Κοστολογηση Africa twin 750

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Επειδη τα μυαλα και οι ιδεες δεν σταματανε ποσο κοστολογηση εχει μετα την αγορα ενος μεταχεισμενου africa twin 750
η συντηρηση ωστε να το συνεφερεις στα μετρα σου?
Τι θα αλλαξεις περα των καθιερωμενων???
Ευχαριστω
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Αναλογως
Μιλαμε για συντηρηση, για να γινει πληρως λειτουργικο και ασφαλες, για να ερθει στην εργοστασιακη του κατασταση, για βελτιωση (και βελτιωση για ποια χρηση), για τι;

Και φυσικα οπως καταλαβαινεις αναλογως για τι πραγμα μιλαμε και αναλογως και το τι εκανε (ή δεν εκανε) ο προηγουμενος ιδιοκτητης το ποσο μπορει να ξεκιναει απο μερικες δεκαδες ευρω και να φτανει ...οσο θελεις
 

onroad

Superhero
Περιοχή
7th continent traveler
Όνομα
κωνσταντινος δε γκρειτ
Μοτό
1200 / 2012
Εξερτατε ποσο καλά την συντηρούσε ο προηγούμενος , μπορεί να πάρεις αστέρι και να βάλεις μόνο βενζίνη και μπορεί τα 1000€ να ειναι λίγα για να διορθώσεις τα μαγικά που θα έχει κάνει ο προηγούμενος μάστορας .

Ποιος θα σου κάνει τα σερβις απο εδω και πέρα και ποσο θα σου πέρνει την ωρα .

Συνήθως παίρνουν απο 30 - 45 € την ωρα .

Άμα πιάνουν τα χέρια σου (το μανουαλ ) και έχεις και κάποιο φίλο μηχανικό , θα την βγάλεις φτηνά .

Η ερώτηση σου ειναι πολύ γενική παντος και κανένας δεν θα σου δώσει την απάντηση που θες .

Την καλησπέρα μου


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
AN φαινεται οτι ειναι αψογα συντηρημενη και με αλυσιδογραναζα, λαστιχα και τακακια-δισκους ΟΚ, αυτο που θα εκανα εγω αμεσα θα ηταν Λαδια, φιλτρο λαδιου, μπουζι, βαλβιδες, φιλτρο αερα, συγχρονισμο καρμπς, παραφλου, υγρα φρενων, Και φυσικα αφου θα ηταν ξεβρακωτη για τις εργασιες αυτες αντικατασταση σε οτιδηποτε (ελαστικο σωληνα, τσιμουχα κλπ) που θα φαινοταν οτι ετοιμαζεται να χαλασει ή εχει ηδη χαλασει Και αυτα ακομα και αν ορκιζοταν ο πωλητης οτι τα εκανε την προηγουμενη μερα! Καρμπς δεν θα ελυνα-καθαριζα αμεσα αν φαινοταν οτι λειτουργει σωστα απο το ρελαντι μεχρι τα κοκκινα
Απο κει και περα θα προγραμματιζα μια αλλαγη στα λαδια του μπροστινου και αλλαγη ελατηριων γιατι τα γνησια ειναι σουμιες, ενα σερβις στο αμορτισερ αν εκρινα οτι το χρειαζεται, και λυσιμο του ψαλιδιου και του μοχλικου για γρασσαρισμα, και αλλαγη στα σωληνακια των φρενων που πλεον θα ειναι πολυ παλια
Και με την πρωτη ευκαιρια θα αλλαζα και σαμπρελες, ακομα και αν τα λαστιχα ειναι σε καλη κατασταση για να εχω το κεφαλι μου ησυχο
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Επειδη τα μυαλα και οι ιδεες δεν σταματανε ποσο κοστολογηση εχει μετα την αγορα ενος μεταχεισμενου africa twin 750
η συντηρηση ωστε να το συνεφερεις στα μετρα σου?
Τι θα αλλαξεις περα των καθιερωμενων???
Ευχαριστω
μανο ...
υπαρχει φιλος africanos ο οποιος μπορει να σε βοηθησει στη λαρισα...
τα λεμε σε πμ...
αν και θα ηταν καλυτερα στο τηλεφωνο...
εαν θες ,μπορω να σε καλεσω και τωρα....
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Γιώργο καλημέρα...ο φίλος απο Λάρισα να υποθέσω ότι ακούει στο όνομα Κώστας Μπ......; Είμαι και γω από Λάρισα..

