και δεν θα καταλάβεις, αφού είναι συνάρτηση της τιμής αγοράς και της παλαιότητας, αλλά και της μάρκας αφού η τιμή εκτελωνισμού εξαρτάται και από το με ποιά τιμή εισάγεται εδώ το μοντέλο, δεν είναι μονοσήμαντη η απάντηση.Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει πόσο επιπλέον θα μας στοιχίσει, αν ψωνίσουμε από τα πισωγλεντια.
Για το πρώτο εννοώ κυρίως εμπόρους που γύριζαν χιλιόμετρα, βάφτιζαν μοτοσυκλέτες σε διαφορετικές χρονολογίες παραγωγής και άλλα τέτοια όμορφα.Άποψη με την οποία έχει πολλάκις διαφωνήσει μέρος του φόρουμ
Αυτό δεν ισχύει προκαταβολικά, όχι. Αλλά σε ότι αφορά συγκεκριμένα πράγματα που συζητήθηκαν, είναι υπαρκτή η διαφορά.
Για το παράδειγμα με το ατύχημα, εννοείς ότι στην Ελλάδα ακόμα και για λάστιχο να σταματήσει κάποιος δεξιά, δεν δημιουργούνται ουρές χιλιόμετρα από περίεργους που σταματούν να δουν;
Δεν ξέρω αν αυτό που περιγράφεις είναι χειρότερο από το δικό μου παράδειγμα, όπου δεν έκαναν σχεδόν τίποτα και έφαγα επτά χρόνια σε δικαστήρια για το αστικό και δεν ξέρω αν τελείωσα με το ποινικό ή αν ο καταδικασμένος οδηγός έκανε έφεση.Για το πρώτο εννοώ κυρίως εμπόρους που γύριζαν χιλιόμετρα, βάφτιζαν μοτοσυκλέτες σε διαφορετικές χρονολογίες παραγωγής και άλλα τέτοια όμορφα.
Για το δεύτερο Γιάννη νομίζω ότι δεν είναι απαραίτητο να μετράω τις λέξεις μου. Αναφέρομαι για τη συνήθη γκρίνια που έχουμε και κάνουμε γενικεύσεις (χωρίς απαραίτητα να τις εννοούμε πάντα).
Για το παράδειγμα... εννοώ την λειτουργία του κρατικού μηχανισμού/αστυνομία/τροχαία.... δε θες να πέσεις σε ατύχημα/δυστύχημα σε ΕΟ της Γερμανίας, πίστεψε με (έχω μείνει δυο φορές στο αυτοκίνητο 3 και 4 ώρες μέχρι να καταφέρω με μεγάλη δυσκολία να βγω σε επαρχιακό όπου τα πράγματα λόγω της συμφόρησης δεν ήταν καλύτερα). Εκεί η αστυνομία όταν έχουν τέτοιο συμβάν απλά κλείνουν την Εθνική μέχρι να κάνουν τις απαραίτητες για αυτούς μετρήσεις, πράγμα που διευκολύνει πολύ τους πρωταγωνιστές για τις μετέπειτα δικαστικές/ασφαλιστικές εξελίξεις αλλά εσύ τρως ένα αγγούρι ΝΑ!
Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει πόσο επιπλέον θα μας στοιχίσει, αν ψωνίσουμε από τα πισωγλεντια.
Σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα που πρέπει να βρεις τη χρυσή τομή, το σημείο που η απαξίωση λόγω παλαιότητας (και μείωση στο κόστος εκτελωνισμού), ισοφαρίζεται από την αύξηση στο κόστος εκτελωνισμού λόγω ρύπων, σε συνδυασμό με το κόστος αγοράς του οχήματος, που θα δώσουν συνδυαστικά το συμφερότερο κόστος, στις μοτο οι ρύποι δεν παίζουν ακόμα ρόλο, οπότε όσο πιο παλιά η μηχανή, τόσο φθηνότερο το κόστος εκτελωνισμού (εμένα βγήκε 200€ για παράδειγμα)! Γι’ αυτό είπα ότι αξίζει η διερεύνηση σε όλες τις κατηγορίες! Στις μεν καινούριες μεταχειρισμενες η τιμή πώλησης είναι χαμηλή, στις δε παλιές, το κόστος εκτελωνισμού (και η τιμή πώλησης φυσικά)! Χωριά και η πληθώρα επιλογών λόγω μεγαλύτερης αγοράς!και δεν θα καταλάβεις, αφού είναι συνάρτηση της τιμής αγοράς και της παλαιότητας, αλλά και της μάρκας αφού η τιμή εκτελωνισμού εξαρτάται και από το με ποιά τιμή εισάγεται εδώ το μοντέλο, δεν είναι μονοσήμαντη η απάντηση.
αλλά δεν σε νοιάζει κιόλας γιατί σημασία έχει πόσα θα βγουν από την τσέπη συνολικά, για να έχεις μηχανάκι ασφαλισμένο, πινακιδωμένο, έτοιμο για χρήση, ερώτημα στο οποίο έχει δοθεί απάντηση και παραδείγματα.
