Κοσκίνισμα με πλαϊνές

kordix

Εντουράς
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
GS 1150, CCM 404 E, GASGAS 300
Εχθές Αθήνα- Πάτρα, μέχρι Κόρινθο είχε αρκετό αέρα, απο Κόρινθο και μετά κάλμαρε οπότε ανέβασα ελαφρώς ρυθμούς. 1200 gs 2010.
Μέχρι 130-140 μια χαρά. Στα 150 άρχισε να κοσκινίζει. Ανησύχησα ελαφρώς και έριξα πάλι ρυθμούς.
Ανάρτηση ένα κρανάκι και βαλιτσάκι με sport.
Επίτηδες είχα μόνο τις πλαϊνές με σχετικά καλό ζύγισμα βάρους.

Παίζει κάτι με τη μότο ή είναι φυσιολογικό;:thumbsdown:
Πίεση ή και φθορά ελαστικών.
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Kαλες ολες οι επιστημονικες και τεχνολογικες αναλυσεις των συναδελφων, αλλα να σου πω οτι χτες (και σημερα) ακομη και αμαξι με πηγαινε κουδουνιστρα. Ειχε ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΑΕΡΑ η Κορινθου-Πατρων.
 

Pan-dvs

Μέλος
Περιοχή
Ιωαννινα
Όνομα
Παναγιωτης
Μοτό
tiger 955i
Eιναι φυσιολογικο αν εχει πολυ αεραΜε λιγο πιο σκληρη την αποσβεση ισως να ειχες λιγοτερο κοσκινισμα.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Ok στην Αθήνα που είχα «ανοίξει» κάποια στιγμή με το topbox μόνο δεν ένιωσα κάτι. Θα κάνω την επιστροφή μου χωρις τις πλαϊνες και θα το δώ.
Η ανάρτηση είναι οκ, εχω 40.000χλμ ακριβώς και μολις βγήκα απο σερβις.
Θα μπορούσα να είχα ρύθμιση για δικάβαλο ίσως.
Θα πάω να δω την ζάντα και να τη ζυγοσταθμίσω. Βεβαια 6 μήνες πριν έκανα πάλι.
kon/nos σάγκ πως μετραω;
Χτυπά το στον γκουγκλη γιατι ειμαι απο κινητο στον δρομο και δεν εχω την άνεση να σου γραψω.
 

arcolios

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χανιά
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS '10
Χτυπά το στον γκουγκλη γιατι ειμαι απο κινητο στον δρομο και δεν εχω την άνεση να σου γραψω.
Ωραία συμφωνα με το κατατοπιστικό σχηματάκι συντρόχου μεσα στο ποστ εαν είχα πολύ βάρος πίσω και όχι σωστή ρύθμιση ανάρτησης για το βάρος μου το μπροστινό μου ήταν στον αέρα. Εαν δε συνυπολογίσουμε τον παράγοντα άνεμο τότε αρχίζει και ξεκαθαρίζει το τοπιο.

Πάντως για αρχή να κάνω μια καταδρομική χωρις αποσκευές και θα παω και για μια ζυγοστάθμιση.
 

sothrhs

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Από μπενφε δε κατέχω...Επειδή όμως είχα φάει τα λυσιακά μου να λύσω το κοσκινισμα τιμονιού στο μπιφερ(Έχω λυσει σχεδόν τα πάντα για τσεκ), κατέληξα ότι το κατασκευαστικο λάθος το ελυναν τα pr4 ....
Για να μη φας τέτοιο ζόρι και συ ,αν δε πιάνεσαι γενικότερα, πήγαινε σε κάποιο ψαγμένο μάστορα ( υπάρχουν και τέτοιοι ναι) να τελειώνεις μια και καλη
 

k0k0s

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κωστας
Μοτό
XTZ750 / DL650 / 1090R / Vespa 50s
Ωραία συμφωνα με το κατατοπιστικό σχηματάκι συντρόχου μεσα στο ποστ εαν είχα πολύ βάρος πίσω και όχι σωστή ρύθμιση ανάρτησης για το βάρος μου το μπροστινό μου ήταν στον αέρα. Εαν δε συνυπολογίσουμε τον παράγοντα άνεμο τότε αρχίζει και ξεκαθαρίζει το τοπιο.

Πάντως για αρχή να κάνω μια καταδρομική χωρις αποσκευές και θα παω και για μια ζυγοστάθμιση.
Tα πενφε με τελελεβερ/παραλεβερ επηρεαζονται πολυ λιγοτερο στην σταθεροτητα τους στα πολλα χαω απο κακη ρυθμιση σαγκ απ'οσο ενα μηχανακι με κλασσικες αναρτησεις.

Ξαναλεω ο αερας ήταν παρα πολυ δυνατος χτες, μου εχει τυχει να ταξιδευω χωρις βαλιτσες καν και να πεσω σε τετοιο αερα που κουνουσε το συμπαν, με μηχανακια που κατα τα αλλα ηταν ακλονητα εως την τελικη τους. Οι βαλιτσες σε τετοιους ισχυρους ανεμους δουλευουν σαν πανια.

Φορουσες μπουφαν με χαλαρα μανικια μηπως?
 

arcolios

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χανιά
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS '10
Tα πενφε με τελελεβερ/παραλεβερ επηρεαζονται πολυ λιγοτερο στην σταθεροτητα τους στα πολλα χαω απο κακη ρυθμιση σαγκ απ'οσο ενα μηχανακι με κλασσικες αναρτησεις.

Ξαναλεω ο αερας ήταν παρα πολυ δυνατος χτες, μου εχει τυχει να ταξιδευω χωρις βαλιτσες καν και να πεσω σε τετοιο αερα που κουνουσε το συμπαν, με μηχανακια που κατα τα αλλα ηταν ακλονητα εως την τελικη τους. Οι βαλιτσες σε τετοιους ισχυρους ανεμους δουλευουν σαν πανια.

Φορουσες μπουφαν με χαλαρα μανικια μηπως?
Καλοκαιρινο μπουφαν revit. Τωρα το ποσο χαλαρά μπορεί να είναι τα μανίκια σύντροχε δεν ξέρω. Το μηχανάκι δεν το έχω πάει πανω απο 150 ωστόσο ήταν η δεύτερη φορα που το πηγα ως εκεί η πρωτη όμως φορτωμένος και η πρωτη που εμφάνισε το θεμα. Συνεπώς μήπως είναι το φόρτωμα και οι συνθήκες κ δεν φταει τιποτα αλλο;
 

abakas

Μέλος
Όνομα
Αλέξανδρος
Μοτό
BMW R1200GS ADV 2009
Καλησπέρα, όντας κάτοχος GS να σου πω πως όπως και να έχω ρυθμίσει την ανάρτηση, ότι και να έχω φορτώσει (τριβάλιτσο, δικάβαλο) δεν έχω διαπιστώσει ιδιαίτερη διαφορά στην σταθερότητα. Η μηχανή επηρεάζεται από ελάχιστα έως καθόλου. Από την άλλη είχα κατά καιρούς κοσκίνισμα στο τιμόνι το οποίο οφειλόταν σε μικρό ποσοστό σε μικροστραβώματα των ζαντών αλλά κυρίως σε ζυγοστάθμιση. Το βιντεάκι που ανέβασες θυμίζει ελαφρύ tank slapping το οποίο εμφανίζεται πολύ σπάνια σε GS. Η άποψη μου είναι ότι αν όπως φαίνεται από τα λεγόμενα σου δεν είναι συστηματικό πρόκειται για μεμονωμένο περιστατικό και δεν πρέπει να σε ανησυχεί. Καλό θα ήταν να ανατρέξεις σε συζητήσεις για tank slapping εντός του φόρουμ και να συγκρίνεις την εμπειρία σου καθώς και να ενημερωθείς γα την αντιμετώπιση του - πρόχειρα να αναφέρω πως πρέπει να έχεις χαλαρά χέρια στο τιμόνι μη ασκώντας δυνάμεις και να κρατήσεις σταθερή ταχύτητα μέχρι το φαινόμενο να εξαφανιστεί.
 
Τελευταία επεξεργασία:

arcolios

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χανιά
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS '10
Θα επανέλθω όταν τεστάρω χωρίς αποσκευές. Οσο αφορά το σφίξιμο των χεριών νομίζω οτι ηταν χαλαρά. Μέχρι που εμφανίζτηκε. οταν εμφανίζεται το φαινόμενο σφίγγεις. Λίγο φοβάσαι...
 

tattoopanther

★Zavarakatranemia
ADVRIDE Team
Περιοχή
Χαλκιδική
Όνομα
ΚρίστοΠαντέρα
Μοτό
R1200GS
Κάντο μια βόλτα και χωρίς βαλίτσες ..
Και δες φίλε ... αν κουνάει ζυγοστάθμιση θες από μένα .
Χωρίς να γνωρίζω και να έχω ακούσει τέτοια προβλήματα με τις givi ..
Με τις μανισιες δεν έχω νιώσει ποτέ κάτι τέτοιο στο δρόμο και σε μεγάλες ταχύτητες ..
Η μαμά τριβαλιτσο σε δίνει μέχρι 180.
 

arcolios

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα - Χανιά
Όνομα
Γιώργος
Μοτό
BMW R1200GS '10
Κάντο μια βόλτα και χωρίς βαλίτσες ..
Και δες φίλε ... αν κουνάει ζυγοστάθμιση θες από μένα .
Χωρίς να γνωρίζω και να έχω ακούσει τέτοια προβλήματα με τις givi ..
Με τις μανισιες δεν έχω νιώσει ποτέ κάτι τέτοιο στο δρόμο και σε μεγάλες ταχύτητες ..
Η μαμά τριβαλιτσο σε δίνει μέχρι 180.
Το μόνο που μπορώ να σκεφτώ για τις givi είναι το κενό πάνω απο την εξάτμιση που δεν καλύπτεται ενω οι μαμά κανουν γωνία.
Το κενό ειναι μεγάλο κυρίως με τετοιες ταχύτητες.
 
Top Bottom