Ας πάρω εγώ το ρόλο του δικηγόρου του διαβόλου...
Κοιτάω στο car.gr και βλέπω multistrada 1260 του 2018 με 10 χιλιάδες χιλιόμετρα και πωλείται 18.000€ (που σημαίνει πως μάλλον θα του το πάρεις 17.000€ καθώς το παζάρι -ως εθνικό σπορ του Έλληνα- είναι στα υπόψη του πωλητή και ξέρει πως θα το υποστεί, οπότε έχουμε το αστείο φαινόμενο να προσαυξάνουν ελαφρώς τη τιμή αναφοράς ώστε να πάρουν ΑΝ μπορούν αυτά που θέλουν..
Με άλλα λόγια, μια μηχανή που στοιχίζε 24.000€, και που μέσα σε δυο χρόνια η τιμή της είναι κάτω κατά 6.000€-7000€ (και με 3 βαλίτσες και κεντρικό σταντ, τα οποία υποπτεύομαι πως άνετα θα στοιχίζουν άλλα 1500€, πάμε στις περίπου 8500€ κάτω μέσα σε 2 χρόνια από το κόστος κτήσης).
Μου προκύπτουν κάποιες ερωτήσεις:
α) Πόσο έπρεπε να πωλείται κατά τη γνώμη σας μια τέτοια μοτοσυκλέτα διετίας;
β) Τα έξτρα (όταν υπάρχουν) είναι χρυσή δωρεάν χορηγία του πωλητή προς τον νέο ιδιοκτήτη;
γ) Η αντίστοιχη μοτοσυκλέτα που αγοράζεται με αυτά τα δεδομένα από Αγγλία 10.000€ χαμηλότερα και είναι 4ετίας, την επόμενη 4ετία (ας πούμε το 2024) θα πουληθεί από τον νέο ιδιοκτήτη (2ο χέρι) στην ανάλογα έντιμη τιμή των 8.000€ ως μοτοσυκλέτα 8ετίας; Δηλαδή κατά 16.000€ λιγότερο;
και...
δ) Όλοι οι συνειδητοποιημένοι και λογικοί πωλητές βρίσκονται στο forum μας, ενώ όλοι οι "ότι να'ναι" είναι στο car.gr;
Καταλαβαίνω πως το να δώσει κανείς 18.000€ για μια μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αυτό δεν ακυρώνει το γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα στοίχιζε 24.000€ + 1500€ και είναι μόλις 2ετίας...
Παρακαλώ να μην προσωποποιηθούν τα παραδείγματα. Είπαμε... δικηγόρος του διαβόλου και κουβέντα να γίνεται...
Κοιτάω στο car.gr και βλέπω multistrada 1260 του 2018 με 10 χιλιάδες χιλιόμετρα και πωλείται 18.000€ (που σημαίνει πως μάλλον θα του το πάρεις 17.000€ καθώς το παζάρι -ως εθνικό σπορ του Έλληνα- είναι στα υπόψη του πωλητή και ξέρει πως θα το υποστεί, οπότε έχουμε το αστείο φαινόμενο να προσαυξάνουν ελαφρώς τη τιμή αναφοράς ώστε να πάρουν ΑΝ μπορούν αυτά που θέλουν..
Με άλλα λόγια, μια μηχανή που στοιχίζε 24.000€, και που μέσα σε δυο χρόνια η τιμή της είναι κάτω κατά 6.000€-7000€ (και με 3 βαλίτσες και κεντρικό σταντ, τα οποία υποπτεύομαι πως άνετα θα στοιχίζουν άλλα 1500€, πάμε στις περίπου 8500€ κάτω μέσα σε 2 χρόνια από το κόστος κτήσης).
Μου προκύπτουν κάποιες ερωτήσεις:
α) Πόσο έπρεπε να πωλείται κατά τη γνώμη σας μια τέτοια μοτοσυκλέτα διετίας;
β) Τα έξτρα (όταν υπάρχουν) είναι χρυσή δωρεάν χορηγία του πωλητή προς τον νέο ιδιοκτήτη;
γ) Η αντίστοιχη μοτοσυκλέτα που αγοράζεται με αυτά τα δεδομένα από Αγγλία 10.000€ χαμηλότερα και είναι 4ετίας, την επόμενη 4ετία (ας πούμε το 2024) θα πουληθεί από τον νέο ιδιοκτήτη (2ο χέρι) στην ανάλογα έντιμη τιμή των 8.000€ ως μοτοσυκλέτα 8ετίας; Δηλαδή κατά 16.000€ λιγότερο;
και...
δ) Όλοι οι συνειδητοποιημένοι και λογικοί πωλητές βρίσκονται στο forum μας, ενώ όλοι οι "ότι να'ναι" είναι στο car.gr;
Καταλαβαίνω πως το να δώσει κανείς 18.000€ για μια μεταχειρισμένη μοτοσυκλέτα δεν είναι εύκολη υπόθεση. Αυτό δεν ακυρώνει το γεγονός ότι η μοτοσυκλέτα στοίχιζε 24.000€ + 1500€ και είναι μόλις 2ετίας...
Παρακαλώ να μην προσωποποιηθούν τα παραδείγματα. Είπαμε... δικηγόρος του διαβόλου και κουβέντα να γίνεται...
Τελευταία επεξεργασία: