Λάστιχο για 15.000 χιλ

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Καλησπέρα σε όλους.

Να θέσω τα δεδομένα.

Ψάχνουμε ένα λάστιχο με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • Για μεγάλο ΒΑΡΥ Οn-Off φορτωμένο
  • 15.000 χιλ. σε Ευρωπαϊκή ασφαλτο
  • 100% Ασφαλτο
  • 2000 χιλ (από τα 15.000) σε εθνική με ταχύτητες 140-150
Οκ θα τετραγωνίσει αλλά δεν θέλουμε να γίνει και ''τραπέζι''
Θέλουμε να τα πετάξουμε με την επιστροφή.

Υπάρχει η άποψη να αλλάξουμε κάπου στο δρόμο αλλά θα προτιμούσαμε να το αποφύγουμε.

Οι έχοντες εμπειρία με ελαστικά μπορούν να δώσουν τα φώτα τους?
 

George_M.

..ο Βαρθολομαίος..!
Περιοχή
Ανατολικα της Αττικης...
Όνομα
George.
Μοτό
R1100GS 75th Aniversary Edition.
metzeler tourance
μετα τις 7κ γινονται ξυλο κ δεν κατεβαινουν ουτε ενα χιλιοστο! :UH:
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Εγώ θα κοιτούσα προς Heidenau K60 Scout, δε νομίζω να υπάρχει άλλο ελαστικό που να μπορεί να ανταπεξέλθει σε τόσα Ευρωπαϊκά χιλιόμετρα με mega On/Off και μάλιστα φορτωμένο.
 
Τελευταία επεξεργασία:

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Καλησπέρα σε όλους.

Να θέσω τα δεδομένα.

Ψάχνουμε ένα λάστιχο με τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

  • Για μεγάλο ΒΑΡΥ Οn-Off φορτωμένο
  • 15.000 χιλ. σε Ευρωπαϊκή ασφαλτο
  • 100% Ασφαλτο
  • 2000 χιλ (από τα 15.000) σε εθνική με ταχύτητες 140-150
Οκ θα τετραγωνίσει αλλά δεν θέλουμε να γίνει και ''τραπέζι''
Θέλουμε να τα πετάξουμε με την επιστροφή.

Υπάρχει η άποψη να αλλάξουμε κάπου στο δρόμο αλλά θα προτιμούσαμε να το αποφύγουμε.

Οι έχοντες εμπειρία με ελαστικά μπορούν να δώσουν τα φώτα τους?
Έχω τα dunlop meridian.
Διγομο ελαστικό τουρισμού για βαριά on off, τα έχω στο 1290 από τα 72000 χλμ και τώρα έχω 85. Σίγουρα έχουν 2-3 χιλιάδες ακόμα.
Χρήση τα πάντα εκτός από χώμα. Εθνική, επαρχιακοί, πόλη. Δεν είναι λάστιχο που θα στρίψεις δίχως αύριο, αλλά κάνει τη δουλειά του μια χαρά.

Μειονέκτημα ο σχετικός θόρυβος σε ελαφριά κλίση και σε εύρος 90-110 χαω.

Πιέσεις αυτές που ορίζει ο κατασκευαστής της μηχανής, δηλαδή 35-42.

Έχει τα σαν επιλογή, θα με θυμηθείς.
 
Reactions: STF

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Εγώ θα κοιτούσα προς Heidenau K60 Scout, δε νομίζω να υπάρχει άλλο ελαστικό που να μπορεί να ανταπεξέλθει σε τόσα Ευρωπαϊκά χιλιόμετρα με mega On/Off.
Δεν αναφέρει χώμα ο φίλος.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
metzeler tourance
μετα τις 7κ γινονται ξυλο κ δεν κατεβαινουν ουτε ενα χιλιοστο! :UH:
Τα έχω ''φορέσει'' και αυτά και τα Next.Δεν θα βγαλουν με τιποτε πάνω απο 10Κ
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Έχω τα dunlop meridian.
Διγομο ελαστικό τουρισμού για βαριά on off, τα έχω στο 1290 από τα 72000 χλμ και τώρα έχω 85. Σίγουρα έχουν 2-3 χιλιάδες ακόμα.
Χρήση τα πάντα εκτός από χώμα. Εθνική, επαρχιακοί, πόλη. Δεν είναι λάστιχο που θα στρίψεις δίχως αύριο, αλλά κάνει τη δουλειά του μια χαρά.

Μειονέκτημα ο σχετικός θόρυβος σε ελαφριά κλίση και σε εύρος 90-110 χαω.

Πιέσεις αυτές που ορίζει ο κατασκευαστής της μηχανής, δηλαδή 35-42.

Έχει τα σαν επιλογή, θα με θυμηθείς.
Τα είχα σε 1090. Απόλυτα ικανοποιημένος. Είναι μια επιλογή
 

xigo

Μέλος
Όνομα
Μανος
Μοτό
1290SAS-NX650R-SRX
Τι μηχανάκι είναι? Εγώ πήγα πέρυσι Μαρόκο 10.000 χλμ δικάβαλο φορτωμένο και μετά άλλο ενα ταξίδι εσωτερικό 4000χλμ με A41 του 2018.
Τα βρήκα στοκ καθώς κάτι Pirelli trail Που ειχα πανω είχαν στραβο σκελετό. Το μπροστά το άλλαξα μετα το ταξίδι και το πίσω έχει αρκετό ψωμί ακόμα. Αν δεν πήγαινα μεγάλο ταξίδι δεν θα το άλλαζα.
 

STF

Μέλος
Περιοχή
Αθήνα
Όνομα
STέFανος
Μοτό
NUDA900R
WR250R
Δεν αναφέρει χώμα ο φίλος.
Γιάννη στα μεγάλα νούμερα που φοράει ένα Mega On/Off αποκτάει αρκετά ασφάλτινο προσανατολισμό (π.χ. 150/70-17). Δεν τα πρότεινα για χώμα, τα πρότεινα για να βγάλουν χιλιόμετρα.
Έστίασα στο "βαρύ και φορτωμένο On/off" και όχι σε άλλες δυνατότητες. Τα προτιμούν πολλοί στη Γερμανία για μεγάλα ταξίδια, ειδικά οι GSάκηδες.
Τέσπα, καλό θα είναι δοθούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι και τις διαστάσεις των ελαστικών.
 
Τελευταία επεξεργασία:

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Επιπλέον πληροφορίες που ζητήθηκαν
Διαστάσεις: 90/90/21 - 150/70/18
Είπαμε 100% Ευρωπαϊκή άσφαλτος

Και εγώ εγώ βγάλει 15Κ στην Ελλάδα με λάστιχο και είχαν και άλλο αλλά νομίζω ότι η λέξη κλειδί που πρέπει να δούμε είναι το Ευρωπαϊκή άσφαλτος.
Εάν έχουν και μια αξιοπρεπή συμπεριφορά στο βρεγμένο ακόμα καλύτερα.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Τι μηχανάκι είναι? Εγώ πήγα πέρυσι Μαρόκο 10.000 χλμ δικάβαλο φορτωμένο και μετά άλλο ενα ταξίδι εσωτερικό 4000χλμ με A41 του 2018.
Τα βρήκα στοκ καθώς κάτι Pirelli trail Που ειχα πανω είχαν στραβο σκελετό. Το μπροστά το άλλαξα μετα το ταξίδι και το πίσω έχει αρκετό ψωμί ακόμα. Αν δεν πήγαινα μεγάλο ταξίδι δεν θα το άλλαζα.
Τα Α41 προτάθηκαν από το εξειδικευμένο συνεργείο. Είναι η δεύτερη επιλογή.
 

kon/nos

Μέλος
Περιοχή
Αθηνα
Όνομα
Κωνσταντινος
Μοτό
r1200gs
Τα Α41 οντως βγαζουν απλα μην περιμενεις πολλα σαν λαστιχο.
Στο βρεγμενο ειναι μετρια και ''τελειωνει'' γρηγορα σε στριψιμο.

Βεβαια δεν μπορεις να τα εχεις ολα, απλα θεωρησα καλο να το αναφερω.
 

XR Maniac

Skipper
ADVRIDE Team
Περιοχή
ΠΕΙΡΑΙΑΣ
Όνομα
Κωστας
Μοτό
NX 650-HRC Gandhi!!
s1000xr
Εγώ θα αλλαζα ένα πίσω κάπου στις 10000 και θα συνέχιζα.
Βαρύ ονοφ με σβελτες ταχύτητες σε ευρωπαϊκή άσφαλτο...δεν φτπυραει λαστιχο
 

jojo72

Gira, il mondo gira.....
Περιοχή
Τρίπολη
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Caponord ETV 1000
Τέλη του 2021 αντικατέστησα τα Shinko 705 τα οποία αποδείχθηκαν "σκυλιά" με τα Pirelli Scorpion II.
Δύο ζευγάρια (το πρώτο το άλλαξα το 2018 γιατί ήταν ήδη 7 χρόνων! και είχε τετραγωνίσει - το δεύτερο με τουλάχιστον 15.000χλμ), σε άσφαλτο πάντα εκτός από ελάχιστα περάσματα σε χωματόδρομο, πολύ σταθερά στο στεγνό, ζεσταίνονται γρήγορα και αντοχή στα χλμ. Τα φοράνε πάρα πολύ στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού οι BMWακηδες.
Η εταιρία τα δίνει ως 70/30 αλλά ουσιαστικά είναι ασφάλτινα. Λίγο θόρυβο λόγω σχεδιασμού θα τον έχεις πάντως.

Για το βρεγμένο έχω κάποιες επιφυλάξεις καθώς το πρώτο ζευγάρι, αν και "φαγωμένο" κράταγε καλύτερα από το δεύτερο.
Επίσης η τιμή τους ήταν, τότε, αξιοπρεπέστατη. Τώρα δεν ξέρω που έχουν φτάσει.
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Εγώ θα αλλαζα ένα πίσω κάπου στις 10000 και θα συνέχιζα.
Βαρύ ονοφ με σβελτες ταχύτητες σε ευρωπαϊκή άσφαλτο...δεν φτπυραει λαστιχο
Υπάρχει και αυτή η σκέψη Κώστα αλλά η διαδικασία του ''ψάξε συνεργείο (όπου στου διάβολου βρίσκεσαι) - δες διαθεσιμότητα - κλείσε ραντεβού είναι κάτι που θα θέλαμε να το αποφυγουμε
 

VISION

Μέλος
Όνομα
ΑΡΑΜΠΑΤΖΗΣ ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ
Μοτό
ΚΤΜ 1090
Τέλη του 2021 αντικατέστησα τα Shinko 705 τα οποία αποδείχθηκαν "σκυλιά" με τα Pirelli Scorpion II.
Δύο ζευγάρια (το πρώτο το άλλαξα το 2018 γιατί ήταν ήδη 7 χρόνων! και είχε τετραγωνίσει - το δεύτερο με τουλάχιστον 15.000χλμ), σε άσφαλτο πάντα εκτός από ελάχιστα περάσματα σε χωματόδρομο, πολύ σταθερά στο στεγνό, ζεσταίνονται γρήγορα και αντοχή στα χλμ. Τα φοράνε πάρα πολύ στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού οι BMWακηδες.
Η εταιρία τα δίνει ως 70/30 αλλά ουσιαστικά είναι ασφάλτινα. Λίγο θόρυβο λόγω σχεδιασμού θα τον έχεις πάντως.

Για το βρεγμένο έχω κάποιες επιφυλάξεις καθώς το πρώτο ζευγάρι, αν και "φαγωμένο" κράταγε καλύτερα από το δεύτερο.
Επίσης η τιμή τους ήταν, τότε, αξιοπρεπέστατη. Τώρα δεν ξέρω που έχουν φτάσει.
Οδήγησα ένα GS με Shinko και η αλήθεια ειναι οτι ειχε πολλούς κραδασμούς. Στην Αμερική εχουν πολύ καλή φημη. Η τιμή τους ειναι ..........κλεβω εκκλησία.
 

Aldebaran

Πορτοκαλί μέλος.
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
KTM 690 Enduro '08
Voge SR4 Max
Γιάννη στα μεγάλα νούμερα που φοράει ένα Mega On/Off αποκτάει αρκετά ασφάλτινο προσανατολισμό (π.χ. 150/70-17). Δεν τα πρότεινα για χώμα, τα πρότεινα για να βγάλουν χιλιόμετρα.
Έστίασα στο "βαρύ και φορτωμένο On/off" και όχι σε άλλες δυνατότητες. Τα προτιμούν πολλοί στη Γερμανία για μεγάλα ταξίδια, ειδικά οι GSάκηδες.
Τέσπα, καλό θα είναι δοθούν περισσότερες πληροφορίες σχετικά με το ταξίδι και τις διαστάσεις των ελαστικών.
Στεφανε τα Heidi όπως τα λένε οι Αμερικάνοι είναι καλό all around λάστιχο κ;ι με καλή αντοχή, αλλά στο βρεγμένο έχει νευρική συμπεριφορά.
 

jojo72

Gira, il mondo gira.....
Περιοχή
Τρίπολη
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
Aprilia Caponord ETV 1000
Έβαλα τα Pirelli ξεκαθαρα γιατί ήθελα "μάρκα" επειδή με φόβησε στο βρεγμένο και είχαν καλές κριτικές. Η άλλη επιλογή ήταν τα Mitas terra force αλλά δεν τα έφερνε ο προμηθευτής μου.
Εάν ήταν να πηγαίνω μόνο σε στεγνή άσφαλτο και ελαφρύ χώμα δε θα το σκεφτόμουν καθόλου, ειδικά με τα χρήματα που πλήρωσα τότε (γύρω στα 200€με την τοποθέτηση).
Με τον κραδασμό έμαθα να ζω, δεν με ενοχλούσε τόσο, ένα μούδιασμα μόνο στο δεξί χέρι που και που...
 
Top Bottom