Με την έλευση πολλών νέων brand τα τελευταία χρόνια ειδικά απο Κίνα δεν έχουμε δώσει ιδιαίτερη σημασία και προσοχή στην MOTO MORINI.
Εν ολίγοις μετά απο σχεδόν 100 χρόνια ιστορίας η εταιρεία εξαγοράστηκε το 2018 απο τον τεράστιο Κινέζικο όμιλο Zhongneng Vehicle Group. Τα Logistics της εταιρείας στην Ευρώπη τουλάχιστον έχει αναλάβει το KSR GROUP που είναι και ο αντιπρόσωπος Ελλάδος. Η φιλοσοφία της εταιρείας είναι να διατηρήσει τις εγκαταστάσεις σχεδίασης, εξέλιξης και σχεδιασμού στην Ιταλία (όπως και κάνει) και με την ολοκλήρωση ενός προϊόντος η παραγωγή του να γίνεται στο εργοστάσιο της μητρικής εταιρείας στην Κίνα. Θυμίζει benelli το Concept..
Το πολύ ενδιαφέρον της ιστορίας είναι το εξής. Η MOTO MORINI πράγματι εξέλιξε ως πρώτο μοντέλο απο την εξαγορά το X-cape 650 και το συνόδευσε πρόσφατα απο 2 γυμνά μοντέλα στην ίδια πλατφόρμα. Η ιδιαίτερότητα ήταν πως χρησιμοποίησαν σαν κινητήρια μονάδα το δοκιμασμένο σύνολο κατασκευής CFMOTO (BTW τα εργοστάσια τους βρίσκονται σε 25χλμ απόσταση).
Η ιστορία όμως της MOTO MORINI χτίστηκε πάνω στους V2 και προς έκπληξη ίσως, αυτή είναι και η στρατηγική τους για το μέλλον!! Όταν όλοι το γυρίζουν στους Ι2 η MORINI θα παίξει μπάλα δυνατά V2!! Για τα μεγάλα κυβικά η αναβίωση του V2 με περιεχόμενη γωνία 87 μοιρες του Corsaro και ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας εξέλιξης της εταιρείας V2 σε κυβισμούς 750 και 900cc με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρες εδώ.
Μάλλον έχουμε να δούμε πολλά απο την εταιρεία στο μέλλον..
Εδώ είναι η πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του CEO της Alberto Monni
Εδώ είναι χρήσιμες πληροφορίες για την μητρική της εταιρεία
και εδώ άρθρο του MOTO για το μελλοντικό Portfolio μοντέλων της εταιρείας
Μέσα σε αυτές τις ωραίες εικονίτσες με μελλοντικά μοντέλα βλέπεις και εκπλήξεις ίσως όπως το δεύτερο κάτω δεξιά που δείχνει μπρατσωμένο ψευδο-εντούρο με V2 750 κυβικά???!!Θα δούμε τέτοια μηχανή?? Την οποία την έχει και σε κατηγορία Modern Classic?? Βλέπουμε Half fering naked μοντέλο (thank u jesus), αιχμηρα γυμνά και ενδιαφέροντα On-Off.
Εν ολίγοις μετά απο σχεδόν 100 χρόνια ιστορίας η εταιρεία εξαγοράστηκε το 2018 απο τον τεράστιο Κινέζικο όμιλο Zhongneng Vehicle Group. Τα Logistics της εταιρείας στην Ευρώπη τουλάχιστον έχει αναλάβει το KSR GROUP που είναι και ο αντιπρόσωπος Ελλάδος. Η φιλοσοφία της εταιρείας είναι να διατηρήσει τις εγκαταστάσεις σχεδίασης, εξέλιξης και σχεδιασμού στην Ιταλία (όπως και κάνει) και με την ολοκλήρωση ενός προϊόντος η παραγωγή του να γίνεται στο εργοστάσιο της μητρικής εταιρείας στην Κίνα. Θυμίζει benelli το Concept..
Το πολύ ενδιαφέρον της ιστορίας είναι το εξής. Η MOTO MORINI πράγματι εξέλιξε ως πρώτο μοντέλο απο την εξαγορά το X-cape 650 και το συνόδευσε πρόσφατα απο 2 γυμνά μοντέλα στην ίδια πλατφόρμα. Η ιδιαίτερότητα ήταν πως χρησιμοποίησαν σαν κινητήρια μονάδα το δοκιμασμένο σύνολο κατασκευής CFMOTO (BTW τα εργοστάσια τους βρίσκονται σε 25χλμ απόσταση).
Η ιστορία όμως της MOTO MORINI χτίστηκε πάνω στους V2 και προς έκπληξη ίσως, αυτή είναι και η στρατηγική τους για το μέλλον!! Όταν όλοι το γυρίζουν στους Ι2 η MORINI θα παίξει μπάλα δυνατά V2!! Για τα μεγάλα κυβικά η αναβίωση του V2 με περιεχόμενη γωνία 87 μοιρες του Corsaro και ένας ολοκαίνουργιος κινητήρας εξέλιξης της εταιρείας V2 σε κυβισμούς 750 και 900cc με περιεχόμενη γωνία 90 μοιρες εδώ.
Μάλλον έχουμε να δούμε πολλά απο την εταιρεία στο μέλλον..
Εδώ είναι η πολύ ενδιαφέρουσα συνέντευξη του CEO της Alberto Monni
MO Interview: Moto Morini's Alberto Monni
Just over four years ago, Italian trophy marque Moto Morini narrowly avoided fading into history. General Manager Alberto Monni tells us where they are now.
www.motorcycle.com
Εδώ είναι χρήσιμες πληροφορίες για την μητρική της εταιρεία
Zhongneng Vehicle Group-Marching Forward Courageously Without Stop
Zhongneng Vehicle Group (ZNEN) was established in June 1988. From humble beginnings as a small factory in a village, the company has grown leaps and bounds, and has developed into a large-scale manufacturer of large displacement motorcycles, scooters, and new energy motorcycles.
chinamotorworld.com
και εδώ άρθρο του MOTO για το μελλοντικό Portfolio μοντέλων της εταιρείας
Moto Morini - Δώδεκα νέα μοντέλα με V2 κινητήρα μέχρι το 2025
Σε συνέντευξη του γενικού διευθυντή της Moto Morini, Alberto Monni, στο Moto.it, εμφανίσ
www.motomag.gr
Μέσα σε αυτές τις ωραίες εικονίτσες με μελλοντικά μοντέλα βλέπεις και εκπλήξεις ίσως όπως το δεύτερο κάτω δεξιά που δείχνει μπρατσωμένο ψευδο-εντούρο με V2 750 κυβικά???!!Θα δούμε τέτοια μηχανή?? Την οποία την έχει και σε κατηγορία Modern Classic?? Βλέπουμε Half fering naked μοντέλο (thank u jesus), αιχμηρα γυμνά και ενδιαφέροντα On-Off.
Τελευταία επεξεργασία: