Η Moto Morini σήμερα..

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Με την έλευση πολλών νέων brand τα τελευταία χρόνια ειδικά απο Κίνα δεν έχουμε δώσει ιδιαίτερη σημασία και προσοχή στην MOTO MORINI.

Εν ολίγοις μετά απο σχεδόν 100 χρόνια ιστορίας η εταιρεία εξαγοράστηκε το 2018 απο τον τεράστιο Κινέζικο όμιλο Zhongneng Vehicle Group. Τα Logistics της εταιρείας στην Ευρώπη τουλάχιστον έχει αναλάβει το KSR GROUP που είναι και ο αντιπρόσωπος Ελλάδος. Η φιλοσοφία της εταιρείας είναι να διατηρήσει τις εγκαταστάσεις σχεδίασης, εξέλιξης και σχεδιασμού στην Ιταλία (όπως και κάνει) και με την ολοκλήρωση ενός προϊόντος η παραγωγή του να γίνεται στο εργοστάσιο της μητρικής εταιρείας στην Κίνα. Θυμίζει benelli το Concept..

Το πολύ ενδιαφέρον της ιστορίας είναι το εξής. Η MOTO MORINI πράγματι εξέλιξε ως πρώτο μοντέλο απο την εξαγορά το X-cape 650 και το συνόδευσε πρόσφατα απο 2 γυμνά μοντέλα στην ίδια πλατφόρμα. Η ιδιαίτερότητα ήταν πως χρησιμοποίησαν σαν κινητήρια μονάδα το δοκιμασμένο σύνολο κατασκευής CFMOTO (BTW τα εργοστάσια τους βρίσκονται σε 25χλμ απόσταση).

Η ιστορία όμως της MOTO MORINI χτίστηκε πάνω στους V2 και προς έκπληξη ίσως, αυτή είναι και η στρατηγική τους για το μέλλον!! Όταν όλοι το γυρίζουν στους Ι2 η MORINI θα παίξει μπάλα δυνατά V2!! Για τα μεγάλα κυβικά η αναβίωση του V2 με περιεχόμενη γωνία 87 μοιρες του Corsaro και ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας εξέλιξης της εταιρείας V2 σε κυβισμούς 750 και 900cc με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρες εδώ.

Μάλλον έχουμε να δούμε πολλά απο την εταιρεία στο μέλλον..

Εδώ είναι η πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του CEO της Alberto Monni


Εδώ είναι χρήσιμες πληροφορίες για την μητρική της εταιρεία


και εδώ άρθρο του MOTO για το μελλοντικό Portfolio μοντέλων της εταιρείας


Μέσα σε αυτές τις ωραίες εικονίτσες με μελλοντικά μοντέλα βλέπεις και εκπλήξεις ίσως όπως το δεύτερο κάτω δεξιά που δείχνει μπρατσωμένο ψευδο-εντούρο με V2 750 κυβικά???!!Θα δούμε τέτοια μηχανή?? Την οποία την έχει και σε κατηγορία Modern Classic?? Βλέπουμε Half fering naked μοντέλο (thank u jesus), αιχμηρα γυμνά και ενδιαφέροντα On-Off.

 
Τελευταία επεξεργασία:

Doc.DD

Μέλος
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
r 1200gs 07/suzuki dr 350s 92
Να πουμε εδω οτι το x cape είναι από τα ομορφότερα αντβε της αγορας,για μένα το ομορφότερο,και με πολύ καλά περιφερειακα
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Να πουμε εδω οτι το x cape είναι από τα ομορφότερα αντβε της αγορας,για μένα το ομορφότερο,και με πολύ καλά περιφερειακα
Δεν είναι τυχαία απο τις πιο καλοπουλημένες μοτοσυκλέτες στην Ιταλία πιστεύω.

Δοκιμασμένο μοτέρ έχει, φρένα brembo, αναρτηση εμπρός ρυθμιζόμενη Marzocchi 50mm, Kayaba πίσω ρυθμιζόμενη, Bosch ηλεκτρονικά, οθόνη εξελιγμένη Ιταλία για το μοντέλο. Και απο κοντά φαίνεται και πολύ ποιοτικό παντού.

Ελλάδα δεν έχει ψήσει πολλούς. Νομίζω θα ήθελα 10-15 άλογα παραπάνω για να κινήσει το ενδιαφέρον. Ίσως αν η CFmoto δώσει την αναβαθμισμένη έκδοση του κινητήρα που φοράει και στο καινούργιο CFmoto 700MT και το CLX700.