Οπως καταλαες απο την απαντηση του αμιρου....Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει πόσο επιπλέον θα μας στοιχίσει, αν ψωνίσουμε από τα πισωγλεντια.
Ωραία πληροφορία! Και αναρωτιόμουν πάντα γιατί ο εκτελωνισμός στις μοτό είναι δυσανάλογα φθηνότερος σε σχέση με τα αυτοκίνητα.Σε αντίθεση με τα αυτοκίνητα που πρέπει να βρεις τη χρυσή τομή, το σημείο που η απαξίωση λόγω παλαιότητας (και μείωση στο κόστος εκτελωνισμού), ισοφαρίζεται από την αύξηση στο κόστος εκτελωνισμού λόγω ρύπων, σε συνδυασμό με το κόστος αγοράς του οχήματος, που θα δώσουν συνδυαστικά το συμφερότερο κόστος, στις μοτο οι ρύποι δεν παίζουν ακόμα ρόλο όποτε όσο πιο παλιά η μηχανή, τόσο φθηνότερο το κόστος εκτελωνισμού (εμένα βγήκε 200€ για παράδειγμα)! Γι’ αυτό είπα ότι αξίζει η διερεύνηση σε όλες τις κατηγορίες! Στις μεν καινούριες μεταχειρισμενες η τιμή πώλησης είναι χαμηλή, στις δε παλιές, το κόστος εκτελωνισμού (και η τιμή πώλησης φυσικά)! Χωριά και η πληθώρα επιλογών λόγω μεγαλύτερης αγοράς!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Παίδες θέλετε να διαβάσετε βουλωμένο γράμμα.Οπως καταλαες απο την απαντηση του αμιρου....
Κοινως....πας ξεβρακωτος...στα αγγουρια. .!!!!
Νομίζω λόγω ρύπων. Στις μοτοσυκλέτες δε ξέρω αν ισχύει το ίδιο.OK... Και πόσο παλιά μηχανή επιτρέπεται να εισάγεις?
Γιατί νομίζω υπαρχει όριο παλαιότητας στα αυτοκίνητα.
στις μοτο απ οσο θυμαμαι δεν επιρεαζει, το μονο που αλλαζει ειναι ο συντελεστης του εκτελωνισμου που ειναι συναρτηση της τιμης καταλογου του οχηματος και της παλαιοτηταςOK... Και πόσο παλιά μηχανή επιτρέπεται να εισάγεις?
Γιατί νομίζω υπαρχει όριο παλαιότητας στα αυτοκίνητα.
Να είσαι καλά...σε ευχαριστώ πολύ.Μέσα από τη δίκη μου εμπειρία, νομίζω ότι η αγορά από έξω, αξίζει να διερευνηθεί σε όλες τις περιπτώσεις! Ήθελα αποκλειστικά ZZR600 και εκτός του ότι τα εγχώρια μοντέλα μετά το 2000 ήταν ελάχιστα και σε μέτρια κατάσταση, ήταν και τσιμπημένα στην τιμή τους! Αρχικά έβλεπα Γερμανία αλλά κατέληξα ΗΒ, που είχε ίδια μεταφορικά και έβρισκα και μοντέλα 2004+ που ήταν σε special χρωματισμούς μόνο για την εκεί αγορά! Από Essex το έφερα Ασπρόπυργο με τους KAMIKAZE (στην κατηγορία των 2500£ δεν άξιζε περισσότερη εμπλοκή τους, γουρούνι στο σακί ελαφρώς, αλλά το μεκανακι βγήκε αρτιοτατο), αλλά έπρεπε να κανονίσω μια εσωτερική μετακίνηση από Middlesbrough στο Essex, που στοίχισε περισσότερο από τα μισά της μετακίνησης Essex-Ασπρόπυργος! Αρκετή ταλαιπωρία και τηλέφωνα για ένα μήνα περίπου από τη στιγμή που εντόπισα το συγκεκριμένο μέχρι να το αντικρίσω στην αποθήκη, αλλά το πρόσημο θετικό και θα το ξαναέκανα χαλαρά! Κατά τα αλλά θα συμφωνήσω με XLGeorge ότι παίζει ρόλο η εποχή, με μεγάλες εκπτώσεις το φθινόπωρο αλλά εγώ στάθηκα και λίγο τυχερός γιατί μόλις είχε γίνει το δημοψήφισμα και η λύρα ήταν στο ναδίρ!
