Η Africa-Ria (xrv750 χωμάτινο project)

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Καλησπέρες παίδες!
Σήμερα έβαψα με λευκό spray το φτερό του Boano. Το φτερό είναι από πολυεστέρα και όπως το παρέλαβα είχε εξωτερικά μια πολύ πρόχειρη στρώση gelcoat και εσωτερικά καμία απολύτως επεξεργασία.
Μετά από 3 χέρια, το αποτέλεσμα εξωτερικά βγήκε πολύ ικανοποιητικό, αλλα εσωτερικά είναι πάλι χάλια όπως φαίνεται στη φωτό.








Ήλπιζα πως τα πολλαπλά περάσματα θα εξομάλυναν κάπως τις τραχιές επιφάνειες αλλά μάταια...
Αυτό δε νομίζετε πως αποτελεί πρόβλημα στη συγκέντρωση βρωμιάς και λάσπης σε αυτά τα σημεία? Αν όχι, να να το αφήσω ως έχει?
Να περάσω όπως είναι το εσωτερικό με gelcoat και από πάνω ξανά βάψιμο?
Πειράζει που έχει περαστεί πρώτα μπογιά για την εφαρμογή του gelcoat?
Αν πρέπει εν τέλει να περαστεί gelcoat, αυτό από μόνο του φτάνει να εξωμαλύνει τις επιφάνειες ή πρέπει να το περάσω πρώτα με γυαλόχαρτο?

Άλλη μια ερώτηση:
Παρακάτω φαίνονται οι βάσεις που έχουν προσαρμωστεί στο μπροστινό για να βιδώσει το φτερό, όπως και το σημείο του φτερού που το πιάνουν οι βίδες.
Στο σημείο του φτερού που πιάνουν οι βίδες, ο πολυεστέρας είναι ενισχυμένος και φαίνεται αρκετά στιβαρός αλλά και πάλι, θα εμπιστευόσασταν μόνο αυτά τα 2 σημεία στήριξης ανά πλευρά ώστε να το κρατάει σταθερό?







Ευχαριτώ σας!
 
Τελευταία επεξεργασία:

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Εγω για το μεσα μερος του φτερου δεν θα ασχολουμουν καθολου, δεν θα εχει καποιο επιπλεον θεμα με τις λασπες. Εξαλλου ο μονος τροπος να το φτιαξεις αυτο ειναι τριψιμο, στοκαρισμα και παλι τριψιμο, πολυς μπελας για το τιποτα, ΙΜΗΟ.

Τωρα, αν ανησυχεις για τη στηριξη του φτερου, καντο "σαντουιτς" με μεταλλικα λαμακια και τρυπες στις αντιστοιχες θεσεις ή εστω πλατιες ροδελες. Ετσι, το φτερο θα στηριζεται περισσοτερο απο την τριβη των λαμων/ροδελων πανω στο πλαστικο παρα με τις βιδες μεσα απο τις οπές ή εστω θα μοιραζεται.

Αν βρεις και κουζινετο με κεφαλι να το περασεις μεσα απο τις τρυπες και να παταει η βιδα στο κεφαλι του τοτε θα εισαι αρχοντας.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Εγω για το μεσα μερος του φτερου δεν θα ασχολουμουν καθολου, δεν θα εχει καποιο επιπλεον θεμα με τις λασπες. Εξαλλου ο μονος τροπος να το φτιαξεις αυτο ειναι τριψιμο, στοκαρισμα και παλι τριψιμο, πολυς μπελας για το τιποτα, ΙΜΗΟ.

Τωρα, αν ανησυχεις για τη στηριξη του φτερου, καντο "σαντουιτς" με μεταλλικα λαμακια και τρυπες στις αντιστοιχες θεσεις ή εστω πλατιες ροδελες. Ετσι, το φτερο θα στηριζεται περισσοτερο απο την τριβη των λαμων/ροδελων πανω στο πλαστικο παρα με τις βιδες μεσα απο τις οπές ή εστω θα μοιραζεται.

