Εγώ να δειςΠεριμένω να δω το αποτέλεσμα...
Σε 640 του 2004 που το ειχα βαλει, ηταν τρομερο...με honda συνεργαζεται?Περιμένω να δω το αποτέλεσμα...
Ο Γκάντι είναι ιδέα...Σε 640 του 2004 που το ειχα βαλει, ηταν τρομερο...με honda συνεργαζεται?
Και κάποιος σε ένα 950 στο troffy στο Καρπενήσι...Λογικά θα δουλέψει ,εβαζαν και στα XR650 θυμαμαι...
Οτι θα καιει τα αντερα του ειναι το μόνο σίγουρο...σίγουρα πιο πολύ από οτι με το δικο του.Και κάποιος σε ένα 950 στο troffy στο Καρπενήσι...
Μια που έφτασε και μια που το φόρτωσε...
Χώρια που έκαιγε τ' άντερα του...
Εάν είναι καλά ρυθμισμένο μάλλον όχι.Οτι θα καιει τα αντερα ειναι το μόνο σίγουρο...
Πώς τινάζει τα πέταλα ένα καρμπ μάστορα?Θα ενημερώσω στο θέμα του Γκάντι
Το mikuni 40 που φορούσα τίναξε τα πέταλα και για αυτό η αλλαγή
Μια χαρά δουλευε και έκαιγε φυσιολογικά .
Εν συντομία....το σλαιντ έκανε πατούρα στο σώμα και παίρνει αέρα, με συνέπεια να μην ρίχνει στροφές.Πώς τινάζει τα πέταλα ένα καρμπ μάστορα?
Τα παλιά ΤΜ40 είχαν slide απο βακελίτη και σε σχέση με τα καινούργια τους έλειπε ένας οδηγός. Αν έβαλες καινούργιο αλουμινένιο slide χωρίς να βάλεις και τον οδηγό, πιθανό να του πέταξες τα μάτια όξω...Εν συντομία....το σλαιντ έκανε πατούρα στο σώμα και παίρνει αέρα, με συνέπεια να μην ρίχνει στροφές.
Σπάνιο....αλλά έγινε.
Λεπτομέρειες και φωτό τις επόμενες ημέρες.
Ολοκαινουργιο το είχα πάρει και δεν έχει ούτε 10000 χλμΤα παλιά ΤΜ40 είχαν slide απο βακελίτη και σε σχέση με τα καινούργια τους έλειπε ένας οδηγός. Αν έβαλες καινούργιο αλουμινένιο slide χωρίς να βάλεις και τον οδηγό, πιθανό να του πέταξες τα μάτια όξω...
Μήπως ήταν μαιμού?Ολοκαινουργιο το είχα πάρει και δεν έχει ούτε 10000 χλμ
Το σκεφτήκαμε και αυτό.Μήπως ήταν μαιμού?