Ηλικία μηχανής!!

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ναι... Αλλά μέρα με τη μέρα ξαναγίνεται νεος
Μην βάζετε αυτογκόλ ρε όργια
Προτρεχεις σοφε και πανμεγιστε. Γεννηθηκε εμφανισιακα γερος, γερναει δειχνοντας νεοτερος. Εχει διαφορα.

Αλλα, μιας και εχουμε πιασει τους παραλληλισμους, για οσους εχουν δει Breaking Bad/Better call Saul, το GS ειναι ο παππους που ολοι θα θελαμε διπλα μας στα δυσκολα, ο Μάικ Ερμαντραουτ.

 

HAWK_46

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Λευτέρης
Μοτό
Μηλοκλέφτη
Σε αγγελια gs

  • τι μοντελο ειναι?
  • δεν ρωτανε ποτε την ηλικια μιας κυριας
  • ποσα κιλα ειναι τοτε?
  • β εξαμηνο του 95
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
και γενικα Ευρωπαικο μηχανακι.
(τα λεφτα ειναι τα δικα σου...)
 
Τελευταία επεξεργασία:

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Πολύ πρόχειρα και πολύ γενικευμένα θα έλεγα ότι για κάθε 2 ανθρώπινα έτη έχουμε αναλογία 1 μοτοσυκλετιστικού έτους.
Εννοείται πως μιλάμε για μοτοσυκλέτες που συντηρούνται τυπικά χωρίς υπερβολές (μηχανικά και εμφανισιακά).
Άρα μια μοτό 15 ετών ισούται με άνθρωπο 30 ετών, μια μοτό 30 ετών ισούται με άνθρωπο 60 ετών κ.ο.κ. Κάπου εκεί στα 40 της μοτό η ιστορία τελειώνει.
Νομίζω είναι πολύ κοντά στην πραγματικότητα αυτή η λογική!
 

mitsosdom

GOA
Περιοχή
Patras
Όνομα
Dimitris
Μοτό
KLE 500
Η δικια μου (dominator 650) ειναι 47αρα milf. Φαινεται οτι καποτε ηταν στις δοξες της ,τωρα πια προσπαθει. Εγω στα 32 μου ,ουτε καν τη προσεχω ,αλλα αφου ειμαι μπάκουρας και αυτη βρηκα ,θα τη ξεζουμισω. Οταν βγαινουμε ζευγαρια με τους φιλους μου, ντρεπομαι λιγο ,εχω τη μεγαλυτερη .... αλλα στο τελος της βολτας η δικια μου εχει κανει οτι εκαναν οι 30αρες και συνηθως πιο ευκολα.Τις εχει τις αλλες του χεριου της ,λογω εμπειριας και δεν λεειΠΟΤΕ και σε ΤΙΠΟΤΑ οχι...Wild Thing. Οταν γινω πελουσιος θα τη κρατησω ,να μην παθει καταθλιψη ,αλλα θα φαει πολυ φτύσιμο λογω καμιας πιτσιρικας.
 

petros KLR

Μέλος
Περιοχή
ΗΛΙΟΥΠΟΛΗ ΑΤΤΙΚΗΣ
Όνομα
ΠΕΤΡΟΣ
Μοτό
KAWASAKI KLR 650
Aprilia pegaso 650
Η δικια μου (dominator 650) ειναι 47αρα milf. Φαινεται οτι καποτε ηταν στις δοξες της ,τωρα πια προσπαθει. Εγω στα 32 μου ,ουτε καν τη προσεχω ,αλλα αφου ειμαι μπάκουρας και αυτη βρηκα ,θα τη ξεζουμισω. Οταν βγαινουμε ζευγαρια με τους φιλους μου, ντρεπομαι λιγο ,εχω τη μεγαλυτερη .... αλλα στο τελος της βολτας η δικια μου εχει κανει οτι εκαναν οι 30αρες και συνηθως πιο ευκολα.Τις εχει τις αλλες του χεριου της ,λογω εμπειριας και δεν λεειΠΟΤΕ και σε ΤΙΠΟΤΑ οχι...Wild Thing. Οταν γινω πελουσιος θα τη κρατησω ,να μην παθει καταθλιψη ,αλλα θα φαει πολυ φτύσιμο λογω καμιας πιτσιρικας.
Μου αρεσει οπως σκεφτεσαι...!!!!
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Τι ωραίο θέμα!