Αν βρεις και κουζινετο με κεφαλι να το περασεις μεσα απο τις τρυπες και να παταει η βιδα στο κεφαλι του τοτε θα εισαι αρχοντας.
Άψογα!
Το λαμάκι που λές είναι πολύ καλή ιδέα αλλά για να βρω κουζινέτο δεν το βλέπω (εδώ έκανα αμάν για να συνεννοηθώ για να βρω τη μπογιά)
Σε ευχριστώ πολύ Κωστα! Και χρόνια σου πολλά και καλά!
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Το ιδανικο θα ηταν να στηριζεται το φτερο και απο την πισω πλευρα αλλα οπως φαινεται ο Μποανο δεν το προβλεψε
Κατα τα αλλα οπως τα ειπε ο k0k0s
Με κουζινετα η στηριξη θα γινοταν τελεια χωρις να τραβαει ζορι το φτερο απο τους κραδασμους Αν το κουζινετο ειχε και εξωτερικα λεπτο λαστιχο ωστε να αποροφαει καποιους κραδασμους τοτε θα ηταν ακομα καλυτερα Μπορεις βεβαια και αντι να ψαξεις για ετοιμο κουζινετο με πλατυ κεφαλι να το φτιαξεις απο μια σωληνα καταλληλης διαμετρου και για το κεφαλι που θα παταει η βιδα να χρησιμοποιησεις μια ροδελα
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Nα'σαι καλα!

(Η πλακα ειναι οτι η λεξη "κουζινετο" μαλλον απο καποια γαλλικη προερχεται, οπως αμορτισερ, μπουζι, ντιστριμπιτερ, καρμπυρατερ, βολαν κτλ κτλ , αλλα τρεχα γυρευε πως ειναι ακριβως στα γαλλικα.)
Το ιδανικο θα ηταν να στηριζεται το φτερο και απο την πισω πλευρα αλλα οπως φαινεται ο Μποανο δεν το προβλεψε
Κατα τα αλλα οπως τα ειπε ο k0k0s
Με κουζινετα η στηριξη θα γινοταν τελεια χωρις να τραβαει ζορι το φτερο απο τους κραδασμους Αν το κουζινετο ειχε και εξωτερικα λεπτο λαστιχο ωστε να αποροφαει καποιους κραδασμους τοτε θα ηταν ακομα καλυτερα Μπορεις βεβαια και αντι να ψαξεις για ετοιμο κουζινετο με πλατυ κεφαλι να το φτιαξεις απο μια σωληνα καταλληλης διαμετρου και για το κεφαλι που θα παταει η βιδα να χρησιμοποιησεις μια ροδελα
Leroy Merlin, φαντάζομαι θα εχει εκει... :p

Kοιλη σωληνα αλουμινιου του μέτρου, με εξ. διαμετρο οσο η τρυπα, τσεκαρε οτι στην εσ. διαμετρο χωραει η βιδα, κοψτην στο σωστο μηκος ε βουαλα!

(Βασικα βρες να ταιριαζει η εσωτερική διαμετρος και τις τρυπες του πλαστικού τις μεγαλωνεις αν θες)
 
Τελευταία επεξεργασία:

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Σπαμ ον... Αυτό με τις λέξεις μπορεί να μας το εξηγήσει το πουλί.
Στην Ιταλία έπιασε κουβέντα με εναν ταξιτζή που κοπαναγε το αμορτισέρ και του είπε το μαγικό..... Αμορτισερασιον!!!!
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Nα'σαι καλα!

(Η πλακα ειναι οτι η λεξη "κουζινετο" μαλλον απο καποια γαλλικη προερχεται, οπως αμορτισερ, μπουζι, ντιστριμπιτερ, καρμπυρατερ, βολαν κτλ κτλ , αλλα τρεχα γυρευε πως ειναι ακριβως στα γαλλικα.)
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Iταλικα ξερω, cuscinetto (κουσινετο) λενε το ρουλεμάν, και στα Γαλλικα (6 χρονια στο σχολειο και το μονο που ξερω ειναι "φιλιπ βα α λ'εκολ, ου βα φιλιπ?") εψαξα και βρηκα οτι το λενε... κουζινετ!

 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Iταλικα ξερω, cuscinetto (κουσινετο) λενε το ρουλεμάν, και στα Γαλλικα (6 χρονια στο σχολειο και το μονο που ξερω ειναι "φιλιπ βα α λ'εκολ, ου βα φιλιπ?") εψαξα και βρηκα οτι το λενε... κουζινετ!

Methode Orange κι εσύ Kostas :p
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Παιδιά από τα λόγια στην πράξη υπάρχει απόσταση!

