Κοστολογηση Africa twin 750

sugariasgeorge

οδηγος της γλυκοΓιωργαινας
Περιοχή
ΝΑΥΠΛΙΟ
Όνομα
ΓΙΩΡΓΟΣ
Μοτό
AFRICA TWIN XRV750

BETA 300 RR (se)
συνειδητη επιλογη για να φτασεις στα 3000ε σε 20ετιας...αλλα αν επαιρνες ενα του 2000 δεν θα ηταν καλυτερα?
μπαααα...δεν θα το ΄λεγα....
μικρες διαφορες ....
 

thanosxrv

Μέλος
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Θάνος
Μοτό
Honda xrv 750 Africa twin
ναι θανο...
ο κωστας ο batalos....αυτος με το συνεργειο αυτ/των...
εξαιρετικο και πολυ καλο παιδι...

...............
μανο ,μιλα με το θανο αφου ξερει τον κωστα...
οπως σου ειπα ,του κωστα του εχω ηδη μιλησει για σενα και σε περιμενει....
οτι αλλο θες εδω ειμαστε....
:stm::friendship::friendship::friendship:
Χθες το απόγευμα ήμουνα με τον Κώστα...

Στάλθηκε από το LG-D620 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Συμφωνώ απόλυτα με την τοποθέτηση του φίλου tc-drift.

Μόνον όποιος έχει πάρει μια μοτό 20ετίας στα χέρια του ,μπορεί να καταλάβει κ να προβλέψει (μερικώς) το τι κ πως κ πόσο θα του φτάσει.

Γενικά μιλώντας ,αναλόγως με το μοντέλο ,η "ανοικοδόμηση" μπορεί να φτάσει εύκολα το ποσό της αγοράς της ,και ,αν η μοτό αποδειχτεί παρατημένη από άποψη συντήρησης ,να το ξεπεράσει κατα πολύ.

Ειδικά μιλώντας ,για τις ΑΤ ,επειδή είναι από τις μοτοσυκλέτες "μύθους" αυτό τις κάνει να εχουν ζήτηση ,άρα κ αυξημένες τιμές απόκτησης.
Επίσης ,ο μύθος του "Χόντα είναι δεν χαλάει" ,έχει οδηγήσει πολλές μοτοσυκλέτες να υπάρχουν κ να κυκλοφορούν με ελλιπέστατη συντήρηση.
Κάτι που ,για να αναστραφεί ,κοστίζει !!!

Τώρα βέβαια ,εξαρτάται και από το ,ΠΩΣ θέλει καθείς την μοτοσυκλέτα του ,και από το ,πόσο ΝΙΩΘΕΙ ,το ΤΙ συμβαίνει ,όταν την οδηγεί.

Υπάρχει μια μερίδα χρηστών ,με την φιλοσοφία ότι ,αφού παίρνει μπρός κ τσουλαέι ,δεν θέλει ούτε 1 €.
(κι ας τρίζουν όλα ,κι ας καίει 1λτ λαδι στα 100 χλμ ,κι ας είναι σουμιέ οι αναρτήσεις ,κι ας μαγκώνει το μπροστινό ,κι ας . . . )
Γι'αυτούς ,οι παλιές μοτοσυκλέτες ,είναι όντως φτηνές λύσεις ,όσο τσουλάνε ,κ μετά ,είναι απλά σκράπ.
Το τραγικό είναι ,να αγοράσει κάποιος άλλος την μοτοσυκλέτα τους . . .

Υπάρχει όμως κι άλλη μιά μερίδα ,που νιώθει ,κ γουστάρει ,τα πάντα να είναι κ να λειτουργούν στην εντέλεια.
Αυτοί ,
ή θα ασχοληθούν ΠΟΛΥ κ προσωπικά με την μοτοσυκλέτα ,για να την φέρουν σε καλή έως κ πολύ καλή κατάσταση (το άριστη το ξεχνάμε-βλ 20 έτη λειτουργίας) με ένα λογικό κόστος...
ή θα απευθυνθούν σε τρίτους (τεχνικούς) ,και το κόστος θα ανέβει Χ2-Χ3...

Το μυστικό της "επι-τυχίας" είναι ,η όσο το δυνατόν καλύτερη αξιολόγηση της μοτοσυκλέτας ,πρίν την αγορά της.