Με χρέη μοναδικού οχήματος μετακίνησης και καύλας, μπουμπούκι ετών 22 (αθρώπινων) και νυν και αεί και εις τους αιώνες των αιώνων.........





Αμήν!
:cool:

(Τελικά μάλλον όντως ζούμε σε μάτριξ! :p)
Έχεις χώσει πάνω, μόνο A/C δεν έχεις βάλει ακόμη....
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Η κατεμαρα που έχω στην κατοχή μου αυτή την στιγμή είναι πραγματικά 10χρονων.
Όμως επειδή θα με κατηγορήσουν για παιδεραστία, βαφτίζεται 25αρα
.
Έχει καμπύλες και τα κάνει όλα αλλά αρχίζει και με κουράζει γιατί μου τινάζει τα πέταλα κάθε βόλτα μαζί της :)
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Πολύ πρόχειρα και πολύ γενικευμένα θα έλεγα ότι για κάθε 2 ανθρώπινα έτη έχουμε αναλογία 1 μοτοσυκλετιστικού έτους.
Εννοείται πως μιλάμε για μοτοσυκλέτες που συντηρούνται τυπικά χωρίς υπερβολές (μηχανικά και εμφανισιακά).
Άρα μια μοτό 15 ετών ισούται με άνθρωπο 30 ετών, μια μοτό 30 ετών ισούται με άνθρωπο 60 ετών κ.ο.κ. Κάπου εκεί στα 40 της μοτό η ιστορία τελειώνει.
Εσύ το.... σοβαρεψες!!!! :laugh:
 

kostas_366

Μέλος
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
Πόρκα κρίση :)
Η κατεμαρα που έχω στην κατοχή μου αυτή την στιγμή είναι πραγματικά 10χρονων.
Όμως επειδή θα με κατηγορήσουν για παιδεραστία, βαφτίζεται 25αρα
.
Έχει καμπύλες και τα κάνει όλα αλλά αρχίζει και με κουράζει γιατί μου τινάζει τα πέταλα κάθε βόλτα μαζί της :)
Εσύ έχεις και μια ηλικία, να τα λέμε αυτά :)
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Η κατεμαρα που έχω στην κατοχή μου αυτή την στιγμή είναι πραγματικά 10χρονων.
Όμως επειδή θα με κατηγορήσουν για παιδεραστία, βαφτίζεται 25αρα
.
Έχει καμπύλες και τα κάνει όλα αλλά αρχίζει και με κουράζει γιατί μου τινάζει τα πέταλα κάθε βόλτα μαζί της :)

Ναι ρε Τανασεν καλά σε λένε τι δουλειά έχεις με τα πιπινια??? :)
 

Θανασεν

Μέλος
Περιοχή
ΚΟΡΙΝΘΟΣ
Όνομα
θανασης
Μοτό
21/18
Ναι ρε Τανασεν καλά σε λένε τι δουλειά έχεις με τα πιπινια??? :)
Έχεις δίκιο φίλε!
Η αλήθεια είναι ότι μου αρέσουν οι ώριμες , αυτές που ξέρουν τι θέλουν :inlove:
Δεν νομίζω να αντέξω πολύ ακόμα να παλεύω με τα πιπίνια :)
 

