Και ξαφνικα ένδειξη fuel!

MICHALIS GS

Μέλος
Όνομα
CAROLOS
Μοτό
GS 1200 ADV 2012
Με ρεζερβουάρ πάνω απ' τη μέση κατά τη σημερινή οδήγηση ξαφνικά ανάβει η ένδειξη FUEL !

Σβήνουν όλες οι μπάρες ένδειξης καυσίμου , με κίτρινο τρίγωνο αναμμένο και η ένδειξη FUEL !

Μετά από οδήγηση κάποιων χιλιομέτρων επανέρχεται η ένδειξη, αλλά πάλι μετά ξανά τα ίδια!

Τα χιλιόμετρα που έχω είναι 59.800 το μηχανάκι είναι 1200 GS 2008 ESA και έχω κάνει την

ανάκληση με την τρόμπα βενζίνης.

Γνωρίζει κανείς κάτι , περιμένω .........
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
πριν ποσο καιρο εκανες την ανακληση?
 

Kosta12gs

Μέλος
Περιοχή
Σταυρούπολη
Όνομα
Κωστας
Μοτό
R 1200 GS
Αντιμετώπισα αυτό το πρόβλημα από τα 30000χλμ μέχρι τα 70000 που έκανα ανάκληση την αντλία βενζίνης. Τους τελευταίους 10 μήνες έχω απροβληματιστη λειτουργία.

Συμβουλή.
Μη δίνεις σημασία. Αποδεικνυεται τακτικά ότι η μαμά στα περιφερειακά της έχει κάνει χοντράδες

Στάλθηκε από το SM-G900FD μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Εγω το εχω παρατηρησει οτι συμβαινει οταν απο λαμπακι βαζω 10ευρω πχ. Δηλαδη οταν δεν φουλαρω.
Σαν να τα χανει και να ξερυθμιζεται.Και αν το κανει μια φορα μου το κανει συχνα μετα για ενα δυο γεμισματα.
 

paschalis

gone4riding
Περιοχή
Thessaloniki
Όνομα
Πασχάλης
Μοτό
R 1200 GS 'O4
Εγω το εχω παρατηρησει οτι συμβαινει οταν απο λαμπακι βαζω 10ευρω πχ. Δηλαδη οταν δεν φουλαρω.
Σαν να τα χανει και να ξερυθμιζεται.Και αν το κανει μια φορα μου το κανει συχνα μετα για ενα δυο γεμισματα.
Oταν βαζεις 6 λιτρα σε αδειο τεποζιτο και πανε ολα στο δεξι μαγουλο ο σενσορας ενδειξης καυσιμου δεν τα βλεπει γιατι απλα βρισκεται στο αριστερο!!
Περιμενεις λιγο η βοηθητικη αντλια που βρισκεται στο δεξι μαγουλο να επιστρεψει
στο αριστερο που βρισκεται η κυρια αντλια οτι δεν εκαψε ο ψεκασμος και η ενδειξη επανερχεται.
 

ckalfas

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Χρήστος
Μοτό
BMW R 1200 GSA
KTM 640 ADV
Yamaha Virago 250
Αυτό συμβαίνει όταν είναι παρκαρισμένο, μετά από λίγο επανέρχεται!
Αλλά ο δείκτης καυσίμου των GS δεν είναι και κανένα τέρας ακριβείας!
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ότι είπαν οι από πάνω...
Αν δεις ότι συνεχίζει το πρόβλημα, πήγαινε για ένα πριζωμα στην bmw.
 

MOYTPO

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονικη
Όνομα
Παυλος
Μοτό
BMW
Μην δίνεις σημασία. Και μένα ώρες ώρες δείχνει ότι να ναι.
ΤΙΡ: Μηδενιζε κάθε φορά που βάζεις βενζίνη τα χλμ και υπολόγιζε για πόσα έχεις υπόλοιπο.
 

MICHALIS GS

Μέλος
Όνομα
CAROLOS
Μοτό
GS 1200 ADV 2012
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Υπάρχει λύση αλλά λίγο επώδυνη οικονομικά....

Σήμερα σε επικοινωνία με την επίσημη αντιπροσωπεία έλαβα την εξής απάντηση.

Πρόκειται για μηχανισμό ξεχωριστό που είναι μέσα στο ρεζερβουάρ ( δεν έχει να κάνει με την αντλία βενζίνης) . Ο μηχανισμός αυτός τιμάται 140 ευρώ

και η εργασία ( βγαίνει το ρεζερβουάρ ) άλλα 40 ευρώ , σύνολο για την ακρίβεια 180 ευρώ.

Μου θυμίζει τους αισθητήρες στα ελαστικά ( όπου βρήκα λύση μ' αλλαγή της μπαταρίας με κόστος μόλις λίγα ευρώ).

Αν υπάρχει άλλη ποιο οικονομική λύση ευπρόσδεκτη και καλοδεχούμενη...........
 

KORAX

Γερολυκος
Περιοχή
Μεσσηνια
Όνομα
Δημητρης
Μοτό
Κουλουρι 650 ,2004
KTM exc300 '06
Ελαφινα 700 '23
Ο μηχανισμος ειναι λογικα ενα ποτεσιομετρο,εφοσον η ενδειξη μια φευγει κ μια επανερχεται θα εχεις προβλημα επαφης στα φισακια η στην βελονα του ποτ/ρου .Εαν πιανουν τα χερια σου μπορεις να το φτιαξεις μονος σου η πες σε καποιον φιλο που ανακατευεται(επισης να ξερεις οτι τετοια προβληματα εμφανιζονται κ μετα απο ξεμονταρισμα η αλλαγη τρομπας εαν ο τεχνιτης που το μονταρει ειναι βιαστικος δλδ οχι αρκετα υπομονετικος-προσεχτικος,γιαυτο σε ρωτησα ποτε εκανες την ανακληση)
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ο μηχανισμος ειναι λογικα ενα ποτεσιομετρο,εφοσον η ενδειξη μια φευγει κ μια επανερχεται θα εχεις προβλημα επαφης στα φισακια η στην βελονα του ποτ/ρου .Εαν πιανουν τα χερια σου μπορεις να το φτιαξεις μονος σου η πες σε καποιον φιλο που ανακατευεται(επισης να ξερεις οτι τετοια προβληματα εμφανιζονται κ μετα απο ξεμονταρισμα η αλλαγη τρομπας εαν ο τεχνιτης που το μονταρει ειναι βιαστικος δλδ οχι αρκετα υπομονετικος-προσεχτικος,γιαυτο σε ρωτησα ποτε εκανες την ανακληση)
Καπως ετσι το εμφανιζει και σε εμενα.Σαν να χανει επαφη και να ξαναφτιαχνει μετα απο λιγο...Μακαρι να υπαρχει λυση περαν της αντικαταστασης...
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Ο μηχανισμος ειναι λογικα ενα ποτεσιομετρο,εφοσον η ενδειξη μια φευγει κ μια επανερχεται θα εχεις προβλημα επαφης στα φισακια η στην βελονα του ποτ/ρου .Εαν πιανουν τα χερια σου μπορεις να το φτιαξεις μονος σου η πες σε καποιον φιλο που ανακατευεται(επισης να ξερεις οτι τετοια προβληματα εμφανιζονται κ μετα απο ξεμονταρισμα η αλλαγη τρομπας εαν ο τεχνιτης που το μονταρει ειναι βιαστικος δλδ οχι αρκετα υπομονετικος-προσεχτικος,γιαυτο σε ρωτησα ποτε εκανες την ανακληση)
Στο. Gs..υπάρχει μια ταινία "τριχα" και μαλλον αυτό είπαν στον Μιχάλη

Αυτό δεν επισκευαζεται


advφον
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
Gs 1200
Οι υψηλες θερμοκρασιες δημιουργουνε παρομοια μπερδεματα.Δες αν στο κανει και με ανοιχτη την ταπα.
 

VDR

Μέλος
Περιοχή
ΖΑΧΑΡΩ
Όνομα
ΒΑΣΙΛΗΣ
Μοτό
DR650SE
R1200GSA X2
Προσωπικά στα περίπου 400 χλμ.του μερικού χιλιομετρητή..ψάχνω για βενζινάδικο..κάνε το ίδιο και εσύ..δηλαδή..πόσα χιλιόμετρα βγάζει με ένα τεπόζιτο?..αφαίρεσε 100..και..άσε τη bmw να ασχολείται με τις τρίχες της..φυσικά απαράδεκτο για τόσα ευρώ μηχανάκι!
Και απο κόστος..3 δευτερόλεπτα σε κάθε γέμισα..;)
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Προσωπικά στα περίπου 400 χλμ.του μερικού χιλιομετρητή..ψάχνω για βενζινάδικο..κάνε το ίδιο και εσύ..δηλαδή..πόσα χιλιόμετρα βγάζει με ένα τεπόζιτο?..αφαίρεσε 100..και..άσε τη bmw να ασχολείται με τις τρίχες της..φυσικά απαράδεκτο για τόσα ευρώ μηχανάκι!
Και απο κόστος..3 δευτερόλεπτα σε κάθε γέμισα..;)
Σωστη η λογικη σου αλλα εκει περα αναβοσβηνουν ολα οταν συμβαινει και δεν ειναι ευκολο να το αμελησεις.. Στην δινει!!
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Μπορείς να κάνεις κι αυτό με δική σου ευθύνη πάντα! Με έναν πιεζοηλεκτρικο αναπτήρα προσαρμόζεις δύο καλώδια τα οποία τα συνδέεις στα 2 απ τα 3 pin εκεί που κουμπώνει το φις της τρίχας καυσίμου (δίπλα στην αντλία είναι) . Το έχουν κάνει αρκετοί στο εξωτερικό αν ψάξεις στο Google. Αν το κάνεις με την τρίχα στο τεποζιτο θα πρέπει να είναι το ρεζερβουαρ γεμάτο (πάνω από 90%) . Ουσιαστικά με αυτόν τον τρόπο κάνεις ένα ηλεκτροσοκ στην τρίχα. Περνάει ρεύμα, πολλοί φοβούνται ότι περνάει ρεύμα μέσα στην βενζίνη αλλά για να γίνει αναφλεξη απαιτείται η αναγκαία ποσότητα οξυγόνου που στο τεποζιτο δεν υπάρχει όταν είναι γεμάτο. Πάντως στο 90% των περιπτώσεων μετά το ηλεκτροσοκ η τρίχα δούλευε πάλι κανονικά

 

Phoenix

Gender fluid
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδα
Όνομα
Στεργιος
Μοτό
bmw r1250gs adve Θα σε σκισω maniac
χουσβαρνα 510 πιστολ
Μπορείς να κάνεις κι αυτό με δική σου ευθύνη πάντα! Με έναν πιεζοηλεκτρικο αναπτήρα προσαρμόζεις δύο καλώδια τα οποία τα συνδέεις στα 2 απ τα 3 pin εκεί που κουμπώνει το φις της τρίχας καυσίμου (δίπλα στην αντλία είναι) . Το έχουν κάνει αρκετοί στο εξωτερικό αν ψάξεις στο Google. Αν το κάνεις με την τρίχα στο τεποζιτο θα πρέπει να είναι το ρεζερβουαρ γεμάτο (πάνω από 90%) . Ουσιαστικά με αυτόν τον τρόπο κάνεις ένα ηλεκτροσοκ στην τρίχα. Περνάει ρεύμα, πολλοί φοβούνται ότι περνάει ρεύμα μέσα στην βενζίνη αλλά για να γίνει αναφλεξη απαιτείται η αναγκαία ποσότητα οξυγόνου που στο τεποζιτο δεν υπάρχει όταν είναι γεμάτο. Πάντως στο 90% των περιπτώσεων μετά το ηλεκτροσοκ η τρίχα δούλευε πάλι κανονικά

Τι είπες ρε δομή παλι !!!!
Εχω μεινη κάγκελο
Που εχεις φτάσει !!!!!!
Σπαμ οφ
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Τι είπες ρε δομή παλι !!!!
Εχω μεινη κάγκελο
Που εχεις φτάσει !!!!!!
Σπαμ οφ
:laugh: είδες που μας φτάνει η BMW? :p
200 ευρώ κάνει η τρίχα μαζί με προγραμματισμό :UH:
Μου το έκανε κάποια στιγμή μια δυο φορές αλλά μετά είδε ότι κοιτάω την λύση του αναπτήρα και σταμάτησε :rolleyes: :D
 

jmar

''Κουζουλό κοπέλι''
Περιοχή
ΧΑΝΙΑ
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
BMW R 1200 GS '09
Επανέρχομαι με το θέμα της τρίχας καυσίμου γιατί είχαμε εξελίξεις!
Μετά λοιπόν τις παυλες που είδα μια δυο φορές, κανένα μήνα αργότερα μου έκανε το εξής: μου έδειχνε ότι το τεποζιτο ήταν συνέχεια γεμάτο! Το Range συνεχώς έλεγε πάνω από 300 χλμ κι ενώ ήμουν θεωρητικά σε ρεζερβα, επίσης και οι παυλες αριστερά ήταν φουλ.
Λέω πάει μάλλον πάμε για τρίχα τελικά ή του βάζουμε φωθια με τον αναπτήρα που δείχνει το βίντεο :eek:
Πριν απ όλα αυτά λέω να πάρω το φίλο @KXF (ακα Μαστροτσεπετο για πολλούς ) διότι μας έχει γλιτώσει από πολλά ευρα λόγω γνώσης!
Του το αναφέρω και κατευθείαν με ρωτάει αν έχω ξενον φώτα, του λέω ναι, αλλά τα έχω 7 χρόνια τι σχέση μπορεί να έχει με την τρίχα καυσίμου την δεδομένη στιγμή; Μου λέει αυτά το δημιουργούν το πρόβλημα καθώς έχει εξασθενησει η μόνωση του ballast και τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα μπερδεύουν το όργανο. Μου λέει βγαλτα και ξόδεψε την βενζίνη να δεις αν θα ξαναμπεί στην ρεζερβα το όργανο, πρωτίστως βγάλε την μπαταρία να κάνει κι ένα reset.
Αφού βγάζω το ballast κάνω και το reset οδηγαω 2 μέρες περίπου 80-90 χλμ αλλά τπτ! Του το λέω απογοητευμένος, μου λέει υπομονή να διαβάσει ο εγκέφαλος σωστά καταναλωσεις και υπόλοιπα χλμ, κάνε κι άλλα χλμ να τελειώσει να πας μέχρι ρεζερβα!
Και όντως από τα 120 χλμ και μετά άρχισαν οι ενδείξεις να.επανερχονται! και πλέον μπήκα και στην πολυπόθητη ρεζερβα :woot:. Όλα καλά λοιπόν και με το 200αρι στην τσέπη :D
Μου είπε κι ένα κολπάκι για να μονωσω πάλι το ballast αν και σκέφτομαι σοβαρά για led λάμπες.
Ευχαριστώ Δημήτρη, Μαστροτσεπετο KXF για τις πολύτιμες συμβουλές φιλαράκι :)
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Επανέρχομαι με το θέμα της τρίχας καυσίμου γιατί είχαμε εξελίξεις!
Μετά λοιπόν τις παυλες που είδα μια δυο φορές, κανένα μήνα αργότερα μου έκανε το εξής: μου έδειχνε ότι το τεποζιτο ήταν συνέχεια γεμάτο! Το Range συνεχώς έλεγε πάνω από 300 χλμ κι ενώ ήμουν θεωρητικά σε ρεζερβα, επίσης και οι παυλες αριστερά ήταν φουλ.
Λέω πάει μάλλον πάμε για τρίχα τελικά ή του βάζουμε φωθια με τον αναπτήρα που δείχνει το βίντεο :eek:
Πριν απ όλα αυτά λέω να πάρω το φίλο @KXF (ακα Μαστροτσεπετο για πολλούς ) διότι μας έχει γλιτώσει από πολλά ευρα λόγω γνώσης!
Του το αναφέρω και κατευθείαν με ρωτάει αν έχω ξενον φώτα, του λέω ναι, αλλά τα έχω 7 χρόνια τι σχέση μπορεί να έχει με την τρίχα καυσίμου την δεδομένη στιγμή; Μου λέει αυτά το δημιουργούν το πρόβλημα καθώς έχει εξασθενησει η μόνωση του ballast και τα ηλεκτρομαγνητικά κύματα μπερδεύουν το όργανο. Μου λέει βγαλτα και ξόδεψε την βενζίνη να δεις αν θα ξαναμπεί στην ρεζερβα το όργανο, πρωτίστως βγάλε την μπαταρία να κάνει κι ένα reset.
Αφού βγάζω το ballast κάνω και το reset οδηγαω 2 μέρες περίπου 80-90 χλμ αλλά τπτ! Του το λέω απογοητευμένος, μου λέει υπομονή να διαβάσει ο εγκέφαλος σωστά καταναλωσεις και υπόλοιπα χλμ, κάνε κι άλλα χλμ να τελειώσει να πας μέχρι ρεζερβα!
Και όντως από τα 120 χλμ και μετά άρχισαν οι ενδείξεις να.επανερχονται! και πλέον μπήκα και στην πολυπόθητη ρεζερβα :woot:. Όλα καλά λοιπόν και με το 200αρι στην τσέπη :D
Μου είπε κι ένα κολπάκι για να μονωσω πάλι το ballast αν και σκέφτομαι σοβαρά για led λάμπες.
Ευχαριστώ Δημήτρη, Μαστροτσεπετο KXF για τις πολύτιμες συμβουλές φιλαράκι :)
Οι led λαμπες δεν εχουν ballast?
 
Top Bottom