Vvag
Αντβέτσουρερ
Το 3ήμερο που μόλις μας τέλειωσε πήγα μια ωραιότατη εκδρομή με το Περτικαλί μου και... γύρισα δικάβαλος με Honda. Εξηγούμαι:
Εκεί που πήγαινα ωραία και καλά, το μηχανάκι αρχίζει να ξεροβήχει και σβήνει. Ώπα λέω, βάζω μπρος ξανά δουλεύει για λίγο, συνεχίζω, μετά γκουχ γκουχ και πάλι, μπερδέματα, σβησίματα, πάνω κάτω οι στροφές με σταθερό γκάζι, κομπιάσματα, δίνω γκάζι μπας και έχει κάνα σκουπίδι στη βενζίνη να το κάψει, δουλεύει για λίγο αλλά τέλος πάντων καταλήγει να μη μπορεί να ανεβάσει πάνω από 4-5000 στροφές.
Το πρώτο που σκέφτηκα, ήταν κακή βενζίνη μιας και είχα γεμίσει μερικά χλμ πριν (κι ήμουν ο μόνος απ' την παρέα που γέμισε από εκεί), αλλά πριν μπω στη διαδικασία να την αδειάσω, παίρνω τηλ. τον γέροντα, σοφό Κατεμά @Postman990 να μου δώσει τα φώτα του.
Πρώτη αντίδραση, "τρόμπα βενζίνης". Μου εξηγεί πως αν το αφήσω λίγο να κρυώσει, το βάλω μπρος και δουλεύει κανονικά και το ξανακάνει μετά από λίγο, δεν υπάρχει αμφιβολία. Και όντως, αυτό κάνει, πράγμα που όντως δεν έχει λογική να είναι κακή βενζίνη ή βουλωμένο φίλτρο γιατί αν ήταν, θα συνέχιζε να μη δουλεύει και δε θα υπήρχε αυτό το διάστημα... διαύγειας.
Αυτά για την ιστορία, δεν ψάχνομαι να δω τι είναι μέσω φόρουμ, αύριο μεθαύριο που θα επιστρέψει η καλή μου (μ' άφησε και πήγε με την οδική σνιφ-κλαψ-λυγμ και μου λείπει τόοοοσο) θα μπει συνεργείο, ούτως ή άλλως ήρθε κι η ώρα του μεγάλου service, θα βγει το πόρισμα.
Το θέμα είναι πως επειδή άκουσα για 350-400 ευρώ κόστος ανταλλακτικού και μου' ρθαν πολλαπλά εγκεφαλικά, να το παίρνω απόφαση σιγά σιγά, ή ξέρει κάποιος να υπάρχει κάποια άλλη (αξιόπιστη) λύση;
Ευχαριστώ!
Εκεί που πήγαινα ωραία και καλά, το μηχανάκι αρχίζει να ξεροβήχει και σβήνει. Ώπα λέω, βάζω μπρος ξανά δουλεύει για λίγο, συνεχίζω, μετά γκουχ γκουχ και πάλι, μπερδέματα, σβησίματα, πάνω κάτω οι στροφές με σταθερό γκάζι, κομπιάσματα, δίνω γκάζι μπας και έχει κάνα σκουπίδι στη βενζίνη να το κάψει, δουλεύει για λίγο αλλά τέλος πάντων καταλήγει να μη μπορεί να ανεβάσει πάνω από 4-5000 στροφές.
Το πρώτο που σκέφτηκα, ήταν κακή βενζίνη μιας και είχα γεμίσει μερικά χλμ πριν (κι ήμουν ο μόνος απ' την παρέα που γέμισε από εκεί), αλλά πριν μπω στη διαδικασία να την αδειάσω, παίρνω τηλ. τον γέροντα, σοφό Κατεμά @Postman990 να μου δώσει τα φώτα του.
Πρώτη αντίδραση, "τρόμπα βενζίνης". Μου εξηγεί πως αν το αφήσω λίγο να κρυώσει, το βάλω μπρος και δουλεύει κανονικά και το ξανακάνει μετά από λίγο, δεν υπάρχει αμφιβολία. Και όντως, αυτό κάνει, πράγμα που όντως δεν έχει λογική να είναι κακή βενζίνη ή βουλωμένο φίλτρο γιατί αν ήταν, θα συνέχιζε να μη δουλεύει και δε θα υπήρχε αυτό το διάστημα... διαύγειας.
Αυτά για την ιστορία, δεν ψάχνομαι να δω τι είναι μέσω φόρουμ, αύριο μεθαύριο που θα επιστρέψει η καλή μου (μ' άφησε και πήγε με την οδική σνιφ-κλαψ-λυγμ και μου λείπει τόοοοσο) θα μπει συνεργείο, ούτως ή άλλως ήρθε κι η ώρα του μεγάλου service, θα βγει το πόρισμα.
Το θέμα είναι πως επειδή άκουσα για 350-400 ευρώ κόστος ανταλλακτικού και μου' ρθαν πολλαπλά εγκεφαλικά, να το παίρνω απόφαση σιγά σιγά, ή ξέρει κάποιος να υπάρχει κάποια άλλη (αξιόπιστη) λύση;
Ευχαριστώ!