Padis

ven pasa ...
Περιοχή
Άγ.Στέφανος Αττικής
Όνομα
Παντελής
Μοτό
®1200 adv
Drz400E
Στις motο μας δεν προσέχουν τις κρυφές τους αρετές.
Όλοι στο μυαλό τους έχουν πως θα γίνουν τούμπανες,
τους βάζει ο διάβολος φωτιές.
Ψηλές κοντές ασπρόμαυρες χρωματιστές
αδύνατες χοντρές όλες καλές
Ψηλές κοντές ασπρόμαυρες χρωματιστές
αδύνατες χοντρές όλες καλές
έχουνε κάτι που θες
Στη κρυφή σας γοητεία να μην κάνετε ζημιά,
γιατί έχει η καθεμία τη δική της ομορφιά,
και μας παίρνει την καρδιά.
Ψηλές κοντές ασπρόμαυρες χρωματιστές
αδύνατες χοντρές όλες καλές
Ψηλές κοντές ασπρόμαυρες χρωματιστές
αδύνατες χοντρές όλες καλές
έχουνε κάτι που θες
Ο θεός δεν είχε τάξει στον καθένα χωριστά,
σε καλούπι να του φτιάξει τη moto που αγαπά.
Την πατήσαμε μετά.... :wacky:

(σε πετρόκοψα Χαριτοδιπλωμένε! sorry...)
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Έχεις χώσει πάνω, μόνο A/C δεν έχεις βάλει ακόμη....
Για να γίνει σα κανά ευρωπαικό?? φτου φτου μακρυά από μας!
Μάλλον σε μπερδεύει η απαράμιλλη και εκθαμβωτική λάμψη της... Πιο γδυτό και λιτό άφρικα πολύ δύσκολα βρίσκεις (το οτι τα λίγα που μείναν πάνω είναι Versace είναι άλλο θέμα)! :p
Άμα έπαιρνε μανιβέλα, θα καταργούσα και μίζα μπαταρία λέμε... αλλά δε βγάζει ο Μποάνος!
 

amyroukai

Big Membered Wunderkind
Περιοχή
Μεθοριακός Σταθμός
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
X, R
Είναι αστείο αυτό το νήμα γιατί ακριβώς αυτό σκεφτόμουν προ ημερών, βλέποντας μερικά "συλλεκτικά μόνο για γνώστες και ειδήμονες" μηχανάκια σε τιμές κοσμημάτων, όχι απλά χρυσού.

Πόσων ετών θεωρείται το μηχανάκι 10 ετών; 15; 20;

Αν σκεφτούμε ότι η ανθρώπινη "γενιά" θεωρείται η 20ετία περίπου και η μοτο-γενιά είναι 2 ως 4, φτάνουμε στο συμπέρασμα ότι περίπου 7 προς 1.

Και τώρα ξεκινάει η θεωρία που έχουμε δει σε πολλά θέματα ήδη γιατί την γενική ερώτηση ο κάθε ένας την περνάει από το προσωπικό του φίλτρο και απαντάει για τα βιώματά του.

Δηλαδή ρε φιλαράκι το ΚΟΥΚΛΙ της δεκαετίας είναι 70χρονος άνθρωπος; Ε, πιθανώς, αν ζει την ζωή του. Στην δεκαετία πόσα χιλιόμετρα έχει μαζέψει; 150,000; Κάτι λίγο λαδάκι θα καίει, κάτι λίγο θα στάζει, κάτι λίγο θα έχει ξεραθεί, κάτι λίγο έχει σκουριάσει. Δεν αλλάζουν όλα αυτά; Ε φυσικά και ναι ως ένα σημείο, γιατί τίθεται και το θέμα κόστους. Αν δεν ενδιαφέρει, τότε μπορεί κάλλιστα να κάνει εσωτερικά αλλαγές οργάνων (το όνειρο sci-fi του κάθε πλούσιου στο "νησί" με τον Γιούαν και την Σκάρλετ, καλά θυμάμαι; ), να αλλάζουν "κουρασμένα" ψαλίδια/πλαίσια, ηλεκτρικά, μπορεί να αλλάζει δέρμα και να κάνει πλαστικές, με το αποτέλεσμα να είναι στο χέρι του γιατρού, μπορεί να είναι εξαιρετικό, μπορεί γελοίο.

Αν δεν ζει την ζωή της, τότε γερνάει πιο αργά. Αλλά είναι ζωή η καραντίνα, όπως ανακαλύψαμε δεν είναι. Ο δεσμοφύλακας χαρούμενος όμως γιατί η garage queen του "κράτησε αξία", βέβαια σε μιά δεκαετία που λέγαμε πριν μπορεί να μην είχε τριψίματα και ουλές, να μην ρυτίδιασε από τον ήλιο, να μην κουράστηκαν τα κόκκαλα αλλά πλαστικά και λαστιχένια κομμάτια πάλι φθορά την έχουν και θα θέλουν το κατιτίς τους. Δείχνει, δεν είναι όμως, νέα. Υπάρχουν πολλές Ζωζώκες εκεί έξω βέβαια που λένε στην ταυτότητα "68000" και ξεχνάνε ένα "2" μπροστά, αν δεν το γράφει δεν υπάρχει.

Δυστυχώς, όποιος αρνείται να το δει, εθελοτυφλεί. Και ωραία είναι να μένεις στο "αυτό ξέρω, αυτό έχω, δεν χρειάζομαι τίποτα παραπάνω", αλήθεια, σεβαστό. Αλλά ο κόσμος προχωράει. Χρειάζεται πχ το "αυτόματο μιζάρισμα" ή το "αυτόματο μαρσάρισμα στην εκκίνηση" της Σουζούκι, λες και είμαστε χαζοί και δεν έχουμε έλεγχο στο δάχτυλο ή το χέρι μας; Χρειάζεται το να βλέπεις τι ταχύτητα έχεις στο κιβώτιο λες και δεν ξέρεις να μετράς; Χρειάζεται το σίφτερ και το οτο μπλίπερ; Χρειάζεται ηλεκτρικό μαντζαφλάρι να σου ρυθμίζει το ελατήριο και τις αποσβέσεις, ακόμα χειρότερα να σου ανεβοκατεβάζει την ζελατίνα; Χρειάζεται το κρουζ κοντρόλ; Τα -πολύ φρέσκα- ραντάρ; Οι ταμπλετοθόνες, όταν χαλλλλαρά μπορείς να έχεις τις ίδιες πληροφορίες με 3 άλλες συσκευές; Χρειάζονται οι μικρότερες ανοχές, οι λιγότεροι μηχανικοί θόρυβοι, το πιο ανάλαφρο στροφάρισμα, οι αντικραδασμικοί, ο έλεγχος σούζας και σπιναρίσματος; Τα λεντόφωτα και οι προβολείς κλίσεως; Τα 'χες και στο χωριό σου; Ανεβαίνω στο 950 σήμερα (και χρησιμοποιώ αυτό σαν παράδειγμα τώρα γιατί δεν το ξέρω το μηχανάκι muscle memory όπως το fazer) και δεν βρίσκω τίποτα "γνώριμο" γιατί ψάχνω όλες τις ευκολίες που έχει το XR και... ντροπή μου λίγο αλλά δεν μπορούσα να αλλάξω ταχύτητα γιατί δεν θυμόμουν ότι δεν έχει QS και το μοτέρ με ξελάσπωσε από την έλλειψη gear indicator, δεν ήθελα να πιέσω τα φρένα γιατί δεν έχει ABS και είναι ξένο, αλλά ναι, δεν έχει κάτι αξιομνημόνευτο για ασφάλτινη χρήση και η στοκ ανάρτηση πρέπει να είναι θλίψη, αυτή ήταν καλή. Γιατί τα λέω αυτά, γιατί στο τέλος της βόλτας που το μυαλό είχε μπει στο mode "μιλφ" ήταν όλα καλά. Αλλά με το XR (και το με το 1290) αυτό που έπρεπε να συνηθίσω είναι το πόσο τραγικά μακριά είναι το όριό του από αυτό που το μυαλό είχε καταγράψει ως κανονικότητα, τα χρόνια εξέλιξης δεν κρύβονται. Κάποιος ξένος δοκιμαστής το είχε γράψει στα συγκριτικά 990/790 ότι το 990 είναι εξίσου ή ίσως οριακά πιο γρήγορο στην πίστα δοκιμών, αλλά δεν θα μπορούσες να διατηρήσεις την ταχύτητα για πολλούς γύρους, κουραστικό.

