Κατασκευή κοντύτερης "βάσης" μαρσπιέ - ερώτηση στους μηχανουργούς

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Εχω βαλει στο Τρανσαλπ μεγαλυτερους μαρσπιεδες της SW Motech εδω και χρονια και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Το προσθετο πλεονεκτημα ειναι οτι μπορουν να μπουν και 1.5εκ χαμηλοτερα, που βοηθαει για φυσικοτερη γωνια ποδιων και ευκολοτερο σηκωμα στο χωμα. Γι'αυτους τους λογους και επειδη το καινουργιο Αφρικα 1000 εχει κι'αυτο μικρα μαρσπιε :mad: παραγγειλα τα σχετικα μαρσπιε της Motech με το καλημερα.

Οταν πηγα να τους βαλω το περασμενο Σαββατο, διαπιστωσα οτι καθονται αρκετα πιο εξω αλλα δεν ειχα εικονα σχετικα με το πως καθονται στο Τρανσαλπ καθως το τελευταιο ειναι στην Αθηνα. Τους χρησιμοποιησα σε μια βολτα στρωσιματος το Σαββατο και κατοπιν στο πηγαινελα στη δουλεια προχθες, οπου διαπιστωσα οταν χρειαστηκε να "κωπηλατησω" με τα ποδια στο παρκαρισμα οτι τα ποδια μου βρισκανε πανω τους :thumbsdown: Επισης, εργονομικα τα ποδια καθονται πιο εξω και χρειαζονται λιγο μεγαλυτερη κινηση για πισω φρενο και λεβιε ταχυτητων. Και επειδη προεξεχουνε ..4 ολοκληρα εκ. σε σχεση με τους μαμισιους και καθονται και 1.5ε χαμηλοτερα υποψιαζομαι οτι θα βρισκουν σχετικα ευκολα κατω στα "ξυσιματα" τα οποια θα γινουν ..κυριολεκτικα.

Βαζω αρχικα καποιες φωτο για να δειξω τη διαφορα. Εδω μολις τους ειχα βαλει πανω.




Και εδω μολις τους εβγαλα χθες το πρωι, οπου και μετρησα τη διαφορα και ειδα οτι βγαινουν πιο εξω κατα 4 ολοκληρα εκ.!




Αλλες δυο φωτο που φαινεται η διαφορα, ο μαμισιος δεξια και ο Motech αριστερα.







Ο λογος που καθεται τοσο εξω ειναι η πολυ μακρια βαση του που φαινεται καθαρα στην πανω φωτο, στο Τρανσαλπ 650 καθεται πολυ πιο κοντα, βαζω μια φωτο απο το σαϊτ της Motech αλλα θα βγαλω και ιδιο στυλ φωτο με τις πανω οταν θαμαι Αθηνα.



Το ασχημο ειναι οτι η Motech δεν εχει φωτο στο σαϊτ της ΠΑΝΩ στο Αφρικα 1000 οπως εχει στο Τρανσαλπ 650 και τους πηρα νομιζοντας οτι θα ειναι παρομοιοι. Τεσπα, δεν υπαρχει περιπτωση να τους κρατησω οσο βγαινουν τοσο εξω. Η πιο ευκολη λυση ειναι να κοψω 1.5εκ απο τους μαρσπιεδες και τα λαστιχα αλλα ετσι θα μικρυνουν οι μαρσπιεδες σε μηκος και τα ποδια θα καθονται παντα πιο εξω.


Η αλλη λυση ειναι να φτιαξω αλουμινενιες βασεις σαν κι'αυτες που εχει σε CNC αλλα 1.5εκ ή και 2εκ πιο κοντες, αρχικα θα κοιταξω αυτες που εχει το Τρανσαλπ 650 οταν θα ξαναμαι Αθηνα. Βαζω καποιες φωτο των βασεων, πεστε οι "μηχανουργοι" εδω μεσα ποσο δυσκολο ειναι να κατασκευαστουν δυο κοντυτερες τετοιες βασεις και για τι περιπου κοστος μιλαμε.










Σκεφτηκα επισης πιθανα να κοψω και να κολλησω τις υπαρχουσες αλλα ετσι η κολληση θα ειναι μονο περιμετρικη και δεν την εμπιστευομαι με τον εαυτο μου ορθιο στο χωμα :eek:

Αυτα, θα το αναφερω στο Moto Raid και στην ιδια την Motech, ειναι πιθανα να κανω "annotate" αυτο το ποστ και στα Αγγλικα για να δουν για τι μιλαμε.

Τα φωτα σας λοιπον ..mechanically minded guys in here :)


EDIT: Special call to @Alex 660z και @Makrojim ;)
 
Τελευταία επεξεργασία:

#skliros_kariolis (geez996)

γιου μεικ μι κρ'υ'ζι ρε...
ADVRIDE Team
Περιοχή
Αττικης
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
KTM 300 EXC το tpi το καλό , το 6 gays
Γιωργη.... ευκολο ειναι να γινει σε ενα μηχανουργειο...
Το κοστος ομως ισως ειναι απαγορευτικο.
 

Alex990

Μέλος
Περιοχή
Βέροια
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
KTM 990
Γιώργο μπορούν να γίνουν σε μηχανουργείο αλλά όπως λέει και ο @geez996 το κόστος θα είναι μεγάλο..
Μπορείς να κάνεις ενα λαμάκι στρατζαριστό με τετράγωνη τρύπα λοξή για να τεριάζει στην βάση και στον μαρσπιε, ωστε να κάθεται σωστά ο μαρσπιες..
Και μπορείς να τα ενώσεις αν χωράει καρόβιδα, οπου το τετράγωνο της καρόβιδας να τεριάζει με τις τετραγωνες τρυπες και των δυο..
Αν δεν τεριάζει καροβιδα σε κάποιο μηχανουργειο μπορεις να κανεις μια βιδα οπου να εχει τετράγωνο απο την μια και πασο απο την άλλη για να σφύξει..
Ελπίζω να βοηθήσει η ιδέα μου..και να μπορει να εμαρμωστει..
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Παιδες, οταν λεμε για μεγαλο κοστος κατασκευης τετοιων αλουμινενιων βασεων, για τι ταξη μεγεθους μιλαμε? Πχ. 100 ευρω?
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει τόσο μακριά βάση :thumbsdown:.Γιώργο απ'το να έμπλεκα με μηχανουργεία και πατέντες εγώ μάλλον θα τους μεταπουλούσα 15-20 ευρώ κάτω απ'την αρχική τους τιμή και θα έψαχνα να πάρω άλλης εταιρείας.
 

Srider

Βόρειο Μέλος
Περιοχή
Gothenburg - Sweden
Όνομα
Giorgos
Μοτό
Ténéré 700 World Raid | 2022
Συμφωνώ με τον συνονόματο τον Γιώργο τον Λευκάδιο!
Επίσης θα σου πρότεινα να κοιτάξεις αυτόν τον τύπο: https://www.facebook.com/Bosleys-Pegs-1329344163774808/
κάνει custom footpegs και είμαι σίγουρος ότι θα φτιάξεις αυτό που θες σε πολύ ικανοποιητική τιμή.
(αν θεωρείται διαφήμιση ας σβηστεί και θα στείλω ΠΜ στον @XLGeorge )

Παράδειγμα

-20 mm, standard size, black:




Άλλο παράδειγμα, -30 mm low, rallye:


 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Πραγματικά δεν μπορώ να καταλάβω γιατί έχει τόσο μακριά βάση :thumbsdown:.Γιώργο απ'το να έμπλεκα με μηχανουργεία και πατέντες εγώ μάλλον θα τους μεταπουλούσα 15-20 ευρώ κάτω απ'την αρχική τους τιμή και θα έψαχνα να πάρω άλλης εταιρείας.
Γιωργο, πιστευω οτι ειναι σχεδιαστικο λαθος, θα μιλησω με την Motech / MotoRaid μηπως μπορω να τους επιστρεψω αν και εχουν φορεθει για λιγο. Τους πηρα με τη λογικη οτι θα ειναι παρομοιοι μ'αυτους που ειχα εγω στο Alp αλλα και αλλοι φιλοι σε αλλα μηχανακια αλλα δυστυχως αυτοι εχουν ανοητη σχεδιαση :mad: Και η Motech δεν εχει φωτο ΠΑΝΩ στο Αφρικα 1000 οπως εχει για αλλα μηχανακια. Τεσπα, στη χειροτερη περιπτωση θα τους βγαλω για πουλημα και θα ψαξω για αλλους.


EDIT: Νομιζω παντως οτι η Motech πρεπει ν'αλλαξει τη σχεδιαση των βασεων καθως ειμαι σιγουρος οτι θαχουν κι'αλλοι κατοχοι Αφρικα 1000 που θα τους παρουν το ιδιο θεμα. Αν εφτιαχνε η Motech αλλες κοντυτερες βασεις, τοτε θα τους κραταγα.
 
Τελευταία επεξεργασία:

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Συμφωνώ με τον συνονόματο τον Γιώργο τον Λευκάδιο!
Επίσης θα σου πρότεινα να κοιτάξεις αυτόν τον τύπο: https://www.facebook.com/Bosleys-Pegs-1329344163774808/
κάνει custom footpegs και είμαι σίγουρος ότι θα φτιάξεις αυτό που θες σε πολύ ικανοποιητική τιμή.
(αν θεωρείται διαφήμιση ας σβηστεί και θα στείλω ΠΜ στον @XLGeorge )
Ευχαριστω συνονοματε :ok: :cool: Θελω -20mm black και μεγαλυτερους, που απ'οτι ειδα φτιαχνει. Το γεγονος οτι δεν εχουν λαστιχο που μπαινοβγαινει δεν με χαλαει πολυ, στο Alp αυτο το λαστιχο δεν τοχω φορεσει σχεδον ποτε.

Απο την αλλη, αν ξεχναγα το ναναι χαμηλοτεροι (το οποιο ειναι βεβαια πολυ βολικο οπως ειπα), κανουν κατ'ευθειαν αυτοι του XR650. Αν δεν βαλει κανεις χαμηλοτερους (που θελουν αλλη ρυθμιση του πισω φρενου), μπορει να εναλλασει πανω τους μαμισιους για μεγαλα ταξιδια στην ασφαλτο καθως ειναι ok.
 
Τελευταία επεξεργασία:

christof40

Μέλος
Όνομα
χριστοφορος
Μοτό
cbr r1 gsxr το γνωστο ninja
για να φτιαξεις βασεις αλουμινενιες στον τορνο-φρεζα (και οχι σε cnc),να υπολογιζεις απο 80 ευρω και πανω.
οπως σου ειπαν και αλλοι,πουλα τους και παρε αλλους.
 

Λευκάδιος

Μέλος
Περιοχή
West Side Athens
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BRP
Γιωργο, πιστευω οτι ειναι σχεδιαστικο λαθος, θα μιλησω με την Motech / MotoRaid μηπως μπορω να τους επιστρεψω αν και εχουν φορεθει για λιγο. Τους πηρα με τη λογικη οτι θα ειναι παρομοιοι μ'αυτους που ειχα εγω στο Alp αλλα και αλλοι φιλοι σε αλλα μηχανακια αλλα δυστυχως αυτοι εχουν ανοητη σχεδιαση. Και η Motech δεν εχει φωτο ΠΑΝΩ στο Αφρικα 1000 οπως εχει για αλλα μηχανακια. Τεσπα, στη χειροτερη περιπτωση θα τους βγαλω για πουλημα και θα ψαξω για αλλους.


EDIT: Νομιζω παντως οτι η Motech πρεπει ν'αλλαξει τη σχεδιαση των βασεων καθως ειμαι σιγουρος οτι θαχουν κι'αλλοι κατοχοι Αφρικα 1000 που θα τους παρουν το ιδιο θεμα. Αν εφτιαχνε η Motech αλλες κοντυτερες βασεις, τοτε θα τους κραταγα.
Θα σου έλεγα και εγώ να ρωτήσεις αν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής αλλά έχουν φορεθεί(έστω για λίγο) και αυτό φαίνεται.Βέβαια δεν χάνεις και τίποτα να κάνεις μια προσπάθεια
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Θα σου έλεγα και εγώ να ρωτήσεις αν υπάρχει δυνατότητα επιστροφής αλλά έχουν φορεθεί(έστω για λίγο) και αυτό φαίνεται.Βέβαια δεν χάνεις και τίποτα να κάνεις μια προσπάθεια
Γιωργο ναι, φαινεται οτι εχουν φορεθει, οχι στα λαστιχα που ειναι σαν καινουργια αλλα το βαλσιμο/βγαλσιμο του μαρσπιε πανω στη βαση ειναι πολυ σφιχτο και εχει καποιο παιδεμα με κατσαβιδια κλπ τα οποια αφηνουν "ιχνη".
 

jon t

Μέλος
Όνομα
ΓΙΑΝΝΗΣ
Μοτό
Honda CRF1100L
Γιώργο αν και από τις φωτό δεν μπορώ να καταλάβω αν γίνεται, σκέψου αν είναι δυνατόν να ανοικτούν νέες τρύπες για τους πείρους των μαρσπιέ προς το λάστιχο τους και απλά να φρεζάρεις το υλικό γύρω από τις παλιές τρύπες και όπου αλλού χρειάζεται για να κάθονται σωστά στην θέση τους...
 
Τελευταία επεξεργασία:

kazaven

Μέλος
Όνομα
Βενος
Μοτό
Africa twin
Εγώ είχα πάρει από εξωτερικό από έναν τύπο που τα έκανε χειροποίητα. Του έστειλα διαστάσεις και τα έκανε ακριβώς όπως τα ήθελα για το τρανσαλπ 650 που είχα. Αν ενδιαφέρεσαι πες να ψάξω να βρω λινκ.

Sent from my MI 5 using Tapatalk
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Παιδες, ευχαριστω πολυ για τις υποδειξεις, νομιζω οτι θ'αρχισω επικοινωνοντας με την Motech κατ'ευθειαν στη Γερμανια καθως ειναι προφανες οτι υπαρχει καποιο λαθος. Ειχανε αυτα τα μαρσπιε για το XRV750 το οποιο ειναι πιο "φουσκωτο" οποτε ισως καθοτανε καλυτερα και αντι να σχεδιασουν νεες βασεις για το CRF1000, απλα χρησιμοποιησανε τις υπαρχουσες απο το XRV750 (τα οδοντωτα μαρσπιε καθ'αυτα ειναι ιδια για ολα τα μηχανακια). Ελπιζω να δεχτουνε το "λαθος" τους και να σχεδιασουν/παραξουν συντομα καινουργιες βασεις.

Αν οχι, τοτε θα κοιταξω ή να τα πουλησω ή ν'αρχισω τις πατεντες για πιο κοντες βασεις.
 

XLGeorge

Μέλος
Όνομα
George
Μοτό
αργά τζαμπανέζικα
Παιδες, ευχαριστω πολυ για τις υποδειξεις, νομιζω οτι θ'αρχισω επικοινωνοντας με την Motech κατ'ευθειαν στη Γερμανια καθως ειναι προφανες οτι υπαρχει καποιο λαθος. Ειχανε αυτα τα μαρσπιε για το XRV750 το οποιο ειναι πιο "φουσκωτο" οποτε ισως καθοτανε καλυτερα και αντι να σχεδιασουν νεες βασεις για το CRF1000, απλα χρησιμοποιησανε τις υπαρχουσες απο το XRV750 (τα οδοντωτα μαρσπιε καθ'αυτα ειναι ιδια για ολα τα μηχανακια). Ελπιζω να δεχτουνε το "λαθος" τους και να σχεδιασουν/παραξουν συντομα καινουργιες βασεις.
Επικοινωνησα με τη Motech και το ξερουν αλλα δεν το θεωρουν "λαθος". Μαλιστα το γραφουν και στο σαϊτ για τα μαρπιε (η υπογραμμιση δικη μου):
Footrest kit. Stainless steel. Black/Silver. Wider than original Honda footrest.

Ενω για παραδειγμα για το XLV650, τους μαρσπιεδες για το οποιο εχω, ή και το XRV750 για το οποιο σχεδιστηκανε αυτοι για το Αφρικα γραφει απλα:
Footrest kit. Stainless steel. Black/Silver.

Να πω οτι το ειχα δει αυτο το "Wider ..." αλλα θεωρησα οτι το γραφουν για ολους, καθως ειναι φαρδυτεροι. Τωρα μονο προσεξα οτι δεν το γραφουν για τους αλλους, και φυσικα εννοουν longer (δηλ. οτι εξεχουν). Η ουσια ειναι οτι δεν ειναι διατεθειμενοι να φτιαξουν "ειδικες βασεις" για το CRF1000 :mad: και γι'αυτο εχουν βαλει αυτη τη "προειδοποιηση" στο σαϊτ τους για τους συγκεκριμενους. Μου προσφερε να μου τους αλλαξει με τους αλλους που φτιαχνει η Motech που ειναι μεν φαρδυτεροι αλλα πιανουν πανω στους μαμισιους, το κακο μ'αυτους ειναι οτι καθονται φανταζομαι 1-2 εκατοστα ψηλοτερα αντι για χαμηλοτερα.


Οποτε ..back to square one που λεμε κι'εδω, θα δω τι θα κανω :rolleyes: Αν μπορουσα να φτιαξω κοντυτερες βασεις με κανενα 50αρικο, ισως το εκανα. Θα δειξει.
 
Τελευταία επεξεργασία:

StepaS

Μέλος
Περιοχή
Νάουσα
Όνομα
Vag
Μοτό
KTM Adventure 990 `09
Για να μην ανοίγω νέο θέμα...

Βλέποντας τις φωτό από τις βάσεις του μαρσπιε μου φαίνονται παρόμοιες με τις βάσεις που έχει ένα R6 ενός φίλου. Θέλει να αλλάξει το δεξί μαρσπιε του οδηγού αλλά έχει έναν πυρο με μία ασφάλεια η οποία δεν έχει κάποιο "άνοιγμα" για να μπορέσει να βγει. Πιθανόν και να φωλιάζει μέσα στη βάση αυτή η ασφαλεια... Γνωρίζετε να μου πείτε μήπως με ποιον τρόπο βγαίνει; Είδα ένα βίντεο στο youtube που ο άλλος έβαλε τροχό και την έκοψε! Μου φάνηκε σα να σκοτώνει κουνούπι με καραμπίνα!!!
 
Top Bottom