Και εννοείται καλά, ασφαλή και απολαυστικά χιλιόμετρα στον δημιουργό αυτού του νήματος!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Αυτό ισχύει, αλά ποτέ δεν ξέρεις το μοντέλο και στην κατάσταση που εσυ θέλεις, σε ποιά εποχή θα το βρείς καλύτερα χρηματικά, και εάν το βρείς!!.....έτσι κάλλιστα μπορεί να γεράσεις ψάχνοντας ακόμη!!Μέσα από τη δίκη μου εμπειρία, νομίζω ότι η αγορά από έξω, αξίζει να διερευνηθεί σε όλες τις περιπτώσεις! Ήθελα αποκλειστικά ZZR600 και εκτός του ότι τα εγχώρια μοντέλα μετά το 2000 ήταν ελάχιστα και σε μέτρια κατάσταση, ήταν και τσιμπημένα στην τιμή τους! Αρχικά έβλεπα Γερμανία αλλά κατέληξα ΗΒ, που είχε ίδια μεταφορικά και έβρισκα και μοντέλα 2004+ που ήταν σε special χρωματισμούς μόνο για την εκεί αγορά! Από Essex το έφερα Ασπρόπυργο με τους KAMIKAZE (στην κατηγορία των 2500£ δεν άξιζε περισσότερη εμπλοκή τους, γουρούνι στο σακί ελαφρώς, αλλά το μεκανακι βγήκε αρτιοτατο), αλλά έπρεπε να κανονίσω μια εσωτερική μετακίνηση από Middlesbrough στο Essex, που στοίχισε περισσότερο από τα μισά της μετακίνησης Essex-Ασπρόπυργος! Αρκετή ταλαιπωρία και τηλέφωνα για ένα μήνα περίπου από τη στιγμή που εντόπισα το συγκεκριμένο μέχρι να το αντικρίσω στην αποθήκη, αλλά το πρόσημο θετικό και θα το ξαναέκανα χαλαρά! Κατά τα αλλά θα συμφωνήσω με XLGeorge ότι παίζει ρόλο η εποχή, με μεγάλες εκπτώσεις το φθινόπωρο αλλά εγώ στάθηκα και λίγο τυχερός γιατί μόλις είχε γίνει το δημοψήφισμα και η λύρα ήταν στο ναδίρ!
Και εννοείται καλά, ασφαλή και απολαυστικά χιλιόμετρα στον δημιουργό αυτού του νήματος!
Sent from my iPhone using Tapatalk Pro
Συμφωνώ απόλυτα! Επειδή το κόστος της μοτο που έφερα ήταν σχετικά χαμηλό, ο ίδιος ο KAMIKAZE, προς τιμήν του, μου είπε ότι αν και δύνανται να μου παρέχουν οποιαδήποτε σχετική υπηρεσία επιθυμώ, (ελεγχος, μεταφορά προς/από Essex, εκτελωνισμό, ΚΤΕΟ κλπ), ακόμα και να το πάρω με πινακίδες και ασφάλεια και να φύγω, δε με συμφέρει και συμφωνήσαμε μόνο στη μεταφορά από Essex! Επίσης πάλι προς διευκόλυνση μου, μου υπέδειξε τον εκτελωνιστή που συνεργάζεται στην Ελευσινα για να πάω μόνος μου! Ο τελευταίος, εκτός από γατωνι είναι και σωστός επαγγελματίας, γιατί κατάφερε να πετύχει χαμηλότερο κόστος εκτελωνισμού (200 αντί για 250€ αν θυμάμαι καλά) και αντί να τσεπώσει τη διαφορά, την αφαίρεσε από τη συνολική οφειλή μου! Α, και διεκπεραίωση εντός της ημέρας, ώστε να περάσω ΚΤΕΟ, γιατί έπρεπε να πάρω βράδυ το αεροπλάνο για Σαλονικη!Πριν φέρω το multistrada, είχα ρωτήσει σε εκτελωνιστή που είχα βρει μέσω Google, τυχαία δηλαδή. Μου είχε πει γύρω στα 1200€ για multistrada του 2011. Ο kamikaze μου έφερε το δικό μου με 850€, του 2013.
Θέλω να πω ότι πρέπει να παίζουν κόλπα, στο πόση αξία δηλώνεται, αν θέλει μάλλον να ασχοληθεί σωστά ο εκτελωνιστής, τι θέλει να βάλει στην τσέπη. Προφανώς, ο εκτελωνιστής που συνεργάζεται ο kamikaze βγάζει λιγότερα και ασχολείται περισσότερο αλλά εκτελωνιζει και περισσότερα μηχανάκια.
Επίσης, είχα ρωτήσει για μεταφορά από UK σε τυχαίους μεταφορείς και μου είχαν πει από 500€ και πάνω. Ο kamikaze φέρνει με 350€, μέσω της μεταφορικής που συνεργάζεται.
Θέλω να πω πως μάλλον συμφέρει να φέρεις από Αγγλία ( αντί Γερμανίας πχ. ή Ιταλίας) μιας και το ήδη στημένο δίκτυο του kamikaze κάνει οικονομία κλίμακος στα κόστη πέραν της αγοράς της μοτοσυκλέτας, εκτός και αν εχεις αποφασίσει να ασχοληθείς ο ίδιος με την αγορά και και τον εκτελωνισμό της.
Εσύ έχεις γκάντι, πρώην αποικία των πισωγλέντηδων...μην ασχολείσαι με άλλα...σε λίγο καιρό θα εχεις κάνει ντοκτορα...Εγώ ακόμα δεν έχω καταλάβει πόσο επιπλέον θα μας στοιχίσει, αν ψωνίσουμε από τα πισωγλεντια.