Λοιπόν, είναι τρομερή εικόνα τα γεροντάκια στα παγκάκια. Εντάξει, τότε που δεν ήταν έγκλημα κατά της ανθρωπότητας και απειλή κατά της ζωής να κάθεσαι στο παγκάκι. Να έχουν περάσει μιά ζωή αγαπημένοι και να στηρίζονται ο ένας στον άλλο, να μην μπορούν να σκεφτούν πως είναι η ζωή μόνοι (και συχνά καταλήγουν να πεθαίνουν μαζί από το μαράζι του επιβιώσαντα). Αυτό το "The notebook" έχει κάψει μυαλά και μυαλά κορασίδων, αχ, αυτός είναι ο έρωτας, να της διαβάζει κάθε μέρα αποσπάσματα από την ζωή τους, "θυμάσαι τότε που...". Είναι ΚΑΙ αυτός έρωτας όντως. Κανείς δεν μπορεί να αρνηθεί ότι αν περάσει το 20χρονο το τουμπανέιρο τρέχοντας μπροστά από το ίδιο παγκάκι, ε, δεν μπορεί, κάτι λίγο, έστω για μιά στιγμή, θα θυμηθούν από τα νιάτα τους και εκείνος και εκείνη. Δεν σημαίνει ότι αγαπιούνται λιγότερο αν θα ήθελε αυτός να πιάσει ένα βυζί που δεν πέφτει πιο κάτω από τον αφαλό της ή εκείνη να περάσει το χέρι της στο σίξπακ και να πιάσει ζαρζαβατικό βιολογικής καλλιέργειας που μεγαλώνει χωρίς χημικά πρόσθετα στο μποστάνι. Ο Ρόμπερτ Ρέντφορντ δεν έδωσε ένα μύριο για να περάσει ένα βράδυ με τα Golden Girls και ας ήταν επιτυχημένες, διάσημες, καλοκρατημένες για τα χρόνια τους και "πεταχτούλα" η μία.

Που θέλω να καταλήξω γιατί το πήγα βόλτα RTW, η ηλικία είναι σχετική. Στην αγγελία, αυτός που δηλώνει ότι κρατάει αγέραστο χρυσάφι, συνήθως κρατάει ΛΟΛ, ομιτζί, τρία κλούβια αυγά. Στην προσωπική του ζωή, ζει στον παράδεισο με οτιδήποτε τον κάνει να νιώθει καλά ανεξαρτήτως ηλικίας του και της μοτοσικλέτας και καλά κάνει.

Το 950 που οδήγησα σήμερα ή και το fazer που το αγαπώ πολύ για να μην λέω για τα ξένα, έχει την μυρωδιά "γριάς" και την οικειότητα που μόνο η τριβή του χρόνου μπορεί να φέρει, κουβαλάει όνειρα και αναμνήσεις κατά το άσμα. Φαίνεται πόσο γερασμένο είναι (γιατί την έχει πιεί την ζωή του/μας με το μπουρί της σόμπας). Αυτός που πουλάει fazer σαν το δικό μου 5800 ευρώ στο ψαρ να'ναι καλά το παιδί και να βρει αγοραστή να αγαπήσει το μηχανάκι όπως του αξίζει γιατί του αξίζει όντας απίθανα απρόσμενα καλό, αλλά πάμε πάλι πιο πάνω, είναι τρα-γι-κη τιμή ακόμα και για την κατάσταση "κούτα" που δείχνει ότι είναι. Στα ίδια λεφτά έρχεται μονδελάκιο 2012 990SMT από τις γνωστές αγορές τις αποσχισμένες, ABSάτο, τριάντα κιλά ελαφρύτερο, φουλ κομφόρ. Δεν σκάει το κοντέρ στα 260+ αλλά μεταξύ μας τώρα, ποιός νοιάζεται, είναι "αλλού".
 
Top Bottom