Ημερολόγιο μοτοσυκλέτας: Husqvarna ΝUDA 900R - Η Ιταλο-Γερμανίδα με το Σουηδικό DNA

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Υπάρχει κάτι τέτοιο για τα φορτηγά μας.

Σάββατο που καιγόμουν να προχωρήσω -εκείνη τη στιγμή- θα ήταν απίστευτο να βρω το συγκεκριμένο εργαλείο που έβαλες (το οποίο όντως είναι πολύ καλό και καλύπτει πολλά απρόσμενα). Εδώ και τα εργαλειόμαγαζα ήταν κλειστά και το καρυδάκι που πήρα μόνο ο "άγιος" Βράττης θα μου το έβρισκε. Ξόδεψα 35 ευρώ αλλά πραγματικά έχει άριστη εφαρμογή. Όμως 24mm..., ήμαρτον!
Και δοξάζω το θεό που είχα προνοήσει και αγόρασα εκείνη τη συλλογή της KS-Tools και μπόρεσα να ασχοληθώ και με τα torx που έχει πάνω της η μηχανή και σε ένα πρόχειρό έλεγχο που έκανα είδα πως εκεί στη περιοχή του τιμονιού έχει και ανάποδο torx αλλά και βίδες torx "TH" για βίδες torx με το τσουτσούνι στη μέση αλλά στο υποπλαίσιο είδα και torx XZN πολλαπλής οδόντωσης (αχρείαστη να μείνει αλλά τις έχω και αυτές). Δεν είναι η καλύτερη ποιοτικά συλλογή αλλά την είχα πάρει "έτσι" μπας και χρειαστώ τίποτα "περίεργα" να μη τρέχω κάθε φορά... που να 'ξερα...
 

sek

Κουλό μέλος
Περιοχή
Θεσ/νίκη
Όνομα
Νίκος
Μοτό
R1200GS SE
Σάββατο που καιγόμουν να προχωρήσω -εκείνη τη στιγμή- θα ήταν απίστευτο να βρω το συγκεκριμένο εργαλείο που έβαλες (το οποίο όντως είναι πολύ καλό και καλύπτει πολλά απρόσμενα). Εδώ και τα εργαλειόμαγαζα ήταν κλειστά και το καρυδάκι που πήρα μόνο ο "άγιος" Βράττης θα μου το έβρισκε. Ξόδεψα 35 ευρώ αλλά πραγματικά έχει άριστη εφαρμογή. Όμως 24mm..., ήμαρτον!
Και δοξάζω το θεό που είχα προνοήσει και αγόρασα εκείνη τη συλλογή της KS-Tools και μπόρεσα να ασχοληθώ και με τα torx που έχει πάνω της η μηχανή και σε ένα πρόχειρό έλεγχο που έκανα είδα πως εκεί στη περιοχή του τιμονιού έχει και ανάποδο torx αλλά και βίδες torx "TH" για βίδες torx με το τσουτσούνι στη μέση αλλά στο υποπλαίσιο είδα και torx XZN πολλαπλής οδόντωσης (αχρείαστη να μείνει αλλά τις έχω και αυτές). Δεν είναι η καλύτερη ποιοτικά συλλογή αλλά την είχα πάρει "έτσι" μπας και χρειαστώ τίποτα "περίεργα" να μη τρέχω κάθε φορά... που να 'ξερα...
Οι Γερμανίδες έχουν μια αδιάρρηκτη σχέση με τα Torx.

Το συγκεκριμένο εργαλείο οπωσδήποτε δεν το βρίσκεις εύκολα. Αν ενδιαφέρεται κάποιος, το βρήκα με μια γρήγορη αναζήτηση γύρω στα 11€ (χωρίς μεταφορικά), υπάρχει βέβαια και σε ebay και aliexpress.


 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Να γράψω και κάτι χρήσιμο. Είναι πολλοστή φορά που διαπιστώνω πως η τεράστια Castrol -η οποία δεν τα πάει πολύ καλά στο marketing του κόσμου της μοτοσυκλέτας- με βγάζει ασπροπρόσωπο.
ΟΚ έγιναν εργασίες καθαρισμού, λίπανσης και σωστής ρύθμισης του συμπλέκτη. Αλλά το κιβώτιο είχε μια δυσκολία εύρεσης της νεκράς και από 1η προς 2α αλλά και τούμπαλιν. Όλα αυτά μπορούν να συνδεθούν με τη σύμπλεξη αλλά είμαι σίγουρος ότι και το λάδι έχει παίξει το ρόλο του.
Έχω χρησιμοποιήσει πολλές μάρκες και κατά καιρούς είχα μικρές ή μεγάλες ενστάσεις με τις "γνωστές". Με τη Castrol δεν είχα ποτέ πρόβλημα.
Εδώ ήταν η περίπτωση που τότε (δεν ξέρω σήμερα) ήταν η συνεργαζόμενη του BMW Group, αλλά ήρθε και έδεσε.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Το συγκεκριμένο εργαλείο οπωσδήποτε δεν το βρίσκεις εύκολα. Αν ενδιαφέρεται κάποιος το βρήκα με μια γρήγορη αναζήτηση γύρω στα 11€ (χωρίς μεταφορικά), υπάρχει βέβαια και σε ebay και aliexpress.


Πολύ καλή περίπτωση γιατί μπορείς να δουλέψεις το 24mm με γερμανοπολύγωνο 22mm που είναι σύνηθες εργαλείο στην εργαλειοθήκη μας.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οι Γερμανίδες έχουν μια αδιάρρηκτη σχέση με τα Torx.
Να σου πω Νίκο, μέχρι σήμερα δεν τα είχα δουλέψει ποτέ και θα ομολογήσω πως χθες που λύσαμε κάμποσες σε διάφορα νούμερα... δεν μου αρέσουν καθόλου. Δεν έχουν το βάθος με το οποίο χωνεύουν οι κλασικές allen και παρατήρησα ότι κανά δυο που ήταν ελαφρώς τσαμπουκαλεμένες δουλευόντουσαν πολύ δύσκολα, ειδικά αν χρησιμοποιούσες απλό συμβατικό L (με τα καρυδάκια αρκετά καλύτερη κατάσταση). Και τα εργαλεία που είχα αν και δεν ήταν top ήταν ολοκαίνουρια. Πράγμα που σημαίνει ότι αξίζει να αγοράσει κανείς εργαλεία torx από το πάνω ράφι.

Σίγουρα θα εξοικειωθώ και σίγουρα θα αγοράσω -κλασικά- τα μεμονομένα που χρειάζομαι σε πολύ καλή ποιότητα (όχι δαπάνες σε συλλογές).
 

Aldebaran

Daggers in Brothel
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Kολλητός Του Μηχανικού.
Πάντως κατά πολλούς, αλλεν και τορξ είναι οι καλύτεροι τύποι βίδας από πλευράς αντοχης.
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Πάντως κατά πολλούς, αλλεν και τορξ είναι οι καλύτεροι τύποι βίδας από πλευράς αντοχης.
To θέμα είναι ότι τσαμπουκαλεμένο allen συνήθως λύνει με torx, το ανάποδο δεν...
 

tc-drift

Daggers in Brothel
Περιοχή
Πειραιάς
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
LC4 640
F800GS
Εφόσον το Nuda έχει ίδιο μοτέρ με το F800gs ουσιαστικά να σου αναφέρω κάτι σχετικά με το φίλτρο λαδιού.

Κάπου 8-9 χρόνια πριν η BMW έκανε μια αλλαγή στο φίλτρο και πρότεινε ένα φίλτρο πιο ΄΄μακρύ΄΄ ώστε να έχει λίγο μεγαλύτερη χωρητικότητα. Προφανώς διαπίστωσε κάποια προβλήματα στην λίπανση που σχετίζοταν με τ μέγεθος και την χωρητικότητα του φίλτρου (?)

Πλέον το προτεινόμενο φίλτρο είναι αυτό (παραθέτω το σχέδιο απο την hiflo)


anonymous photo sharing


Μάλιστα η hiflo βγάζει και ένα βελτιωμένο φίλτρο για ακόμα καλύτερη απόδοση με αυξημένη χωρητικότητα με κωδικό RC το οποίο μάλιστα έχει και παξιμάδι επάνω ωστε να τοποθετείται-αφαιρείται πιο εύκολα αλλά και να μπορείς να βάλεις και δυναμόκλειδο για την απόλυτη εφαρμογή. Εγώ προσωπικά στο 800 αυτό φοράω



Σε κάθε περίπτωση αν το φίλτρο που τοποθέτησες έχει ύψος μικρότερο απο 62mm θα σου πρότεινα να το ψάξεις λιγάκι και ως ιδανική λύση ειδικά για το NUDA θα έλεγα μελλοντικά να βάλεις το 160RC της hiflo που το δίνει και ως optional upgrade η ίδια η Hiflo και για το δικό σου μοντέλο με λίγη προσοχή θα χρειαστεί κάπου 60-70ml παραπάνω λάδι στην αλλαγή για ευνόητους λόγους.


EDIT: απ ότι είδα το φίλτρο που έβαλες το Champion είναι εφάμιλλο του HF160, σε κάθε περίπτωση θα πρότεινα μελλοντικά το HF160RC της Hiflo για τους λόγους που προανέφερα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Θα μπορούσε η συζήτηση να συνεχιστεί εδώ.
Και αν μπορεί να μεταφερθεί η εδώ συζήτηση -στο νέο θέμα- από το σχόλιο no 34 και μετά θα το εκτιμούσα πολύ μιας που θέλω να συνεχίσω με τις παρεμβάσεις που θα κάνω περιστασιακά στο Nuda. Αν πάλι όχι... νο προμπλέμα!

Όχι Nunda Κώστα μου gsmaniac, Μου το κάνατε που μου το κάνατε BMW, τουλάχιστον ας το προφέρουμε σωστά. Άκου Nunda... Α, ρε καημένε Ραφαέλε Τζαγκανίνι... τι άλλο θα ακούσεις!
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Τύρνα
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θα μπορούσε η συζήτηση να συνεχιστεί εδώ.
Και αν μπορεί να μεταφερθεί η εδώ συζήτηση -στο νέο θέμα- από το σχόλιο no 34 και μετά θα το εκτιμούσα πολύ μιας που θέλω να συνεχίσω με τις παρεμβάσεις που θα κάνω περιστασιακά στο Nuda. Αν πάλι όχι... νο προμπλέμα!

Όχι Nunda Κώστα μου gsmaniac, Μου το κάνατε που μου το κάνατε BMW, τουλάχιστον ας το προφέρουμε σωστά. Άκου Nunda... Α, ρε καημένε Ραφαέλε Τζαγκανίνι... τι άλλο θα ακούσεις!
Έτοιμος μεσιέ...
 

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Μόλις παρέλαβα την ολοκαίνουρια και ελαφρώς ακριβότερη σέλα του απλού NUDA 900.
Φαίνεται να είναι πιο άνετη από την "R"...
Στοίχισε 145 ευρώ (130 ευρώ κάνει του R) συν 15 ευρώ μεταφορικά, σύνολο 160 ευρώ (όσα θέλει το MotoK για την μεταποίηση της υπάρχουσας).
Αν αποδειχθεί πιο "comfort" και μου προσφέρει έστω και μια ώρα μεγαλύτερη εμβέλεια θα είμαι μια χαρά μιας που στη δίωρη βόλτα στον Γαλατά η "αγωνιάρικη" άρχισε να με κουράζει κανά δεκάλεπτο πριν φθάσουμε. Αλλιώς μάλλον θα πάει αυτή για σφάξιμο στο MotoK, όταν αρχίσουν τα ταξίδια.
Μόνο η πράξη θα δείξει.


 
Τελευταία επεξεργασία:

lospsi

Μέλος
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW S1000XR 2015
Οπτικά και μόνο, μάλλον δεν...
Αποφάσισε με το καλό να κάνεις την μεταποίηση κάποια στιγμή, θα με θυμηθείς!
 
Reactions: STF

STF

Minimalist
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Οπτικά και μόνο, μάλλον δεν...
Αποφάσισε με το καλό να κάνεις την μεταποίηση κάποια στιγμή, θα με θυμηθείς!
Θα δείξει καθώς είμαι προκλητικά σιδερώκολος (κάτσε μη μας πάρουν με τις πέτρες από τη κοινότητα).
Σίγουρα έχει πιο πολύ και ελαφρώς πιο μαλακό αφρώδες από την υπάρχουσα.
Εγώ αυτό που θέλω είναι να διανύω 200-250 χλμ με στάσεις της μισής ώρας στους ανεφοδιασμούς. Αν το έχω αυτό γυρίζω όλη την Ευρώπη.
Αν δεν το έχω... θα στάξω άλλα τόσα και θα γίνω πελάτης του MotoK...
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom