν αναποδα ξυρισμενο... ειδα και εγω κατι ζαντες...
κερναω μπυρες ομως...
Έλα, να πούμε κ για κράνη..ασε γιατι σε εναν αναποδα ξυρισμενο... ειδα και εγω κατι ζαντες...
κερναω μπυρες ομως...
Ομολογω ότι το γουστάρω σαν μηχανάκι πολύ.. Έχει εξαιρετική καβάλα, Ανέκαθεν με έφτιαχνε κ το πρόσεχα!!
Πολυ ωραία ερώτηση.... και Ερωτώ ρητορικα..
Αραγες αξίζει να χώσει κάνεις 3 ακομα κατοστάρικα για ένα μεκανακι 30ετιας το οποίο ναι μεν είναι σε άρτια λειτουργίκη κ εξωτερική κατάσταση ενω ο βασικός στόχος της επαναφοράς του ήταν η χρήση για 3,4 ακόμα χρονιά..σε λιγοστές travel endouro βόλτες...;. ;;
Ήδη από τον πέρσινο Ιούλιο που το ξεσκονίσα έχει φτάσει στα 1800 ευρώ μέσα στα οποία ανήκουν κ τα έξτρα σιδερικα όπως 2πλο σταντ, κάγκελα εμπρός-πίσω (δλδ 400 ζεστά ευρω..)
Θα μου πεις γούστα βγάζουμε, οπτικό θα είναι το θέμα, λειτουργικά με μια απλή ακτινολογηηση με βγάζουν για όσα θέλω να κάνω..
Ομολογω ότι το γουστάρω σαν μηχανάκι πολύ.. Έχει εξαιρετική καβάλα, Ανέκαθεν με έφτιαχνε κ το πρόσεχα!!
Εάν σου δώσουν δυο ολόιδια μηχανακια, με διαφορετικές ακτίνες το κάθε ένα και τα οδηγήσεις χωρίς να σε «αφήσουν» να δεις τι ακτίνες φοράει πιο.... μπορείς να καταλάβεις διαφορά;;;Πάντως όταν είχα πλεξει τις ζάντες του ΤΑ με ενισχυμένες ακτίνες η διαφορά ήταν φοβερή στην κύλιση. Τις ένιωθα ένα κομμάτι οταν έπεφτα σε λακκούβες. Αν είχα αμφιβολίες για το κόστος, έφυγαν όλες στην πρώτη βόλτα. Αν μπορείς καντο δεν θα το μετανιώσεις.
Sent from my SM-G965F using Tapatalk
Το οπτικο ερχεται μετα,αρχικα μια ακτινολογηση ειναι επιβεβλημενη μετα απο τοσα χρονια,για βαφη by my self δεν ειναι κακη ιδεα αλλα δεν ξερω τι υλικα,χρωματα κτλ να παρω...Εγω λεω αν σε ενοχλουν οπτικα βαψτες με σπρει ή πινελακι, η σκουρια τους ουτως ή αλλως ειναι επιφανειακη.
Αν θες να τις αλλαξεις οικονομικα, παρε καινουριες και αλλαξε τες μια μια, μην τις λυσεις ολες μαζι. Αν σφιγγεις καθε μια μεχρι να κανει το ιδιο ντινγκ με τις αλλες δε θα χρειαστεις μαστορα. Απλα θελει υπομονη.
Ειμαι κατα του tubeless σε ζαντες για σαμπρελα, ειδικα μπροστινου τροχου. Δεν εχουν το χειλος ασφαλειας για να μαγκωνει το tubeless λαστιχο οπως πρεπει, κι ετσι αν χασουν λιγο αερα υπαρχει κινδυνος να φυγει το λαστιχο εστω και λιγο απο τη θεση του, να χαθει η σφραγιση του με τη ζαντα, και να χασει ολο τον αερα στιγμιαια.
Εγω λεω δοκιμασε το. Παρε πινελακι μικρο, μοντελισμου ή καλλιτεχνιας, μπογια ασημι τυπου hammerite και κανε δοκιμη.Το οπτικο ερχεται μετα,αρχικα μια ακτινολογηση ειναι επιβεβλημενη μετα απο τοσα χρονια,για βαφη by my self δεν ειναι κακη ιδεα αλλα δεν ξερω τι υλικα,χρωματα κτλ να παρω...
απο την αλλη ειναι μανικι να βαψεις τα καψουλια λογω θεσης...
θα δουμε..
ναι οσο το κουβεντιαζω με πολλους το tubeless ουτε γινεται στις δικες μου αλλα ουτε κ ενδεικνειται οπως πολυ σωστα επισημαινεις...!
................Εγω λεω δοκιμασε το. Παρε πινελακι μικρο, μοντελισμου ή καλλιτεχνιας, μπογια ασημι τυπου hammerite και κανε δοκιμη.
Ε τοτε δεν εισαι για βαψιμο καμιας μορφης, πας για αλλαγη με καινουριες.................
ναι αυτο ειναι μια καλη ιδεα κ ταυτοχρονα πρακτικη σε τυχον μελλοντικο κλαταρισμα...!!Αν θελεις να μειωσεις καπως το κοστος θα μπορουσες εδεχομενως να ξεμονταρεις μονος σου τα λαστιχα και να βγαλεις μονος σου τις παλιες ακτινες Κατοπιν πας για βαψιμο στεφανια και κεντρα και περνας παλι μονος σου τις καινουριες ακτινες Και πηγαινεις μετα τους ετοιμους τροχους για ακτινολογηση και για περασμα των ελαστικων
με αδικεις...απλα δεν ειμαι τοσο της υπομονης,,ειναι κ το σημειο κοντα στα κεντρα δυσκολο...Ε τοτε δεν εισαι για βαψιμο καμιας μορφης, πας για αλλαγη με καινουριες.
A oκ, δεν καταλαβα, νομιζα οτι δεν συμφωνουσες με το βαψιμο, οτι πιανουν τα χερια σου το ξερω!με αδικεις...απλα δεν ειμαι τοσο της υπομονης,,ειναι κ το σημειο κοντα στα κεντρα δυσκολο...