XLGeorge
Μέλος
- Όνομα
- George
- Μοτό
- αργά τζαμπανέζικα
Εχω βαλει στο Τρανσαλπ μεγαλυτερους μαρσπιεδες της SW Motech εδω και χρονια και ειμαι πολυ ευχαριστημενος. Το προσθετο πλεονεκτημα ειναι οτι μπορουν να μπουν και 1.5εκ χαμηλοτερα, που βοηθαει για φυσικοτερη γωνια ποδιων και ευκολοτερο σηκωμα στο χωμα. Γι'αυτους τους λογους και επειδη το καινουργιο Αφρικα 1000 εχει κι'αυτο μικρα μαρσπιε παραγγειλα τα σχετικα μαρσπιε της Motech με το καλημερα.
Οταν πηγα να τους βαλω το περασμενο Σαββατο, διαπιστωσα οτι καθονται αρκετα πιο εξω αλλα δεν ειχα εικονα σχετικα με το πως καθονται στο Τρανσαλπ καθως το τελευταιο ειναι στην Αθηνα. Τους χρησιμοποιησα σε μια βολτα στρωσιματος το Σαββατο και κατοπιν στο πηγαινελα στη δουλεια προχθες, οπου διαπιστωσα οταν χρειαστηκε να "κωπηλατησω" με τα ποδια στο παρκαρισμα οτι τα ποδια μου βρισκανε πανω τους Επισης, εργονομικα τα ποδια καθονται πιο εξω και χρειαζονται λιγο μεγαλυτερη κινηση για πισω φρενο και λεβιε ταχυτητων. Και επειδη προεξεχουνε ..4 ολοκληρα εκ. σε σχεση με τους μαμισιους και καθονται και 1.5ε χαμηλοτερα υποψιαζομαι οτι θα βρισκουν σχετικα ευκολα κατω στα "ξυσιματα" τα οποια θα γινουν ..κυριολεκτικα.
Βαζω αρχικα καποιες φωτο για να δειξω τη διαφορα. Εδω μολις τους ειχα βαλει πανω.
Και εδω μολις τους εβγαλα χθες το πρωι, οπου και μετρησα τη διαφορα και ειδα οτι βγαινουν πιο εξω κατα 4 ολοκληρα εκ.!
Αλλες δυο φωτο που φαινεται η διαφορα, ο μαμισιος δεξια και ο Motech αριστερα.
Ο λογος που καθεται τοσο εξω ειναι η πολυ μακρια βαση του που φαινεται καθαρα στην πανω φωτο, στο Τρανσαλπ 650 καθεται πολυ πιο κοντα, βαζω μια φωτο απο το σαϊτ της Motech αλλα θα βγαλω και ιδιο στυλ φωτο με τις πανω οταν θαμαι Αθηνα.
Το ασχημο ειναι οτι η Motech δεν εχει φωτο στο σαϊτ της ΠΑΝΩ στο Αφρικα 1000 οπως εχει στο Τρανσαλπ 650 και τους πηρα νομιζοντας οτι θα ειναι παρομοιοι. Τεσπα, δεν υπαρχει περιπτωση να τους κρατησω οσο βγαινουν τοσο εξω. Η πιο ευκολη λυση ειναι να κοψω 1.5εκ απο τους μαρσπιεδες και τα λαστιχα αλλα ετσι θα μικρυνουν οι μαρσπιεδες σε μηκος και τα ποδια θα καθονται παντα πιο εξω.
Η αλλη λυση ειναι να φτιαξω αλουμινενιες βασεις σαν κι'αυτες που εχει σε CNC αλλα 1.5εκ ή και 2εκ πιο κοντες, αρχικα θα κοιταξω αυτες που εχει το Τρανσαλπ 650 οταν θα ξαναμαι Αθηνα. Βαζω καποιες φωτο των βασεων, πεστε οι "μηχανουργοι" εδω μεσα ποσο δυσκολο ειναι να κατασκευαστουν δυο κοντυτερες τετοιες βασεις και για τι περιπου κοστος μιλαμε.
Σκεφτηκα επισης πιθανα να κοψω και να κολλησω τις υπαρχουσες αλλα ετσι η κολληση θα ειναι μονο περιμετρικη και δεν την εμπιστευομαι με τον εαυτο μου ορθιο στο χωμα
Αυτα, θα το αναφερω στο Moto Raid και στην ιδια την Motech, ειναι πιθανα να κανω "annotate" αυτο το ποστ και στα Αγγλικα για να δουν για τι μιλαμε.
