Κατασκευή σταθερής βάσης σαμαρίων 21Brothers για κάγκελα GIVI + Heavy Duties

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Παλιά με τα γαϊδούρια, τέτοια προβλήματα με τα σαμαρια δεν είχαν οι άνθρωποι!!!! :ha
Και πήγαιναν ΠΑΝΤΟΥ :p!!!
Να πάρετε γαϊδούρια τότε αγαπητέ μου...
Εμείς είμαστε λάτρεις της πατέντας...;)
 

jliordos

Μέλος
Περιοχή
Θεσσαλονίκη
Όνομα
Ιωάννης
Μοτό
BMW R1250GS ADVENTURE 40th YEARS
Παλιά με τα γαϊδούρια, τέτοια προβλήματα με τα σαμαρια δεν είχαν οι άνθρωποι!!!! :ha
Και πήγαιναν ΠΑΝΤΟΥ :p!!!
Ούτε από ιντερνετ ήξεραν πολύ δε περισσότερο να κάνουν και παραγγελίες από Πολωνία.
Αν τους το έλεγες θα νόμιζαν ότι ήσουν μασόνος χαχαχα
 

boxer

Μέλος
Περιοχή
Ελλαδα
Όνομα
Νικος
Μοτό
BMW
Να πάρετε γαϊδούρια τότε αγαπητέ μου...
Εμείς είμαστε λάτρεις της πατέντας...;)
Δεν παίρνω!!!!
Φοβάμαι τους φιλόζωους!!! :wacky:
Είναι ικανοί να δουν κάποιον πάνω σε γάιδαρο, και να τον κατηγορήσουν για..... κακοποίηση!!!!! :hungover:
Μια χαρά είμαι με το "καμουφλαρισμένο" γελαδι μου. Περνάω ανάμεσα τους απαρατήρητος :laugh:!!!!
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Νομιζω οτι δεν επρεπε να βαλεις βασεις για σωληνες στο κατω μερος Θα τραβανε μεγαλο ζορι ειδικα στους χωματοδρομους οπου η δυναμη που θα τους ασκουντε θα πολαπλασιαζεται Εκει η γνωμη μου ειναι οτι χρειαζετε κατι πολυ δυνατο και σταθερο που να πιανει το καγκελο και απο την μεσα μερια Κατι παρομοιο δηλαδη με αυτο που ειχα κανει εγω Βασεις για σταθερη και ευκολη τοποθετηση σαμαριων σε καγκελα

...Και γω για σενα δουλευω :roflmao:
Το σκέφτηκα και αυτό αλλά το πρόβλημα μου είναι ότι οι τωρινές πλάκες δεν φτάνουν να καλύψουν όλο το κάγκελο.
Ως εκ τούτου οι πλαστικές ρόδες δεν θα πιάσουν στις γωνίες παρά μόνο κάτω και πρέπει να βρω κάποιο τρόπο ώστε να μην πάνε μπρος πίσω.
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Το σκέφτηκα και αυτό αλλά το πρόβλημα μου είναι ότι οι τωρινές πλάκες δεν φτάνουν να καλύψουν όλο το κάγκελο.
Ως εκ τούτου οι πλαστικές ρόδες δεν θα πιάσουν στις γωνίες παρά μόνο κάτω και πρέπει να βρω κάποιο τρόπο ώστε να μην πάνε μπρος πίσω.
Αν προσαρμοσεις 2 τροχαλιες στην πλακα ωστε να θηλυκωνουν στα καγκελα και να κοντραρουν το μπρος πισω? Να μην ξεχασεις να πατενταρεις το τελικο αποτελεσμα, made in eu κλπ... :secret:
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Αν προσαρμοσεις 2 τροχαλιες στην πλακα ωστε να θηλυκωνουν στα καγκελα και να κοντραρουν το μπρος πισω? Να μην ξεχασεις να πατενταρεις το τελικο αποτελεσμα, made in eu κλπ... :secret:
Μήπως να το ζωγραφίσεις καλύτερα...? :p
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τελικά εφαρμόστηκε η konkost - ια λύση ως πιο σίγουρη στο κάτω μέρος.


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Τα στηρίγματα για τους σωλήνες ηλεκτρολογία θα σε χαιρετήσουν σύντομα Θένο μου.Εφεύρε κάτι άλλο.Οι τροχαλίες πως ασφαλίζουν;
Είναι πολύ σκληρά Μήτσο...
Δεν θα σπάσουν εύκολα.
Οι τροχαλίες ασφαλίζουν με βίδες Μ6 (νομίζω δηλαδή... :p)
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Πιό μεγαλύτερης αντοχής από τους ηλεκτρολογικούς πλαστικούς σωλήνες, είναι οι πλαστικοί σωλήνες ύδρευσης πολυπροπυλενίου ή αλλιώς PPr.
Έχουν παχύτερα τοιχώματα από οποιαδήποτε ηλεκτρολογική σωλήνα.
Με ένα ακόμη μεγάλο πλεονέκτημα, είναι αυτοσυγκολληόμενοι. Δηλαδή αν θερμανθούν κολλάνε μεταξύ τους ή με εξαρτήματα ή με κομμάτια του ίδιου υλικού.
Έχουν εξωτερικές διαμέτρους 20, 25, 32 χιλιοστά και πάχος τοιχωμάτων περίπου 2,5 - 3 χιλιοστά που διαφέρει από εταιρία σε εταιρία.