Είναι πολύ δύσκολο να βγάλω ακρη εδώ που είμαι και με τα μέσα που διαθέτω, κυρίως λόγω μικρού μέρους και γλώσσας. Ακόμα και στο εργασιακό μου περιβάλλον υπάρχουν συχνά μεγάλες δυσκολίες στη συνεννόηση, πράγμα που δε θα το φανταζόμουν ποτέ.

Ευτυχώς ο μηχανικός στον οποίο κατέληξα στη Morlaix (40km από εδώ), είναι σωστός επαγγελματίας και ενεργός χωμάτινος αγωνιζόμενος, ο οποίος όμως πάλι δε μιλάει λέξη αγγλικά. Ότι συνεννόηση θα κάνω θα είναι μαζί του μέσω μεταφρασης, οπότε εκεί μόνο αν βγάλω άκρη και με στείλει συγκεκριμένα κάπου για coussinet, pare-brise, embrayage, mon amour, 2CV και τους λοιπούς διαόλους.
Και μόνο για να βρώ μια κατάλληλη μπογιά τις προάλλες έφαγα μεγάλο μανίκι χωρίς πλάκα τώρα.

Είναι λίγο πως να το πώ... putain merde η κατάσταση!




υ.γ. Εκτός απροόπτου (φτου φτου) κοντεύουμε!
 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Καλησπερίζω παίδες!

Όμορφο, δημιουργικό και χαοτικό Κυριακάτικο πρωινό σήμερα, μιας και οργανώσαμε και ταξινομίσαμε όλα τα ανταλλακτικά που παρελήφθησαν όλους αυτόύς τους μήνες, από ολόκληρα μπροστινά, μέχρι βιδούλες, κλιπάκια και ασφαλειούλες.


Ξεκινόντας από το χάος της "κούτας"...



Περνάμε στην ταυτοποίηση τους ένα προς ένα,



Στην ταξινόμισή τους ανά κατηγορία



Και μετά από ένα 2ωράκι, στην τελική οργάνωση των εργασιών




Ξεκινάμε επιτελους σιγά σιγά!!!
Ας ευχηθούμε να πάνε όλα καλά και χωρίς απρόοπτα, να γίνουν όλα σωστά και όπως πρέπει.

Τους χαιρετισμούς μου!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Παρουσιάζοντας τις μετατροπές και ανακατασκευές στη μηχανή μου, ξεκινάμε από τα βασικά:


  1. ΤΗΝ ΑΦΡΙΚΑ ΣΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΤΗΝ ΑΓΑΠΑΣ, ΝΑ ΤΗΝ ΑΚΟΥΣ, ΝΑ ΤΗΣ ΑΛΛΑΖΕΙΣ ΛΑΔΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΚΑΘΑΡΙΖΕΙΣ ΤΟ ΦΙΛΤΡΟ ΣΤΗΝ ΩΡΑ ΤΟΥΣ
  2. Βασική μετατροπή είναι το να σπάσεις τα φλασάκια σου σε τούμπες (όλα κατά προτίμηση), και να τα πιάσεις με ταινία, δεματικά και σύρματα, ωστε να αποκτήσουν αρκετή ελαστικότητα για να μη σπάνε στις επόμενες τούμπες! (κομβική μετατροπή θα έλεγα)
  3. Να τσακίσεις πλαστικά και να σκουριάσεις σίδερα σε τέτοιο βαθμό, ωστε να σταματήσει πλεον να σε απασχολεί η κατάστασή τουυς.






 
Τελευταία επεξεργασία:

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Kαι συνεχίζουμε με:

Mπροστινό Sachs 48mm δια χειρός Boano
Πίσω ανάρτηση Nitron NTR pro
Πλήρης ανακατασκευή όλο το μοχλικό και τον άξονα του ψαλιδιού
Πλήρης ανακατασκευή σε όλο το μπροστινό σύστημα φρένων
Αλυσιδογράναζα και παρελκόμενα
Ρουλεμάν τσιμουχες κλπ
Αντλία βενζίνης, φίλτρα, μπουζί, μπουζόπιπες και διάφορες άλλες πίπες
Γκαζιέρα, ντίζες γκαζιού, συμπλέκτη κλπ
Ζάντες (τις μαύρες, τις γρήγορες, τις φετίχ)
Πάααρα πολλά άλλα μικροσυμαζέματα...













Το μηχανάκι είναι απλά ΧΤΗΝΟΣ!!
Αρχική μεγάλη εντύπωση με το που καβάλησα στατικά ήταν το ύψος, το οποίο αυξήθηκε πάρα πολυ και ίσα που πατάω με τις μύτες. Αυτό ίσως δημιουργήσει πρόβλημα μιας και είναι αρκετά βαριά και με δυσκολεύει σε αργές μανούβρες που χρειάζεται να πατήσεις. Θα περιμένω να κάνω κάποια 100άδες km διότι οι αναρτήσεις ως καινούριες περιμένω πως θα κάτσουν λίγο. Αν δε γίνει αυτό και παράλληλα δε μπορέσω να συνηθίσω το ύψος, τότε πάμε για χαμήλωμα μπρος και πίσω κάτι που γίνεται μέσα σε λίγα λεπτά.
Αμέσως επόμενη εντύπωση κατά την οδήγηση στην άσφαλτο μονος και δικάβαλος ήταν το οτι οδηγάω άλλη μοτοσυκλέτα 100% όσον αφορά τις αναρτήσεις. Δεν περιγράφεται με λόγια αυτή η αλλαγή πραγματικά. Διαβάζει τα πάντα, περνάει τα πάντα σαν να μην υπάρχουν, είναι υποδειγματική στις στροφές και μάλλιστα χωρις να τις έχω καν πειραμματιστεί με τις ρυθμίσεις.
Επόμενη εντύπωση ήταν το... γκάζι... η δύναμη, η απόκριση. Θα μου πείτε αφού δεν πείραξα κάτι ιδιέταιρο πως? Η επισκευή της τρόμπας, η τοποθέτηση μπουζιών ιριδίου, η αλλαγή γκαζίερας και ντιζών, καθαρισμα φίλτρου, αλλαγή αξώνων τροχών, αλυσιδογράναζα, μείωση βάρους κατά 7-10 kg (4 μόνο από τους τροχούς), συνδιαστικά οδήγησαν σε πολύ μεγάλη αλλαγή (πρώτη φορά στη ζωή μου σουζάρω αυτό το μηχανάκι χωρίς συμπλέτη και φόρτιση μπροστινού).
 
Τελευταία επεξεργασία:

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Kαι συνεχίζουμε με:

Mπροστινό Sachs 48mm δια χειρός Boano
Πίσω ανάρτηση Nitron NTR pro
Πλήρης ανακατασκευή όλο το μοχλικό και τον άξονα του ψαλιδιού
Πλήρης ανακατασκευή σε όλο το μπροστινό σύστημα φρένων
Αλυσιδογράναζα και παρελκόμενα
Ρουλεμάν τσιμουχες κλπ
Αντλία βενζίνης, φίλτρα, μπουζί, μπουζόπιπες και διάφορες άλλες πίπες
Γκαζιέρα, ντίζες γκαζιού, συμπλέκτη κλπ
Ζάντες (τις μαύρες, τις γρήγορες, τις φετίχ)
Πάααρα πολλά άλλα μικροσυμαζέματα...











