"Είναι προνόμιο για εμάς να συνεχίσουμε να οικοδομούμε την επιτυχημένη ιστορία του θρυλικού flat-twin GS," λέει ο Marc Sielemann, επικεφαλής της μονάδας Βερολίνου, η οποία παράγει το μεγαλύτερο μέρος των μοτοσικλετών BMW από το 1969. "Με τη μονάδα precision-cooled drive, ένα νέο εξελικτικό στάδιο επιτεύχθηκε το περασμένο έτος. Κατασκευάζοντας μισό εκατομμύριο μονάδες υπογραμμίζει,γεγονός ότι το GS αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο της παραγωγής της μοτοσικλέτας μας περισσότερο από ποτέ. "
Η αρχική R80G / S (που σημαίνει "Gelände / Strasse", Γερμανικά για offroad / δρόμου) βοήθησε στην έναρξη του τμήματος τουρισμού περιπέτειας,ως το πρώτο μεγάλου εκτοπισματος dual-sport. Αερόψυκτος 798cc κινητήρας μπόξερ παρεχοντας 50 hp, αλλά άρχιζοντας μια μακρά κληρονομιά που περιλαμβανει την R100GS , R1100GS , R1150GS και R1200GS.
"Με το συνδυασμό off-road και την καθημερινή ποιότητα, η BMW Motorrad δημιούργησε το νέο είδος ταξιδιωτικής enduro με την R80 G / S», λέει ο Stephan Schaller, πρόεδρος της BMW Motorrad. «Η flat-twin GS έγινε το συνώνυμο για αυτό το τμήμα. Τα εξαιρετικά χαρισματα του GS με μποξερ κινητηρα- δυναμική στην οδηγηση, ποιότητα εκτός δρόμου, την άνεση και την αντοχή - έχουν καλλιεργηθεί συνεχως και αναπτυχθεί,μεταφέροντας τα με μεγάλη επιτυχία και σε άλλες σειρές μοντέλων της BMW Motorrad ".
Για αρκετά χρόνια τώρα, η GS ήταν το μοντελο με τις υψηλότερες πωλησεις της BMW, που παίζει σημαντικό ρόλο στα αριθμητικα ρεκορ πωλήσεων της εταιρείας.πηγη http://blog.motorcycle.com/2014/03/19/manufacturers/bmw/bmw-produces-500000th-gs-boxer/