Επίσης μια άλλη χρήσιμη ιδιότητά τους για όσους ασχολούνται με την θάλασσα, είναι ότι επιπλέουν. Από τα πλαστικά μόνο το πολυπροπυλένιο επιπλέει.

 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Πιό μεγαλύτερης αντοχής από τους ηλεκτρολογικούς πλαστικούς σωλήνες, είναι οι πλαστικοί σωλήνες ύδρευσης πολυπροπυλενίου ή αλλιώς PPr.
Έχουν παχύτερα τοιχώματα από οποιαδήποτε ηλεκτρολογική σωλήνα.
Με ένα ακόμη μεγάλο πλεονέκτημα, είναι αυτοσυγκολληόμενοι. Δηλαδή αν θερμανθούν κολλάνε μεταξύ τους ή με εξαρτήματα ή με κομμάτια του ίδιου υλικού.

Έχω χρησιμοποιήσει στηρίγματα για σωλήνες όχι τους ίδιους... ;)
 

Γιώργος 1

Μέλος
Περιοχή
Καλαμάτα
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
YAMAHA XT 600e 02
BMW R80 GS 88
Έχω χρησιμοποιήσει στηρίγματα για σωλήνες όχι τους ίδιους... ;)
Δεν το είχα παρακολουθήσει το θέμα.
Υπάρχουν καταλληλότερα τέτοια στηρίγματα.
Κινέζικα Στηρίγματα για σωλήνες ανοξείδωτα σίγουρα πιό αντοχής από τα πλαστικά.



Και αυτά που είναι ανοξείδωτα για να συγκρατούν τις σκούπες και τις σφουγγαρίστρες μπορεί να έκαναν.:D

 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Έκοψα και έφτιαξα τέσσερα πόδια από τεφλόν τα οποία βιδώθηκαν πάνω στις πλάκες σταθερά οπότε τελείωσε η ανασφάλεια που είχα με την προηγούμενη πατέντα και τα ηλεκτρολογικά κλιπς.


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

drogo

Μέλος
Περιοχή
Ωρωπος
Όνομα
Θωμας
Μοτό
Norden 901, EXC 4OO,
Έκοψα και έφτιαξα τέσσερα πόδια από τεφλόν τα οποία βιδώθηκαν πάνω στις πλάκες σταθερά οπότε τελείωσε η ανασφάλεια που είχα με την προηγούμενη πατέντα και τα ηλεκτρολογικά κλιπς.


Στάλθηκε από το Nokia 8.1 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Με το μπρος-πισω τι εκανες?
 

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
Με το μπρος-πισω τι εκανες?
Δεν κουνιούνται ούτε με τα χέρια...
Εάν προσέξεις έχω βάλει κάτι καφέ στρογγυλά ελαστικά από αυτά που βάζουμε στα πόδια των καρεκλών (ένα πάνω και δύο κάτω) τα οποία ακουμπάνε πάνω στα κάγκελα.
Εξαιτίας τους όλη η κατασκευή είναι πολύ γερά στερεωμένη πάνω στα κάγκελα.
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
1. αυτά τα πράσινα ροδάκια τι είναι ;
2. πώς ξεκομπλάρεις την πλάκα απο τα κάγκελα ;
3. τα μπλε δοχεία περιέχουν στέμφυλα για τσιπροπαραγωγή ; :D
 
Τελευταία επεξεργασία:

thenos

"Κάνε άλμα πιο γρήγορο από τη φθορά"
ADVRIDE Team
Περιοχή
Ελάτη
Όνομα
Θανασης
Μοτό
KTM 950 ADV & KTM EXC450
1. αυτά τα πράσινα ροδάκια τι είναι ;
2. πώς ξεκομπλάρεις την πλάκα απο τα κάγκελα ;
3. τα μπλε δοχεία περιέχουν στέμφυλα για τσιπροπαραγωγή ; :D
1. Χορηγία του πασοκ για αυτό και είναι πράσινα... :p
(ροδάκια 50 x 18 για διάφορες χρήσεις)

2. Μπαίνει πρώτα το πάνω μέρος και ασφαλίζει στο κάγκελο και έπειτα το κάτω μέρος με τα πράσινα ροδάκια που ασφαλίζουν με τα λαμάκια που βλέπεις.

3. Είχαν...
Έχει μπει ήδη στο βαρέλι το κρασί...


(αυτά που προορίζονται για παραγωγή τσίπουρου είναι σε μικρότερα βαρέλια.)
 

dan

lone wolf
Περιοχή
Ιωάννινα
Όνομα
Θανάσης
Μοτό
F 800 GS
Z 50 J
να κάνω μια πρόταση : αντί για βίδες θα μπορούσαν να μπούνε και μπλοκάζ - ταχυσφιγκτήρες σαν αυτούς που έχουν
τα ποδήλατα στη σέλα και στους τροχούς για γρήγορη αφαίρεση.
 
Top Bottom