Το αποτέλεσμα των τριων και μισο χρόνων ανάπτυξης,ειναι το σκουτερ BMW C Evolution,το βημα της εταιρείας στα ηλεκτρικά δίκυκλα οχήματα. Το C Evolution μοιράζεται την ίδια μονάδα μπαταρίας ιόντων λιθίου, όπως το ηλεκτρικό αυτοκίνητο BMW i3. Κάθε C Evolution χρησιμοποιεί τρεις ενότητες, που το καθένα περιέχει 12 battery cells. Οι μονάδες στεγάζονται μέσα σε μια θήκη από χυτό αλουμίνιο που χρησιμεύει επίσης ως ένα κύριο συστατικό του πλαισίου.
Ο διευθυντής του εργοστασίου Marc Spielemann λέει ότι πήρε αρκετούς μήνες για την BMW να δημιουργήσει τη διαδικασία παραγωγής του C Evolution λόγω των μοναδικών αναγκών του. Η BMW απασχολει μια 8600 τετραγωνικών ποδιών περιοχή παραγωγής, συμπεριλαμβανομένης μιας ειδικής γραμμής συναρμολόγησης για το C Evolution. Το μεγαλύτερο μέρος της διαδικασίας παραγωγής είναι σπονδυλωτο και επομένως εύκολα να ενσωματωθει για βελτιωμένη απόδοση. Η μονάδα ισχύος συναρμολογείται σε ξεχωριστό χώρο παραγωγής, λόγω του μεγάλου μεγέθους της και τον ειδικό εξοπλισμό που απαιτείται. Το προσωπικό δοκιμαζει κάθε ενότητα πριν από την πρωοθηση τους στη γραμμή συναρμολόγησης.
Από εκεί, οι εργαζόμενοι ενσωματωνουν το εμπρός και πίσω πλαίσιο και το ψαλίδι το οποίο στεγάζει τον κινητήρα, και επειτα ιμάντα μετάδοσης κίνησης και σύστημα ταχυτητων.Μια πλήρης σάρωση του συστήματος εκτελείται πριν από την αποδέσμευση του C Evolution για την τελική συναρμολόγηση, όπου ακολουθουνται οι ίδιες διαδικασίες όπως με τις άλλες μοτοσικλέτες και σκούτερ της BMW συμπεριλαμβανομένων των δοκιμων δυναμομετρησης και του βαφειου. πηγη http://blog.motorcycle.com/2014/04/04/manufacturers/bmw/bmw-starts-production-c-evolution-electric-scooter/