Στάλθηκε από το LG-V490 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
Επειδη τα μυαλα και οι ιδεες δεν σταματανε ποσο κοστολογηση εχει μετα την αγορα ενος μεταχεισμενου africa twin 750
η συντηρηση ωστε να το συνεφερεις στα μετρα σου?
Τι θα αλλαξεις περα των καθιερωμενων???
Ευχαριστω
Μάνο καλημέρα..έχω ένα Africa του 1994 το οποίο το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο 1750€ 8 Σεπτεμβρίου του 2015 και έχω να σου πω πως με αλλά 1200€ του έχω αλλάξει ότι αναλώσιμο πρέπει να αλλαχτεί για να το φτάσω στο μηδέν( δηλαδή να μετράω για τα προγραμματισμένα σέρβις βάση χιλιομέτρων). Του έχω αλλάξει τα πάντα μέχρι και βίδες γιατί κάποιες ήταν φθαρμενες ή σκουριασμενες!
Ενδεικτικά:
Σέρβις του μπροστινού με αλλαγή ελλατηριων σε wp, αλλαγή λαδιού σττις μπουκαλες, ξυστρες, τσιμουχες, φισουνες και ρουλεμάν λαιμού τιμονιού.
Σερβις πίσω αμορτισερ με αλλαγή ελλατηριου σε ohlins (αλλά δεν ειμαι ευχαριστημένος από το ελατήριο).
Σερβις του μοτέρ με ρύθμιση βαλβίδων, καθαρισμός και συγχρονισμός καρμπυρατερ (χωρίς να λυθεί), αλλαγή φίλτρου αέρος, φίλτρου λαδιού, φίλτρο βενζίνης, λαδιών, αλλαγή δισκακια (φιμπερ και μεταλλικά) και δύο ακόμη λαμακια, αλλαγή ελλατηριων, αλλαγή πλάκας πιέσεως, αλλαγή φλαντζας δεξιού καπακιου, αλλαγή τσιμουχας από τον άξονα που πιάνει η ντιζα συμπλεκτη στο δεξί καπάκι, αλλαγή ντιζας συμπλεκτη, αλλαγή της πάνω φλαντζας απο το ψευτοκαπακο του πίσω κυλίνδρου, μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων στα 11,5 bar εκαστος, αλλαγή ανορθωτη, αλλαγή τακακια μπρος πίσω, αλλαγή μπαταρίας και τέλος τα δύο προστατευτικά απο τεφλον της πίσω δισκοπλακας και γραναζιου....αυτά :)
Τα πάντα αντικαταστάθηκαν με γνήσια ανταλλακτικά.


Στάλθηκε από το LG-V490 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Μια μοτοσυκλέτα τόσων ετών ένας Θεός ξέρει τί μπορεί να χρειαστεί. ¨Ολα είναι συνάρτηση του πόσο προσεγμένη ή παρατημμένη ήταν.

Ένα restoring εστω και ήπιο απαιτεί αρκετές ώρες δουλειάς για να γίνει όπως πρέπει.

Ενδεικτικά εγώ όταν πήρα το TTR ξόδεψα πολλά μεροκάμματα σε προσωπική εργασία και περίπου 600-700€ σε υλικά για να την κάνω όπως ήθελα (καινούργια).

Για να μου έκανε αυτή τη δουλειά επαγγελματίας δεν νομίζω πως μπορούσε να μου χρεώσει κάτω απο 600€ σε εργασία. Θα είχε σίγουρα 4 μέρες στη ράμπα το μηχανάκι να το δουλεύει όλη μέρα. (Και πάλι δεν θα έκανε την λεπτομέρεια που έκανα εγώ).

Πρέπει να κατανοούμε πως όταν αγοράζουμε μια παλιά μηχανή πρέπει να την βλέπουμε ως project και να την αγαπάμε και να επιθυμούμε να επενδύσουμε χρόνο και χρήμα.

Αν νομίζουμε πως έιναι η φτηνή λύση λόγω χαμηλής τιμής αγοράς μάλλον πλανόμαστε πλάνην οικτράν!!!

ΦΥΣΙΚΑ μπορεί κάποιος να πάρει μια παλιά μηχανή και να την έχει σε μέτρια ή κακή λειτουργική κατάσταση και να μαζεύει μόνο οτι χαλάει και την ακινητοποιεί, και πάλι όμως μια καλή μηχανική βλάβη μπορεί έυκολα να σε βγάλει εκτός προυπολογισμού.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Μάνο καλημέρα..έχω ένα Africa του 1994 το οποίο το είχα αγοράσει μεταχειρισμένο 1750€ 8 Σεπτεμβρίου του 2015 και έχω να σου πω πως με αλλά 1200€ του έχω αλλάξει ότι αναλώσιμο πρέπει να αλλαχτεί για να το φτάσω στο μηδέν( δηλαδή να μετράω για τα προγραμματισμένα σέρβις βάση χιλιομέτρων). Του έχω αλλάξει τα πάντα μέχρι και βίδες γιατί κάποιες ήταν φθαρμενες ή σκουριασμενες!
Ενδεικτικά:
Σέρβις του μπροστινού με αλλαγή ελλατηριων σε wp, αλλαγή λαδιού σττις μπουκαλες, ξυστρες, τσιμουχες, φισουνες και ρουλεμάν λαιμού τιμονιού.
Σερβις πίσω αμορτισερ με αλλαγή ελλατηριου σε ohlins (αλλά δεν ειμαι ευχαριστημένος από το ελατήριο).
Σερβις του μοτέρ με ρύθμιση βαλβίδων, καθαρισμός και συγχρονισμός καρμπυρατερ (χωρίς να λυθεί), αλλαγή φίλτρου αέρος, φίλτρου λαδιού, φίλτρο βενζίνης, λαδιών, αλλαγή δισκακια (φιμπερ και μεταλλικά) και δύο ακόμη λαμακια, αλλαγή ελλατηριων, αλλαγή πλάκας πιέσεως, αλλαγή φλαντζας δεξιού καπακιου, αλλαγή τσιμουχας από τον άξονα που πιάνει η ντιζα συμπλεκτη στο δεξί καπάκι, αλλαγή ντιζας συμπλεκτη, αλλαγή της πάνω φλαντζας απο το ψευτοκαπακο του πίσω κυλίνδρου, μέτρηση συμπίεσης κυλίνδρων στα 11,5 bar εκαστος, αλλαγή ανορθωτη, αλλαγή τακακια μπρος πίσω, αλλαγή μπαταρίας και τέλος τα δύο προστατευτικά απο τεφλον της πίσω δισκοπλακας και γραναζιου....αυτά :)
Τα πάντα αντικαταστάθηκαν με γνήσια ανταλλακτικά.


Στάλθηκε από το LG-V490 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
συνειδητη επιλογη για να φτασεις στα 3000ε σε 20ετιας...αλλα αν επαιρνες ενα του 2000 δεν θα ηταν καλυτερα?
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
συνειδητη επιλογη για να φτασεις στα 3000ε σε 20ετιας...αλλα αν επαιρνες ενα του 2000 δεν θα ηταν καλυτερα?
Ήθελα τα συγκεκριμένο μοντέλο στα συγκεκριμένα χρώματα...ναι μου στα 3000 € αλλά έγινε μία αξιομαχη και αξιοπρεπέστατη μοτοσυκλέτα! Που σε θέμα αξιοπιστίας νομίζω πως δεν θα με προδώσει...
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Στο ιδιο διλλημα ημουν πριν παρω το 990.Οτι εβρισκα με 2000 € σε αφρικα ηταν χρεπια και στις 3000 συμμαζεμενα χρεπια...απο κει και πανω οι τιμες κατα την ταπεινη μου αποψη απαραδεκτες για το συγκεκριμενο μοντέλο
Οτι και να βρεις θελει λεφτα σιγουρα και πολυ προσωπική εργασία
Η τελικη αποφαση δικη σου
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
Ήθελα τα συγκεκριμένο μοντέλο στα συγκεκριμένα χρώματα...ναι μου στα 3000 € αλλά έγινε μία αξιομαχη και αξιοπρεπέστατη μοτοσυκλέτα! Που σε θέμα αξιοπιστίας νομίζω πως δεν θα με προδώσει...
και να τη χαιρεσαι οπως θελεις
 

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
Γιώργο καλημέρα...ο φίλος απο Λάρισα να υποθέσω ότι ακούει στο όνομα Κώστας Μπ......; Είμαι και γω από Λάρισα..

Στάλθηκε από το LG-V490 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ναι θανο...
ο κωστας ο batalos....αυτος με το συνεργειο αυτ/των...
εξαιρετικο και πολυ καλο παιδι...

...............
μανο ,μιλα με το θανο αφου ξερει τον κωστα...
οπως σου ειπα ,του κωστα του εχω ηδη μιλησει για σενα και σε περιμενει....
οτι αλλο θες εδω ειμαστε....
:stm::friendship::friendship::friendship:
 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom