ΜΕΤΡΗΣΗ ΒΑΛΒΙΔΩΝ & ΠΩΣ ΡΥΘΜΙΖΟΝΤΑΙ ΑΝ ΧΡΕΙΑΣΤΕΙ ΣΤΟΝ ΥΔΡΟΨΥΚΤΟ BOXER

Tener-ίσιος

Μέλος
Όνομα
Γιάννης
Μοτό
BMW R1200 GS LC
Αγαπητοί σύντροχοι, παρουσιάζω εδώ ένα βίντεο για το πως μετράμε τα διάκενα των βαλβίδων και πως θα τις ρυθμίζαμε αν χρειαζόταν, στον υδρόψυκτο Boxer 1200 Κ50/Κ51 που εκτός από την GS υπάρχει και στο RT,RS&R.
Στο συγκεκριμένο Boxer οι ανοχές μετρώνται σε εκατοστά του χιλιοστού και αν θέλουμε να έχουμε σωστές μετρήσεις και αποτελέσματα, καλό είναι να έχουμε κάποιο συγκεκριμένο εργαλείο που αναφέρεται στο βίντεο, όπου μας βοηθάει στο να βρούμε το τέλειο νεκρό σημείο. Από την εμπειρία μου με τους παραδοσιακούς τρόπους (Με το μάτι και με το χέρι που λένε) παρατήρησα σχετικά μεγάλες αποκλίσεις στη μέτρηση. Δεν είναι τόσο τραγικό αν είμαστε εντός ορίων στα διάκενα κι αποκλίνουμε 3-4 εκατοστά του χιλιοστού, (0,07mm είναι όλες οι ανοχές απ'άκρη σ 'άκρη) αλλά γίνεται όταν φτάνουμε κοντά στα όρια και μπορεί να πέσουμε έξω κι ενώ νομίζουμε ότι είμαστε μέσα σε αυτά, να μην ισχύει, ή και το αντίστροφο που θα μας έβαζε σε διαδικασία αλλαγής ρύθμισης, χωρίς λόγο.
Για όποιον ενδιαφέρεται και σκέφτεται να προχωρήσει στο "απενενοημένο διάβημα" της μέτρησης και ρύθμισης των διάκενων των βαλβίδων, υπάρχουν χρήσιμες πληροφορίες στην περιγραφή του βίντεο για το συγκεκριμένο εργαλείο που νομίζω πλέον ότι είναι σχεδόν απαραίτητο για τέλεια αποτελέσματα. Το πρόβλημα είναι ότι έχει γίνει λίγο δυσεύρετο και χρειάζεται πολύ ψάξιμο και τύχη, καθώς υπάρχουν και κάποιες καλές εναλλακτικές λύσεις.

 
Τελευταία επεξεργασία:
Top Bottom