 

manosxlv

Μέλος
Περιοχή
ΡΟΔΟΣ / ΟΙΚΙΑ ΤΥΡΝΑΒΟΣ ΛΑΡΙΣΑΣ
Όνομα
ΜΑΝΟΣ
Μοτό
YAMAHA TENERE 700
Παιδια ενταξει ολα αυτα που αναφερετε ειναι αποδεκτα φυσικα και υπαρχει κοστος γιατι τα γουστα τα πληρωνεις το ξερουμε καλα υπαρχει ομως και ο παραγοντας για τον καθενα οταν θελει να παρει κατι που γουσταρει και ειναι αισθηματικα δεμενος με την οποιαδηποτε μηχανη
Φυσικα και παντα μπορεις να επιλεξεις κατι καλυτερο και μοτερ και σε χρημα αλλα για μενα τα ονειρα δεν σταματανε οπως εχω και ενα κανονα οτι ολα τα σιδερα φτιαχνονται.
 

sothrhs

Ο demek
Περιοχή
Λάρισα
Όνομα
Σωτήρης
Μοτό
ΤΡΑΚΤΕΡ 06
Παιδια ενταξει ολα αυτα που αναφερετε ειναι αποδεκτα φυσικα και υπαρχει κοστος γιατι τα γουστα τα πληρωνεις το ξερουμε καλα υπαρχει ομως και ο παραγοντας για τον καθενα οταν θελει να παρει κατι που γουσταρει και ειναι αισθηματικα δεμενος με την οποιαδηποτε μηχανη
Φυσικα και παντα μπορεις να επιλεξεις κατι καλυτερο και μοτερ και σε χρημα αλλα για μενα τα ονειρα δεν σταματανε οπως εχω και ενα κανονα οτι ολα τα σιδερα φτιαχνονται.
εννοειται πως ο καθενας θα κανει αυτο που θελει επειδη τον ευχαριστει-τον κανει να νοιωθει καλα
και δεν κρινει κανεις αυτο και το τονιζω προς αποφυγη παρεξηγησεων..
υπαρχουν ομως ανθρωποι που δεν γνωριζουν
και καταληγουν το ρομαντισμο να τον πληρωνουν πολυ ακριβα,επειδη ακριβως καπως αλλιως το ειχαν στο μυαλο τους

εξαλλου εγω ειμαι της αποψεως
οτι το καλυτερο μηχανακι ειναι αυτο που γουσταρει-μπορει να εχει ο καθενας μας
και το ευχαριστιεται με οποιο τροπο θελει και μπορει
αυτα και ελπιζω να μη παρεξηγηθηκαν τα γραφομενα μου
 

el-Gatto

Ανήσυχο μέλος
Περιοχή
Περιστέρι
Όνομα
Κωνσταντίνος
Μοτό
BMW R1200GSA
KTM 990 ADV
Παιδια ενταξει ολα αυτα που αναφερετε ειναι αποδεκτα φυσικα και υπαρχει κοστος γιατι τα γουστα τα πληρωνεις το ξερουμε καλα υπαρχει ομως και ο παραγοντας για τον καθενα οταν θελει να παρει κατι που γουσταρει και ειναι αισθηματικα δεμενος με την οποιαδηποτε μηχανη
Φυσικα και παντα μπορεις να επιλεξεις κατι καλυτερο και μοτερ και σε χρημα αλλα για μενα τα ονειρα δεν σταματανε οπως εχω και ενα κανονα οτι ολα τα σιδερα φτιαχνονται.
Συμφωνώ μαζί σου φίλε.
Η μοτοσυκλέτα -κ για μένα- είναι συναίσθημα.
Και η συμβίωση μαζί της ,θέλω να μου βγάζει όμορφα συναισθήματα.
Και γι'αυτό ,ήμουν πάντα διατεθιμένος ,να μου στοιχίσει όσο . . . ώστε να γουστάρω ,κ να την γουστάρω.


ΥΓ: Σύμπτωση - Πολύ πρόσφατα ,φίλος που είχε Varadero ,πήρε Αφρικάνα '01 ,σε καλή εμφανισιακή κατάσταση ,κ ακριβούτσικη τιμή.
Μου την έφερε να την δω-τσεκάρω ,10 μέρες αφού την πήρε.
Τσούλαγε επί 10 μέρες μαζί της
αλλά
Είναι κι αυτός "ψείρας" ,κ την ήθελε -κατά το δυνατόν- άψογη.
Κατόπιν ενδοσκόπησης κ γνωματεύσεων....
Την κράτησα στο γκαράζ 8 μέρες ,κ την μαστόρευα 8 ώρες ημερησίως κατά μέσο όρο.(υπήρξαν 11άωρα ,αλλά κ 7ωρα)
Είναι πλέον σε πολύ καλή λειτουργική κατάσταση ,αλλά χρειάζεται ακόμα:
δισκόπλακες μπρός-πίσω ,μαζί με νέα τακάκια (εννοείται) κ' σωληνάκια φρένων (κατά προτίμηση υψηλής)
και σε σύντομο χρονικό διάστημα ,αλλυσιδο-γράναζα
και άλλαξε κ λάστιχα-σαμπρέλες με το που την πήρε...

