2 μεγαλυτερο...δλδ ποσο το εφτασες?Μου είπε ο θένος ότι πρέπει να ξεμπαζωσουμε κάτι ρίζες.
2 δόντια μεγαλύτερο γραναζακι
2 μεγαλυτερο...δλδ ποσο το εφτασες?Μου είπε ο θένος ότι πρέπει να ξεμπαζωσουμε κάτι ρίζες.
2 δόντια μεγαλύτερο γραναζακι
Τα καλά του άξονα που λέγαμε.Μου είπε ο θένος ότι πρέπει να ξεμπαζωσουμε κάτι ρίζες.
2 δόντια μεγαλύτερο γραναζακι
2 πάνω από μαμά... 57??2 μεγαλυτερο...δλδ ποσο το εφτασες?
Ρε φίλε 52 φοράω στο enduro...2 πάνω από μαμά... 57??
Δεν θυμάμαι ακριβως
Τι να πω??Ρε φίλε 52 φοράω στο enduro...
αυτο φαίνεται 2 ίντσες παραπάνω...Τι να πω??
Μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά το μόνο σίγουρο είναι ότι έβαλα 2 πάνω από μαμα
Λοιπόν... 45 φόραγα και έβαλα 4715-46 αν θυμαμαι καλα φοραει
Να μας πεις εντυπωσεις ,σε εθνικη πως θα παει
57?2 πάνω από μαμά... 57??
Δεν θυμάμαι ακριβως
Πριονοκορδελα57?
Μια χαρα, δεν θα φθειρεται και το λαστιχο!!
Λίγο ...μακριά δε βλέπεις?Το είδα σήμερα στη Σιγκαπούρη
Ψαλίδι και πλαίσιο είναι τα μόνα που έχουν μείνει εργοστασιακά!!!!Όπως τον βλέπω τον Γκάντι, νομίζω πως το μόνο που έχει μείνει για να αναβαθμιστεί επιπλέον, έστω και αισθητικά μόνο, είναι να μονταριστεί επάνω του ένα νέο ψαλίδι...
Με την πρώτη ευκαρία το ψαλίδι θα πάει για ηλεκτροστατικη και αυτοκόλλητα.Όπως τον βλέπω τον Γκάντι, νομίζω πως το μόνο που έχει μείνει για να αναβαθμιστεί επιπλέον, έστω και αισθητικά μόνο, είναι να μονταριστεί επάνω του ένα νέο ψαλίδι...
Ετσι εξηγείται η ''δυνατή'' του όραση!Καλά νερά λοιπόν !!!Μπα,στη Σιγκαπούρη θα ήταν σίγουρα ο καπτεν
Το είχα κάνει στο κουλούρι που είναι ίδιας κατηγορίας 2 δόντια μεγαλύτερο15-46 αν θυμαμαι καλα φοραει
Να μας πεις εντυπωσεις ,σε εθνικη πως θα παει
Εγω στις 5000στροφες ειμαι με 110 και θελω να το απλωσω λιγο παραπανω ,γι'αυτο και ρωτησα πως παει εθνικη.Το είχα κάνει στο κουλούρι που είναι ίδιας κατηγορίας 2 δόντια μεγαλύτερο
Γίνεται πιο νευρικό..οι ταχύτητες γεμίζουν γρήγορα κ μέχρι 120 είσαι οκ.
Μετά τα 120 όμως αλλάζει πολύ... γίνεται κουραστικό... νοιώθεις τον κινητήρα να ζοριζεται...στα ανοιχτά κομμάτια κ φλαταδουρες.. δυσκολεύεσαι να κρατήσεις μια σχέση στο σασμάν...κατεβάζεις δουλεύει ψηλά...ανεβάζεις βρίσκεσαι κρεμασμένος
Εγώ επειδή κάνω εθνική το ξανακάνει μαμά...μου φαίνεται ότι απλώνει τη δύναμη κ τις σχέσεις καλύτερα..κ στα 130-140 κοντερισια που πάει η παρέα έχει καλό δούλεμα κ είσαι κάτω από τις 6.οοο στροφές..
Ο Γκάντι έχει ελαφρύνει πολύ, έχει μηχανικό καρμπυρατέρ, εξάτμιση, φίλτρο ελεύθερο και γενικά έχει αυτά τα χλμ με λίγες στροφές πλεονΕγω στις 5000στροφες ειμαι με 110 και θελω να το απλωσω λιγο παραπανω ,γι'αυτο και ρωτησα πως παει εθνικη.