Adventurous
Μέλος
- Όνομα
- Γιάννης
- Μοτό
- GSXR Κ8 1000
Βροχή,κλεισούρα και σκέψεις που γυρίζουν στο λιγοστό μυαλό μου…
Βλέπω πολλά μοντέλα on off που έχουν και ζάντες αλουμινίου και δίδονται και σαν πιο "χωμάτινα" editions με ακτινωτές ζάντες με λάστιχα πιο χωμάτινα ενώ διαστάσεις/διαδρομές αναρτήσεων μένουν στα ίδια επίπεδα ενώ τα πουλάν πιο ακριβά.
Αν πούμε ότι παίρνουμε μια έκδοση με ζάντες αλουμινίου και του βάλουμε κάποιο λάστιχο χωμάτινο (χειμώνας πχ) πια θα είναι η μεγάλη διαφορά υπέρ της ακτίνας σε εκτός διαδρομές; Ας υποθέσουμε ότι δεν θα κάνουμε βέβαια και extreme εκτός δρόμου χρήση,άλματα κτλ απλά μου ήρθε η σκέψη καθώς έβλεπα βίντεο ενός γνωστού φίλου με NC 700 που έχει γυρίσει (σχεδόν) όλα τα βουνά της Ελλάδας με αρκετό χώμα στο ενεργητικό του.
Μόνο για γνώστες λοιπόν η ερώτηξης (μιας και έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι) αλλιώς αss συγχωνευθεί με κάποιο υπάρχουν topic.
Καλημέρα μας!
Sent from my iPhone using Tapatalk
Βλέπω πολλά μοντέλα on off που έχουν και ζάντες αλουμινίου και δίδονται και σαν πιο "χωμάτινα" editions με ακτινωτές ζάντες με λάστιχα πιο χωμάτινα ενώ διαστάσεις/διαδρομές αναρτήσεων μένουν στα ίδια επίπεδα ενώ τα πουλάν πιο ακριβά.
Αν πούμε ότι παίρνουμε μια έκδοση με ζάντες αλουμινίου και του βάλουμε κάποιο λάστιχο χωμάτινο (χειμώνας πχ) πια θα είναι η μεγάλη διαφορά υπέρ της ακτίνας σε εκτός διαδρομές; Ας υποθέσουμε ότι δεν θα κάνουμε βέβαια και extreme εκτός δρόμου χρήση,άλματα κτλ απλά μου ήρθε η σκέψη καθώς έβλεπα βίντεο ενός γνωστού φίλου με NC 700 που έχει γυρίσει (σχεδόν) όλα τα βουνά της Ελλάδας με αρκετό χώμα στο ενεργητικό του.
Μόνο για γνώστες λοιπόν η ερώτηξης (μιας και έψαξα αλλά δεν βρήκα κάτι) αλλιώς αss συγχωνευθεί με κάποιο υπάρχουν topic.
Καλημέρα μας!
Sent from my iPhone using Tapatalk