Πάντως απο εμφάνιση σκίζει!!
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Παραφωνία στο όλο αξιόλογο σύνολο του Xcape κατά τη γνώμη μου είναι τα σκληρά πλάστικά που τρίζουν όταν τα πιέσεις καθώς και το γυαλιστερό φινίρισμα που τα κάνει να μοιάζουν φτηνιάρικα (στο κόκκινο τουλάχιστον που έχω δει από κοντά).
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Παραφωνία στο όλο αξιόλογο σύνολο του Xcape κατά τη γνώμη μου είναι τα σκληρά πλάστικά που τρίζουν όταν τα πιέσεις καθώς και το γυαλιστερό φινίρισμα που τα κάνει να μοιάζουν φτηνιάρικα (στο κόκκινο τουλάχιστον που έχω δει από κοντά).
Όντως? Δεν μου έδωσαν άσχημη αίσθηση όταν το είδα. Τρίξιμο εννοείς τα πιέσες και ετριζαν?
 

Georgecibix

Μέλος
Περιοχή
Κρήτη
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
Yamaha Tenere 700 2022
Όντως? Δεν μου έδωσαν άσχημη αίσθηση όταν το είδα. Τρίξιμο εννοείς τα πιέσες και ετριζαν?
Έτσι ακριβώς, μου έκαναν κακή εντύπωση γι' αυτό και το θυμάμαι.
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
V2 750 ..να κάτι πολύ ενδιαφέρον για την κατηγορία
και μάλιστα απ ότι φαίνεται ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ, σχεδιασμένο και δοκιμασμένο στην Ιταλία με συγχρονη τεχνολογία. Όχι κάποια αναβίωση παλιού μοτέρ.

Επενδύουν στον V2 οι μάγκες και θα έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, μια ξεκάθαρη ταυτότητα απο τον κικεώνα των I2 που ζούμε. Οκ ο I2 είναι ένα μοτέρ που συγκεντρώνει πολλά καλά, πρώτος εγώ το είχα παραδεχτεί αλλά σημασία έχει να υπάρχουν επιλογές. Για να τους δούμε...
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
και μάλιστα απ ότι φαίνεται ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ, σχεδιασμένο και δοκιμασμένο στην Ιταλία με συγχρονη τεχνολογία. Όχι κάποια αναβίωση παλιού μοτέρ.

Επενδύουν στον V2 οι μάγκες και θα έχουν συγκριτικό πλεονέκτημα έναντι του ανταγωνισμού, μια ξεκάθαρη ταυτότητα απο τον κικεώνα των I2 που ζούμε. Οκ ο I2 είναι ένα μοτέρ που συγκεντρώνει πολλά καλά, πρώτος εγώ το είχα παραδεχτεί αλλά σημασία έχει να υπάρχουν επιλογές. Για να τους δούμε...
ο μεγαλος v2 που εχουν ειναι ενα καλο μοτερ,πιθανολογω οτι θα παρουν πολλα στοιχεια απ κει ..για να δουμε
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
ο μεγαλος v2 που εχουν ειναι ενα καλο μοτερ,πιθανολογω οτι θα παρουν πολλα στοιχεια απ κει ..για να δουμε
Όπως φαίνεται και στα παραπάνω λίνκ και τα είπε και ο CEO, ο μεγάλος κινητήρας των 1200 κυβικών που θα χρησιμοποιήσουν είναι ο παλιός γνώριμος κινητήρας της Moto Morini με εσωτερική γωνία 87 μοίρες!


ο κινητήρας των 750 κυβικών (ή 900 κυβικών) μπορεί και τα δύο, είναι ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας που σχεδίασαν και βρίσκεται τώρα σε στάδιο δοκιμών
 

panavour

Μέλος
Περιοχή
Αθήναι
Όνομα
παναης (οχι απ τα μεγαρα)
Μοτό
voge500ds
Όπως φαίνεται και στα παραπάνω λίνκ και τα είπε και ο CEO, ο μεγάλος κινητήρας των 1200 κυβικών που θα χρησιμοποιήσουν είναι ο παλιός γνώριμος κινητήρας της Moto Morini με εσωτερική γωνία 87 μοίρες!


ο κινητήρας των 750 κυβικών (ή 900 κυβικών) μπορεί και τα δύο, είναι ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας που σχεδίασαν και βρίσκεται τώρα σε στάδιο δοκιμών
ειναι πολυ πιθανον να ειναι υποκυβισμενοι 1200αρηδες.
 

BabisStinson

Μέλος
Όνομα
Μπάμπης
Μοτό
Moto Guzzi V85TT 2023 Verde Altaj
Εταιρεία με ιστορία, ενδιαφέροντα μηχανάκια, ιδιαίτερα. Μακάρι να κάνει το μπαμ πάλι με τα λεφτά των Κινέζων. Το X-Cape με έβαλε και μένα σε σκέψεις, αν δεν ήθελα Guzzi οπωσδήποτε θα ήταν σίγουρα στο top3 μου για test ride και επιλογη.
 
Top Bottom