ΚΤΜ 950/990 (Προβλήματα - Λύσεις - Service - Μόντες - Αναβαθμίσεις)

chaosm

Μέλος
Εσυ με την πατεντα των 10 ευρω γιατι δε βλεπεις καθολου λαδι; δε θα επρεπε να βλεπεις κανονικα; το λαδι απο τις αναθυμιασεις σου που πηγαινει;

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Τα παραμέσα τα ξέρει ο μάστορας που το έφτιαξε. Δε ξέρω κάτι παραπάνω να σου πω
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Θυμάμαι στο EXC είχε τον σωλήνα ακριβώς στην εισαγωγή του καρμπυρατέρ και απο τότε που τάπωσα αυτήν την τρύπα και τράβηξα τον σωλήνα στην κορυφή απο το φιλτροκούτι βελτιώθηκε πάρα πολύ η λειτουργία του...
 

gefr

Μέλος
Επαγγελματίας
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Γιώργος Φραγκόπουλος
Μοτό
Πάντα υπάρχει αιτία
Για τα 950Adv προτείνω για αποφυγή των προβλημάτων στο λαιμό να περάσετε την πλεξούδα ανάμεσα στιε δύο πλάκες στήριξης του μπροστινού υποπλαισίου. Με προστασία στην επάνω και κάτω ακμή των λαμών στήριξης, γλυτώνει η πλεξούδα την πίεση που δέχεται ότα τερματίζει το τιμόνι στα δεξιά.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
αμα βλεπετε λαδι στο κορμο δεξια ,κοιτατε τις 2 τρυπες που βγαζουν τα νερα απο το μπουζια...αν εχει εκει,ειναι 2 τσιμουχες που εχει η καθε βαση που μπαινουν τα μπουζια.
γενικως ο Lc8 αν εχει παραπανω λαδια,απο καπου θα τα βγαλει,αν εχει λιγοτερα κοπαναει ο τεντωτηρας,βεβαια οποιος κανει τζετ μετρηση λαδιου,να παιξει τζοκερ..........
πιστευω οτι ο σχεδιαστης του μοτερ,στην ΒΑΦΤΙΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΑΔΩΣΕ Ο ΝΟΝΟΣ!!!!
 

chaosm

Μέλος
αμα βλεπετε λαδι στο κορμο δεξια ,κοιτατε τις 2 τρυπες που βγαζουν τα νερα απο το μπουζια...αν εχει εκει,ειναι 2 τσιμουχες που εχει η καθε βαση που μπαινουν τα μπουζια.
γενικως ο Lc8 αν εχει παραπανω λαδια,απο καπου θα τα βγαλει,αν εχει λιγοτερα κοπαναει ο τεντωτηρας,βεβαια οποιος κανει τζετ μετρηση λαδιου,να παιξει τζοκερ..........
πιστευω οτι ο σχεδιαστης του μοτερ,στην ΒΑΦΤΙΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΑΔΩΣΕ Ο ΝΟΝΟΣ!!!!
Και από το oring της μίζας βγάζει αν έχει ξεραθεί
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
αμα βλεπετε λαδι στο κορμο δεξια ,κοιτατε τις 2 τρυπες που βγαζουν τα νερα απο το μπουζια...αν εχει εκει,ειναι 2 τσιμουχες που εχει η καθε βαση που μπαινουν τα μπουζια.
γενικως ο Lc8 αν εχει παραπανω λαδια,απο καπου θα τα βγαλει,αν εχει λιγοτερα κοπαναει ο τεντωτηρας,βεβαια οποιος κανει τζετ μετρηση λαδιου,να παιξει τζοκερ..........
πιστευω οτι ο σχεδιαστης του μοτερ,στην ΒΑΦΤΙΣΗ ΤΟΥ ΔΕΝ ΤΟΝ ΛΑΔΩΣΕ Ο ΝΟΝΟΣ!!!!
Ειδικά μηχανάκια, με αγωνιάρικα μοτέρ, σε χρήση δρόμου!
Τι άλλο θέτε?:D:p Πρέπει να είστε προσεκτικά παιδιά, αλλιώς θα πρέπει να έχετε βαθιές τσέπες:cool::cool::cool:
 

chaosm

Μέλος
Ειδικά μηχανάκια, με αγωνιάρικα μοτέρ, σε χρήση δρόμου!
Τι άλλο θέτε?:D:p Πρέπει να είστε προσεκτικά παιδιά, αλλιώς θα πρέπει να έχετε βαθιές τσέπες:cool::cool::cool:
Δυστυχώς έτσι είναι. Το ωραίο πληρώνεται. Είτε είναι γυναίκα είτε μηχανή είτε αμάξι.. Θέλει λεφτά. Αλλιώς θα πρέπει να μάθεις να βολεύεσαι. Χα α χαχ
 

forester

Μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Θοδωρής
Μοτό
R1200GS Triple Black
Δυστυχώς έτσι είναι. Το ωραίο πληρώνεται. Είτε είναι γυναίκα είτε μηχανή είτε αμάξι.. Θέλει λεφτά. Αλλιώς θα πρέπει να μάθεις να βολεύεσαι. Χα α χαχ
Ναι συμφωνώ, δεν το είπα ειρωνικά. Όντως είναι μηχανάκια που θέλουν άλλη περιποίηση και φροντίδα. Φυσικά όταν την έχουν, αποζημιώνουν!!!
 

chaosm

Μέλος
Ναι συμφωνώ, δεν το είπα ειρωνικά. Όντως είναι μηχανάκια που θέλουν άλλη περιποίηση και φροντίδα. Φυσικά όταν την έχουν, αποζημιώνουν!!!
Δεν το εξέλαβα ως ειρωνεία. Εδώ μέσα το έχω πει και το λέω ξανά. Πάνω απ όλα είναι η παρέα. Τώρα άμα κάνουμε καμία πλάκα άλλο αυτό.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Εχει κανεις εμπειρια σε συγκριτικο μεταξυ acrapovic vs mivv;
Πλεονεκτηματα-μειονεκτηματα;

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

pumba

Μέλος
Όνομα
pumba
Μοτό
Honda c50rr
Philips OneBlade
Δεν εχουν καποιο πλεονεκτημα η μειονεκτημα απο αποδοση μεταξυ τους, δεδομενου οτι μιλαμε για σωστες διαμετρους τελικων...η ακραποβιτσ ειναι σιγουρα πιο ακριβες και πιο ελαφριες...οποια και να βαλεις θα χρειαστεις και αλλαγη στην τροφοδοσια...αν δε μιλαμε για καρμπυρατερ, τοτε σιγουρα διαφορετικο ζιγκλερωμα
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Δεν εχουν καποιο πλεονεκτημα η μειονεκτημα απο αποδοση μεταξυ τους, δεδομενου οτι μιλαμε για σωστες διαμετρους τελικων...η ακραποβιτσ ειναι σιγουρα πιο ακριβες και πιο ελαφριες...οποια και να βαλεις θα χρειαστεις και αλλαγη στην τροφοδοσια...αν δε μιλαμε για καρμπυρατερ, τοτε σιγουρα διαφορετικο ζιγκλερωμα
Βασικα εχω akrapovic σχεδον 10ετιας και ειμαι ετοιμος να τις παω motonio για recondition.
Απλα ειδα οτι οι mivv καινουργιες πανε κανα 600αρι καινουργιες απο ebay, ελεγα μηπως πουλουσα τις akra και εβαζα τη διαφορα για τις mivv.

Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Τον τελευταίο καιρό μου κάνει ένα περίεργο πράγμα.Ζεστό αν το σβήσω ή πιο πολύ αν μου σβήσει, και πάω να βάλω πάλι μπροστά ,ανάβει το λαμπάκι fi και γράφει στο κοντερ soft.Κλέινω μια δυο και ανοίγω διακόπτη και παίρνει πάλι μπροστά,αλλά το ρολόι γυρνάει στις 12:00,σαν να έβγαλα την μπαταρία.Φαντάζομαι κάποια βλάβη θα είναι.Έω μια υποψία ότι η μπαταρία είναι στα τελιώματα.Την βάζω αρκετά συχνά στον φορτιστή βέβαια.

Και κάτι άλλο.Σκέφτομαι να αλλάξω τιμόνι.Για κάποιο λόγο με κουράζει,νομίζω ότι θα με βόλευε πιο ίσιο.Έχει αλλάξει κανένας;Αν ναι ποιο έβαλε και από πού το αγόρασε;

Ευχαριστώ.
 

lmb990

Μέλος
Περιοχή
ΑΘΗΝΑ
Όνομα
ΛΑΜΠΡΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
για ασφαλτο θα βαλεις πιο ισιο?? νομιζω θα κουρασει περισσοτερο.. βεβαια στο χωμα θα εχεις καλυτερο χειρισμο...
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Το μαγικο εργαλειο για την ευκολη αφαιρεση του ζιγκλερακιου του σασμαν (clutch oil jet).


Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

Spyrious

Μέλος
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Σπύρος
Μοτό
00' TL1000R
22' 701 Enduro
Μετά από πολύ παιδεμό την πρώτη φορά εγώ πρωσοπικά το αφαιρώ με ηλεκτρική σκούπα.

Το μαγικο εργαλειο για την ευκολη αφαιρεση του ζιγκλερακιου του σασμαν (clutch oil jet).


Στάλθηκε από το LG-H818 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Το αναποδο τσιμπιδακι ηκεκτρονικου κανει καλυτερη δουλεια...

Το βρισκετε συνηθως σε σετακι στα καλαθια του praktiker,lidl κτλ...

Οχι τιποτα αλλο αλλα θα σας δει κανεις και θα μας βγει το ονομα
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Το αναποδο τσιμπιδακι ηκεκτρονικου κανει καλυτερη δουλεια...

Το βρισκετε συνηθως σε σετακι στα καλαθια του praktiker,lidl κτλ...

Οχι τιποτα αλλο αλλα θα σας δει κανεις και θα μας βγει το ονομα
Προτιμώ το τσιμπιδάκι.....με ένα σμπάρο δυο τριγώνια... φτιάχνεις και τα φρυδάκια σου αμαλαχιναπουμε
 

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Προτιμώ το τσιμπιδάκι.....με ένα σμπάρο δυο τριγώνια... φτιάχνεις και τα φρυδάκια σου αμαλαχιναπουμε φιλεναδα...
 
Top Bottom