Το μηχανάκι είναι απλά ΧΤΗΝΟΣ!!
Αρχική μεγάλη εντύπωση με το που καβάλησα στατικά ήταν το ύψος, το οποίο αυξήθηκε πάρα πολυ και ίσα που πατάω με τις μύτες. Αυτό ίσως δημιουργήσει πρόβλημα μιας και είναι αρκετά βαριά και με δυσκολεύει σε αργές μανούβρες που χρειάζεται να πατήσεις. Θα περιμένω να κάνω κάποια 100άδες km διότι οι αναρτήσεις ως καινούριες περιμένω πως θα κάτσουν λίγο. Αν δε γίνει αυτό και παράλληλα δε μπορέσω να συνηθίσω το ύψος, τότε πάμε για χαμήλωμα μπρος και πίσω κάτι που γίνεται μέσα σε λίγα λεπτά.
Αμέσως επόμενη εντύπωση κατά την οδήγηση στην άσφαλτο μονος και δικάβαλος ήταν το οτι οδηγάω άλλη μοτοσυκλέτα 100% όσον αφορά τις αναρτήσεις. Δεν περιγράφεται με λόγια αυτή η αλλαγή πραγματικά. Διαβάζει τα πάντα, περνάει τα πάντα σαν να μην υπάρχουν, είναι υποδειγματική στις στροφές και μάλλιστα χωρις να τις έχω καν πειραμματιστεί με τις ρυθμίσεις.
Επόμενη εντύπωση ήταν το... γκάζι... η δύναμη, η απόκριση. Θα μου πείτε αφού δεν πείραξα κάτι ιδιέταιρο πως? Η επισκευή της τρόμπας, η τοποθέτηση μπουζιών ιριδίου, η αλλαγή γκαζίερας και ντιζών, καθαρισμα φίλτρου, αλλαγή αξώνων τροχών, αλυσιδογράναζα, μείωση βάρους κατά 7-10 kg (4 μόνο από τους τροχούς), συνδιαστικά οδήγησαν σε πολύ μεγάλη αλλαγή (πρώτη φορά στη ζωή μου σουζάρω αυτό το μηχανάκι χωρίς συμπλέτη και φόρτιση μπροστινού).
Στο γκάζι να ξέρεις πως έχει παίξει πολύ σημαντικό ρόλο και... η ανάρτηση!
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Σήμερα λοιπόν το πρόγραμμα είχε βολτίτσα για ρύθμιση αναρτήσεων, μια πρώτη εξοικείωση και φωτογραφίες.
Βρήκα λίγο στεγνό χώμα εδώ κοντά (εξεραιτικά δυσεύρετο λόγω τοπικής μορφολογίας και περιορισμών στη Γαλλία) και χωρίς καν να βγάλω αέρα από τα ασφάλτινα λάστιχα άρχισα δειλά δειλά να παίζω...
ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!
Ακόμα δεν έχω συνέλθει... Παρά τα λάστιχα, τέτοια αυτοπεποίθηση δεν περίμενα να τη νιώσω τόσο εύκολα και μετά από τόσο καιρό αποχής από χώμα. Ήταν πραγματικά εντυπωσιακό και ενώ περίμενα τεράστια αλλαγή, δεν τη φανταζόμουν καν σε αυτό το βαθμό.
Πειραμματιζόμενος πολύ πρόχειρα κυρίως με τις επαναφορές έγινε σαν μαγικό χαλί που καταπίνει τα πάντα.
Αυτές οι αναρτήσεις σε αυτό το μηχανάκι δουλεύουν ξεκάθαρα πολύ καλύτερα από ότι δουλεύουν οι Showa στο crf.



















Δε βλέπω την ώρα να γυρίσω Ελλάδα και να φορέσω χωμάτινα λάστιχα!
Ειλικρινά ήδη σκέφτομαι πως θα αντέξω τόσους μήνες...
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Για πες αν θες...
Δεν είναι κάτι πολύ επιστημονικό. Το ίδιο αποτέλεσμα είχα κι εγώ όταν έβαλα την πίσω Ohlins στο Tenere.
Οι ποιοτικές αναρτήσεις βοηθούν ώστε όλη η δύναμη του κινητήρα να μεταφερθεί από τον τροχό στην άσφαλτο, διαβάζουν καλύτερα γενικώς. Ούτε απώλειες από άσκοπα σπινιαρίσματα, ούτε απώλεια ισχύος από γονάτισμα της ανάρτησης.
 

mxersraz

Βοσκός
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Ορέστης
Μοτό
xrv750 , crf450
Δεν είναι κάτι πολύ επιστημονικό. Το ίδιο αποτέλεσμα είχα κι εγώ όταν έβαλα την πίσω Ohlins στο Tenere.
Οι ποιοτικές αναρτήσεις βοηθούν ώστε όλη η δύναμη του κινητήρα να μεταφερθεί από τον τροχό στην άσφαλτο, διαβάζουν καλύτερα γενικώς. Ούτε απώλειες από άσκοπα σπινιαρίσματα, ούτε απώλεια ισχύος από γονάτισμα της ανάρτησης.
Σωστό! Δεν το είχα στο μυαλό μου σαν πρωταρχικό παράγοντα.
Παρόλα αυτά επειδή γίνανε μαζεμένες τόσες πολλές αλλαγές προς τόσες πολλές κατευθύνσεις δε μπορώ να ξέρω πως και πόσο συνέβαλε η κάθε μια..
 

k0k0s

Μέτζη του νεούκτη
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Μονο και μονο ο ελαφρυτερος πισω τροχος βοηθαει παρα πολυ.
 
Top Bottom