Την καρακαταγουστάρει πλέον...
αλλά...ήταν διατεθιμένος να το πληρώσει αυτό το συναίσθημα.
 

konkost

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
Κώστας
Μοτό
transalp 650
crf 300l
Aς δουμε ποσα θελει ενα μεταχειρισμενο αφρικα που ειναι σε αψογη λειτουργικη και εμφανισιακη κατασταση αλλα χρειαζεται τα αναλωσιμα
Λαστιχα,σαμπρελες περιπου 240
Αλυσιδογραναζα περιπου 140
Τακακια περιπου 80
Λαδια,φιλτρα, μπουζι,παραφλου, υγρα φρενων περιπου 80
Λαδι μπροστινου περιπου 30

Συνολο 570 με το καλημερα μονο για υλικα και χωρις εργασια

Οποτε καταλαβαινετε οτι το κοστος μπορει ευκολα να εκτοξευτει σε ασυμφορα για μεταχειρισμενη μηχανη υψη αν χρειαζονται και αλλα πραγματα (ρουλεμαν, δισκοπλακες, τσιμουχες, κλπ, κλπ, κλπ)
 

tc-drift

Μέλος
ADVRIDE Team
Περιοχή
Πειραια και πέριξ
Όνομα
Βαγγέλης
Μοτό
BMW F800GS - VOGE 300 RALLY
Αυτό που πρέπει να κατανοεί κάποιος όταν παίρνει μια μοτοσυκλέτα παλιά είναι ΤΙ κατηγορία μοτοσυκλέτας παίρνει.

1)Μοτοσυκλέτα καλοσυντηρημένη που χρειάζεται μόνο συντήρηση?
2)Μοτοσυκλέτα για ήπιο restoring?
3)Μοτοσυκλέτα για μεγάλο restoring?
4)Μοτοσυκλέτα για ανακατασκευή?

Είναι τόσο σημαντική η αξιολόγηση η σωστή πριν την αγορά όσο σημαντική είναι η διαφορά των 500€ απο τα 5.000€!!!

Όταν αγόρασα το TTR η και παλαιότερα το XR 250 που είχα (και βασικά τα περισσότερα μηχανάκια μου) το πήρα ενώ κάποιος άλλος υποψήφιος αγοράστής θα το έβλεπε και θα έτρεχε!

Ξεραμένα πλαστικά και ξεθωριασμένα, σκουριά σε όλες τις βίδες, στις ακτίνες στις ζάντες, ψωρίαση στη τιμονόπλακα κλπ.

Και απο κάτω ένα ολοκαίνουργιο μοτέρ με 17.000km, ένα πλαίσιο ανέγγιχτο και όλα τα βασικά ανα΄λωσιμα όπως αλυσιδ.ζα, δισκόπλακες κλπ καινούργια!

Δεν δίστασα να δώσω 1500€ για μια μηχανή 15 ετών χωρίς κανένα παζάρι αυθημερόν! Και πράγματι με λίγα χρήματα και δουλίτσα είναι σαν να βγήκε απο το εργοστάσιο.

Άντε τώρα να πάρεις μηχανή που να αρχίσει να σε τρέχει με το μοτέρ, το πλαίσιο να ανακαλύψεις στην πορεία σκουριές, ραψίματα, βαψίματα..

Αν είναι να πάρεις παλιά, βρες μια παλιά που να έχει ΄΄προοπτική΄΄. Τα σίδερα όλα φτιάχνονται αλλά όταν ξεκινάς απο κακή βάση μόνο μπελάδες και ξενέρωμα σε περιμένει. Προσοχή λοιπόν.
 

πυξιδας990

Μέλος
Περιοχή
Λεωνιδιο Τσακωνιας
Όνομα
μανωλης
Μοτό
aprilia DORSODURO RED
εδω τα δεκαετιας θελουν 500-600ευρω με το καλημερα.
αμα ομως ασχοληθεις προσωπικα το κοβεις στο μισο,αρκει να μην φοβασαι να βαλεις το χερι στο <μελι>...
 
Top Bottom