George_M.
..ο Βαρθολομαίος..!
Ευχαριστώ αδέρφια!!!Καλά κλμ να έχεις. Ορίντζιναλ ή βαμένο. Δώσε πληροφορίες να σου πω.
Ορίτζιναλ φίλος.
Ευχαριστώ αδέρφια!!!Καλά κλμ να έχεις. Ορίντζιναλ ή βαμένο. Δώσε πληροφορίες να σου πω.
Oπότε είναι μετά το τέλος 96, σημαντικό. Λογικά είναι 98. Πόσα κλμ έχει? Το κόβω να μην έχει πολλά.Ευχαριστώ αδέρφια!!!
Ορίτζιναλ φίλος.
Τέλη 97 είναι ΚωσταOπότε είναι μετά το τέλος 96, σημαντικό. Λογικά είναι 98. Πόσα κλμ έχει? Το κόβω να μην έχει πολλά.
Mια χαρά. Σαν το δικό μου. Είχες πάλι 1100 ή 1150?Τέλη 97 είναι Κωστα
Με 98.000χιλ
Μια είναι η μπουγάτσα Λέο,γλυκειά με άχνη και κανέλα.Φίλε από βόρεια την έφερες.
Μπουγάτσα έτσι αόριστα, σκέτη?
Αγόρι, όπως τα λες.Παμε λοιπον να πουμε 2 λογια για την ολη αυτη φαση..
απο καιρο με ετρωγε για μια αλλαγη..κατι..διαφορετικο,ισως πιο συγχρονο,ισως πιο μεγαλο,μεταχειρω η΄κουτα...¨? να ειναι αξιοπιστο...να μην με βαλει σε μεγαλη δαπανη..(περιεργες εποχες ζουμε)
πολλα ισως κ αδιευκρινιστα θα ελεγα...
ο ''Γερος'' μου εκανε τα χατηρια στο χωμα τα τελευταια 2 χρονια κ ομολογω οτι εκπληρωσε τον σκοπο της επαναφορας του...
ομως πλεον θελω να βολταρω ξανα λιγο μακρυτερα,να μπορω να μπω κ σε εναν δασικο κ ολα αυτα με μια καποια καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια..
υπαρχουν γωνιες στην πατριδα μας που εχω ως στοχο για τις επομενες βολτες μου (Πρεσπες,Θρακη κτλ, ισως ξανα εξωτερικο) που απαιτουν μεγαλα κυβικα να μαζευουν δρομο ευκολα κ με ανεση
το Τενερι καλο χρυσο αλλα δεν κανει για τετοια πραματα.
η συμβουλη κ η γνωμη καλων φιλων βοηθησε να γινει πολυ συγκεκριμενη η αναζητηση κ συντομα βρεθηκε αυτο που ψαχναμε..
ολιγο μακρυα αλλα ολα γινονται.
πρωτες κουβεντες με τον πωλητη θετικες.φανηκε σωστος..κ το μηχανακι εδειχνε ''καθαρο''
τσεκ η πινακιδα με τον ασφαλιστη μου επισης ''καθαρο'' κ απο εκει.
η οικονομικη διαφορα μικρη οποτε δεν χρειαζονται κ πολλες σκεψεις...
η ολη φαση εβγαζε ενα καλο καρμα,μια θετικη αυρα ρε παιδι μου,
αυτο που λες αξιζει μια τετοια συνναλαγη...
στελνω μια τυπικη ελαχιστη προκαταβολη ξεκιναει ο πωλητης να ετοιμαζει χαρτια κ γω κλεινω εισητηρια αεροπορικα για Σαλονικη
απο κει Τρανσφερ για Σερρες κ τσουπ στο μηχανολογικο
ο φιλος πλεον κ πωλητης ειχε φροντισει για ολα κ η υποθεση ηταν 10 λεπτα
πηρα πρασινο χαρτι κατευθειαν κ μετα καπακι για μπουγατσες Σερρων
μηχανη ακομα δεν ειχα δει απο κοντα
ομως ημουν ενστικτωδως σιγουρος οτι ολα θα ειναι οπως μου ειχε πει..
κ ηταν πραγματι ετσι..
παρελαβα μια μοτο ετοιμη απο σερβις με ολα χαρτια βιβλια της,αρτια,πληρως λειτουργικη χωρις φθορες,ζημιες κτλ
ειχα εκτενη ενημερωση για οτι πρεπει να ξερω για μια μοτο 25ετιας με σχεδον 100Κ χιλ...
ντυθηκα κ καβαλησα για κατω..
στην αρχη ημουν σφιγμενος κ λιγο αγχωμενος ενω αυτα τα χειριστηρια ρε παιδι μου δεν βοηθαν καθολου..αναθεμα κ αναψα φλας..
ρολαροντας ομως αρχισα να ξεκλειδωνω κ να απολαμβανω την διαδρομη αλλα ακομα περισσοτερο την ιδια την μοτοσυκλετα..εως την σταση στην Κατερινη ενιωθα απολυτα εξοικιωμενος μαζι της
(ειπαμε,οχι με τους διακοπτες..τοσο αναποδα ρπστμ...)
δεν προλαβα να δω τον Γιαννο giamar που σκεφτομουν κ αρκεστηκαμε σε ενα τηλεφωνημα,φιλε εδωσα υποσχεση να ξαναφτασω στα μερη σου...
η ''Μπουγατσα'' (ετσι πλεον ονομαστηκε) καταβροχθιζε τα χιλιομετρα με απιθανη ανεση,σε οποια ταχυτητα (120-140-160) ενω ηταν απιστευτα σταθερη κ ανετη στον χρηστη..
παρακατω προς Λαρισσα βροχη μικρης διαρκειας αλλα καλης εντασης,αδιαβροχα κ τηλ στην Θανο tripper.gr για καφε..
περασα απο τον χωρο του,τα ειπαμε κ επι της ευκαιριας τσιμπησα κ ενα δωρακι για την ''μπουγατσα''
Θανο χαρηκα κ ευχαριστω για την φιλοξενια
τα υπολοιπα χιλιομετρα κυλησαν ευχαριστα κ ο χρονος περνουσε αναμεσα απο τις σκεψεις μου για το νεο αυτο αποκτημα
φτανοντας στο σπιτι μετα απο μια γεματη κυριολεκτικα ημερα ειχα ηδη βγαλει τα συμπερασματα μου...
καθε μοτοσυκλετιστης που σεβεται τον εαυτο του οφειλει να οδηγησει για οσο αυτος κανει κεφι μια ''γερμανικη πομωνα''
το γιατι θα το καταλαβει οταν κατεβει...
εκανα 650χιλ με μια μοτο 25ετιας χωρις ιχνος σωματικης κοπωσης,μια απιθανη εργονομια
οι γωνιες του σωματος,ο τροπος που ειναι τοποθετημενα τιμονι κ μανετες,η απιστευτη σελα, ολα που τοσο σε ξενιζουν οταν τα βλεπεις αλλο τοσο σου κανουν ανετο το ταξιδι σου,
καταπινει απιστευτα ευκολα τα χιλιομετρα οντας πραγματικα ακλονητη στον δρομο,τρενο σε ραγες!!
τρομερη αισθηση σταθεροτητας..ακομα κ στα 180 που πηγα παλι την ιδια εμπιστοσυνη ενιωσα.
τελος αξιζει να αναφερθει η ποιοτητα κατασκευης ολης της μοτοσυκλετας,μονο εαν την περιεργαστει κανει θα καταλαβει περι τινος προκειται!
σιγουρα ηταν μια 10ετια κ βαλε μπροστα απο την εποχη της ενω για την αξιοπιστια της οπως λεει κ ενας καλος φιλος κ απολυτος γνωστης
''μηχανακι για 100 χρονια''
δεν περιμενα να νιωσω τοσο γρηγορα ανετα με δαυτη
ισως να ηρθε κ την καταλληλη στιγμη που πλεον ωριμα γνωριζω τι πραγματικα χρειαζομαι!
ευχαριστω ολους θερμα για τις ευχες κ να ειμαστε ολοι καλα κ ασφαλεις στις βολτες κ τα ταξιδια μας!!!!!!!!
I love my bougatsa*...
*=BMW R1100GS 75th Anniversary Edition
ναι το 5αρι δειχνει κατι κραδσμους μετα τα 130 αλλα δεν με ενοχλειΑγόρι, όπως τα λες.
Θα δεις τον λεβιέ στις ταχύτητες, λόγω κραδασμών αμολάει, να μην σε αφήσει στον δρόμο. Το 5άρι σασμάν κουράζει λίγο, αλλά οκ. Αν χτυπούν τα σώματα πάρε τηλ και θα λυθεί το θέμα. Αν χάνει λίγο βενζίνα από τον δείκτη-τρόμπα πάλι τηλ, θα σε κάνω τεατέ. Τις ντίζες γκαζιού να δεις λίγο. Πρόσεχε λίγο περιφερειακά γιατί δεν θα βρεις εύκολα. Αυτά για αρχή. Οι ακτίνες σου είναι οκ>??