Τα φωτα σας λοιπον ..mechanically minded guys in here
EDIT: Special call to @Alex 660z και @Makrojim
Οταν πηγα να τους βαλω το περασμενο Σαββατο, διαπιστωσα οτι καθονται αρκετα πιο εξω αλλα δεν ειχα εικονα σχετικα με το πως καθονται στο Τρανσαλπ καθως το τελευταιο ειναι στην Αθηνα. Τους χρησιμοποιησα σε μια βολτα στρωσιματος το Σαββατο και κατοπιν στο πηγαινελα στη δουλεια προχθες, οπου διαπιστωσα οταν χρειαστηκε να "κωπηλατησω" με τα ποδια στο παρκαρισμα οτι τα ποδια μου βρισκανε πανω τους Επισης, εργονομικα τα ποδια καθονται πιο εξω και χρειαζονται λιγο μεγαλυτερη κινηση για πισω φρενο και λεβιε ταχυτητων. Και επειδη προεξεχουνε ..4 ολοκληρα εκ. σε σχεση με τους μαμισιους και καθονται και 1.5ε χαμηλοτερα υποψιαζομαι οτι θα βρισκουν σχετικα ευκολα κατω στα "ξυσιματα" τα οποια θα γινουν ..κυριολεκτικα.
Βαζω αρχικα καποιες φωτο για να δειξω τη διαφορα. Εδω μολις τους ειχα βαλει πανω.
Και εδω μολις τους εβγαλα χθες το πρωι, οπου και μετρησα τη διαφορα και ειδα οτι βγαινουν πιο εξω κατα 4 ολοκληρα εκ.!
Αλλες δυο φωτο που φαινεται η διαφορα, ο μαμισιος δεξια και ο Motech αριστερα.
Ο λογος που καθεται τοσο εξω ειναι η πολυ μακρια βαση του που φαινεται καθαρα στην πανω φωτο, στο Τρανσαλπ 650 καθεται πολυ πιο κοντα, βαζω μια φωτο απο το σαϊτ της Motech αλλα θα βγαλω και ιδιο στυλ φωτο με τις πανω οταν θαμαι Αθηνα.
Το ασχημο ειναι οτι η Motech δεν εχει φωτο στο σαϊτ της ΠΑΝΩ στο Αφρικα 1000 οπως εχει στο Τρανσαλπ 650 και τους πηρα νομιζοντας οτι θα ειναι παρομοιοι. Τεσπα, δεν υπαρχει περιπτωση να τους κρατησω οσο βγαινουν τοσο εξω. Η πιο ευκολη λυση ειναι να κοψω 1.5εκ απο τους μαρσπιεδες και τα λαστιχα αλλα ετσι θα μικρυνουν οι μαρσπιεδες σε μηκος και τα ποδια θα καθονται παντα πιο εξω.
Η αλλη λυση ειναι να φτιαξω αλουμινενιες βασεις σαν κι'αυτες που εχει σε CNC αλλα 1.5εκ ή και 2εκ πιο κοντες, αρχικα θα κοιταξω αυτες που εχει το Τρανσαλπ 650 οταν θα ξαναμαι Αθηνα. Βαζω καποιες φωτο των βασεων, πεστε οι "μηχανουργοι" εδω μεσα ποσο δυσκολο ειναι να κατασκευαστουν δυο κοντυτερες τετοιες βασεις και για τι περιπου κοστος μιλαμε.
Σκεφτηκα επισης πιθανα να κοψω και να κολλησω τις υπαρχουσες αλλα ετσι η κολληση θα ειναι μονο περιμετρικη και δεν την εμπιστευομαι με τον εαυτο μου ορθιο στο χωμα
Αυτα, θα το αναφερω στο Moto Raid και στην ιδια την Motech, ειναι πιθανα να κανω "annotate" αυτο το ποστ και στα Αγγλικα για να δουν για τι μιλαμε.
Τα φωτα σας λοιπον ..mechanically minded guys in here
EDIT: Special call to @Alex 660z και @Makrojim
Τελευταία επεξεργασία: