Παναγιώτης Κ.
Μέλος
Ο κακός (μας) ο καιρός δεν προσφέρεται για βόλτες, προσφέρεται όμως για διάφορες εργασίες στην καλή μας.
Τα θερμαινόμενα, η 12V πρίζα, το βολτόμετρο και η τοποθέτηση πίσω φώτων ομίχλης ήταν στο πρόγραμμα, οπότε πάμε να δούμε τί κάναμε.
Το σχεδιάγραμμα του τί θα κάνουμε ήταν παρόμοιο με αυτό που είχε εφαρμοστεί παλιότερα στο Βαραντέρο
μείον το βεντιλατέρ του ανορθωτή οπότε η περισσότερη φαιά ουσία αναλώθηκε στο πού θα έμπαιναν οι διακόπτες ώστε το αποτέλεσμα εκτός από πρακτικό να είναι και αισθητικά ικανοποιητικό.
Η μεγάλη διαφορά βρίσκεται στο ότι το κόκπιτ του Άφρικα είναι πιο λιτό και δεν προσφέρει πολλές επιφάνειες που θα μπορούσαν να τοποθετηθούν διακόπτες κλπ και η λύση να τρυπήσω τα "αυτιά" του φέρινγκ ήταν μη αποδεκτή.
Όμως, ο καλός μας Ιάπωνας σχεδιαστής πρόβλεψε τις πιθανές ανησυχίες μας και τί έκανε; Άφησε την κάτω αριστερή θέση κενή στο κουτάκι με τις λυχνίες στο αριστερό μέρος του καντράν.
Ιδανικό σημείο λοιπόν για να τοποθετηθεί ο αδιάβροχος & φωτιζόμενος διακόπτης των φώτων ομίχλης, και επίσης ιδανικό για να τοποθετηθεί και στην επάνω πλευρά του ο διακόπτης των θερμαινόμενων.
Η λυχνία του βολτόμετρου θα έβρισκε θέση στην κορυφή του ταμπλό ανάμεσα σε ταχύμετρο και στροφόμετρο και η πρίζα θα στερεωνόταν στο υποπλαίσο.
Βήμα πρώτο, ξεντύνουμε όλο το μηχανάκι. Δεν είναι απαραίτητο το ολικό ξεβράκωμα αλλά το προτίμησα για να έχω άνεση κινήσεων και να τακτοποιηθούν όμορφα όλα τα καλώδια χωρίς να θυμίζουν σπαγγέτι.
Βγάζουμε λοιπόν την σέλα, τα εμπρός και πίσω πλαϊνά και την μάσκα και τα τακτοποιόυμε σε μια γωνία να μην τά έχουμε μέσα στα πόδια μας
Προσεκτικά ξεβιδώνουμε τα δύο δεκαράκια πίσω από το trip-meter και αποσυνδέοντας το από την φίσα του το αφαιρούμε. Σειρά τώρα έχει το καντράν που αφαιρείται ξεβιδώνοντας τα τέσσερα δεκαράκια από την εμπρός πλευρά. Το παίρνουμε στο χέρι και πρώτα αποσυνδέουμε την ντίζα του κοντέρ και μετά τις τρείς φίσες που εδράζονται πίσω από τους προβολείς. Όπου βγάζουμε φίσες, καλό είναι να τις ψεκάζουμε και στις δύο πλευρές με άφθονο σπρέι επαφών ή WD40. Η ποσότητα της μπίχλας που θα βγεί, θα σας καταπλήξει.
Έχουμε πάρει λοιπόν στο χέρι το καντράν και προσεκτικά το ανοίγουμε από την πίσω πλευρά και αφαιρούμε τα πλαστικά καπάκια. Με την ευκαιρία τα τραβάμε μια μπουγάδα και γίνονται σαν καινούργια.
Τρέμετε Ray - Ban και American Optical...........
Τα σκουπίζουμε με κουζινόχαρτο για να μην αφήσει χνούδι και τα αφήνουμε να στεγνώσουν καλά.
Συνεχίζεται................
Τα θερμαινόμενα, η 12V πρίζα, το βολτόμετρο και η τοποθέτηση πίσω φώτων ομίχλης ήταν στο πρόγραμμα, οπότε πάμε να δούμε τί κάναμε.
Το σχεδιάγραμμα του τί θα κάνουμε ήταν παρόμοιο με αυτό που είχε εφαρμοστεί παλιότερα στο Βαραντέρο
μείον το βεντιλατέρ του ανορθωτή οπότε η περισσότερη φαιά ουσία αναλώθηκε στο πού θα έμπαιναν οι διακόπτες ώστε το αποτέλεσμα εκτός από πρακτικό να είναι και αισθητικά ικανοποιητικό.
Η μεγάλη διαφορά βρίσκεται στο ότι το κόκπιτ του Άφρικα είναι πιο λιτό και δεν προσφέρει πολλές επιφάνειες που θα μπορούσαν να τοποθετηθούν διακόπτες κλπ και η λύση να τρυπήσω τα "αυτιά" του φέρινγκ ήταν μη αποδεκτή.
Όμως, ο καλός μας Ιάπωνας σχεδιαστής πρόβλεψε τις πιθανές ανησυχίες μας και τί έκανε; Άφησε την κάτω αριστερή θέση κενή στο κουτάκι με τις λυχνίες στο αριστερό μέρος του καντράν.
Ιδανικό σημείο λοιπόν για να τοποθετηθεί ο αδιάβροχος & φωτιζόμενος διακόπτης των φώτων ομίχλης, και επίσης ιδανικό για να τοποθετηθεί και στην επάνω πλευρά του ο διακόπτης των θερμαινόμενων.
Η λυχνία του βολτόμετρου θα έβρισκε θέση στην κορυφή του ταμπλό ανάμεσα σε ταχύμετρο και στροφόμετρο και η πρίζα θα στερεωνόταν στο υποπλαίσο.
Βήμα πρώτο, ξεντύνουμε όλο το μηχανάκι. Δεν είναι απαραίτητο το ολικό ξεβράκωμα αλλά το προτίμησα για να έχω άνεση κινήσεων και να τακτοποιηθούν όμορφα όλα τα καλώδια χωρίς να θυμίζουν σπαγγέτι.
Βγάζουμε λοιπόν την σέλα, τα εμπρός και πίσω πλαϊνά και την μάσκα και τα τακτοποιόυμε σε μια γωνία να μην τά έχουμε μέσα στα πόδια μας
Προσεκτικά ξεβιδώνουμε τα δύο δεκαράκια πίσω από το trip-meter και αποσυνδέοντας το από την φίσα του το αφαιρούμε. Σειρά τώρα έχει το καντράν που αφαιρείται ξεβιδώνοντας τα τέσσερα δεκαράκια από την εμπρός πλευρά. Το παίρνουμε στο χέρι και πρώτα αποσυνδέουμε την ντίζα του κοντέρ και μετά τις τρείς φίσες που εδράζονται πίσω από τους προβολείς. Όπου βγάζουμε φίσες, καλό είναι να τις ψεκάζουμε και στις δύο πλευρές με άφθονο σπρέι επαφών ή WD40. Η ποσότητα της μπίχλας που θα βγεί, θα σας καταπλήξει.
Έχουμε πάρει λοιπόν στο χέρι το καντράν και προσεκτικά το ανοίγουμε από την πίσω πλευρά και αφαιρούμε τα πλαστικά καπάκια. Με την ευκαιρία τα τραβάμε μια μπουγάδα και γίνονται σαν καινούργια.
Τρέμετε Ray - Ban και American Optical...........
Τα σκουπίζουμε με κουζινόχαρτο για να μην αφήσει χνούδι και τα αφήνουμε να στεγνώσουν καλά.
Συνεχίζεται................